سبد خرید 0

درهنگام خرید پارکت لمینت شیاردار چه نکاتی را باید بدانیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 16 اسفند 1399 در ساعت 12 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید پارکت لمینت امروزه بین مردم بسیار تداوم پیدا کرده است درواقع مطابق سلیقه ی مردم میباشد و همگان از کیفیت و کاربرد آن بسیار لذت میبرند و بسیار راضی هستند. پارکت لمینت شیار دار نسبت به پارکت لمینت های دیگر از مزایای خوبی برخوردار است و همگان از آن استفاده میکنند. پارکت لمینت ها در حالت کلی از مزایای بسیار خوبی نسبت به  موزاییک ها برخوردار اند

پارکت لمینت ها عایق صدای خوبی هستند و همچنین تصویر زیبایی را به شما از دکوراسیون محل کار یا خانه القا میکنند، همچنین نست به مصالح دیگر بسیار سبک هستند و همچنین قدم زدن روی آن برای افراد لذت بخش میباشد. پارکت لمینت نسبت به دیگر کفپوش ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند. تمامی موارد ذکر شده اعتماد شما را نسبت به کاربرد و جنس و زیبایی جلب میکنند. میدانیم که شما بهترین ها را انتخاب میکنید و توجهات لازم را جهت تکمیل کردن خانه یا محل کاری زیبا و شیک و همچنین به راحتی و آسانی هم توجه دارید. پس با ما همراه باشید تا درباره پارکت لمینت شیار دار هم نمات مهمی را عرض کنیم. تا بدانید از چه سبک و از چه سلیقه ایی مورد پسند شماست همچنین در این مقاله سعی شد معایب و مزایا  و با دید کلی و جزئی به آن نگاه کرد. با ما همراه باشید.

درهنگام خرید پارکت لمینت شیاردار چه نکاتی را باید بدانیم؟

برای خرید هرچیزی نیاز دارید اطلاعات خود را بالا ببرید و توجهات لازم را برای خرید آن داشته باشید زیرا هدف اصلی هر مصرف کننده ایی این است کالایی با قیمت مناسب و جنس خوب و همچنین با دوامی نسیبشان شود. پارکت لمینت هم مانند سرامیک و ... امروزه جز کفپوش هایی است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است و با کیفیت و نوع کارایی خود توانسته است جای دیگر کفپوش ها را بگیرد. و این سبب شده است تا افرادی زیادی خواهان استفاده از این نوع کفپوش در منزل و یا اداره ی کار خود باشند. این پارکت ها با توجه به تنوع زیادی که در مدل و رنگ خود دارند طیف گسترده ای از افراد با سلایق مختلف را به خود جذب می نمایند. نوع دیگری از پارکت لمینت وجود دارد به اسم پارکت لمینت شیاردار که ما در این مقاله قصد داریم به یکی از انواع این کفپوش ها یعنی پارکت لمینت شیاردار بپردازیم. ابتدا باید بدانیم پارکت لمینت شیار دار چیست و درچه مکان هایی مورد استفاده چه اشخاصی قرار میگیرد؟

پارکت لمینت شیاردار:

یکی از مدل های پارک لمینت به نام پارکت لمینت شیاردار و به لاتین هم به V-Groove معروف می باشد. این مدل از پارکت لمینت در ظاهرشان ویا در نوع کاربردشان تفاوت هایی با سایر پارکت لمینت ها دارند زیرا این طراحی این کفپوش به گونه ای است که ظاهر آن در نگاه اول شباهت بسیار زیادی به پارکت چوبی دارد و همین شباهت ها و تفاوت ها سبب شده است افرادی که سلیقه شان بسیار به پارکت چوبی نزدیک است و همچنین درباره مزایای پارکت لمینت می دانند و خواهان استفاده از آن می باشند و مورد توجهشان است بتوانند با انتخاب پارکت لمینت شیاردار به آنچه که میخواهند و یا پی میبرند نزدیک تر گردند.

از نظر ظاهری پارکت لمینت شیار دار به چه صورت است؟

از نظر ظاهری این کفپوش؛ همان گونه که از اسمش پیداست، دارای شیارهایی در هر تایل می باشند. جنس پارکت لمینت شیاردار همانند سایر پارکت لمینت ها از HDF می باشد اما نکته ی مهم و تفاوت پارکت لمینت شیار دار با پارکت لمینت معمولی این است که در پارکت لمینت شیاردار از خورده چوب های فشرده استفاده شده است. این کفپوش مناسب افرادی است که مطابق سلیقه شان از ظاهر طبیعی چوب بیشتر خوششان می آید و بیشتر آن را مورد توجه قرار میدهند. بنابراین پارکتی که بیشتر شبیه طرح چوبی  باشد را مناسب تر میدانند. در واقع به بیان دیگر پارکت لمینت شیار دار بیشتر مورد پسند افراد جامه قرار میگیرد و همچنین کاربرد استفاده ی آن بسیار مناسب افراد خانه می باشد.

هزینه پارکت لمینت شیار دار چگونه است؟

پارکت لمینت شیاردار از نظر هزینه و قیمت مناسب تر و ارزان تر از دیگر پارکت لمینت ها می باشند. یعنی با این همه زیبایی و نوع کاربردو جنس و کیفیت بالایی که دارد میتوانید به بهترین قیمت ممکن به آن دست پیدا کنید. در واقع قیمت پارکت چوبی شیاردار نیز بسیار پایین تر از هزینه پارکت چوبی می باشد همانطور که مستحضر هستید این طرح از پارکت توانسته امروزه طرفداران زیادی را جذب خود سازد.

 

 

از جمله تفاوت های پارکت لمینت معمولی با پارکت لمینت شیار دار چیست؟

 تفاوت اصلی پارکت لمینت شیاردار با دیگر پارکت ها در درز های بین هر تایل می باشد که در  پارکت لمینت شیار دار درزها بیشتر است. در واقع به بیان دیگر تفاوت اصلی بین پارکت لمینت شیار دار با دیگر پارکت لمینت ها در درز های بین تایل آن است.

پارکت لمینت شیار دار به چه صورت است؟

امکان دارد برای مصرف کنند سوال پیش بیاید که پارکت لمینت شیار دار به چه صورت است؟ برای پرداختن به جزئیات موضوع به اطلاع شما عزیزان میرسانیم که: تولید پارکت لمینت شیار دار به گونه ای است که در هر تایل از این کفپوش فاصله ی آن به مانند پارکت چوبی و یا بسیار نزدیک به آن بوده است و این باعث شده است تا افرادی که پارکت لمینت شیار دار خریداری میکنند احساس این را داشته باشند که پارکت چوبی خریداری کرده اند.

همچنین رگه های چوب در ظاهر آن که اگر در سطح آن کار شود از نظر زیبایی به فرد خریدار احساس خوبی را القا میکند و همین مسائل سبب شده است تا مصرف کنند توجه بیشتری به این مسائل داشته باشد. و همچنین کاربری آن و نوع جنس و کیفیت آن را هم بالا می باشد تا افراد به راحتی از آن استفاده نمایند.

لازم به ذکر است در مکان های پرتردد پس از مدتی میان تایل های پارکت لمینت فاصله ایجاد می شود و همین امر سبب می شود تا زیبایی ظاهر کیفیت کاربری آنها کاهش پیدا کنند  اما لمینت شیار دار شما را راضی نگه میدارد و دیگر آن دردسر ها را نخواهید داشت در واقع زمانی که از پارکت لمینت های شیاردار استفاده میکنید این مشکل برای شما ایجاد نخواهد شد. به دلیل وجود شکاف در بین این کفپوش ها میتواند فشار زیادی را در برابر هرچیزی تحمل کنند. در واقع به نسب کفپوش های دیگر در این زمینه ها قوی هستند. همین دلیل باعث شده است تا خریداران گرامی بتوانند به راحتی بر روی پارکت لمینت شیار دار از مبل های سنگین و میز و... بدون اینکه نگرانی چیزی باشند از آن ها استفاده کنند. لازم به ذکر است، به علت وجود شیار های پارکت لمینت شیار دار می توانند در مکان هایی که تغییر دما در آنجا بالا است به راحتی استفاده کنید. به عبارت دیگر ظرفیت انبساط و انقباض برای این محصولات نسبتا بالا است.

 

 

از پارکت لمینت شیار دار در چه مکان هایی میتوان استفاده نمود؟

پارکت لمینت شیاردار مناسب افرادی است که می‌خواهند کف منزلشان مانند پارکت، یک ظاهری واقعی داشته باشند. و از زیبایی و کیفیت و نوع کاربری آن به راحتی بتوانند استفاده کنند، در منزل میتوانید از پارکت لمینت شیاردار استفاده کنید زیرا نسبت به اقباض و انبساط فصول حساسیتی ندارد و میتواند به شما این امید را بدهدکه بتوانید در هر شرایط آب و هوایی از آن استفاده نمایید. شیار داشتن بین درز ها هر فشاری را تحمل میکنند میتوانید اسباب و اثاثیه ی خانه را به راحتی روی آن بگذارد و همچنین چون شست و شویی آسان دارد حتی اگر روی آن آب هم بریزد از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است، پس در منزل خود اگر بچه کوچک یا حیوان خانگی دارید که در صورت شیطنت به طور مثال امکان دارد ظرف آب برروی پارکت لمینت بریزد نگران نباشید زیرا می توانید از نوع کاربری و همچنین جنس خوب آن بهره مند شوید. پارکت لمینت شیاردار یکی از پیشنهادات خوب برای منزل میتواند باشد.

مزایای پارکت لمینت شیار دار:

با توجه به طبیعی بودن درزهای بین هر تایل در پارکت لمینت شیاردار که باعث می شود ظاهر طبیعی خودش را داشته باشد و همچنین در صورت استفاده طولانی مدت و همچنین خراب شدن تایل ها درز های آن همچنان طبیعی به نظر می رسد. لازم به ذکر است که با توجه به درزهای موجود در علاوه بر این که تحمل فشار را بیشتر خواهد داشت جای خط و خطوط در آن بسیار کمتر دیده خواهد شد. انقباض و انبساط هایی که در گرمای تابستان یا سرمای زمستان احتمال دارد به وجود بیاید، با فاصله هایی که بین هر تایل وجود دارد، باعث به وجود آمدن تغییر ظاهر آن ها نمی شود و همین امر باعث شده است بین مصرف کنندگان پارکت لمینت شیاردار گزینه مناسبی باشد.

معایب پارکت لمینت شیار دار:

 از جمله معایب پارکت لمینت شیار دار میتوان به باقی ماندن گرد و غبار پس از نظافت در بین شیار ها اشاره کرد که مجبور میشوید شیار ها را به صورت جداگانه تمیز کنید. که این کار  برای خریدار ها ممکن است زمان بر باشد و همچنین بسیر سخت و طاقت فرسا باشد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()