سبد خرید 0

موکت پارس چگونه ساخته می شود؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 2 بهمن 1399 در ساعت 13 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت از جمله منسوجاتی میباشد که برای پوشش کف مکان های مختلف در ساختمان استفاده می شود. جنس این کفپوش از الیاف می باشد که با لایه ای از پرز پوشیده شده است. همانطور که در نوشته های پیشین مای دکوری به معرفی انواع کفپوش پرداختیم، کفپوش های متنوعی در بازار موجود هستند که با توجه به دکوراسیون داخلی و بودجه افراد انتخاب می شوند. در مقایسه با سایر کفپوش ها، موکت از سطحی نرم و لطیف برخوردار است و حسی گرم و صمیمی به فضا می بخشد. استفاده از الیاف طبیعی و مصنوعی و به کار بردن رنگ های متنوع در بافت موکت باعث شده افراد به آن علاقمند شوند و کف خانه خود را با مدل های مختلف پوشش دهند.

برندی که امروز میخواهیم به سراغش برویم موکت پارس میباشد که این گروه تولیدی پارس از سال ۱۳۷۲ از پیشتازان تولید موکت و فرش ماشینی با کیفیت در ایران است که با هدف تولید محصولاتی رقابتی در صنعت کف پوش و کارآفرینی با ایجاد ارزش افزوده برای جوانان ایران زمین در حال فعالیت میباشد.

محصولات پارس موکت

محصولات موکت پارس موکت (موکت چاپی، موکت کبریتی و سوپر)، موکت پرز بلند تافتینگ و فرش ماشینی ( فریز) می باشد که تمامی این محصولات در فروشگاه فرش و موکت قالینو ارائه می شود.

محصولات موکت پارس به گونه ای است که تمامی افراد با هر سلیقه و بودجه مالی را در برمیگیرد و این برند برای اولین بار موکت ضد لک را در ایران ارائه کرده است که این محصول نیز برای اولین بار در فروشگاه فرش قالینو  ارائه شد.قیمت موکت کبریتی در متراژ های مختلف متفاوت بوده و به صورت عمده با تخفیف و ارزان تر خواهد بود.

موکت کبریتی پارس دارای 4 ویژگی قیمت مناسب، دوام طولاني، قابل شستشو و رنگ ثابت در محصولات خود می باشد.

در جهت ارتقا سبک خرید موکت کبریتی در کشور با خدمات نوین قالینو این امکان برای شما مشتریان عزیز فراهم شده است که بتوانید قبل از انتخاب نهایی، نمونه ها با رنگ بندی موکت کبریتی را در منزل مشاهده و بررسی نموده، آنگاه نسبت به خرید موکت کبریتی و ثبت نهایی محصول اقدام نمایید.ضمنا جهت خرید موکت کبریتی عمده میتوانید با دفتر مرکزی شرکت در تماس باشیدو از شرایط آن مطلع شوید.

در ادامه به بررسی برخی از محصولات شرکت پارس به طور خلاصه میپردازیم:

  •   موکت پارس:

این محصول همچنان یکی از پر تقاضاترین محصولات است که با هر نوع سبک مبلمان و دکوری کاملا هماهنگ است ونه تنها عایق حرارتی هستند، بلکه عایق صدا نیز محسوب می شوند ومردم ترجیح می دهند کف اتاق ها را با موکت مناسبی گرم نگه دارند که مدام نگران شکستن ظروفی که روی سرامیک می افتند، نباشند.

 موکت پارس برند موکتهای حرارتی (داغی) ، مخمل و سوپر، کبریتی و انواع موکت های چاپی گروه تولیدی پارس است.

موکت های لامینیت پارس محصول جدیدی است که دوام و اصطلاحا پا خورمناسبی جهت موکت ایجاد می کند که در طرح های کاراییب و بلوط عرضه میشوند.

محصولات فوق با در نظر گرفتن بودجه و سلیقه ی خانواده ی امروز ایرانی طراحی و به بازار عرضه شده است.

علاوه بر این، کودک شما نیاز به فضایی امن و راحت دارد، بدون آن که زمین خوردن های پیاپی اش موجب نگرانی شما بشود. توصیه ما برای این منظور انتخاب موکت های سوپر چاپی است. به یاد داشته باشید، طرح و رنگ های شاد و شلوغ برای اتاق کودک لکه های احتمالی را نیز کمتر نشان می دهد.

  • تافتینگ پارس:

تافتینگ یک نوع موکت پرز بلند پارس است، که با استفاده از نخ های مختلف ساخته می شود .برای تولید این محصول به ماشین آلاتی نیازمندیم که می توانند موکت هایی با ارتفاعات پرز مختلف تولید کنند. موکت های تافتینگ ( پرز بلند) موکت های با دوامی هستند و آرامش و آسایش را به فضای خانه یه ارمغان می آورند.

موکت پارس

  • رنگ بندی  موکت های پرز بلند پارس (تافتینگ):

موکت پرز بلند پارس ممکن است بر روی الیاف یک رنگ یا ادغام چندین رنگ یا ترکیبی از رنگ بصورت چاپی در یک الگوی تصادفی یا خاص تشکیل شده باشد .از آنجا که این محصول  را می توان با طیف گسترده ای از الیاف ایجاد کرد ، انتخاب این گونه موکت ها هم برای استفاده در محیط داخل و خارج کاربرد دارد .

  • طرح های متنوع تافتینگ پارس:

موکت پرز بلند تافتینگ پارس ، در طرح های متنوع، با زیره نمد و عرض ۳ و ۴ متری ارائه می شوند. دو نوع بافت متفاوت «کات پایل» و «لوپ پایل» زیباهای تافتینگ پارس را شکل داده است.

  • کیفیت و دوام موکت های پرز بلند پارس:

موکت های پرزبلند  وال تو وال ( دیوار به دیوار) پارس در حقیقت با بافت فرش تولید میشوند و از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است. طرح های آن میتواند بسیار متنوع باشد. اینگونه موکت ها بدلیل ساختار بافت آنها نیاز به زیره ندارند و به راحتی نصب میشوند.

موکت پارس

  •    موکت طرح کبریتی پارس:

موکت پارس طرح کبریتی یکی از موکت های ساده و بدون نقش و نگار برند پارس می باشد. دارای ۸ رنگ شفاف و ثابت مانند سبز، شتری، قرمز، شکلاتی، عنابی، قهوه ای، بنفش و طوسی که به دلیل سادگی همه کاربری زیادی دارند. طرح کبریتی موکت ارزان و مقرون به صرفه ای است که نسبت به کیفیت خوب خود از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. موکت ارزان پارس طرح کبریتی مناسب مکان هایی است که به طور موقت نیاز به موکت شدن دارند مانند نمایشگاه ها و مکان هایی که رفت و آمد با کفش صورت می‌گیرد مانند فضاهای اداری، تجاری یا مسکونی-ویلایی و همچنین گزینه مناسبی برای استفاده همزمان با فرش و قالیچه است، زیرا از کیفیت فرش مراقبت کرده و جلوه آن را حفظ می‌کند.

موکت پارس طرح کبریتی نمدی سوزنی است با نخ های پلی آمیدی و بافت کات پایل سوزنی که ترکیب این نخ و بافت سطح و ظاهری لطیف و نرم به این موکت ارزان بخشیده است. این موکت ۳ متر عرض دارد و فروش آن به صورت طاقه ای یا رولی می باشد. طرح کبریتی پارس سبک وزن، قابل شستشو و مقاوم در برابر اشعه های مضر میباشد.

  • موکت ضد لک پارس:

موکت ضد لک پارس یک نوع کف پوش از انواع موکت است که با استفاده از تکنولوژی های نوین دوست دار طبیعت تحولی در صنعت موکت و کف پوش در جهان ایجاد کرده است

  • موارد استفاده موکت ضد لک پارس

موکت ضد لک پارس را معمولا برای مکان هایی که رفت و آمد در آن ها زیاد است و یا احتمال کثیف شدن این مکان ها زیاد است استفاده می شود. موکت ضد لک را معمولا برای کف هواپیماها، کف آشپز خانه، پوشش کف اتاق کودک، کف اتومبیل، قطار و دیگر وسایل نقلیه استفاده می کنند.

  • موکت ضد لک و شرکت تولیدی پارس:

شرکت تولیدی پارس تولید کننده انواع موکت، فرش ماشینی، گلیم و گلیم فرش در نظر دارد تا در آینده بسیار نزدیک به تولید موکت های ضد لک مبادرت ورزد و قدمی نوین در صنعت تولید موکت در ایران و جهان بردارد.

تولیدات این مجموعه به طور خلاصه عبارتند از :

موکت ( چاپی ، کبریتی و سوپر)

فرش ( فریز)

BCF – نخ

الیاف مصنوعی ( پلی استر و پلی پروپیلن)

ژئوتکستایل ( پلی استر و پلی پروپیلن )

مای دکوری

امیدواریم که از مطالب گفته شده استفاده کامل را برده باشید. شرکت مای دکوری از جمله شر کت هایی میباشد که می توانید با خیال راحت کفپوش خود را از بین طرح و رنگ های متنوعی که ارائه میدهد، بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، هم چنین می توانید سوالات خود را از طریق شماره 02133126516 با ما در میان بگذارید تا پاسخ آنها را از متخصصان دریافت کنید.

در فروشگاه اینترنتی مای دکوری می توانید هر نوع موکت با طرح های مختلف و مورد علاقه و با مناسبترین قیمت را به صورت اینترنتی خرید کنید و از خرید آسان خود لذت ببرید.

  • آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، نصرالهی ، پلاک8 واحد9
  • تلفن های تماس: 02133126516
  • کد پستی:1181666981
  • info@mydecori.com
  • ساعات کاری:
  • شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18
  • جمعه ها 10 الی 14

 

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()