سبد خرید 0

با کیفیت ترین موکت ها در ایران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 29 بهمن 1399 در ساعت 14 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت ها بدون شک یکی از کاربردی ترین کفپوش هایی تولید شده تا به کنون میباشند. همانطور که میدانید در ایران شرکتهای تولیدی بسیارزیادی در خصوص تولید انواع و اقسام موکت موجود  میباشد.تمام این شرکتها از متریال و طرح های ویژه ی خود در جهت تولید انواع موکت استفاده می نمایند. چرا که موکت در بعضی از خانه جز لاینکف دکوراسیون داخلی خانه ی آنها می باشد. با ظهور تکونولوژی های جدید و تولید انواع کفپوش های مدرن نظیر پارکت لمینت ، موکت های قدیمی اعتبار خود را از دست دادند. در این میان تولید کنندگان موکت نیز توانستند با تکنولوژی روز دنیا هماهنگ شده و محصولی کاملا متفاوت را به بازار عرضه کنند.

 

 این روزها انواع موکت ظریف مصور و خارجی در فروشگاه های لوازم دکوراسیون به فروش می رسد که شباهتی به موکت های خشک و بد رنگ قدیمی ندارد. در حال حاضر موکت ایرانی یکی از بهترین کفپوش های ساختمانی است که دست کمی از برندهای خارجی ندارد. در این مقاله قصد داریم در خصوص با کیفیت ترین موکت ها در ایران صحبت کنیم، بنابراین خواهشمندیم تا انتهای مطلب مای دکوری را یاری کنید.

با کیفیت ترین های موکت ایران چه ویژگی هایی دارند؟

در خصوص کیفیت موکت در وحله ی اول باید ببینید قرار است چقدر هزینه کنید و برای نظافت آن چقدر زمان و حوصله دارید. اگر آدم کم حوصله ای هستید به شما موکتهای کبریتی را پیشنهاد میکنیم. موکت های قدیمی هستند بنام  موکت کبریتی، که آنها کفپوشی ارزان، اما کم پشت و حتی زبر و نازک اما با امکان نظافت سریع و راحت می باشند؛ اما باید بدانید موکت های ضخیم و طرح دار دارای طرفدار و خریدار بیشتری هستند. این موکت های زخیم که  طرح ورنگ بندی بالایی نیز دارند بیشتر برای پوشاندن کف اتاق خواب ها مورد استفاده قرار میگیرند.  وقیمت موکتهای زخیم در بازار از متری ۱۷ هزار تومان به سمت بالا می باشد که این مبلغ در طرح های مختلف ارزان ترو یا حتی خیلی گران تر هم می شود. انتخاب این مدل موکت ها ی گران بااینکه زیبایی بسیار خاصی را به فضای خانه می دهد، اما دردسرهای زیادی هم دارد.مثلا  نظافت این موکت ها در اتاق کودک سختی های خاص خود را دارد مخصوصا وقتی خرده ریزهای خوراکی ها وارد تورفتگی های موکت اتاق می شوند.

 

نقش کیفیت در خرید موکت

مهمترین فاکتور در خرید موکت کیفیت و دوام آن است که به مواردی مانند تراکم، ضخامت، جنس فیبر و نحوه ساخت موکت بستگی دارد. تراکم موکت به تعداد گره های موکت گفته می شود که می توان به راحتی آن را از پشت موکت مشاهده کرد. تراکم بالا به معنی نرمی کمتر موکت است. فیبر موکت نیز دارای انواع مختلفی است که مهمترین آنها شامل فیبرهای پشمی، فیبرهای نایلونی، الیاف های پلی استری و الیاف اولفین هستند. برای تعین کیفیت موکت لازم است که به تمام این موارد به دقت بررسی شود. ضخامت، پرز، فیبر، تراکم و نحوه ساخت همگی باید در حد استاندارد باشد.

با کیفیت ترین برندهای تولیدکننده موکت در ایران

با اطلاع از اینکه برندهای گوناگونی به عنوان تولیدکننده موکت در ایران فعالیت می کنند در این عنوان می خواهیم با چند نمونه از برترین برندهای ایرانی بیشتر شما را آشنا کنیم.

موکت ظریف مصور

یکی از زیباترین و با کیفیت ترین تولیدکنندگان ایرانی است که فعالیت خود را در سال ۱۳۶۳ آغاز کرد. این برند با سابقه بیش از سه دهه فعالیت در این صنعت، توانسته است به خوبی نیازهای مصرف کنندگان را شناخته و با تولید موکت هایی با کیفیت و کاربردی، دغدغه های آنان را به حداقل برساند.

ظریف مصور انواع موکت های تافتینگ و نمدی را در طرح و رنگ هایی جذاب و متنوع تولید کرده  و با قیمتی بی نظیر عرضه می نماید.

موکت پالاز

جز معدود برندهای معروف و پرفروش ایرانی است. پالازموکت در سال ۱۳۵۳ با تخصیص فضا و مطالعه همه جانبه در زمینه تولید با اطلاعات و تجهیزات نسبتا کاملی وارد این عرصه شد و سرانجام در سال ۱۳۵۶ اولین خطوط تولید خود را راه اندازی کرد.

 

موکت پالاز نیز با ارائه طرح های شیک و منحصر به فرد توانست در دل علاقمندان به دکوراسیون داخلی جای بگیرد و صاحب جایگاهی معتبر در ایران و حتی کشورهای خاورمیانه باشد.

آرتا موکت اردبیل

این برند با احداث کارخانه در سال ۱۳۵۹ عرصه به میدان گذاشت و فعالیت های خود را گسترش داد. هم اکنون در نخ هایی چون پلی پروپیلن، پلی استر و پلی آمید محصولات بسیار خوبی را داراست که برای لیست محصولات میتوانید به لینک زیر مراجعه نمائید.

 لینک: http://artagroup.com/fa/arta/

 در نهایت در خصوص موکت با کیفیت باید بگوییم که شرکتهایی تولید ی انواع کیفیت موکت را تولید می کنند و برای داشتن موکت با کیفیت باید پول بیشتری نیز  بپردازید.البته موکتهای باکیفیت هم بصورت موکت داخلی و هم موکت خارجی موجود می باشند که در بعضی از انواع موکت دیده شده که موکت با کیفیت داخلی هم از نظر قیمت و هم نظر کیفیت نسبت به موکت خارجی برتری دارد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()