سبد خرید 0

نصب کفپوش لمینت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 8 آذر 1399 در ساعت 9 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

بر خلاف کف زمین که تحمل بالایی در برابر مشکلاتی مانند رطوبت و فرسودگی دارد، کفپوش لمینت فقط به شرطی که اقدامات احتیاطی مناسب را انجام دهید به درستی کار می کند. اتصال محکم تخته ها برای محافظت از آنها در برابر رطوبت یکی از این موارد احتیاطی است. مورد دیگر نصب زیرانداز زیر تخته ها است. در زیر در مورد نصب کفپوش لمینت صحبت می کنیم.

زیرلایه ضمیمه شده در مقایسه با زیرلایه جداگانه

تولیدکنندگان کفپوش لمینت برای نصب کفپوش لمینت همیشه به وجود زیرانداز در زیر تخته ها توصیه می کنند. زیرسازی می تواند به صاف کردن عیوب کوچک کف (لایه زیرین) کمک کند. باعث جذب صدا به صورت جزئی شده و احساس نرمی زیر پا می شود.

زیر لایه به دو شکل یافت می شود:

جداگانه: رول هایی از کفپوش پلی اتیلن با ضخامت 3 میلی متر یا زیرانداز نمدی که قبل از نصب در زیر کفپوش گذاشته شده و به هم چسبیده می شوند.

 ضمیمه شده: ممکن است لایه زیرین توسط سازنده به قسمت زیر تخته های ورقه وصل شده باشد. این کار نه تنها مرحله مقدماتی رول کردن زیرانداز را حذف می کند، بلکه از استفاده از زیرانداز جداگانه نیز جلوگیری می کند (که ممکن است باعث شود کفپوش به درستی قرار نگیرد).

خط پایین

تولیدکنندگان لمینت جهت نصب کفپوش لمینت به آرامی در راه تولید تخته هایی با زیرلایه از پیش چسبیده، نسبت به تخته هایی که به زیر لایه جداگانه نیاز دارند، گام بر می دارند. با این وجود، خرید کفپوش لمینت با زیرانداز جداگانه بهترین گزینه شما در این زمان است.

یک دلیل آن، این است که زیرانداز جداگانه کنترل بهتری به شما می دهد. اگر با صدا مشکلی دارید، می توانید لمینتی به ضخامت 12 میلی متر را با زیرانداز نمدی سنگین برای آن با کیفیت بالا انتخاب کنید؛ گرچه گران خواهد بود. اگر تنها هدف شما صاف كردن بستر است، می توانید زیر لایه پلی اتیلن فرم سلول بسته را برای یك داشتن یک محصول ارزان تر خریداری كنید.

زیرانداز جداگانه

    ارزان: زیرانداز فوم پلی اتیلن با کمترین هزینه خرید برای شما، تقریباً 15/0 دلار برای هر فوت مربع است.

    لمینت نازک را بهبود می بخشد: خرید کفپوش لمینت ارزان قیمت به این معنی است که شما لمینت نازکی خریداری می کنید. تخته های زیر 8 میلی متر نازک به حساب می آیند. شرکت Likber Liquidators ارزانترین و باریک ترین لمینت را در حدود 2 میلی متر به فروش می رساند. به بیان بهتر، ضخامت دو سکه در کشور ایالات متحده روی هم ضخیم تر از 2 میلی متر است. با استفاده از چنین محصولاتی به نازکی کاغذ، زیر انداز نه تنها ایده خوبی، بلکه اجباری است.

    کنترل: شما می توانید زیرلایه خود را انتخاب کنید و این کار اجباری نیست، که به کنترل هزینه و کیفیت کلی نصب کفپوش کمک می کند.

مارک های با پد غیر متصل

زمانی، تقریباً همه لمینت ها به زیرلایه جداگانه احتیاج داشتند. اکنون یافتن چنین مواردی دشوارتر شده است. چند برند که زیرانداز متصل ندارند:

    نمونه کارهای Pergo

    شاو لمینت های بدون پسوند «Plus»

    بسیاری از لمینیت های اصلاح شده چوبی رویای خانگی

    نام تجاری Lowe's Style Selections

    نام تجاری Home Depot's Trafficmaster

    بیشتر لمینیت هایی با ضخامت زیر 10 میلی متر

انواع مدل های زیرلایه

فوم: زیرانداز فومی ارزان تر از زیرانداز نمدی است. کفپوش سبک تر بیشتر از صاف کردن بستر به چیزی نیاز ندارد. عملاً هیچ کیفیتی در جذب صدا ندارد. کفپوش سنگین تر در محدود کردن انتقال صدا بهتر عمل می کند؛ اما نه زیاد.

نمد: زیرانداز نمدی بیش از چهار برابر سنگین تر از کفپوش و حداقل دو برابر گرانتر است. این محصول بازیافتی نسبت به انواع دیگر زیرلایه دارای امتیاز بالاتری در جذب صدا است.

زیرلایه از پیش پیوست شده

    باعث صرفه جویی در وقت می شود؛ اما نه زیاد. حذف یک مرحله از مراحل نصب کفپوش لمینت ممکن است باعث کاهش زمان کلی پروژه شود با این حال توجه داشته باشید که معمولاً زمان اندکی برای جانمایی و نصب زیرلایه لازم است و برای نصب زیرانداز در یک اتاق 400 فوت مربعی فقط حدود سی دقیقه زمان اختصاص خواهید داد.

    زیرلایه ضمیمه شده ضخامت کمتری دارد: زیر لایه از پیش چسبیده 2 میلی متر است. زیرانداز جداگانه با ضخامت 3 میلی متر کمی ضخیم تر است.

    شکاف در زیرانداز: هر صفحه زیرانداز مخصوص به خود را دارد، به این معنی که شما در واقع صدها زیرانداز جداگانه دارید که درزها آنها را از هم جدا می کند.

مارک های دارای پد متصل

شرکت های لمینت به آرامی در حال پر کردن کاتالوگ های خود با کفپوش های با زیرلایه متصل هستند. به عنوان مثال، تولیدکننده کفپوش لمینیت Pergo اکنون دارای کاتالوگی با پدهای از قبل متصل شده در بیش از 75 درصد محصولات خود است.

    تولیدات Likber Liquidators Dream Home و Dream Home XD، عمدتاً به ضخامت های 10 و 12 میلی متر محدود می شوند.

    Pergo XP ، Pergo Max ، Pergo Outlast+.

    لاون آلن + راث (Lowe's Allen + Roth)

    لمینت های شاو با پسوند «Plus». به عنوان مثال، Shaw Biltmore Plus.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()