سبد خرید 0

قیمت نصب هر متر مربع چمن مصنوعی چقدر است

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 23 اسفند 1399 در ساعت 12 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در ابتدای بحث به ویژگی و ماهیت چمن مصنوعی و نوع کاربری و انواع آن میپردازیم سپس درباره نصب و قیمت آن صحبت میکنیم میدانیم که چمن مصنوعی به عنوان کالایی لوکس شناخته میشود در بسیاری از رستوران ها هتل ها، خانه ها، پارک ها، مهد کودک ها و... از چمن مصنوعی استفاده میشود چمن مصنوعی به راحتی در اختیار همه ی اقشار جامعه  با قیمتی مناسب قرار میگیرد، که حتی  با شرایط آب و هوایی ایران بسیار سازگاری دارد، لازم به ذکر است دوباره اندکی درباره مسئله ی بی آبی فکر کنیم و برای آن به دنبال راه حلی درست و مناسب باشیم، همانطور که گفته شد در ایران ما دچار بی آبی هستیم و بسیار از روستاها یا شهر ها با کمبود آب مواجهه هستند، بنابراین در شهر های بزرگ از قبیل تهران یا اصفهان یا مشهد و... افرادی که زندگی میکنند باید در حفظ آب کوشا باشند تا دیگرهم وطنانمان از نعمت آب برخوردار شوند.

بنابراین چمن مصنوعی توانسته به ما در این زمینه به کمک کند، در سال هایی که گذشت هزینه ی زیادی بابت آبیاری فضای سبز در کشورمان پرداخت میشود، چمن مصنوعی یکی از راه های کاربردی برای صرفه جویی در هزینه های این چنینی است. این مشکل به راحتی حل شده است و چمن مصنوعی در تمام مکان های اقلیمی ایران میتواند به عنوان کالای تزئینی قرار بگیرد و چهره ی شهر را زیبا سازد. در سال گذشته در ایران علاوه براین که هزینه ی هنگفتی که صرف آبیاری انجام داد ناگفته نماند که هزینه ی زیادی صرف کاشت چمن طبیعی هم در کشورمان شد، همچنین هزینه ی مراقبت و رسیدگی به چمن طبیعی هم شد، درصورتی که چمن مصنوعی نیازی به ترمیم ندارد با تفسیری بر موضوع گفته شده در میابیم که چمن مصنوعی یکی از دوستداران محیط زیست است که در مصرف آب صرفه جویی میکند و همچنین و از هدر رفتن بذر هم جلوگیری میکند. خدا را خوش نمی آید که این همه نعمت به ما ارزانی داشته است و ما نتوانسته ایم از آن ها به خوبی استفاده کنیم، چرا باید چمن بکاریم در صورتی که موجوداتی جاندار هستند و نفس میکشند را بکاریم و عمدا باعث از بین رفتنش شویم و زیرا همیشه مانند یک گیاه نیاز به مراقب و آبیاری و ترمیم دارد، در چنین شرایطی چرا باید باعث از بین رفتن موجود جاندار شویم و آب بسیاری را هدر بدهیم میتوانیم از چمن مصنوعی در همه بخش های خانه استفاده کنیم حتی در طراحی دکوراسیون هم چمن مصنوعی بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

چمن مصنوعی چیست؟

چمن مصنوعی ظاهری همانند چمن طبیعی دارد اما با دخالت دست انسان ساخته می شود. در واقع در تعریف کلی چمن مصنوعی امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است، در بسیار از ورزشگاه ها، مهد کودک ها و حیاط خانه ها میتوانیم چمن مصنوعی را ببینیم، چمن مصنوعی از تکنولوژی برخوردار است که میتواند بدون وجود آبیاری سالم بماند همچنین؛ چنین تکنولوژی توانسته است در مصرف آب صرفه جویی کند. که میتواند سازگاری خودش را با محیط زیست نشان دهد، علاوه بر تمام این ویژگی های خوب زیبایی خودش را هم توانسته با خود نگه دارد که مصرف کنندگان بتوانند چشم انداز زیبایی را در محیط های کاری خود و... بببینند. ظاهر چمن مصنوعی شبیه چمن طبیعی می باشد.

کاربرد چمن مصنوعی:

چمن مصنوعی به عنوان کفپوش کاربری دارد که جنبه های مختلفی دارد:

1_ جنبه ی تزئینی: به عنوان دکور در طراحی محیط خانه، تراس ویا استخر

 2_ جنبه ی کاربردی: به عنوان مثال در ورزشگاه ها یا مهد کودک ها، در بسیاری از شرایط ، چمن طبیعی نمیتواند رشد کند میتوان از چمن مصنوعی استفاده نمود مثلا در حیاط یا تراس خانه، مهد کودک ها، هتل، بسیار از محوطه های خانه های مسکونی، چمن مصنوعی باعث سرسبزی و طراوت مکان مورد نظر ما می شود که میتواند محیطی آرامش بخش به ما ارزانی دارد.

قیمت نصب هر یک متر مربع چمن مصنوعی چقدر است:

بعد انتخاب مکان مناسب برای گذاشتن چمن مصنوعی و همچنین بعد انتخاب جنس ونوع رنگ چمن مصنوعی نوبت به نصب چمن مصنوعی در مکان مورد نظر میرسد، برای نصب چمن مصنوعی نیاز دارید ک حتما با نصاب مربوطه قرار بگذارید، گرچه نصب چمن مصنوعی به نظر آسان است اما هرکسی را بهر کاری ساختند، درواقع باید افراد متخصص وارد حوزه ی کاری خود شوند، از چمن مصنوعی در مکان های زیادی میشود استفاده کرد امروزه بسیاری از افراد برای راحتی از چمن مصنوعی استفاده میکند. امروزه چمن مصنوعی در خانه در مدارس، در بسیاری از مکان های تفریحی به چشم میخورد که یا جنبه ی کاربری دارند یا جنبه ی تزئینی بنابراین چمن مصنوعی در همه جا مورد استفاده ی همگانقرار میگیرد.

مراحل نصب چمن مصنوعی:

مراحل نصب به چند بخش تقسیم میشود، قبل از نصب چمن مصنوعی باید پروسه ی زیرسازی انجام میگیرد که خودش سه مرحله را در برمیگیرد، بعد از مرحله ی زیر سازی نصب چمن مصنوعی انجام میگیرد.

مراحل زیر سازی:

1_زیرسازی با مواد نرم ژیوتکس برروی سطحهای نرم و نفوذپذیر

2_زیرسازی با مواد سخت برروی سطح های نرم نفوذ پذیر مثل خاک باغچه

3_ زیر سازی برروی سطح های سخت

مرحله ی دوم:

بعد از  مرحله ی زیرسازی باید مرحله ی نصب و اجرای چمن انجام گیرد، شما در این بخش قبل از نصب باید الگوی مورد نظرتان را مشخص کنید سپس به برش چمن مصنوعی بپردازید.

مرحله ی اخر شما در این بخش به نصب چمن مصنوعی میپردازید.

قیمت نصب چمن مصنوعی با توجه به هر متر مربع می باشد شما میدانید که در قیمت چمن مصنوعی ویژگی های چمن مصنوعی از قبیل تراکم، ارتفاع، جنس الیاف، برند و... بسیار دخیل می باشد.

همچنین نوع کاربری ما و استفاده ی شما از چمن مصنوعی هم بسیار مهم می باشد، اینکه چمن مصنوعی که میخرید جنبه ی تزئینی دارد یا کاربری، هرکدام این ها با یکدیگر در زمینه ی قیمت فرق دارد همچنین مترازی که برای چمن مصنوعی در نظر میگیرد هم بسیار مهم می باشد بنابراین این ها نکاتی هستند علاوه بر جنس و ارتفاع، تراکم و... در قیمت چمن مصنوعی دخیل است.

بنابراین از قیمت های پایین، چمن مصنوعی وجود دارد تا قیمت های بالا، با توجه به جنس و ارتفاع و...  چمن مصنوعی در روف گاردن با قیمت هر متر مربع از قیمت 85 هزار تومن  وجود دارد تا بالا.

چمن مصنوعی در مهد کودک و مدارس با قیمت هر متر مربع از قیمت 165 هزار تومن وجود دارد تا قیمت های بالا تر

چمن مصنوعی درورزشکپگاه با قیمت هر متر مربع از 125 هزار تومن وجود دارد تا به بالا

چمن مصنوعی در حیاط خانه با قیمت هر متر مربع از 85 هزار تومن وجود دارد تا به بالا

این ها موارد کوتاهی بود از قیمت چمن مصنوعی برای آسان شدن و درک مطلب شما برای خرید چمن مصنوعی باید نوع کاربری را مشخص کنید سپس به انتخاب آن بپردازید و در انتخاب هم باید برند و نوع جنس الیاف، ارتفاع، تراکم را مورد بررسی قرار دهید تمامی این ها در قیمت چمن مصنوعی دخیل است.

 

چمن مصنوعی یا چمن طبیعی:

از ویژگی های چمن مصنوعی حرف زدیم اینکه از چه جنسی استفاده کنیم درکجا استفاده کنیم و در انتخاب برند آن حتما بررسی های لازم را انجام دهیم. در بین این همه ویژگی های خوب چمن مصنوعی آیا باز هم به انتخاب چمن طبیعی میپردازید؟حتی اگر تمام خبرگذاری ها به ما توصیه کنند از چمن مصنوعی استفاده کنیم؟

چمن مصنوعی همانند چمن طبیعی عمل میکند اما در مقابل چمن طبیعی دارای ویژگی های خوبی است، شما برای کاشتن چمن طبیعی نیازمند وقت هستید یعنی باید زمانی را صرف خرید بذر و کاشتن پرورش دادن کنید، برای پرورش دادن هم آب زیادی صرف آن میشود و حتی در بعضی مواقع کود هم باید بدهید، در هر صورت بعد از مدتی در فصل های سرد امکان داد چمن ازبین برود. اما چمن مصنوعی مقاومت بالایی در مقابل سرما و گرما دارد حتی میتواند بسیار مناسب مکان های متفاوت باشد همچنین دیگر نیازی به آب دادن و مراقبت نیست راحت با ثبت سفارش در فروشگاه مای دکوری به خرید آن میپردازید سپس نصاب ماهر فروشگاه مای دکوری به نصب کفپوش زیبای شما میپردازد، چمن مصنوعی قابلیت شست وشو را دارد، و باعث زیبایی اطراف شما میشود همچنین شرایط را برای شما آسان میکند در واقع شما در وقت خودتان هم به  صرفه جویی پرداختید.

چمن مصنوعی در زمین های بازی وقتی قرار میگیرد تا حدود زیادی جلوی پستی و بلندی زمین را میگیرد و همه جا را یکدست و زیبا نشان میدهد بنابراین چمن مصنوعی انتخاب خوبی در زمین های بازی و... می باشد. همچنین شما دیگر حشرات کوچک را در اطراف خود نمیبینید و راحت می توانید روی چمن دراز بکشید و آسمان را نگاه کنید. همچنین چمن مصنوعی هزینه های شمارا کاهش میدهد زیرا نیازی به خرید یا کرایه ی دستگاه چمن زنی ندارید دیگر نیازی به گرفتن کارگر در باغچه ی خودتان نیستید و همچنین نیاز به نظافت و مراقبت کردن ندارید، دیگر قبوض آب را نیازی نیست با هزینه های بالا پرداخت کنید تمامی نکات گفته شده از ویژگی های خوب چمن مصنوعی بود بنابراین با خرید من مصنوعی بین 5 تا 10 سال در راحتی خواهید بود.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()