سبد خرید 0

آیا پارکت لمینت سفید و روشن بخرم

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 31 فروردین 1400 در ساعت 9 : 13 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه صنعت مد و زیبایی دکوراسیون به شدت داغ شده است و همگی با دیدن تیزر های تبلیغاتی و یا در فیلم ها و عکس ها محو تماشای دکوراسیونی زیبا در خانه ها می شوند. و همگی دوست دارند خانه ایی زیبا داشته باشند، پارکت لمینت هم مانند دیگر دکور های خانه ی شما عمل میکند و زیبایی دکوراسیون خانه ی شما را چند برابر میکند. و همینطور میدانیم که پارکت یک محصول شیک و مقاوم در زمینه ی انتخاب کف پوش میتواند باشد. که تقریبا در تمامی مکان های عمومی و منازل از آن استفاده می شود. همانطور که گفته شد پارکت لمینت های ساخته شده از چوب و یا مواد چوب خرد شده می باشند در واقع به لحاظ دوام، مقاومت در برابر سایش، رنگ آمیزی و یا نفوذ ناپذیری آب مورد ارزیابی قرار گرفته و از آزمون سربلند و پیروز بیرون آمده است. پارکت یکی از مقاوم ترین کفپوش می باشد که نوع نگه داری و مراقبت کردن از آن هم بسیار راحت و آسان می باشد. ناگفته نماند که همچنین پارکت می تواند باعث یک دستی و زیبایی خانه بشود و نور و جلوه ی نیکویی به خانه بدهد که تمامی دکوراسیون منزل شما را زیبایی بدهد. بنابراین پارکت لمینت ها تاثیر مثبتی بر روحیه ی افراد خانه یا محل کار میگذارند چه خوب است بتوانیم برای داشتن محل کار یا مکانی شیک و تمیز و همچنین افزایش طول عمر ساختمانمان از پارکت لمینت استفاده کنیم.

آیا پارکت لمینت سفید و روشن بخرم؟

یکی از سوالات رایج و متداول بین مشتریان این است که آیا پارکت لمینت روشن بخریم یا نه؟ پارکت لمینت های روشن در خانه های سبک مدرن امروزی بسیار طرفدار پیدا کرده اند در صورتی که میدانیم روشنایی دکوراسیون خانه بسیار خانه را بزرگ تر نمایش میدهد و همچنین رنگ روشن میتواند برروحیه ی افراد خانه تاثیری مثبت بگذارد. در علم روانشناسی ثابت شده است که رنگ روشن بر اعتماد به نفس افراد تاثیر به سزایی میگذارد.

بنابراین می توانیم از پارکت لمینت های رنگ روشن برای دکوراسیون استفاده نماییم. در اکثر مواقع انتخاب رنگ بر عهده و سلیقه ی افراد خانه می باشد. یکی دیگر از نکاتی که در دکوراسیون منازل بسیار حائز اهمیت است ست کردن کف پوش با دیوار خانه است، البته ست کردن به این معنی نیست که هم کف خانه هم دیوار ها دارای یک رنگ باشند بلکه طیف رنگی رو انتخاب نماییم که دیوار ها در کنار کفش پوش بسیار زیبا قرار بگیرد و در کنار آن چیدمان و دکور خانه با توجه به سلیقه ی افراد خانه قرار بگیرد. که می تواند حس خوبی از طریق دکوراسیون به ما القی کند.

اما در حالت کلی انتقال حس بهتر از طریق پارکت لمینت روشن به ما بیشتر است همچنین افراد خانه که بسیار پرمشغله هستند و وقت تمیز کردن و... را ندارند پارکت لمینت رنگ روشن میتواند انتخاب خیلی خوبی باشد. همچنین پارکت لمینت روشن لکه ها را کمتر نشان میدهند، قیمت پارکت لمینت روشن هم مانند قیمت پارکت لمینت تیره می باشد در واقع هیچ فرقی باهم ندارند اما با توجه به سلیقه ی شما عزیزان و همچنین نوع کاربری آن، شما به انتخاب آن بپردازید. در ادامه مقاله با  ویژگی های پارکت لمنت روشن بیشتر آشنا می شوید.

نوع رنگ چه تاثیری بر روی افراد دارد؟

محیط کار و یا مدرسه و یا منزل باید بگونه ایی باشد تا افراد بسیار لذت ببرند زیرا محیط اگر مثبت نباشد آرامش را از افراد حین کار حین درس خواندن و... می گیرد. محیط باید نشاط آور و زیبا باشد زمانی که کفپوش لمینت را نصب نمودیم همراه آن میتوانیم کاغذ دیواری و پرده را ست کنیم البته منظور از ست بدین معنی نیست که رنگشان را در یک طیف بگذاریم بلکه رنگ های این 3بخش از خانه یا محل کار تقریبا از نظز طیف رنگی به یکدیگر نزدیک باشد.

از مزایای پارکت لمینت رنگ روشن:

1_ افزایش روشنایی نور خانه:

اگر در خانه ایی کوچک با نور کم زندگی میکنید، پارکت لمینت روشن تاثیر به سزایی بر روی نور خانه می گذارد در واقع باعث افزایش نور محیط خانه می شود.

2_ بزرگ نشان دادن محیط:

رنگ روشن تاثیر به سزایی بر محیط اطراف خانه میگذارد. اما رنگ تیره بر خلاف این موضوع عمل میکند بنابراین  بسیار از افراد از رنگ روشن استفاده میکند.

3_ مکانی مناسب برای مطالعه:

اگر اتاقی را جدا برای مطالعه و کتاب خواندن در نظردارید و می خواهید از پارکت استفاده نمایید توصیه می شود حتما از پارکت لمینت روشن استفاده نمایید، زیرا محیط را به گونه ایی نشان می دهد که شما در آرامش کامل به مطالعه بپردازید.

4_ پارکت لمینت روشن، کثیفی را کمتر نشان میدهد

تمیز نگه داشتن پارکت لمینت روشن راحت تر است و همچنین آلودگی را کمتر نشان میدهد.

 

5_ خراشیده شدن پارکت لمینت روشن:

درصورت خراشیده شدن پارکت لمینت رنگ روشن میتوان گفت کمتر خراش ها را نشان می دهد، در واقع لایه های زیرین پارکت لمینت رنگ روشن می باشند و به همین دلیل زمانی که امکان دارد خراش پبدا کند بنابراین همین موضوع باعث میشود کمتر آن قسمت خراش خورده دیده شود.

معایب پارکت لمینت رنگ روشن:

1_ روشنایی زیاد خانه را بی روح می کند:

توجه داشته باشید زیادی در دکور خانه تان از رنگ روشن استفاده نکنید زیرا باعث دلسردی و بی روحی خانه می شود، در واقع باید هارمونی رنگ ها را رعایت کنید. یافتن رنگ مناسب برای دکوراسیون خانه بسیار مهم و ضروری می باشد.

2_ گرد و غبار:

پارکت لمینت رنگ روشن گرد و غبار را در خود بسیار نشان می دهند، می توانید برای حل این کار از یک دستمال مرطوب استفاده کنید.

طراحی دکوراسیون خانه با پارکت لمینت روشن:

تا این بخش از مقاله با مزایا و معایب پارکت لمینت روشن آشنا شدیم، در ادامه شما را با سبک چیدمان پارکت لمینت آشنا میکنیم. اگر از مبلمان تیره در پذیرایی خود استفاده کرده اید میتوانید از پارکت روشن که ضد آن است استفاده نمایید، علاوه بر مبلمان تیره اگر دیوار خانه ی شما و یا اتاق های خانه ی شما هم تیره بود میتوانید از پارکت لمینت روشن استفاده نمایید.

پارکت لمینت کرم در پذیرایی:

پارکت لمینت کرم و یا رنگ روشن در پذیرایی خانه ی شما به همراه دکوراسیون، ترکیب رنگی گرم مانند قهوه ایی و یا بنفش بادمجانی، زرشکی بسیار زیبا میشود.

پارکت لمینت طوسی

پارکت لمینت طوسی که برروی آن دکوراسیون زیبای شما با رنگ های لیمویی قرار دارد فضا را زیبا می سازد و در کنار آن از کاغذ رنگی که طیف آن مطابق با کف پوشتان است استفاده نمایید.

پارکت لمینت سفید

نقش سبز را هرگز در کنار رنگ سفید نباید دست کم گرفت، اگر علاقه مند به دکوراسیون سبز و سفید هستید میتوانید مبل های سبز فسفری خریداری کنید و به همراه پارکت سفید آن ها را ست کنید.

پارکت لمینت در اتاق خواب:

امروزه در خانه های کوچک آپارتمانی، اتاق خواب ها بسیار کوچک می باشند حتی در برخی از آپارتمان ها اتاق خواب ها بدون پنجره هم می باشند، درچنین شرایطی میتوانید از پارکت لمینت روشن استفاده کنید زیرا هم اتاق بسیار کوچک است هم نور کافی وجود ندارد، رنگ روشن پارکت لمینت یا دکوراسیون روشن تاحدودی مشکل را آسان تر میکنند مثلا پارکت بژ مایل به سفید احساس بهتری به افراد القی میکنند. اگر از پارکت بژ استفاده نمایید میتواند شرایط خانه را از نظر نور و کوچک بودن حل نماید. علاوه بر این ها شما بعد از یک روز کاری خسته کنند؛ وقتی میخواهید به خانه ی خود برگردید نیاز دارید فضا، فضایی امن و ارامش بخش باشد، رنگ بژ به شما آرامش میدهد و شرایط و فضایی زیبا را برای شما به ارمغان می آورد. پارکت خاکستری تیره در اتاق خواب شما میتواند، محیطی آرامش بخش را  برای شما به ارمغان بیاورد. بنابراین برای اینکه میخواهید محیطی آرام را تجربه کنید؛ از رنگ های خنثی استفاده نمایید.

آیا به غیر از منازل میتوانیم در مکان های دیگر از پارکت لمینت روشن استفاده کنیم؟

انتخاب رنگ پارکت لمینت ها بستگی به میزان علاقه و بستگی به سلیقه ی شخصی فرد دارد اما مکانی را که میخواهید از پارکت لمینت استفاده کنید را باید در نظر بگیرید. اینکه از نظر رفت و آمد به چه گونه ایی می باشد، اگر رفت و آمد زیاد است از پارکت لمینت روشن استفاده نکنید. به طور مثال در مطب، هتل، اداره جات، نمیتوان از پارکت لمینت روشن استفاده کرد

آیا در اداره جات میتوانیم از رنگ های روشن استفاده نماییم؟

 اداره مکانی پر رفت و آمد می باشد افراد زیادی از جمله افراد عادی و یا افرادی که طی جلسات مهم باید به اداره جات مهم سر بزنند باید فضای اداره برای ورود همگان مناسب باشد. بنابراین نمیتوان از رنگ های خیلی روشن استفاده کرد زیرا گرد و غبار را به خود میگیرد و رنگ پارکت لمینت اداره ها تیره رنگ هستند . تمامی افراد به محیط منزل و محیط کار خود بسیار اهمیت می دهند، بنابرین سعی در بهتر کردن آن دارند. همچنین دیگر کاشی یا موزاییک بسیار قدیمی شده اند و پارکت لمینت ها امروزه جای تمامی کف پوش ها را گرفته اند اداره جات، منزل، فروشگاه ها، آزمایشگاه ها، مدارس، مطب ها، هتل ها و... امروزه از پارکت لمینت استفاده میکنند.

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()