سبد خرید 0

ویژگی 3 مدل جدید از موکت تافتینگ پارس برای منازل

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 20 اسفند 1399 در ساعت 16 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت تافتینگ پارس گزینه ی ایده آلی برای کسانیست که به دنبال یک موکت بادوام و مقرون به صرفه میباشند. این موکت محکم و در عین حال نرم، فضای گرم و دلپذیری برای منازل شما ایجاد میکند به طوری که با راه رفتن بر روی این موکت ها راحتی بسیاری در منزل خود تجربه خواهید کرد. از آنجا که موکت  تافتینگ پارس  برای مصارف خانگی پر رفت و آمد مناسب است، می توان آن را در همه قسمت های خانه بکار گرفت.ترکیب رنگی زیبای این موکت را برای فضاهای داخلی پیچیده مناسب می کند. الیافی که در این موکت شگفت انگیز استفاده شده است ضد حساسیت هستند. در ادامه با مای دکوری همراه باشید تا ویژگی 3 مدل جدید از موکت تافتینگ پارس برای منازل شما را بازگوکنیم.

 

قبل از این که به سراغ این موکت ها برویم بهتراست کمی با خود موکت های تافتینگ آشنایی بیشتری پیدا کنید:

موکت تافتینگ چیست؟

تافتینگ کارپت ها یا موکت های تافتینگ واژه ای جدید و نا آشناست که شاید کمتر شنیده باشید ولی احتمالا نام موکت پرز بلند را زیاد شنیده اید. این محصول به دلیل شکل ظاهری و الیاف بلندتری که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. ظاهر متفاوت و شیوه تولید این محصول با موکت های قدیمی زمین تا آسمان تفاوت دارد. موکت تافتینگ از کفپوش های ساختمانی مدرن و لوکس است که برای پوشش کف ساختمان های مسکونی ایده آل است.

 

از نظر ساختاری موکت تافتینگ  پارس  دارای 4 بخش مختلف است. علاوه بر پرز موکت، آستر روی کار و آستر زیر کار و چسب مخصوص نیز در موکت وجود دارد. انواع موکت در پروسه ای شبیه به فرش ماشینی، شکل می گیرد. تافتینگ در واقع طریقه بافت موکت است. نام محصول از روی نوع بافت، انتخاب شده و اشاره به روش بافت الیاف دارد.

موکت تافتینگ پارس  

برای بافت موکت تافتینگ از دستگاه های مخصوص مجهز به سوزن هایی برای عبور دادن نخ، استفاده می شود. الیاف نخ از طریق سوزن ها وارد آستر رویی می شوند و سپس با قلاب های تعبیه شده در دستگاه، به زیر آستر فیکس می شوند. سوزن ها در برگشت نخ را به بالا هدایت می کنند و به این طریق یک حلقه ایجاد می شود. با هر بار حرکت سوزن ها، تعداد زیادی حلقه بافته می شود. طراحی و رنگبندی حلقه ها قابل تغییر و تنظیم است.

 

پس از تکمیل بافت حلقه ها در آستر رویی، در قسمت پشت موکت از یک لایه آستر زیرین استفاده می شود. این آستر، بکینگ موکت است و استحکام و طول عمر الیاف را افزایش می دهد. برای اتصال لایه زیرین به آستر رویه از نوعی چسب استفاده می شود. کلیه این عملیات توسط ماشین تافتینگ اجرا می شود و دستگاه های ساده تولید موکت، قادر به چنین بافتی نیستند.

در نمایندگی موکت پارس، مدلها و طرحهای متنوعی عرضه می شود که برخی از این مدلها شامل موارد زیر است:

·         موکت های حرارتی (داغی)

·         موکت مخمل و سوپر

·         موکت چاپی

·         موکت کبریتی

·         موکت های لمینت

·         موکت های سوپر چاپی

·         موکت اتاق کودک

  • موکت برای آشپزخانه

بافت موکت تافتینگ


در زیر سه مدل جدید از موکت های تافتینگ به همراه ویژگی های کلی که دارند برای شما آورده ایم:

  • ·         موکت تافتینگ  پلازا
  • ·         موکت تافتینگ کات پارس
  • ·         موکت تافتینگ وال تو وال بربری

این موکت ها به دلیل خاصیت ضد لغزش بودن، یک پوشش ایده آل برای پله ها نیز ایجاد می کنند. انعطاف پذیری موکت در نتیجه استفاده از مواد پیشرفته مانند نخ محکم ساخته شده از 100٪ پلی پروپیلن است. این مجموعه نفیس طیف گسترده ای از رنگ های طبیعی را ارائه می دهد. با خرید این موکت های منحصر به فرد این نوید به مشتریان داده می شود که موکت آن ها در برابر همه لکه های خانگی محافظت می شود.

موکت تافتینگ  پلازا 

موکت تافتینگ پارس مانند اکثر موکت ها برای مصارف خانگی مناسب است و از نظر دوام نیز بسیار مناسب می باشد. این کفپوش از پلی پروپیلن ساخته شده است و ساختار نخ 2 لایه آن باعث می شود این موکت ها به شدت در برابر خاک مقاوم باشند.

موکت تافتینگ پارس نه تنها از دوام بالایی برخوردار است ، بلکه مطابق با استانداردهای روز دنیا ساخته شده است و بسیار زیبا و راحت می باشد. این موکت احساسی گرم و ظریف در خانه شما ایجاد می کند و آن را به خانه ای زیبا تبدیل خواهد کرد.

فواید و مزایای 3 مدل جدید موکت تافتینگ پارس

با خرید این موکت های تافتینگ پارس علاوه بر سازگاری با محیط زیست ، در هزینه های شما نیز صرفه جویی می شود. این موکت برای مصارف خانگی پر تردد مناسب است و به راحتی در برابر سایش مقاومت می کند. یکی از دلایل انعطاف پذیری این موکت ها ، نخ محکم آن ها است که از 100٪ پلی پروپیلن ساخته شده است.

موکت های تافتینگ نوعی متفاوت با دیگر موکت ها می باشند که مورد استقبال زیادی در بازار واقع شده اند. مهم ترین تفاوت موکت تافتینگ با دیگر انواع موکت ها، در ارتباط با ارتفاع پرزهای آن می باشد. زیرا که موکت تافتینگ دارای پرزهای بلندی است که بدین جهت به آن موکت پرز بلند نیز گفته می شود.

 

این نوع موکت از نظر بافت و تجهیزات در خط تولید نیز با موکت های دیگر تفاوت دارد. دستگاه های به کار رفته در خط تولید انواع موکت تافتینگ، شبیه دستگاه تولید و بافت فرش ماشینی می باشد. همین امر نیز موجب شده است تا این موکت از نظر ظاهری شبیه فرش ماشینی باشد و در بسیاری از موارد به عنوان جایگزینی برای فرش استفاده گردد.

موکت های تافتینگ از تنوع زیادی در برند و مدل برخوردار هستند که در میان آنها، موکت پرز بلند پارس یکی از بهترین و با کیفیت ترین ها می باشد.

به طوری کلی ویژگی موکت های تافتینگ پارس را در موارد زیر میتوان مشاهده نمود:

آیا از این سه مدل موکت تافتینگ پارس می‌توان برای کفپوش سالن پذیرایی و اتاق نشیمن خانه نیز استفاده نمود؟

گفتیم که موکت های تافتینگ به دلیل داشتن پرز بلند و روشی که تولید می‌شوند، بسیار شبیه به فرش ماشینی هستند. از طرفی تنوع طرح و تنوع رنگی بسیار بالایی هم دارند. تنها نکته‌ای که باقی می‌ماند سلیقه و سبک دکوراسیون خانه شماست! اگر سبک دکوراسیون منزل‌تان اجازه بدهد این موکت‌ها چیزی از زیبایی کم ندارند. می‌توانید از آن‌ها به عنوان کفپوش اتاق خواب، کفپوش اتاق کودک، کفپوش آشپزخانه و حتی کفپوش اتاق نشیمن نیز استفاده کنید.

علاوه بر این به دلیل مقاومت و دوام بسیار بالایی که این موکت‌های تافتینگ دارند، استفاده از آن‌ها به عنوان کفپوش در فضای کار، شرکت‌ها، فضاهای عمومی و مکان‌های پرتردد نیز بسیار رایج است.

سخن آخر

همان طور که گفته شد این موکت ها در رنگ های متنوع موجود است که از ترکیبی منحصر به فرد تشکیل شده است و جلوه ای ظریف ایجاد می کند. این باعث می شود که موکت متمایز باشد. در این مقاله از مای دکوری سعی کردیم تا به صورت مختصر و مفید درباره جامعیت موکت تافتینگ همراه با 3 مدل جدید موکت تافتینگ پارس صحبت به عمل آوریم و همچنین اینکه چه ویژگی‌هایی دارد و کاربرد آنها در دکوراسیون چگونه گپ و گفتی با شما دوستداران مای دکوری داشته باشیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره موکت های تافتینگ می‌توانید از متخصصین مای دکوری در این حوزه کمک بگیرید. شایان ذکر است این مجموعه در عرض های مختلف موجود است ، که به شما کمک می کند تا اندازه مناسب فضای خود را سفارش دهید و پرتی ها را به حداقل برسانید. برای خرید این موکت خاص می توانید از طریق سایت فروشگاه مای دکوری اقدام نمایید. مای دکوری از قدیمی ترین موکت فروشی های شهر تهران می باشد که در بین مشتریان شناخته شده است.

نظر شما در مورد استفاده از این موکت‌ها در دکوراسیون خانه چیست؟ آیا استفاده از موکت تافتینگ برای کف سالن پذیرایی و نشیمن خانه را می‌پسندید؟ نظرات و تجربیات خود درباره استفاده از انواع موکت تافتینگ در دکوراسیون منزل را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()