سبد خرید 0

ارزان ترین چمن مصنوعی در ایران کدام است

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 31 فروردین 1400 در ساعت 9 : 14 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چمن مصنوعی همانند چمن طبیعی عمل میکند و همچنین از ویژگی های خوب و کاربردی برخوردار است لازم به ذکر است که شما برای کاشتن چمن طبیعی باید وقت بگذارید، یعنی باید زمانی را صرف خرید بذر و کاشتن پرورش دادن آن کنید، برای پرورش دادن هم آب زیادی مصرف میشود و حتی در بعضی مواقع کود هم باید بدهید، در هر صورت بعد از مدتی در فصل های سرد امکان داد چمن ازبین برود. اما چمن مصنوعی مقاومت بالایی در مقابل سرما و گرما دارد حتی میتواند بسیار مناسب هر اقلیمی هم باشد همچنین دیگر نیازی به آب دادن و مراقبت نیست راحت با ثبت سفارش در فروشگاه مای دکوری به خرید آن میپردازید سپس نصاب ماهر فروشگاه مای دکوری به نصب چمن مصنوعی شما میپردازد، چمن مصنوعی قابلیت شست وشو را دارد، و باعث زیبایی اطراف شما میشود همچنین شرایط نگه داری و... را برای شما آسان میکند در واقع شما در وقت خودتان هم به  صرفه جویی پرداختید.

همانطور که گفته شد از چمن مصنوعی در بسیار از مواقع میتوان استفاده کرد، چمن مصنوعی در زمین های بازی مورد استفاده قرار میگیرد لازم به ذکر است چمن مصنوعی وقتی بر روی سطح زمین قرار میگیرد تا حدود زیادی جلوی پستی و بلندی زمین را میگیرد و همه جا را یکدست و زیبا نشان میدهد بنابراین چمن مصنوعی انتخاب خوبی در زمین های بازی و... می باشد. همچنین شما دیگر حشرات کوچک را در اطراف خود نمیبینید و راحت می توانید روی چمن دراز بکشید و آسمان را نگاه کنید. همچنین چمن مصنوعی هزینه های شمارا کاهش میدهد زیرا نیازی به خرید یا کرایه ی دستگاه چمن زنی ندارید دیگر نیازی به گرفتن کارگر در باغچه ی خانه ی خودتان نیستید و همچنین نیاز به نظافت و مراقبت کردن ندارید، دیگر قبوض آب را نیازی نیست با هزینه های بالا پرداخت کنید تمامی نکات گفته شده از ویژگی های خوب چمن مصنوعی بود بنابراین با خرید چمن مصنوعی بین 5 تا 10 سال در راحتی خواهید بود.

چمن مصنوعی چیست؟

در واقع جنس چمن مصنوعی از الیاف مصنوعی می باشد که توسط دخالت انسان به وجود می آید. همچنین چمن مصنوعی برای زمین هایی که امکان رشد چمن را ندارد بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. و هزینه ایی برای نگه داری ندارد. چمن مصنوعی توانسته توجه تمامی قشر از جامعه را راضی نگه دارد و امکان راحتی را فراهم آورد.

 

چمن مصنوعی ارزان

یکی از دغدغه های خرید هر مصرف کند دغدغه ی قیمت مناسب به همراه جنس بسیار خوب می باشد بنابراین پیدا کردن قیمت مناسب با ویژگی های خوب برای مصرف کنند کمی سخت می باشد زیرا شاید شخصی برای پیدا نمودن قیمت مناسب مجبور شود به اکثر فروشگاه ها سر بزند و همین باعث گذاشتن و صرف کردن وقت زیاد شود. چمن مصنوعی با قابلیت ها و ویژگی های خوبی که دارد قیمت آن بستگی به جنس الیاف، ارتفاع و تراکم و... دارد چمن مصنوعی ارزان قیمت را از پوره لباس و یا پارچه تولید میکنند که همین کیفیت پایین آن باعث از دست رفتن رنگ چمن مصنوعی و میزان کاربری آن می شود. چمن مصنوعی با کیفیت از مواد پلیمری و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا مورد تهیه میشود و سپس مورد استفاده قرار میگیرد که همین ویژگی باعث طول عمر آن می شود و رنگ سبز را حفظ میکنند.

برای پیدا کردن چمن مصنوعی باقیمت ارزان مجبور میشوید از خیلی از خواسته های خود بگذرید، به عنوان مثال

1_ از مقاوم بودن چمن مصنوعی در برابر هر اتفاقی مانند گرما و سرما

2_رنگ پریدگی در مقابل حرارت و گرمای خورشید

3_ در صورت انتخاب چمن مصنوعی ارزان مجبور میشود از لطافت و راحتی چمن مصنوعی بگذرید

4_ تراکم بالا باعث زیبایی چمن مصنوعی میشود بنابراین از تراکم و زیبایی مجبور میشوید بگذرید

تمام ویژگی های گفته شده به نظر مهم می آید در صورت خواستن چمن مصنوعی با عمر و دوام و مقاومت بالا باید در انتخاب آن بسیار مراقبت کنید.

چه چیزی در قیمت چمن مصنوعی تاثیرگذار است:

1_ تراکم چمن: تراکم بالا در چمن مصنوعی باعث زیبایی و راحتی مصرف کنند میشود

2_ برند تولید کننده چمن مصنوعی: بسیاری از برند ها ویژگی های مهمی را که هر چمن مصنوعی باید دارا باشد را رعایت میکنند بنابراین در قیمت بسیار تاثیر گذار است.

3_ ارتفاع چمن مصنوعی

4_ جنس الیاف چمن مصنوعی: جنس الیاف چمن مصنوعی یکی از مهم ترین بخش چمن مصنوعی برای مقاومت و استقامت و... می باشد.

انواع چمن مصنوعی

1_استفاده از چمن مصنوعی در حیاط و تراس

2_ استفاده از چمن مصنوعی در رستوران، تالار، هتل، کافی شاپ هایی با دیزاین سنتی

3_پارک ها

 

خرید چمن مصنوعی به صورت دست دوم:

تا این بخش مقاله ویژگی های چمن مصنوعی را نام بردیم اما برای خرید چمن مصنوعی با قیمت ارزان دو راپیش و رو دارید

 1_ از چمن مصنوعی ارزان قیمت با کیفیت پایین برخوردار شوید2_ چمن مصنوعی دست دوم بخرید.

تمام ویژگی های مثبت خرید چمن مصنوعی گفته شد درواقع شما در این مقاله اطلاعات کامل را از چمن مصنوعی با کیفیت دریافت میکنید، حال همه چیز به انتخاب شما خواهد بود.همانطور که در اسم تیتر مشخص است وقتی از واژه ی دست دوم استفاده میکنیم به معنای استفاده ی دوباره از شی یا وسیله ایی که توسط افراد دیگری مورد استفاده قرار گرفته بود استفاده کنیم.

بنابراین یکی از راه های رسیدن به جنس ارزان قیمت قطعا خرید به صورت دست دوم است یعنی جنسی که امکان دارد از نظر جنس و نوع ویژگی های مختلف بسیار مناسب باشد اما افرادی که از آن استفاده نمودند معلوم نیست چگونه استفاده کرده اند امکان دارد به خوبی از آن مراقبت نکرده باشند یا به درستی در حفظ آن کوشا نبوده باشند بنابراین استفاده از چمن مصنوعی به صورت جنس دست دوم شاید در بعضی موارد فکر خوبی باشد اما باز هم باید در هنگام خرید حتی جنس دست دومم مراقبت های لازم را انجام دهید تا دوباره ضرر نکنید یا دوباره مجبور نشوید هزینه ایی اینبار صرف خرید جنس دست اول کنید؛ پس قبل از هرچیزی به خوبی به آن فکر کنید و تمامی شرایط و جوانب را بررسی کنید و بعد به خرید آن فکر کنید در هر صورت پیشنهاد ما به شما انتخاب چمن مصنوعی به صورت دست اول است زیرا جنس دست دوم هزینه ی اضافی را در بر دارد و شما بعد از چند سال مجبور میشوید دوباره به فکر خرید بیافتید پس چه خوب است همان اول به صورت جنس دست اول آن را بخرید و تا چند سال به خوبی از آن استفاده کنید همانطور که میدانید عمر چمن مصنوعی بین 5 تا 10 سال می باشد، پس دست بجنبانید!

کاربرد چمن مصنوعی:

1_ جنبه ی تزئینی دارد: در واقع به عنوان منظور استفاده دردکوراسیون و دیزاین خانه استفاده میشود نوع کاربری تزیئی در هر مکان به شیوه ی خودش می باشد امکان دارد از چمن مصنوعی در تراس یا استخر استفاده شود. چمن مصنوعی یکی دیگر از جنبه هایی که دارد جنبه ی تزئینی است که میتوان در دکوراسیون از آن استفاده نمود امروزه خانه ها آپارتمانی است و بسیار کوچک است تنها بخش خانه های به آپارتمانی که میتوان روی آن هوایی تازه کرد تراس خانه است، با چمن مصنوعی میتوانید تراس خانه تان را زیبا کنید زیرا که چمن مصنوعی به عنوان بخشی از دکور میتواند زیبایی را چند برابر کند. همچنین به غیر از تراس خانه در اتاق خواب پذیرایی و حیاط هم خانه هم میتوانید با میزان خلاقیت و سلیقه ی خودتان به تزئین بپردازید تا روحیه ایی شاد تر از قبل برای خود به ارمغان بیاورید.

 2_ جنبه ی کاربردی: به عنوان مثال در ورزشگاه ها یا مهد کودک ها، در بسیاری از شرایط ، چمن طبیعی نمیتواند رشد کند میتوان از چمن مصنوعی استفاده نمود مثلا در حیاط یا تراس خانه، مهد کودک ها، هتل، بسیار از محوطه های خانه های مسکونی، چمن مصنوعی باعث سرسبزی و طراوت مکان مورد نظر ما میشود که میتواند محیطی آرامش بخش به ما ارزانی دارد.

ویژگی های چمن مصنوعی:

چمن مصنوعی توانسته است توجه همه ی اقشار جامعه را به خود جلب کنند و همچنین دارای ویژگی های بسیار خوبی می باشند. در تمامی مکان هایی که میخواهید از چمن مصنوعی استفاده نمایید، چمن مصنوعی قابل شست و شو است، زمانی که چمن مصنوعی کثیف شود به راحتی میتوانید آن را بشورید و همچنین آشغالی که بر روی چمن مصنوعی میریزد به راحتی با کمک جارو برقی قابلیت این رادارد که روی آن را جارو بکشید. در واقع راحتی و آسایش را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین کاملا بدون حساسیت می باشد زیرا در مهد کودک از چمن مصنوعی استفاده میشود و کودکان حین بازی اگر پوستشان با چمن مصنوعی برخورد کند هرگز حساسیت نخواهند داشت. بنابراین چمن مصنوعی بسیار مناسب مهدکودک می باشد.  از تنوع بالایی برخوردار است. با توجه به تراکم، جنس، رنگ، ارتفاع و... میتوانید چمن مصنوعی خودتان را مطابق سلیقه تان انتخاب نمایید. رنگ چمن از سبز روشن تا تیره می باشد که مطابق شخص خریدار میباشد که کدام نوع رنگ را انتخاب نماید. نیازی به مراقبت یا ترمیم و... ندارد بلکه در همان مدتی که شما از آن استفاده می کنید به راحتی قابل استفاده می باشد.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()