سبد خرید 0

بررسی و ارزیابی لمینت های classen

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 24 خرداد 1400 در ساعت 13 : 30 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان گونه که می دانید امروزه کفپوش های بسیاری وجود دارند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند. یکی از این کفپوش ها پارکت لمینت است که مزیت های متعددی دارد و از ان در جاهای زیادی استفاده می شود. شرکت های زیای در دنیا وجود دارند که در حال تولید پارکت لمینت هستند ومحصولات خود را ارزه می کنند. یکی از پارکت لمینت های بسیار خوب در دنیا لمینت classen می باشد . در این مقاله به بررسی و ارزیابی لمینت های classen پرداخته شده است.

شرکت مطرح classen

شرکت های زیادی در سراسر دنیا وجود دارند که به تولید پارکت لمینت مشغول هستند.  در این میان برخی از این شرکت ها بر دیگران برتری دارند.  دلیل این برتری کیفیت بالاتر محصولات و خدمات بهتر آنها می باشد. classen شرکتی آلمانی است و یکی از بهترین کمپانی های ساخت پارکت لمینت در دنیا می باشد. این شرکت در سال 1963 در آلمان تاسیس شده است پس این شرکت در حال حاضر  نزدیک به 60 سال تجربه ساختن کفپوش دارد.

این شرکت انواع کفپوش ها مانند لمینت ها ، لمینت های ضد آب و کفپوش های ضدآب (SPC) را تولید می کند و آنها را به بازار ارائه می دهد. لمینت های این شرکت به خاطر ویژگی هایی که دارد به خوبی جای خود را در بازارهای جهانی پیدا کرده است.

این شرکت یکی از شرکت های بزرگ در دنیاست و توانسته با خدماتی که ارائه می دهد به برندی مشهور تبدیل شود. این شرکت در بسیاری از نقاط دنیا نمایندگی دارد و به خوبی محصولات خود را ارائه می دهد.

لمینت classen

اما سوال اینجاست که لمینت های classen دارای چه ویژگی هایی هستند که این قدر در دنیا طرفدار پیدا کرده اند و تبدیل به یکی از برندهای مطرح شده اند. در زیر به بررسی و ارزیابی لمینت های classen پرداخته شده است:

کیفیت :

از لحاظ کیفیت بدون شک ، لمینت کلاسن در زمره یکی از بهترین ها قرار می گیرد. اگر شما این لمینت را با لمینت های تولید داخل مقایسه کنید می بینید که کیفیت آن بالاتر است. در تولید لمینت در شرکت کلاسن از دانش روز استفاده می شود و تکنولوژی های مناسب و به روز استفاده می کند. این باعث می شود تا کیفیت این لمینت ها بسیار مناسب باشد و این یکی از مزیت های این لمینت می باشد.

دوام :

وقتی که کیفیت یک لمینت بالا باشد مطمئنا ماندگاری آن هم بالا خواهد بود. لمینت های کلاسن دارای دوام و ماندگاری بالاو بسیار مناسبی هستند  و به همین دلیل هم تا مدت ها می توان از انها استفاده کرد. از لحاظ ارزیابی دوام، این لمینت ها نمره خوبی را کسب می کنند .

طرح و رنگ:

از لحاظ طرح و رنگ هم اگر بخواهیم لمینت های کلاسن را بررسی کنیم می توانیم بگوییم که این لمینت ها در طرح ها و رنگ های بسیاری عرضه می شوند و در نتیجه برای انواع نیازها مورد استفاده قرار می گیرد و مورد پسند انواع سلیقه ها قرار می گیرد. شما می توانید از میان این محصولات متنوع ، لمینت متناسب با دکوراسیون خانه یا محل مورد نظر خود را پیدا کنید. شاید برایتان جالب باشد که طرح های این لمینت ها به قدری خوب است که کاملا طبیعی به نظر می رسد به طور که خیلی ها آنها را با پارکت های چوبی اشتباه می گیرند. این خود مزیت بسیار مهمی برای لمینت های کلاسن است و باید به آن دقت کرد.

رنگ های متنوع لمینت کلاسن به خوبی نیاز افرادی را که می خواهند دکوراسیونی مناسب و زیبا داشته باشند را تامین می کند.

عایق رطوبت:

لمینت های کلاسن در برابر رطوبت مقاوم هستند . رطوبت و اب نمی توانند به این لمینت ها نفوذ کنند و باعث فرسودگی و خرابی این کفپوش شوند. این خود مزیتی مهم است. در بسیاری از مناطق، ممکن است رطوبت زیادی وجود داشته باشد که برای هر کفپوشی مناسب نباشد اما لمینت های کلاسن در این موضوع دچار آسیب نمی شوند.

عایق گرما وسرما:

از دیگر ارزیابی هایی که در قبال لمینت های کلاسن می توان انجام داد موضوع عایق بودن ان نسبت به گرما وسرما است. این کفپوش به خوبی مانع ورود و خروج سرما یا گرما از ساختمان می شود و به خوبی دمای محیط را حفظ می کند و از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند . شما به خوبی می توانید از این نکته برای صرفه جویی در انرژی استفاده کنید.

عایق صوتی:

خانه ها و ادارات امروزه به گونه ای هستند که صدا به راحتی از انها شنیده می شود. اگر شما از لمینت های کلاسن برای کفپوش خود استفاده کنید می توانید این مشکل را تا حد زیادی رفع کنید. لمینت کلاسن به خاطر بافتی که دارد به خوبی می تواند عایق صدای خوبی باشد و از بیرون رفتن صدا جلوگیری کنید. این خود مزیتی عالی برای خانه های شهری یا ادارت است.

مقاومت در برابر لکه شدن:

از دیگر مزایایی که با بررسی و ارزیابی لمینت های کلاسن به دست می آید مقاومت در برابر لکه شدن است. این کفپوش دیر به لکه ها آلوده می شود و همین موضوع باعث می شود تا شما محیطی تمیزتر و بهداشتی تر داشته باشید. در صورت کثیفی هم به راحتی می توان این آلودگی ها را تمیز کرد و دوباره کفپوشی زیبا و درخشان را داشت.

نصب آسان :

یکی دیگر از چیزهایی که در هنگام ارزیای لمینت های کلاسن می توان فهمید نصب اسان آنها می باشد. بخش ها و کلیک های لمینت کلاسن را به سرعت و اسانی می توان به هم متصل کرد و به راحتی هم می توان از هم باز کرد. شما می بینید که به خوبی کار نص انجام می شود. دقت داشته باشید که در هر صورت شما باید از افراد مجرب و متخصص برای کار نصب استفاده کنید. اما به طور کلی نصب لمینت های کلاسن کار دشواری نیست.

سازگار با محیط زیست :

محصولات شرکت کلاسن به طور کلی دارای سازگاری با محیط زیست هستند و خوب لمینت های ان نیز چنین ویژگی ای را دارند.

مقاومت در برابر اتش:

از دیگر مزایای این کفپوش این است که در برابر آتش مقاوم است و به راحتی اتش نمی گیرد. هم چنین باید گفت که این کفپوش ضد خش است وبه راحتی روی آن خش وارد نمی شود و دلیل این موضوع هم کیفیت و مقاومت این کفپوش در برابر اجسام تیز و سنگین می باشد.

نتیجه گیری

شرکت کلاسن (classen) شرکتی بزرگ  و مطرح در جهان است که در المان قرار دارد. این شرکت که بیش از 50 سال سابقه فعالیت دارد بهترین محصولات کفپوش را عرضه می کند و به یک برند مشهور تبدیل شده است.  از محصولات متنوعی که این شرکت تولید می کند، لمینت ها هستند.

لمینت های کلاسن دارای مزیت های متعددی هستند و برای همین است که توانسته اند جای خود را در جهان باز کنند. در وهله اول این لمینت ها دارای ماندگاری بالایی هستند و در نتیجه تا مدت ها بدون تغییر رنگ و طرح می توان از آنها استفاده کرد. از دیگر مزیت ها کیفیت بالای این لمینت هاست. این لمینت ها توسط دستگاه ها و تکنولوژی های به روز ساخته می شود و در نتیجه کیفیتی عالی دارند. شما می توانید با خیال راحت از این لمینت ها استفاده کنید. لمینت های کلاسن دارای طرح ها و رنگ های مختلفی هستند و در نتیجه می توان برای هر نوع سلیقه ای راضی کننده باشد. این کفپوش د ر کنار همه این ها عایق گرما و سرما می باشد، عایق صوت است و در برابر آتش و خش و لکه نیز مقاوم است.

 لمینت های کلاسن به خوبی از هدررفت انرژی در خانه جلوگیری می کنند که این خود نکته مهمی است. این لمنیت ها همچنین خروج صدا را کاهش می دهند و این که در برابر لکه ها مقاوم هستند در نتیجه محیط تمیزتر و زیباتری خواهید داشت.

به طور کلی می توان گفت که لمینت های کلاسن، محصولاتی ماندگار، باکیفیت، متنوع و ضدآب و صدا و خش می باشد. هر چند قیمت این لمینت ها در ایران گران تر از خیلی از لمینت ها می باشد اما واقعا کارایی بالایی دارد.

مای دکوری

اگر دنبال خرید لمینت هستید مای دکوری فروشگاهی ایده آل برای شما خواهد بود. شما می توانید با باز کردن سایت مای دکوری انواع  لمینت ها را برای خرید پیدا کنید و مشخصات انها را بخوانید.

مای دکوری فروشگاهی است که سالهاست در حال فروش محصولات دکوراسیون داخلی است و محصولاتی باکیفیت با قیمتی مناسب را عرضه می کند. محصولات مای دکوری هم قیمت خوبی دارد و هم کیفیت مناسبی دارد. در کنار این ها مای دکوری با تخفیف های خوب خود سعی می کند مشتریان را راضی تر نگاه دارد و از هزینه آنهاه بکاهد.

شما پس از ثبت سفارش، محصول خود را ظرف چند روز کاری دریافت خواهید کرد و مای دکوری به اقصی نقاط کشور محصول می فرستد. هزینه این کار بسیار اندک است و جای هیچ نگرانی نیست. در اخر این که مای دکوری دارای خدمات پس از فروش بسیار خوبی نیز هست و در صورت بروز مشکل می توانید با این مجموعه برای رفع آن تماس بگیرید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()