سبد خرید 0

شرکت تولیدکننده چمن مصنوعی در ترکیه

1 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 22 خرداد 1400 در ساعت 9 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چمن مصنوعی نوعی کفپوش است که از الیاف مصنوعی ساخته می شود و در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. این نوع چمن نسبت به چمن طبیعی مزیت های زیادی دارد و برای همین است که خیلی ها از آن برای تامین نیازهای خود استفاده می کنند. شرکت های زیادی در دنیا وجود دارند که به ساخت این نوع کفپوش مصنوعی مشغول هستند. یکی از بزرگترین شرکت های تولیدکننده چمن مصنوعی در ترکیه قرار دارد. در این مقاله درباره این شرکت توضیح داده شده است.

کشور ترکیه

ترکیه کشوری اورسیایی است که توانسته در عرض چند دهه به موفقیت های اقتصادی دست یابد. این کشور توانسته در زمینه های مختلف رشد کند که یکی از آنها رشد در تولید است. کارخانه ها و شرکت های مطرحی در حال حاضر در ترکیه فعالیت دارند که هر کدام محصولات مناسب و باکیفیتی را به بازار عرضه می کنند. برخی از محصولات تولید شده در این کشور در زمره بهترین ها در جهان قرار دارد.

یکی از محصولاتی که در ترکیه به خوبی و با کیفیت بالا تولید و عرضه می شود، چمن مصنوعی است. کیفیت این چمن ها به گونه ای است که توجه خیلی ها را به خود جلب کرده است و خیلی ها از سراسر دنیا مشتری چمن مصنوعی ترکیه هستند. برندهای مطرح چمن مصنوعی ترکیه توانسته اند در جهان خود را نشان دهند و حالا دیگر ترکیه یکی از کشورهای مطرح در تولید این نوع کفپوش است.

ریفرم گروپ

چمن مصنوعی در ترکیه با نام ریفرم گروپ پیوند خورده است. ریفرم گروپ در واقع مجموعه ای است از 9 شرکت که 8 شرکت آن فرعی هستند. این گروه یا مجموعه کار خود را در سال 1994 و 26 سال قبل آغاز کردند و توانسته اند در طی این مدت به موفقیت های بزرگی دست یابند. این مجموعه در حال حاضر دارای 9 برند است که هر کدام در بخش خود در حال پیشروی هستند.

یکی از محصولاتی که توسط این مجموعه موفق در ترکیه تولید می شود، چمن مصنوعی است. چمن های مصنوعی تولید شده توسط ریفرم گروپ دارای کیفیت بالایی هستند و از این لحاظ کاملا تضمین شده هستند.  این محصولات در طرح ها و رنگ ها و اندازه های مختلف تولید می شوند و افراد می توانند از میان انها دست به انتخاب بزنند.

اما این مجموعه چه ویژگی هایی دارد که باعث شهرتش شده است. در زیر به ویژگی های این گروه یا مجموعه اشاره شده است:

1.محصولات با کیفیت بالا:

محصولات این مجموعه بزرگ، کیفیت بالایی دارند و به همین دلیل است که صادرات بسیار خوبی هم دارد. چمن مصنوعی این مجموعه از الیاف بسیار باکیفیت و مناسبی ساخته می شود و در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند. محصولات ریفرم گروپ در جهان شناخته شده هستند و چمن مصنوعی این مجموعه مشتریان فراوانی دارد.

کیفیت بالای چمن مصنوعی این مجموعه تضمین شده است. چمن های مصنوعی ریفرم گروپ ضد عرق و رطوبت هستند، در مقابل فرسایش مقاوم هستند و با محیط زیست سازگاری دارند.

2.تنوع محصولات:

نکته دیگری که درباره ریفروم گروپ باید گفت تنوع محصولات ان است. همین چمن مصنوعی را در نظر بگیرید. انواع مختلفی از چمن مصنوعی برای استفاده در مکان های مختلف ساخته می شوند. شما می توانید برای هر نیاز خود از این مجموعه موفق، محصول خود را خریداری کنید. اگر چمن مصنوعی را برای زمین فوتبال می خواهید یا برای مکان های تجاری می خواهید یا برای تالارهای عروسی می خواهید ، همگی را می توانید در میان محصولات چمن مصنوعی ریفرم گروپ پیدا کنید. علائه بر چمن های مصنوعی ، محصولات بسیار دیگری مانند انواع کفپوش ها( لمینت، آکریلیک، تارتان و ...) و تجهیزات ورزشی توسط این مجموعه ساخته می شود و به بازار عرضه می شود.

اگر بخواهید متوجه میزان تنوع محصولات این مجموعه شوید ، فقط توجه کنید که چمن مصنوعی را در 94 نوع مختلف می سازند و عرضه می کنند. این خود نشان دهنده میزان تنوع محصولات این شرکت بزرگ و مطرح است.

3.استفاده از تکنولوژی روز:

یکی دیگر از ویژگی های ریفرم گروپ، استفاه از تکنولوژی روز است. چمن های مصنوعی ساخت این مجموعه از الیاف پلیمری مناسب و سازگار با محیط زیست ساخته می شود و این مجموعه همواره سعی کرده است تا با توجه به نیازهای روز جامعه محصولات مناسبی را عرضه کند.

4.تجربه بالا :

همان طور که گفته شد این مجموعه از سال 1994 در حال کار کردن است بنابراین تجربه بالایی در زمینه ساخت محصولات دارد. حالا این مجموعه به یکی از بهترین ها تبدیل شده است و محصولات خود را به سراسر دنیا از جمله ایران صادر می کند. این مجموعه تا به حال بیش از 9 هزار پروژه را در بیش از 90 کشور مختلف به پایان رسانده است و به خوبی نیازهای مشتریان خود را رفع کرده است. بنابراین از لحاظ تجربه این مجموعه بسیار کارآمد است.

5.ابتکار :

از دیگر ویژگی های این مجموعه داشتن ابتکار و خلاقیت است. محصولات این مجموعه در طول زمان دچار تغییر شده اند و در نتیجه روز به روز بهتر شده اند و حالا به یکی از بهترین ها تبدیل شده اند.

6.خدمات پس از فروش :

از دیگر ویژگی های این مجموعه بزرگ و مطرح ترکی که ساختمان اصلی ان در استانبول قرار دارد، خدمات پس از فروش آن می باشد. این مجموعه به خوبی کیفیت محصول خود را تضمین می کند و در صورتی که برای آن مشکلی پیش بیاید حل و رفع آن را بر عهده می گیرد. بنابراین خیال مشتریان از این بابت می تواند راحت باشد.

7.صادرات عالی:

همان طور که اشاره شد این شرکت ترکی توانسته محصولات خود از جمله چمن مصنوعی را به بسیاری از نقاط جهان صادر کند. این شرکت حتی توجه اروپا را نیز به خود جلب کرده است و محصولات زیادی از آن علاوه بر آسیا و آفریقا به اروپا نیز صادر می شود.

نتیجه گیری

چمن مصنوعی نوعی کفپوش است که از الیاف پلیمری مصنوعی ساخته می شود. این نوع کفپوش به خاطر هزینه کمتر، مراقبت آسان تر، تنوع رنگ و طرح، نصب آسان و دیگر مزیت ها در بسیاری از موارد از چمن طبیعی بهتر است . بنابراین چمن مصنوعی مشتریان زیادی دارد.

شرکت های بزرگی امروزه در سراسر جهان به تولید چمن مصنوعی مشغول هستند . یکی از این شرکت ها و مجموعه های بزرگ، ریفرم گروپ ترکیه می باشد. این مجموعه بزرگترین شرکت تولید کننده چمن مصنوعی در ترکیه است ویکی از بهترین ها در دنیا محسوب می شود.

این مجوعه که در سال 1994 تاسیس شده است هم اکنون از چندین شرکت ساخته شده اند. این شرکت محصولات مختلفی از جمله انواع کفپوش ها، چمن مصنوعی، چمن تزیینی ، علف هیبریدی،  پارکت های ورزشی و تجهیزات ورزشی را تولید می کند و آنها را به بازار عرضه می کند.

از جمله ویژگی های چمن مصنوعی این مجموعه می توان به کیفیت بالای آن، تنوع آن و زیبایی آن اشاره کرد. محصولات این مجموعه دارای دوام بالایی هستند و به راحتی فرسوده و دچار تغییر رنگ نمی شوند. چمن مصنوعی ریفروم گروپ ضد آب، تعریق و فرسودگی است و در برابر فشارها به خوبی مقاومت می کند.

ریفرم گروپ تجربه سالها تولید محصول را در پشت سر خود دارد و در کنار آن از تکنولوژی به روز برای ساخت محصولات هود استفاده می کنند. این مجموعه هم چنین خدمات پس از فروش بسیار خوبی را ارائه می کند و خیال مشتریان خود را از بابت خرید راحت می کند. محصولات این شرکت بزرگ و مطرح در ایران هم وجود دارند و افراد می توانند ان را خریداری کنند. یادتان باشد که حتما از فروشگاه های معتبر خرید انجام دهید.

مای دکوری

اگر دنبال خرید چمن مصنوعی های باکیفیت و برند هستید پس می توانید در مای دکوری آنها را جستجو کنید. مای دکوری فروشگاه معتبر و انلاینی است که بهترین محصولات بازار برای دکوراسیون داخلی را عرضه می کند و افراد می توانند به خوبی می توانند محصول مورد نظر خود را پیدا کنند.

مای دکوری انواع کفپوش ها را عرضه می کند که چمن مصنوعی یکی از آنهاست . محصولات مای دکوری همگی دارای کیفیت مناسبی هستندو از این بابت جای هیچ نگرانی وجود ندارد. یادتان باشد که شما همواره باید از فروشگاه معتبر خریداری کنیدو این همان چیزی است که مای دکوری برای شما فراهم کرده است.

مای دکوری قیمت های بسیار خوبی را برای محصولات خود در نظر گرفته است و در کنار آن با تخفیف های مناسبی که می دهد می تواند هزینه افراد را پایین بیاورد. افراد می توانند در این فروشگاه آنلاین ابتدا مشخصات محصول مورد نظر خود را بخوانند و سپس برای خرید اقدام کنند. هم چنین در صورت نیاز برای دانش بیشتر نسبت به محصول می توانند با این فروشگاه تماس بگیرند تا به سرعت به سوالاتشان پاسخ داده شود.

در کنار ارائه محصولات باکیفیت و مناسب، مای دکوری به سرعت محصول سفارشی شما را به دست شما خواهد رساند حتی اگر شما در نقطه دوری از کشور باشید. مای دکوری به همه نقاط کشور با هزینه بسیار اندک ، محصول ارسال می کند . هم چنین مای دکوری خدمات پس از فروش بسیار خوبی را ارائه می دهد که می تواند اطمینان بخش مشتریان باشد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()