سبد خرید 0

خرید پارکت لمینت ضد خش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 10 دی 1399 در ساعت 13 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید پارکت لمینت ضد خش:

تا به حال فکر کرده اید که چرا پارکت لمینت امروزه یکی از پر فروش ترین کفپوش ها است؟ بیشتر بخاطر مزایای پارکت لمینت!

در اینجا برخی از مهمترین دلایل مردم برای لمینیت را ذکر می کنیم، پس با ما همراه باشید تا با کسب اطلاعات بیشتر در مورد پارکت لمینیت، به راحتی بتوانید تمام مزایای کفپوش پارکت لمینت را برای خانه یا محل کار خود مشاهده کنید.

کفپوش پارکت لمینت که معمولاً از الیاف یا ذرات چوب با چگالی بالا ساخته می شود ، با روکش چند لایه ای که به شکلی شبیه چوب یا سنگ طراحی می شود، قرار می گیرد. سپس، یک لایه سخت و شفاف در بالای روکش قرار می گیرد و به لمینت دوام می بخشد. کفپوش های پارکت لمینت روشی محبوب برای مدرن سازی و به روز کردن ظاهر یک خانه تبدیل شده است.

هیچ کس نمی خواهد خراش های ناخوشایند و بدمنظری در کفپوش های جدید و زیبای منزل و ساختمان خود ببیند، بنابراین اگر شما در نظر دارید تا کفپوش مناسبی برای ساختمان و منزل خود تهیه کنید ما به شما کفپوش های پارکت لمینت ضد خش را توضیه میکنیم تا دیگر نگران خراش افتادن رو پوشش کف منزلتان نباشید. تیم تخصصی شرکت مای دکوری به خصوص به شما توصیه می کند در صورت داشتن فرزند خرد سال یا حیوانات خانگی در انتخاب اینگونه کفپوش ها یعنی پارکت لمینت­های ضد خش هوشیارانه تر عمل کنید چرا که حیوانات خانگی ممکن است دارای چنگال هایی باشند که می تواند کف شما را خراشیده کند و همچنین اسباب بازی های کودکان نیز باعث ایجاد ساییدگی روی کفپوش ها شود.

با استفاده از پارکت لمینت ضد خش، دیگر نگران آسیب دیدن کف نخواهید بود و می توانید از کفپوش خود بیشتر لذت ببرید.

پارکت لمینت در برابر خراش مقاوم است، به شرطی که به درستی از آن مراقبت کنید. مهم است که برای حفظ کفپوش خود وقت بگذارید و از جمع شدن آلودگی روی سطح خودداری کنید.

 در زیر به متداول ترین دلایل خراشیده شدن پارکت لمینت و آنچه می توانید در مورد آن انجام دهید، پرداخته شده است.

حیوانات خانگی

حیوانات خانگی و ساختمانی میتواند یک از عمده ترین علل خراشیده شدن سطح پارکت لمینت شما باشد چرا که به طور مداوم در حال رفت امد روی ان هستند. تنها مراقب باشید که اب یا رطوبت به سطح خراشیده شده نفوذ نکند که بعد دچار پیچیدگی و خمیدگی در آن شود.

اسباب اثاثیه

جابه جایی زیاد اسباب اثاثیه مثل مبلمان و صندلی ها ممکن است باعث اسیب خشدار شدن پارکت لمینت شود که برای محافظت از کفپوش خود میتوانید از پد نمدی استفاده کنید. اگر قصد هل دادن میز و صندلی یا مبلمان منزلتان را دارید با اضافه کردن پد ها به پایه هر یک از انها میتوانید از ایجاد چنین مشکلی جلوگیری کنید و یا انرا به حداقل برسانید. هنگام جابجایی مبلمان، همیشه بهتر است آن را بلند کرده، به جای کشیدن روی زمین حمل کنید. اگر زیر پایه های جسمی که در حال کشیدن ان روی کفپوشتان هستید، سطح تیز یا ریگی وجود داشته باشد، می تواند منجر به خراش عمیق شود.

پارکت لمینت های ضد خش نیز تمیزتر و مقاومتر از کفپوش های خالی با چوب طبیعی است و این امر برای مکانهای پرتردد و اتاقهایی که ممکن است در معرض رطوبت یا نور مستقیم خورشید باشند، ایده آل است.

 در اینجا 5 مزیت چشمگیر از پارکت لمینت ضد خش وجود دارد:

v    تقریباً در برابر سگ ، گربه ، بچه و حتی کفش پاشنه بلند مقاوم است.

v    پارکت لمینت ضد خش در برابر لک، کم رنگ شدن و رطوبت مقاوم است.

v    پارکت لمینت ضد خش به راحتی تمیز و نگهداری می شود

v    برای اینکه جلوه زیبایی داشته باشد، این سطح خاص به موم یا لاک نیاز ندارد.

v    در پارکت لمینت ضد خش وقتی دوام و طول عمر آن در نظر گرفته شود از نظر اقتصادی مقرون به صرفه میباشد.

v    پارکت لمینت سبکهای متنوعی را ارائه می دهد در حالی که بسیاری از کفپوش های پارکت لمینت ظاهر واقعی چوب سخت یا سنگ را شبیه سازی می کنند، اما سبکها و رنگهای جدید محدود نیستند.

اگر به دنبال خرید پارکت لمینت ضد خش هستید، شرکت مای دکوری گزینه های مختلفی را برای جلب رضایت در اختیار شما قرار داده است. سبک های بیشماری از کفپوش های پارکت لمینت ضد خش را مانند کفپوش های چند لایه برای شما گذاشته شده است. پس، مای دکوری بهترین مکان برای خرید شماست.

تنوعی از رنگ ها و الگوها شما را قادر می سازد کفپوش منزلتان را مطابق با روحیه و سبک دقیق اتاق خود تطبیق دهید.

بعضی از پارکت لمینت ها در اتاقهایی که استفاده و تردد کمتری دارند، 25 سال یا بیشتر میتواند دوام داشته باشند، در حالی که بعضی دیگر که در مناطق پرتردد نصب شده اند، ممکن است در کمتر از 10 سال نیاز به تعویض داشته باشند.

**در هنگام پاک کردن از ریختن آب زیاد خودداری کنید چرا که می تواند به درزهای بین تخته ها نفوذ کرده و تورم و پیچیدگی ایجاد کند.

پارکت لمینت ضد خش دارای یک لایه سایشی است که از لایه زیرین محافظت می کند و باعث می شود تا حدودی در برابر خراش و فرورفتگی و همچنین در برابر لکه ها بسیار مقاوم باشد.

قادر نبودن به صیقل کاری و عمل لاک زدن در عین حال که یک مزیت شناخته میشود، یک عیب اساسی پارکت لمینت نیز میباشد. اگر به شدت فرسوده، خراشیده شده یا شیاردار باشد، نمی توان مانند چوب سخت آن را سنباده کاری یا بازسازی کرد در نتیجه باید جایگزین شود.

آیا پارکت لمینت ضد خش برای شما مقرون به صرفه است؟

اگر بودجه کافی دارید و می خواهید با نصب کفپوش در هزینه های خود صرفه جویی کنید، پارکت لمینت ضد خش دقیقاً انتخاب مناسب شماست. تعداد کمی از کفپوش ها نسبت به کفپوش های لمینت مقرون به صرفه تر و آسان تر هستند. اما در عین اینکه پارکت لمینت ضد خش کاملاً کاربردی و جذاب است ، دارای اعتبار و ارزش افزوده املاک و مستغلات موجود در کفپوش های چوب سخت یا کاشی سنگی نیست.

اجزای تشکیل دهنده پارکت لمینت:

به طور معمول هر کفپوش لمینت از چهار قسمت اصلی تشکیل شده است:

لایه رویی یا لایه ضد خش و سوختگی

لایه دکور یا طرح که معمولاً طرحی از چوب درختان و یا سنگ است

لایه مرکزی که از جنس HDF است. میزان مقاومت کفپوش لمینت با چگالی لایه مرکزی به کار رفته در آن رابطه مستقیم دارد و هر چه چگالی الیاف چوب فشرده تر باشد درجه مقاومت فیزیکی و سایشی کفپوش بالاتر می‌رود.

لایه انتهایی یا لایه تعادل که وظیفه حفظ تعادل و جلوگیری از قوس پذیری کفپوش را به عهده دارد.

ضخامت استاندارد کفپوش لمینت بین ۸ تا ۱۲ میلی‌متر میباشد. استفاده از این نوع کفپوش تقریباً در همه جای ساختمان صورت می‌گیرد و به واسطه اینکه الیاف طبیعی چوب به طور مستقیم در آن به کار نرفته قیمت بسیار مناسبی دارد و در انواع طرح‌ها و رنگ‌های دیگر مثل سنگ و سرامیک نیز قابل ‌تولید میباشند. در بازار کفپوش لمینت را با عناوین دیگری مثل لامینت، پارکت لمینت و در بعضی مواقع به اشتباه پارکت نیز می‌خوانند.

انواع لمینت بر اساس درجه مقاومت سایشی

اگر بخواهیم کفپوشهای لمینت را از نظر مقاومت سایشی مقایسه کنیم، به معیاری به نام درجه AC روبرو میشویم که یک کلاس سایشی و یا مقاومت سایشی یک استاندارد جهانی برای درجه‌بندی تعدادی از فاکتورهای مهم پارکت لمینت از قبیل مقاومت در برابر ضربه، حرارت، رطوبت، خراش، لک و ساییدگی به حساب می‌آید. بر این اساس کیفیت لمینت کفپوش به پنج دسته تقسیم می‌شود:

AC-1: پایین‌ترین درجه‌ی مقاومت سایشی کفپوش لمینت است که بیشتر برای پوشش کمد و یا اتاق خوابی که تردد بسیار کم دارد، استفاده می‌شود. این دسته به راحتی دچار خش خوردگی می‌شوند.

 AC-2: از این دسته باز هم در موارد مسکونی و با تردد کم مثل اتاق نشیمن یا اتاق خواب کودک استفاده می‌شود. با این حال هر دو کلاس AC-1 و AC-2 به‌واسطه مقاومت ضعیف از محبوبیت کمی برخوردارند و به سختی نیز یافت می‌شوند.AC-3: این درجه سایشی به‌واسطه کیفیت و قیمت مناسب خود رایج‌ترین نوع کفپوش لمینت برای استفاده در منازل مسکونی و حتی مکان‌های تجاری کم تردد مانند دفاتر به حساب می‌آید.

AC-4: این درجه مقاومت سایشی مناسب برای ساختمان‌های مسکونی پر جمعیت و فضاهای تجاری مانند، دفتر‌ها، مغازه‌ها، کافه‌ها است. معمولاً خرید این کلاس از کفپوش های لمینت توسط متخصصان توصیه می‌شود.

 AC-5: نوع مواد و تکنیک به کار رفته در این کلاس از کفپوش های لمینت سبب شده که مناسب استفاده در فروشگاه‌های بزرگ و فضاهای عمومی باشند. البته به واسطه کیفیت ساخت بالای آن‌ها قیمت بسیار بالاتری نیز دارند.

امیدواریم که از مطالب گفته شده استفاده کامل را برده باشید، شرکت مای دکوری از جمله شر کت هایی میباشد که می توانید با خیال راحت کفپوش خود را از بین طرح و رنگ های متنوعی که ارائه میدهد، بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، هم چنین می توانید سوالات خود را از طریق شماره ........... با ما در میان بگذارید تا پاسخ آنها را از متخصصان دریافت کنید.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()