سبد خرید 0

5 نکته کلیدی که درنصب کفپوش های رولی باید بدانید

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 11 بهمن 1399 در ساعت 13 : 50 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

کفپوش های وینیل شیت یا رولی یک گزینه بسیار محبوب برای مالکان هر خانه­ ای است، به ویژه در نواحی از خانه که رطوبت بیشتری در انجا جمع میشود، مانند آشپزخانه و حمام. این نوع از کفپوش های به عنوان کفپوش های همه کاره لقب گرفته اند که مقاومت بسیار بالایی در برابر آب و لک همراه با دوام طولانی مدت را فراهم می کند. کفپوش های رولی ممکن است نه تنها یک انتخاب جذاب، بلکه یک انتخاب ارزان برای بازسازی یک اتاق باشد. اگر می خواهید کفپوش رولی را در خانه خود نصب کنید، با درخواست از متخصصان مای دکوری به خواسته­تان فوراً دست پیدا خواهید کرد. مای دکوری به شما کمک می کند کفپوش مناسب خود را فراهم کنید. کفپوش رولی از همان ابتدای تولید تا به امروز همواره توجه خریداران زیادی به خود جلب کرده است. تنوع طرح و رنگ و زیبایی این محصولات به حدی زیاد میباشد که تردیدی برای نصب کفپوش باقی نمی گذارد. بخش اعظم محبوبیت این کفپوش ها به دلیل بدون درز بودن آن است. کفپوش هایی که به صورت رول تهیه شده اند موقع نصب، درزهای بسیار کمتری دارند. در این راستا قصد داریم تا برخی از نکات نصب کفپوش های رولی را برای شما بازگو کنیم پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

نصب کف پوش های رولی

1-انتخاب بهترین کفپوش رولی:

  فروشگاه اینترنتی مای دکوری کفپوش های رولی بسیاری را در اختیاز شما عزیزان قرار داده است. کفپوش رولی در دو نوع وجود دارد که هر دو نوع کفپوش دارای یک لایه چاپ شده از طرح وینیل است که توسط یک لایه محافظ وینیل شفاف و روکش رویه پوشانده شده اند ، که به آن اجازه می دهد در برابر خراش و سائیدگی ها مقاومت کند و به راحتی تمیز شود. هنگامی که کفپوش رولی خود را از فروشگاه اینترنتی مای دکوری سفارش می دهید، بسیار مهم است که اندازه گیری های دقیق را بدست آورید.

2.خلاص شدن از شر موانع و کفپوش های قبلی:

بسته به اتاقی که در آن کار می کنید، باید موانع مختلف را بردارید. اگر در آشپزخانه کار می کنید، این بدان معنی است که اجاق گازها، یخچال ها و ... را از ان محیط خارج سازید. در سرویس های بهداشتی، باید توالت از ان منطقه حذف کنید. درها را از لولا جدا کنید. قرنیزها هم باید کنده شوند. کف را جارو کرده و با دستمال مرطوب تمیز کنید. کفپوش قدیمی نیز باید با دقت برداشته شود. این کار خسته کننده و حوصله سربر با بهره ­برداری از متخصصین ما که همه آنها به چالش های بسیاری در زمینه حذف و نصب کف عادت کرده اند بسیار آسان تر می شود.

3. تعمیر و آماده سازی لایه زیرین

کفپوش رولی برای نصب صحیح باید روی یک سطح صاف و هموار قرار بگیرد. در مواقعی که سطح اولیه دارای پستی و بلندی قابل توجه است,کف سازی(زیرسازی) مهمترین نکته بوده و قبل از نصب می بایست سطح زیر کار کاملاً صاف و هموار باشد.به طوریکه توسط کاردک پهن باید در ۲ جهت عمود برهم کشیده شود تا هرگونه پست و بلندی از بین برود.

در زیرسازی اگر قصد دارید روی موزاییک یا سرامیک،کفپوش رولی بچسبانید قبل از اجرا باید سرامیک های شکسته یا جاهایی که آسیب دیده را با بتونه مخصوص انجام دهید که ترکیب آن از چسب چوب ، سیمان سفید یا سیاه و مقداری آب بوده ترمیم نمایید.این امر باید به نحوی صورت گیرد که سرامیک یا موزاییک شکسته شده پستی یا بلندی نداشته باشد و تمام مساحت آن ،هم سطح با کل کف مورد نظر باشد.

پش کف‌پوش رولی قابل نصب بر روی سیمان، کف‌پوش رولی قدیمی و دیگر کف‌پوش‌ها مانند پارکت و سرامیک میباشد که پیش از نصب کف‌پوش، باید اقداماتی برای زیرکف‌پوش انجام شود. برآمدگی‌ها، فرورفتگی‌ها و کف‌پوش‌های کنده شده و پوسیده قبلی باید تعمیر شوند و کف باید تراز باشد.

4. اندازه گیری دقیق و قرار دادن لایه زیرین (الگو کاغذی)

اگر اتاق شما بسیار بزرگ میباشد و یا دارای قسمت هایی است که اندازه گیری و دسترسی به آن کار دشواری است، یک الگوی کاغذی دقیق از هر برشی که در کفپوش رولی قرار است ایجاد شود می تواند در وقت و هزینه شما صرفه جویی کند. لایه های زیرین به سطح یکنواخت و صاف برای نصب کفپوش وینیل کمک می کند. لایه زیرین باید تا سه روز در خانه شما بمانند تا با درجه حرارت و رطوبت خانه سازگار  شود. با گذر از این مرحله، می تواند منجر به اتمام کفپوش رولی در آینده شود. زیر سازی باید به درستی نصب شود تا از برجستگی در کف تمام شده جلوگیری شود.

5. نصب کفپوش رولی

در ابتدای نصب با یک لیسه شانه ای که لبه ی آن ها با یکدیگر فاصله کمی دارند چسب را روی کف مورد نظر پخش کنید.مقدار آن نباید خیلی زیاد یا خیلی کم باشد. زمان مناسب برای چسبانیدن کفپوش پی وی سی به سطح چسب خورده, زمانی است که چسب تقریباً خشک شده باشد. نصاب های حرفه ای با لمس سطح چسب خورده با انگشت دست، متوجه زمان مناسب برای نصب میگردند.

نصب موفقیت آمیز کف وینیل منوط به چسبندگی محکم کفپوش رولی به لایه زیرین است. استفاده از یک قالب چوبی (ترجیحا حوله پیچ شده) روی کف‌پوش را صاف کنید تا حباب یا جایی بدون چسب باقی نماند. رول‌ها را در جایی مانند پارکینگ (شسته و خشک شده) به اندازه دلخواه ببرید. چسب را به وسیله ماله به کفی که قرار است کف‌پوش روی آن چسبانده شود، خوب آغشته کنید. رول را به آرامی روی محلی که چسب کاری شده است بگذارید. اطراف چهارچوب‌ در‌ها و گوشه‌های دیوار را با دقت بچسبانید تا کار تمیز از آب در بیاید.

برای برش زدن کف‌پوش از چاقو یا کاتر تیز و تمیز استفاده کنید. پس از نصب کف ، باید برای چند ساعت اجازه دهید تا چسب خشک شود.

هر خرید کفپوش رولی با خرید از ما در فروشگاه اینترنتی مای دکوری میتوانید صاحب ضمانت نصب مادام العمر شوید. اگر نصب کفپوش رولی شما را با مشکل روبرو میکند، نصب کفپوشتان را به دست ما بسپارید. با انتخاب مای دکوری می توانید مطمئن باشید که کف‌پوش رولی برای ایستادن طولانی مدت مناسب است و نسبت به سنگ و سرامیک گرم‌تر هستند. اگر به دنبال راحتی بیشتر هستید، انواع فوم دار کفپوشی رولی نرمی بیشتری دارند. همچنین دوام خیلی خوبی دارد به طوری که آن تا 25 سال خدمات پس فروش ارائه‌ میکنیم که برای مصارف خانگی این مدت مادام العمر است.

همین امروز با ما 02133126516 تماس بگیرید. کارشناسان ما منتظر هستند تا شما را به کفپوش رویاهای خود راهنمایی کنند!

امیدواریم که از مطالب گفته شده استفاده کامل را برده و به جواب سوالتان رسیده باشید، شرکت مای دکوری از جمله شر کت هایی میباشد که می توانید با خیال راحت کفپوش خود را از بین طرح و رنگ های متنوعی که ارائه میدهد، بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

 

ارسال نظر

شاهد :
0 0
سلام برای اتاق ۸متر چه قیمت میشه
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()