سبد خرید 0

پارکت لمینت سال 2021

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 13 بهمن 1399 در ساعت 12 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

یکی از موضوعات مهمی که در رابطه با پارکت لمینت ها میتوان بیان کرد اینست که تمایل به طراحی دکوراسیون داخلی که حال و هوای چوبی دارد، این روزها بسیار پرطرفدار شده است و با به بازار آمدن سرامیک‌هاو کفپوش‌هایی به شکل چوب برخی از خود سوال میکنند که آیا هنوز هم پارکت لمینت‌های چوبی طرفدار دارد یا خیر؟ در جواب این سوال باید گفت که خوشبختانه پارکت لمینت همچنان وضعیت خود را به عنوان جایگزین اصلی کفپوش های چوبی برای استفاده مسکونی حفظ کرده است. پیشرفت های چشمگیری در فناوری کف سازی صورت گرفته که امروز بهترین کف پوش های لمینت بیش از هر زمان دیگر شباهت به کفپوش های چوب سخت دارد. تجارت پارکت لمینت در بازار امروز به طرز چشمگیری رونق پیدا کرده است. مشاورین املاک ، پارکت لمینت را یکی از گزینه های اصلی برای افزایش ارزش خانه بعد از کفپوش های چوبی، سنگ و کاشی می دانند. پارکت لمینت راهی مناسب برای رسیدن به ظاهر چوبی رویایی هر خانه­ای میباشد.

برای کمک به شما در نگهداری از جدیدترین سبک ها، لیستی از انواع پارکت لمینت ها و آنچه می توانید در سال 2021 از کفپوش ها مشاهده کنید را برای شما آماده کرده ایم.

"تا آنجا که انتظار می رود در سال 2021 ، بدون شک سبک های سبک تری از پارکت لمنیت، همراه با تخته هایی که شباهت بیشتری به جنس چوب دارد، وارد این عرصه میشود. با پیشرفت بافت پارکت لمینت، بسیاری از افراد از کفپوش های واقعی از جنس چوب صرف نظر میکنند و گزینه پارکت لمینت سازگار با محیط زیست را در نظر میگیرند."

برای اولین بار پارکت لمینت ها محبوب و پرطرفدار شدند ولی در همان زمان، این کفپوش‌های بشدت توخالی و پرسر وصدا بودند و به سرعت نیز پوسته پوسته میشدند اما با پیشرفت های اخیر فن آوری و تولید کنندگان پارکت لمینت این موضوع دیگر درست نیست چرا که با گذشت سال‌ها، کفپوش‌های پارکت لمینت مقاوم‌تر شده‌اند و ظاهری بشدت چوبی شکل پیدا کرده‌اند. نگهداری این کفپوش‌ها دیگر مثل گذشته سخت نیست چراکه آنها مقاومت بسیار بالایی در برابر خراش دارند.خوشبختانه، تولید کفپوش‌های پارکت لمینت بسیار مبتکرانه بوده و در سال 2020 با دنیای متنوعی از پارکت لمینت روبه رو بوده‌ایم؛ در ادامه نگاهی به آنها خواهیم انداخت و این مژدگانی را به شما خواهیم داد که محصولات بسیار بیشتر و بهتری قرار است در سال 2021 ارائه شود. خودتان را برای دیدن پارکت­های لمینت آماده رقابت با دیگر کفپوش های وینیل و چوب سخت طبیعی آماده کنید!

گزینه محبوب در سال 2021

در حقیقت، گزینه های زیادی در مقایسه با سایر ترند­های دکوراسیون منزل برای هر سال متوالی تغییر چندانی نمی کنند. نقطه کانونی صنعت کفپوش سازی در سال 2021 تمرکز خود را بر روی حس راحتی آن و کم دردسر بودن در هنگام نصب گذاشته است. به دلیل مشغله های روزمره که همه را گریبان گیر خود کرده، بیشترین اهمیت انتخاب یک کفپوش راحتی و بی دردسر بودن آن میباشد.

پارکت لمینت های سال 2021 خبر از گزینه های متنوعی از پارکت لمینت های ضد آب به همراه پارکت لمینت هایی که شرایط نگهداری کمتری دارند را به ما میدهند.

پارکت لمینت 2021:

21 برند پر طرفداری که در سال 2021 عرضه آن ادامه دار میباشد بهمراه برخی از خصوصیات این برندهای ایرانی و خارجی در مای دکوری برای شما قرار داده شده است:

1)     آرتا:

برند آرتا یکی از مشهورترین برندهای تولید کننده پارکت لمینت در ایران است. پارکت آرتا دارای بیش از 30 طرح مختلف است و دارای قیمت مناسب و کیفیت قابل قبولی است. در حال حاضر آرتا با دو کیفیت سایشی AC4 و AC5 پارکت لمینت تولید می کند.

2)     دکو:

پارکت لمینت دکو در حال حاضر محصولات خود را با درجه سایشAC4  در بازار عرضه مینماید. پارکت لمینت دکو دارای 10 تنوع رنگ است.

3)     دنیز:

 پارکت لمینت دنیز دارای 10 رنگ مختلف است. پارکت لمینت دنیز دارای کیفیت و قیمت مناسبی است. پارکت های دنیز ضد آب و در برابر اشعه uv مقاوم هستند.

4)     مکس فلور:

پارکت لمینت مکس فلور از محصولات باکیفیت ایرانی است که با فناوری آلمان تولید می شود. این پارکت دارای 15 رنگ زیبا و پرطرفدار است و طراحی بسیار زیبایی دارد. پارکت لمینت مکس فلور دارای کیفیت بسیار بالا و مقاوم و قیمت بسیار مناسب است.

Z4: پارکت لمینت z4 از محصولات ایرانی است که با فناوری آلمان تولید می شود. این پارکت دارای 15 رنگ متنوع و طراحی های زیبایی است. کلیک پارافین خورده پارکت لمینت z4 مانع از نفوذ رطوبت به مغز آن می شود.

 

5)     پالازو:

پارکت لمینت پالازو از محصولات باکیفیت ایرانی است که با فناوری آلمان تولید می شود. این پارکت لمینت تنوع رنگ و طرح بالایی دارد و دارای مقاومت، قیمت مناسب و لایه ضد اشعه uv است.

6)     امپریال:

پارکت لمینت امپریال محصول ایران و تحت لیسانس کشور آلمان می باشد و جزء پرفروشترین پارکت لمینت های ایران است. پارکت لمینت امپریال ظاهری شکیل و طبیعی دارد، مقاوم و مستحکم است و دوام بالایی در برابر رطوبت و گرما دارد.

7)     یونیک:

پارکت لمینت یونیک باکیفیت، ضد خش و دارای قیمت مناسبی است. همچنین این پارکت لمینت دارای 13 رنگ متفاوت و طراحی های زیبایی نیز است.

8)     ایزوفام:

پارکت لمینت ایزوفام باکیفیت و دارای 28 رنگ متنوع است. از ویژگی های پارکت لمینت ایزوفام می توان به نصب آسان، قیمت مناسب، عایق گرما و صدا و مقاوم در برابر نفوذ آب و رطوبت اشاره کرد.

9)     آیدا:

پارکت لمینت آیدا از محصولات باکیفیت ایرانی است که با تکنولوژی روز اروپا ساخته شده است. از ویژگی های این پارکت لمینت می توان به مستحکم بودن، ضد خش بودن، دارای مقاومت در برابر سایش، تنوع در طرح و رنگ، مقاومت در برابر آب و رطوبت و ذرات و غبار و ...اشاره کرد.

10)    وان فلور:

پارکت لمینت وان فلور از محصولات باکیفیت ایرانی است که با تکنولوژی روز آلمان تولید می شود. این پارکت دارای مقاومت سایشی ac4 است.

11)  انزو:

پارکت لمینت انزو از جمله پارکت های تولید ایران می باشد که با تکنولوژی روز آلمان تولید می شود. این پارکت دارای رنگبندی های زیبا و کیفیت بالایی است.

12)   کورنوپلاس:

پارکت لمینت کورنوپلاس مقاوم و دارای قیمت مناسب است. همچنین این پارکت دارای 10 رنگ زیبا و طرح های جذابی است.

13)   ایشیک:

شرکت پارکت لمینت ایشیک در کشور ترکیه قرار دارد. این پارکت ها دارای کیفیت های فوق العاده هستند، همچنین بادوام و ضدخش هستند و دارای 26 رنگ زیبا و متنوع می باشند.

14)   واریو:

پارکت لمینت واریو محصول کشور ترکیه است. این پارکت دارای 56 رنگ متنوع است. همچنین دارای استحکام، طول عمر بالا، ظاهری شکیل و بسیار مقاوم است.

15) فلورپن:

پارکت لمینت فلورپن ساخت شرکت کاستامانو است که در دو کشور روسیه و ترکیه دارای کارخانه می باشد. این پارکت دارای مقاومت بسیار خوبی است.

16)  استارلند:

پارکت لمینت استارلند محصول کشور چین است و با تکنولوژی آلمان تولید می شود. این پارکت دارای کیفیت خوب، قیمت مناسب، تنوع رنگی مطلوب و استقامت در برابر رطوبت است.

شرکت بزرگ مای دکوری بسیاری از برندهای خارجی و ایرانی را تحت پوشش خود قرار داده است و نماینده بسیاری از انهاست و به آسانی میتوانید از طریق فروشگاه اینترنتی و حضوری سفارش خود را ثبت و خریداری کرده و در سریع ترین زمان ممکن محصول خود را دریافت کنید.

و چهار برند دیگر از جمله

17) استاروود

پارکت لمینت استاروود محصول کشور چین است که با استاندارد AC5 مناسب برای مکانهای پر تردد می باشد. این محصول با بافت چوبی هسته HDF واقعی و کیفیت و شفافیت در طرح هر محصول ، تنوع رنگی و طرح های متفاوت ، مقاوم در برابر خش، دارای لایه مقاوم در برابر اشعه UV جهت جلوگیری از رنگ پریدگی، دارای لایه مقاوم در برابر ساییدگی، دارای لایه مقاوم در برابر مواد اسیدی و خاکستر، دارای استاندارد E1 ، استفاده از سیستم قفل DOUBLE CLICK بدون درز و لغزش میباشد

18)   هایکا

این برند از مجموعه شرکت طرح آذین تولید کشور ایران میباشد که این شرکت با افتخار محصولی با کیفیت و با رنگبندی های فوق العاده و هم چنین دارای استاندارهای جهانی به همگان ارائه می دهد که بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و بهترین دستگاه  های موجود در کشور ایران تولید می گردد.لمینت هایکا دارای مغزی HDF از شرکت چامسان ترکیه با دانسیته 940 با مقاومت سایشی AC4 با کیفیت قابل رقابت با برند های اروپایی است. پارکت هایکا با توجه به قیمت و کیفیت مناسب جزء پارکت لمینیت های با کیفیت بوده که به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم.

19)   داچ فلور

پارکت لمینت داچ فلور (DUTCH FLOOR) از مجموعه داچ فلور کلیک تولید شرکت داچ فلور ایران است که بر از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد پارکت داچ فلور در رنگ ها،طرح های مختلف و مناسب برای فضاهای مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.لمینت داچ فلور دارای مغزی HDF با مقاومت سایشی AC و ضخامت 8 میل کلیک های مقاوم می باشد.

20)   هانتر

این شرکت با افتخار محصولی با کیفیت و استاندارهای جهانی به همگان ارائه می کند که بر گرفته از تکنولوژی روز اروپا و تحت نظارت استاندارد E1 تولید می گردد.لمینت هانتر دارای رویه HDF با مقاومت سایشی AC4 با نام تجاری هانتر، در مجموع پارکت هانتر با توجه به قیمت و کیفیت مناسب جزء پارکت لمینیت های متوسط به خوب می باشد که به شما پیشنهاد می نماییم.

21)    دیباکو

این شرکت اولین تولید کننده پارکت لمینت در کشور ترکیه است و دیگر مشخصات این محصول میتوان مقاومت در برابر اشعه ، مقاومت سایشی AC3 ، نصب آسان و کلیک های سینگل نام برد که در رنگ ها،طرح های مختلف و مناسب برای فضاهای مسکونی اداری کم تردد میباشد. در مجموع پارکت دیبا دکو با توجه به قیمت و کیفیت مناسب جزء پارکت لمینیت های متوسط به خوب می باشد که به شما پیشنهاد می نماییم.

سخن اخر

شرکت بزرگ مای دکوری بسیاری از برندهای خارجی و ایرانی را تحت پوشش خود قرار داده است و نماینده بسیاری از انهاست و به آسانی می توانید کفپوش خود را از بین طرح و رنگ های متنوعی که ارائه میدهد، بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، هم چنین می توانید سوالات خود را از طریق شماره موجود در سایت با ما در میان بگذارید تا پاسخ آنها را از متخصصان دریافت کنید.

مرجع:

https://theflooringgirl.com/blog/flooring-trends/

https://www.hackrea.com/stories/modern-flooring-trends/

https://www.flooringinc.com/blog/flooring-trends/#:~:text=Laminate%20Flooring%20in%202021,point%20compared%20to%20hardwood%20floors.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()