سبد خرید 0

خرید کفپوش سه بعدی برای ویلا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 27 خرداد 1400 در ساعت 13 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هر روز چیزهای تازه ای در بازار متریال و مصالح ساختمانی می بینیم. یکی از آن ها که به تازگی استفاده از آن در محوطه ی داخلی ویلا متداول شده است، کفپوش سه بعدی می باشد. کفپوش های سه بعدی به تازگی محبوب شده اند دلیل آن هم جلوه ی خاصی است که به ویلا می بخشند و موجب جلای آن می شوند. این کف پوش ها همانطور که از اسم آن ها بر می آید دارای ظاهری سه بعدی هستند و می توانند چشمان شما را به نوعی گول بزنند که آن را سه بعدی ببینید. همیت است که موجب جذابیت این کفپوش ها شده است.

کفپوش های سه بعدی دارای عمق هستند در واقع با تعبیه یک تصویر در لایه ای از پوشش اپوکسی هاله ای از سه بعدی بودن تصویر زیر پای ایجاد خواهد شد. کفپوش های سه بعدی در حقیقت کفپوش های زیبایی هستند که نمی توان تاثیر شگرف آن ها در نمای داخلی ویلا را دست کم گرفت. این کفپوش ها جلوه ای لوکس به ویلا می دهند و دارای طراحی های خلاقانه ای می باشند.

اگر عاشق چشم اندازهای خلاقانه هستید سراغ کفپوش سه بعدی برای ویلای خود بروید

مهم ترین و اساسی ترین ویژگی که در مورد کفپوش سه بعدی می توان به آن اشاره کرد ظاهر خلاقانه و جدید آن است. تا کنون ندیده بودیم که یک کفپوش با ظاهری سه بعدی در زیر پای ما خود نمایی کند. اما کفپوش های سه بعدی این امکان را فراه کرده اند.

اگر می خواهید حال و هوای خاصی به یک اتاق بدهید می توانید از کفپوش سه بعدی با طراحی های خلاقانه استفاده کیند. به عنوان مثال اگر تمایل دارید کف ویلای خود را همانند دریا یا جنگل طراحی کنید یا طرحی اصیل بر کف آن اجرا کنید می توانید از کفپوش سه بعدی در این راستا استفاده کنید.

اجرای هر گونه طرحی در کفپوش های سه بعدی ویلا امکان پذیر است. شما هر طرحی که در سر داشته باشید را میتوانید در کفپوش های سه بعدی پیاده سازی کنید.

خیره کننده بودن ظاهر کفپوش های سه بعدی

اگر اتاق شما مشکل خاصی دارد که نمی خواهید توجه ها به آن جلب شود می توانید از کفپوش سه بعدی برای ویلا یا اتاق خود استفاده کنید. این کفپوش ها به قدری خیره کننده هستند که هنگام ورود به اتاق تمام نظر ها به سمت آن جلب خواهد شد. در واقع شما می توانید با این ترفند مشکلاتی که ممکن است در ویلا وجود داشته باشد را با کفپوش های سه بعدی کاور کنید.

دوام و ماندگاری کفپوش های سه بعدی بسیار بالاست

اگر به دنبال خرید کفپوش نوآورانه ای هستید که در عین زیبایی و خلاقیت دارای ظاهر و باطن مستحکمی باشد و دوام و مانگاری آن بسیار بالا باشد می توانید با خیال راحت کفپوش سه بعدی را برای ویلای خود انتخاب کنید. این کفپوش ها قابلیت نفوذ ندارند و نه رطوبت و نه گرد و غبار در آن نفور نخواهد کرد. همچنین می توانید با مواد شوینده قوی نیز آن را شستشو دهید بدون اینکه نگران خراب شدن آن باشید. دوام و مقاومت این کفپوش ها بسیار بالا است.

برخلاف تصور عموم که فکر می کنند کفپوش های سه بعدی به این دلیل که دارای ظاهری خاص هستند ممکن است شکننده و آسیب پذیر باشند، می توان گفت که مقاومت و ماندگاری این کفپوش ها را هر نوع کفپوش دیگری ندارد. به جرات می توان گفت که کفپوش های سه بعدی در صورت نگهداری صحیح و مراقب های لازم می توانند بیش از پانزده سال عمر مفید داشته باشند. این میزان حداقل عمر مفید آن ها می باشد. حتی می توانند دوام بیشتری نیز داشته باشند.

نگهداری و تعمیرات کفپوش های سه بعدی بسیار آسان است

کفپوش های سه بعدی بر خلاف بسیاری از کفپوش های دیگر هیچ گونه درزی ندارند که احتمال نفوذ آب یا ذرات گرد و غبار درون آن وجود داشته باشد. ظاهر کفپوش های سه بعدی یک دست و یکپارچه است و می توان آن ها را به سادگی با مواد شوینده و آب تمیز کرد. عدم وجود ترک خوردگی، درز، منفذ و شکاف در کفپوش های سه بعدی باعث شده است این کفپوش ها به کفپوشی مقاوم و غیر قابل نفوذ تبدیل شوند که نگهداری از آن ها بسیار ساده است.

کفپوش های سه بعدی ویلا دارای سطح ایمنی بسیار بالایی هستند

کفپوش های سه بعدی از موادی تولید شده اند که در صورت دیدن حرارت بسیار بالا هیچ گونه تغییری در آن ها ایجاد نخواهد شد. گاهی اوقات ممکن است یک متریال اشتباه یا غیراستاندارد به یک حادثه در ساختمان شما دامن بزند اما کفپوش های سه بعدی بدون هیچ گونه مشکل در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بالایی از خود نشان می دهند.

سطح بهداشت در کفپوش های سه بعدی بسیار بالاست

یکی از دغدغه های مهم در محیط ویلا تمیز کردن سطوح است به ویژه کفپوش ها که دائما در معرض رفت و آمد قرار دارند و ممکن است میزان زیادی خاک به طور روزانه بر آن ها بنشیند. اما باید گفت که کفپوش های سه بعدی هیچ گونه گرد و غبرای را جذب نمی کنند بنابراین نیازی نیست تا هر روز آن ها را تمیز کنید یا طی بکشید. بنابراین زحمت تمیز کردن آن ها از سر شما باز خواهد شد. از طرفی عدم جذب آلودگی توسط کفپوش های سه بعدی می تواند وجود هر گونه میکروب و موارد بیماری زا و آلودگی را بر روی سطوح کف تکذیب کند. این کفپوش ها به دلیل عدم جذب آلودگی هیچ گاه بوی بدی به خود نمی گیرند و سطح بهداشت آن ها همیشه در سطح بالایی قرار دارد.

قیمت خرید کفپوش سه بعدی برای ویلا

مهم ترین نکته در مورد قیمت خرید کفپوش سه بعدی این است که این کفپوش ها دارای مواد اولیه گران قیمتی هستند بنابراین طبیعی ست که هزینه خرید و نصب کفپوش های سه بعدی بالا باشد.

از طرفی مجموعه های زیادی در بازار کفپوش ها وجود ندارند که خدمات نصب کفپوش سه بعدی را ارائه دهند چرا که این کفپوش ها به تازگی وارد بازار شده اند و بنابراین مجموعه های کمی در این حوزه خدمات ارائه می دهند. این موضوع نیز به افزایش قیمت این کفپوش ها دامن زده است. این در حالی است که افراد زیادی تمایل برای نصب کفپوش سه بعدی دارند و این یعنی تقاضای زیاد و عرضه کم که منجر به افزایش قیمت می شود. اما اگر تمایل به نصب کفپوش سه بعدی دارید و می خواهید فضای داخلی ویلای خود را دگرگون نمایید، می توانید بخشی از ویلا را با کف پوش سه بعدی کاور کنید.

نصب کفپوش سه بعدی نیاز به مهارت و تخصص بالا دارد

چنانچه قصد نصب کفپوش سه بعدی را دارید باید بدانید که نصب این کفپوش ها نیاز به نیروی ماهر دارد. افرادی که کفپوش سه بعدی را نصب می کنند آن را طبق دستور العمل های خاصی در کف ویلای شما اجرا خواهند کرد. این فرآیند بسیار زمان بر است و تصور نکنید که یک روزه تمام خواهد شد. گاهی اوقات نصب کفپوش سه بعدی در ویلا نیاز به یک هفته زمان دارد. بنابراین بالا بودن قیمت دستمزد نصب کفپوش سه بعدی را نیز به قیمت بالای این کفپوش جذاب اضافه کنید.

استفاده از کفپوش سه بعدی در ویلاهای مدرن و لاکچری

کفپوش سه بعدی چیزی نیست که در هر ویلایی اجرا شود و در هر مکانی قابلیت نصب داشته باشد. این کفپوش ها اغلب مخصوص ویلاهای لاکچری می باشند. استفاده از کفپوش سه بعدی در یک ویلای معمولی چندان امر منطقی نیست.

همچنین برای ویلاهایی که دارای ظاهر و دکوراسیون داخلی مدرن هستند استفاده از کفپوش سه بعدی می تواند ایده ی خوبی باشد. این کفپوش ها به خوبی با چیدمان مدرن ویلای شما هماهنگ خواهند شد. با این حال اگر قصد دارید در ویلایی به سبک کلاسیک از کفپوش سه بعدی استفاده کنید این امکان کاملا برای شما وجود دارد اما به طرح انتخابی برای کفپوش دقت داشته باشید که با دکوراسیون ویلا هماهنگی داشته باشد. طرح های کلاسیک و با نقوش اصیل می تواند انتخابی مناسب برای ویلای کلاسیک شما باشد

نتیجه گیری

کفپوش های سه بعدی که به تازگی در بازار سر و صدا به پا کرده اند می توانند انتخابی عالی برای ویلاهای لاکچری باشند. ظاهر کفپوش های سه بعدی به گونه ای است که به ظاهر ویلا ابهت خاصی می بخشند و شکوه و عظمت آن را جند برابر می نمایند. پس اگر ویلای شما یک ویلای بزرگ و لاکچری است برای آنکه جلوه ای خاص به آن ببخشید می توانید از کفپوش سه بعدی استفاده کنید تا نمای خاص تری به آن بدهید.

پیش از اقدام برای خرید کفپوش سه بعدی برای ویلا به این موضوع دقت داشته باشید که طرح کفپوش با چیدمان داخلی ویلای شما هم خوانی داشته باشد و با آن هماهنگ باشد. استفاده از یک کفپوش سه بعدی که دارای ظاهری هماهنگ با چیدمان شما باشد می تواند زیبایی چیدمان را نیز چند برابر کند. دقت داشته باشید که مقاومت کفپوش سه بعدی بسیار بالا می باشد بنابراین نگران شکننده بودن آن و نفوذ پذیری آب به درون آن نباشید. مراقبت و نگهداری از کفپوش های سه بعدی بسیار ساده است.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()