سبد خرید 0
جستجوی پیشرفته
جستجو بر اساس قیمت (تومان)

خرید پارکت لمینت خارجی

مشاهده اطلاعات بیشتر ...
جستجو در نتایج : فقط نمایش کالاهای موجود :
مرتب سازی بر اساس : تعداد نمایش :

خرید پارکت لمینت خارجی | قیمت پارکت لمینت خارجی

پارکت لمینت امروزه یکی از اجزای اصلی در طراحی دکوراسیون به حساب میآید و با داشتن ویژگی بسیار عالی آن (مقاومت در برابر آب) موجب شده در تمام فروشگاه عرضه شود. اما باید به این نکته توجه کنیم که جنس تقلبی نیز در بازار به راحتی به فروش می­رسد. خرید پارکت لمینت آلمانی در فروشگاه­های معتبر فروخته میشود و فروشگاه مای دکوری نیز با فروش بالایی که دارد این را نشان داده که با مشتریان خود میتواند در عرضه مستقیم پارکت لمینت  در طرحها و مدلهای مختلف به همه یاری رساند. پارکت لمینت  به بیشتر کشورها صادر میشود که ایران نیز جزء یکی از این کشورها میباشد. در ساخت پارکت لمینت  نیز همانند دیگر پارکت لمینتها از 4 لایه تشکیل شده­اند که مهمترین لایه آن، hdf  است که نباید با آب برخورد داشته باشد به همین خاطر در مدلها و طرحهای گوناگون بر این لایه تمرکز دارند تا پارکت لمینت با کیفیت بالایی را به فروش برسانند.

پارکت لمینت چیست!

پارکت لمینت ها منسوجات چوبی و پلاستیکی میباشند، همانطور که در بالا اشاره شده، لمینت یا همان پارکت لمینت از چهار لایه اصلی تشکیل می شوند:

۱.  لایه رویی که به آن لمینت میگویند. این لایه ضد خش بوده و مقاومت آن با معیار درجه بندی AC ( استاندارد سایش ) تعیین می شود.

۲. لایه طرح  که شامل طرح پارکت لمینت است. این طرح معمولا عکسی از چوب و یا سنگ است.

۳.  لایه سوم، لایه مغزی لمینت نام دارد که از جنس اچ دی اف ( HDF ) ساخته می شود. درجه استاندارد سایشی با چگالی HDF به کار رفته رابطه مستقیم دارد

۴. لایه زیرین یا لایه بالانس که برای ایجاد توازن و عدم قوس پذیری سطح لمینت ایجاد شده است.

انواع پارکت لمینت در ضخامت های ۷، ۸، ۱۰ و ۱۲ میلی متر تولید می شوند. لمینت های ضخیم تر برای استفاده در زمین های پر تردد و حتی سالن های ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند و سری نازک تر بیشتر در منازل مسکونی کاربرد دارند.

اما امروزه به دلیل زیبایی خاصی که لمینت های ۱۰ و ۱۲ میلی متری دارند در بسیاری از منازل و شرکت ها از این نوع کفپوش استفاده می کنند. پارکت لمینت به راحتی خش بر نمی دارد و در برابر آتش سیگار و خاکستر آن کاملا مقاوم بوده و سوخته نمی شود.

خرید پارکت لمینت خارجی

در هر صنعتی مسلما گروه های مختلفی فعالیت می کنند که ما آن ها را با نام برند هایشان می شناسیم. پارکت لمینت خارجی در برند های متفاوتی با طرح و رنگ های زیبا تولید و عرضه می شوند.

در میان پارکت لمینت های  کشور ترکیه نیز یکی از با کیفیت ترین پارکت لمینت های  را تولید می کند و محصولات آن تحت عنوان پارکت لمینت ترک در برند های فلورپن و واریوکلیک به فروش می رسند.

گفته می شود برند فلورپن رتبه ۵ جهان را در زمینه فروش پارکت لمینت در اختیار دارد. محصولات کشور آلمان نیز که زبانزد جهانیان است و گفته می شود مرجع الگوبرداری ترک تبارها همین کشور آلمان بوده است.

برند پارادور نیز معروف ترین برند آلمانی می باشد که از محبوبیت بالایی در میان جهانیان برخوردار است. برای مشاهده قیمت پارکت لمینت و خرید پارکت لمینت  شیاردار و ساده می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی مای دکوری اقدام کنید.

قیمت پارکت لمینت خارجی

قیمت فروش پارکت لمینت هایی که در فروشگاه مای دکوری مشاهده میکنید ممکن است بروز نباشد بنابراین برای خرید قبل از پرداخت وجه باید از طریق تماس تلفنی موجودی و قیمت جدید و نهایی محصول را استعلام فرمایید. قیمت فروش پارکت های فوق به تومان بوده و قیمت مربوط به هر یک متر مربع می باشد.  شما میتوانید بهترین قیمت پارکت لمینت  را در مای دکوری بیابید.

با توجه به شرایط اقتصادی بوجود آمده تقاضای پارکت لمینت‌های ارزان قیمت و قیمت مناسب افزایش یافته است. ودلها و برندهایی که ملاحضه میفرمایید جزو برندهای موجود و مطرح بازار دکوراسیون داخلی میباشند. سطح کیفی این محصولات با توجه به آیتمهای کیفی ذکر شده در مشخصات اونها مشخص است. برای راهنمایی بیشتر و یا خرید برندی که در این لیست ممکن است وجود نداشته باشد می توانید با ما تماس بگیرید.

توجه : دقت کنید که با توجه به شرایط اقتصادی واردات پارکت لمینت‌های  ممنوع می باشد و موجب افزایش قیمت پارکت لمینت شده و این محصول اکثرا در ایران تواید میشود، لمینتهای  از موجودی کمی برخوردار هستند و برای اطلاع از موجودی، باید با ما تماس بگیرید.

**قیمت لمینت های  با توجه به کیفیت و هزینه های ارسال و واردات قیمت بالاتری دارند**

نحوه محاسبه قیمت:

  همانند دیگر پارکت لمینت ها، بر اساس متراژ است و بر همین اساس هم به فروش میرسد اما نکته ای که وجود دارد این است که حداقل فروش به میزان متراژ یک بسته‌ پارکت لمینت است و هر برند و مدل لمینت دارای بسته بندی با متراژ متفاوتی میباشد.

معمولا پیشنهاد میشود ۱الی۲بسته بیشتر خریداری شود چرا که ممکن است در هنگام نصب یا حمل مواردی آسیب ببیند و یا در آیند برای تعویض قسمتی از لمینت نصب شده مدل شما موجود نباشد یا قیمت لمینت افزایش یافته باشد و امکان تهیه مجدد آن وجود نداشته باشد.

فروش پارکت لمینت

شرکت مای دکوری ارایه دهنده کفپوش و پارکت لمینت  با قیمت مناسب در تهران میباشد و می تواند در این زمینه به شما یاری رسانده تا کفپوشی مناسب با قیمتی مناسب در خانه خودتان داشته باشید. برای خرید پارکت لمینت  و بازدید از مدل ها و رنگ های روز می توانید با مراجعه حضوری به شرکت مای دکوری یا از طریق مجازی از طریق تماس با واحد فروش، به بهترین تصمیم گیری برسید.

چرا خرید پارکت لمینت  از مای دکوری

یکی از فواید خرید پارکت لمینت  از مای دکوری که از دیگر رقبا متمایز شده کیفیت بسیار مناسب محصولات است که با دخالت مستقیم و بدون واسطه گری محصولات خود را یعنی پارکت لمینت  وارد بازار فروش میکنند.از مزایای پارکت لمینت   این است که به راحتی خش بر نمی دارد، به هیچ عنوان در اثر حرارت سیگار نمی سوزد، فوم زیرکفپوش لمینت باعث می شود تا هم عایق صدا باشد و هم عایق حرارت و برودت و همچنین اگر شیئی مانند یک لیوان بر روی آن بیافتد به علت انعطاف و نرمی فوم به احتمال زیاد نمی شکند.

مزایای خرید پارکت لمینت  اینترنتی

وضعیت کنونی جامعه شرایط را به نحوی رقم زده تا افراد بیشتری را به خرید اینترنتی اجناس و کالا های مورد نیازشان ترغیب کند و این پرهیز از خرید حضوری اجناس منجر به افزایش سریع فروشگا‌های اینترنتی شده و بسیاری از مردم را به خرید اینترنتی و غیرحضوری سوق داده است. به طور کلی خرید اینترنتی هر کالایی قواعد و نکات خاصی دارد که می‌توانند منجر به بهبود عملکرد مشتریان در خرید باشند. در ادامه این مطلب از مای دکوری تا نکاتی را در ارتباط با مزایای خرید اینترنتی پارکت لمینت دنیز در اختیار شما قرار دهیم.

خرید اینترنتی پارکت لمینت دنیز

خرید اینترنتی پارکت لمینت دنیز از فروشگاه اینترنتی مای دکوری به دلیل استحکام و ظرافت خاص مورد توجه قرار می گیرد. طرح های پارکت لمینت دنیز قابلیت هماهنگی با سایر دکوراسیون ها را دارند. کفپوش های دنیز باعث جمع و جوری فضا می گردند که زیبایی در آن، از عناصر جدانشدنی پارکت لمینت های دنیز می باشد.

به همین خاطر خرید اینترنتی پارکت لمینت دنیز مورد توجه قرار می گیرد.

برخی از مزیای خرید پارکت لمینت دنیز عبارتند از:

•              راحتی در خرید اینترنتی

•              قیمت بهتر در خرید اینترنتی

•              صرفه‌جویی در زمان

•              امکان مقایسه قیمت‌های کالا‌ها

•              دور ماندن از شلوغی و ترافیک خیابان‌ها

•              مصون ماندن از ابتلا به هرگونه ویروس و بیماری

•              به دست آوردن دقیق‌ترین اطلاعات درباره محصول

•              آگاهی از تخفیفات فصلی و دوره‌ای مخصوص خرید اینترنتی

•              دسترسی ۲۴ ساعته

•              جستجوی آسان کالا

خرید اینترنتی پارکت لمینت دنیز برای مشتریان عزیز از طریق این سایت به راحتی امکان پذیر میباشد. خرید آنلاین این کفپوش، مزایای زیادی را برای مشتریان به همراه دارد که یکی از مهم ترین آنها خرید در زمان کوتاه می باشد. همچنین امکان خرید راحت و آسان بدون نیاز به رفت و آمد و یا حمل و نقل فراهم می شود.

مشتریان می توانند عکس انواع مدل و طرح های پارکت لمینت دنیز را در سایت مشاهده کنند و بهترین مدل و رنگ را با توجه به سلیقه، نوع دکوراسیون و مکان مورد نظر خود؛ انتخاب کنند. برای انتخاب کفپوش همچنین می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را برای انتخاب و خرید این پارکت لمینت دریافت کنید.

10 / 10
از 1 کاربر
نمایش همه
علاقه مندی ها ()