سبد خرید 0

چگونه بهترین رنگ را برای پارکت لمینت اداره انتخاب کنیم

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 18 اسفند 1399 در ساعت 13 : 5 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

انتخاب رنگ پارکت لمینت ها بسیار مهم کاربردی در مکان های مختلف است، انتخاب رنگ در منزل با انتخاب رنگ در محیط کار بسیار متفاوت است. پس برای دانستن اینکه از چه رنگی میتوان استفاده نمود با ما همراه باشید.

انتخاب و خرید بهترین رنگ پارکت لمینت در اداره

پارک لمینت ها امروزه توانسته اند جایگزین مناسبی برای موزاییک ها و یا سرامیک ها باشند و همچنین با توجه به کاربرد و جنس خود توانسته اند رضایت مشتریان را به خود جلب نمایند. شاید پارکت لمینت معایبی با خود به همراه داشته باشد اما مزایای آن بیشتر از معایب آن است از جمله ویژگی های پارکت لمینت میتوان به؛ 1_قابل حمل بودن آن ها، در واقع یعنی از مکانی به مکان دیگر بردن و  به راحتی قابل حمل بودن ان است.2_با دوام بودن، با خرید یک پارکت لمینت با کیفیت ضمانت ماندگاری را به شما میدهد. 3_زیبایی بخشیدن؛ شما با خرید پارکت لمینت میتوانید زیبایی منزلتان را چند برابر کنید. 4_در زمستان گرما را در خانه نگه میدارد و شرایط را گرم تر میسازد در تابستان هم شرایط خنک تری را فراهم می آورد.5_قیمت مناسب داشتن: کالایی با جنس و کیفیت مناسب با قیمت خوب شرایط را برای مصرف کننده راحت تر میکند، پارکت لمینت از قیمت مناسبی برخوردار است و شما عزیزان میتوانید به خوبی از آن استفاده نمایید.

لمینت نوعی پوشش کف از که می تواند دکوراسیون محیط کارتان را زیبا ترمی سازد شما می توانید به آسانی پارکت لمینت های زیبایی را برای محل کارتان مهیا سازید با توجه به شرایط دکوراسیون و نوردهی امروزه پارکت لمینت ها با طرحهای جدید توانسته جایگزین مناسب برای کف های سیمانی و یا سرامیکی باشند در هنگام خرید پارکت لمینت های امروزی باید  به اصطلاح درجه بندی کیفیت مقاومت سایشی برمی خورید که با عبارت AC مشخص می شود. در مقاومت سایشی پارکت هرچه سخت تر باشد بهتر میتواند در مقابل خراش مقاومت و ایستادگی کند به عنوان مثال درجات مختلفی در پارکت دیده میشود AC1 تا AC5 از جمله درجاتی هستند که هرچه به بالاتر میرود درجه سختی پارکت بالا تر میرود. در پارکت لمینت های اداری به موضوعی که باید توجه داشته میزان کیفیت مقاومت سایشی میباشد.

باتوجه به شرایطی که از آن استفاده مینماییم مثلا در خانه یا اداره جات و یا مکان های پر رفت و آمد باید شرایط کیفیت AC را در نظر بگیریم تا راحت تر بتوانیم از آن استفاده نماییم. و همینطور درباره ی اینکه چگونه و یا از کدام نوع پارکت  بیشتر مورد استفاده ی ما قرار میگیرد؛ همانطور که گفته شد  AC1 یکی از پارکت هایی می باشد که از جنس بسیار ضعیفی برخوردار است

AC2 هم به نسبت قبلی کمی مقاومت بالاتری دارد اما باز هم جنس بسیارضعیفی دارد. AC3  یکی از رایج ترین و پر استفاده ترین نوع درجه بندی می باشد که برای استفاده‌های عمومی مانند اتاق‌های هتل، اتاق‌های پرتردد و حتی برای مکان‌های تجاری کم تردد مانند دفاتر، مغازه‌های کوچک و کم تردد استفاده می‌شود. و به پیشنهاد ما کیفیت استاندارد AC4 می تواند در محیط خانه و یا کافه و مکان های پرتردد و... مورد استفاده قرار گیرد زیرا میتواند جوابگوی استفاده ی شما باشد و همینطور طول عمرلمینت شما را تضمین کند.

همینطور AC5 هم با توجه به مقاومت و میزان سختی خود میتواند در مکان های تجاری و فروشگاه های بزرگ و... مورد استفاده قرار گیرد نکات یاد شده برای آموزش بیشتر ما هنگام خرید می باشد تا با تمامی اصطلاحات آن آشنا شوید. میدانیم که هر مکانی دیزاین و طراحی داخلی خودش را دارد.

با توجه به توضیحات داداه شده باید بگوییم برای انتخاب پارکت لمینت در اداره جات توصیه میشود از AC4،AC5 استفاده کنید..

رنگ نسکافه ایی

علاوه بر نکات فنی میرسیم به جواب سوال اصلی یعنی انتخاب رنگ در اداره جات که امکان دارد سوال پیش بیاید که در اداره جات از چه رنگی برای پارکت لمینت ها استفاده کنیم به شما خواهیم گفت تا پایان مقاله همراه باشید.

 امروزه وقتی وارد اداره جات، بانک ها و... میشویم میبینم که از پارکت لمینت استفاده شده است اکثرا هم از طیف قهوه ایی و بیشتر رنگ نسکافه ایی استفاده شده است. مکان هایی ماننده اداره جات بسیار پر رفت آمد هستند علاوه بر انتخاب طیف رنگ باید از جنس خوبی هم برخوردار باشند که آن هم بستگی به میزان سلیقه و انتخاب شما میباشد. اما پارکت لمینت هایی که بسیار رنگ تیره ایی دارند، مثل قهوه ایی یا بسیار رنگ روشنی میتوانید رد پا های افرای که در تردد هستند  را ببینید. پس باید رنگی بین تیرگی و روشنی انتخاب کنیم که در واقع به قول معروف نه سیخ بسوزد نه کباب. رنگ نسکافه ایی بسیار آرامش بخش و زیبا می باشد و تقریبا ست کردن آن با دیگر وسائل کار بسیار آسانی می باشد میتوانید به راحتی آن ها را با رنگ دیوار ها و میز و صندلی ست کنید. جنس کفپوش ها غالبا باید از مقاومت سایشی AC4، AC5 باشند. و همچنین باید از HDFبالایی بخوردار باشند تا در برابر شست وشوی آب هم مقاومت داشته باشند.

رنگ قهوه ایی تیره:

رنگی است که شاید به نظر ست کردنش با دیگر وسائل آسان باشد و بسیار از نظر مشتریان رنگ خوبی به نظر برسد اما در صورت انتخاب رنگ تیره برای پارکت لمینت باید از کاغذ دیواری رنگ روشن استفاده کنیم تا ضد یکدیگر بتوانند فضای خوبی را القا کنند.

همچنین پارکت لمینت تیره که افراد زیادی برروی آن در تردد هستند خاک، را به خودش می گیرد و پایان کار اداره همیشه باید روی آن را تی کشید.

رنگ روشن:

رنگ روشن هم به نوبه ی خود میتواند تاثیر مثبتی برروی ذهن افرادی که به صورت کارمند در اداره جات کار میکنند بگذارد اما اگر پارکت لمینت خیلی روشن است توصیه نمی شود زیرا گرد و خاک کثیفی را بیش از هر رنگ دیگری به خود نشان میدهند و همین سبب میشود کمی از زیبایی  محل کارتان را کم کند.اما در صورت استفاده از رنگ های روشن باید از میز و صندلی تیره تر و همچنین کاغذ رنگی مخالف آن استفاده نمایید. رنگ روشن محیط را بزرگتر نشان میدهد که همین مسئله باعث میشود نور محیط هم بیشتر شود. اگر محیط کوچکی دارید یا از نورکافی برخوردار نیست میتوانید از پارکت لمینت روشن استفاده کنید در غیر این صورت توصیه نمیشود.

نوع رنگ چه تاثیری بر روی افراد دارد؟

محیط کار و یا مدرسه و یا منزل باید بگونه ایی باشد تا افراد بسیار لذت ببرند زیرا محیط اگر مثبت نباشد آرامش را از افراد حین کار حین درس خواندن و... می گیرد. محیط باید نشاط آور و زیبا باشد زمانی که کفپوش لمینت را نصب نمودیم همراه آن میتوانیم کاغذ دیواری و پرده را ست کنیم البته منظور از ست بدین معنی نیست که رنگشان را در یک طیف بگذاریم بلکه رنگ های این 3بخش از خانه یا محل کار تقریبا از نظز طیف رنگی به یکدیگر نزدیک باشد.

چرا در اداره جات باید از پارکت لمینت استفاده نماییم؟

 زیرا اداره مکانی پر رفت و آمد می باشد افراد زیادی از جمله افراد عادی و یا افرادی که طی جلسات مهم باید به اداره جات مهم سر بزنند باید فضای اداره برای ورود همگان مناسب باشد. کدام رئیش است که دوست نداشته باشد اداره ایی داشته باشد که کارمندان و اراباب رجوعان از فضایی خوب و آرامش بخش و شیک استفاده نکنند؟  تمامی افراد به محیط منزل و محیط کار خود بسیار اهمیت می دهند، بنابرین سعی در بهتر کردن آن دارند. همچنین دیگر کاشی یا موزاییک بسیار قدیمی شده اند و وقتی که می توانید شرایط اداره تان را بهتر کنید چرا سعی در زیبایی و بهتر کردن آن نداشته باشید؟ پارکت لمینت ها امروزه جای تمامی کف پوش ها را گرفته اند اداره جات، منزل، فروشگاه ها، آزمایشگاه ها، مدارس، مطب ها، هتل ها و... امروزه از پارکت لمینت استفاده میکنند.

 

پارکت لمینت ها در محیط اداری باید دارای چه ویژگی هایی باشند؟

1_در اداره جات باید جنس کفپوش ها از مقاومت سایشی AC4، AC5 باشند.

2_ و همچنین باید از HDF بالایی برخوردار باشند تا در برابر شست وشوی آب هم مقاومت لازم را داشته باشند.

3_پارکت لمینت اداری باید دارای overlary باشد زیرا این تنها برای اداره جات بسیار مهم و ضروری است.

4_ مغزی پارکت لمینت ها باید حداقل 900 باشد زیرا کیفیت را تضمبن میکند همچنین میدانیم اداره جات مکانی برای تردد است و افراد زیادی همیشه برروی آن در حال تردد هستند.

در این مقاله  از فروشگاه مای دکوری سعی شد درباره ویژگی های پارکت لمینت اداری صحبت کنیم همچنین درباره انواع رنگ ها میزان  تاثیرات مثبت بودن آن برروی افراد صحبت کردیم که بیشترین تاکید ما برروی رنگ هایی مناسب با ویژگی های اداره ی شما بوده است،اگر مکانی پر رفت آمد دارید از رنگ های بسیار تیره پرهیز کنید و بیشتر از رنگ نسکافه ایی استفاده کنید همچنین سعی داشته باشید بنا به میزان رفت و آمد افراد از جنس خوب پارکت لمینت ها استفاده نمایید. قبل از هرچیزی برای انتخاب اصولی رنگ ها هم میتوانید از دیزاینر هایی با مهارت بالا استفاده کنید و از آن ها هم مشاوره های لازم را دریافت کنید.امیدواریم آنچه که مطابق سلیقه و کاربردتان است را در این مقاله بیابید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()