سبد خرید 0

مدل های مختلف نمدی ظریف مصور

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 29 بهمن 1399 در ساعت 15 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در این مقاله سعی بر این داریم تا شما را با مدل های مختلف نمدی موکت ظریف مصور به همراه ویژگی ها انها آشنا سازیم. بنابراین تا انتهای مقاله با مای دکوری همراه باشید.

 

نمد نوعی زیرانداز سنتی با الیاف پشمی است. قدیمی ها عقیده دارند نمد از درد مفاصل ، درد رماتیسم و کمر درد پیشگیری می کند. موکت نمدی نسل جدید کفپوش های سنتی است که با ماشین آلات پیشرفته صنعتی تولید می شود. این محصول دارای الیاف بافته شده نیست و الیاف بدون بافت در کنار هم قرار گرفته و با چسب و رزین در دستگاه های پرس غلطکی به هم فشرده می شوند. شیوه تولید کفپوش های نمدی از نظر فشار و حرارت شبیه به نمد مالی است.. انواع موکت نمدی تک لایه و دولایه هنوز هم یکی از المان های محبوب در دکوراسیون داخلی هستند. به ویژه در فصول سرد سال موکت نمدی کف خانه را گرم و نرم نگه می دارد. این محصول در بازار در 3 نوع عرضه میگردد

موکت نمدی چیست؟

امروزه موکت های متنوعی طراحی و تولید شده که یکی از این انواع متفاوت و نسبتا جدید موکت نمدی است. این محصول به جهت نوع بافت و تکنیک به کار رفته در تولید به موکت بافته نشده معروف شده است. در واقع بافت به شکل رایج در سایر موکت ها، در موکتهای نمدی وجود ندارد بلکه الیاف خرد شده با تکنیک سوزنی در دستگاه به هم فشرده می شوند. در نهایت با چسب زنی و طرح زنی، استحکام الیاف خرد شده و زیبایی موکت، به حد مطلوب می رسد.

به طور کلی موکتی که در کف منزل استفاده می شود باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • عایق گرما
  • عایق صدا
  • ضد الکتریسیته ساکن
  • کیفیت در رنگ و ماندگاری آن
  • داشتن ضخامت و نرمی قابل قبول

شرکت ظریف مصور با تولید موکت های دو لایه تحول بزرگی در صنعت موکت ایجاد کرد.در موکت های مرغوب تر یک لایه مقاوم در پشت موکت نصب می شود. جنس این لایه از لاتکس یا نوعی لاستیک مخصوص است که موجب بالا بردن مقاومت موکت می شود. لایه زیرین یا بکینگ، روی طول عمر و دوام کفپوش، تاثیر می گذارد. رنگ های خنثی نظیر خاکستری تیره و روشن حس نوستالژیک دارند و با سبک خانه های ایرانی بسیار هماهنگ است.

 

مزایا و معایب موکت های نمدی

موکت های نمدی ضخامت کمی دارند ( حدود ۷ تا ۱۰ میلمتر ) و به همین دلیل اگر مایل به استفاده همزمان فرش و موکت (فرش روی موکت) باشید بهترین گزینه محسوب می شوند و علاوه بر گرما و انرژی بخشی به محیط از زیبایی و جلوه فرش نمی کاهند.

نظافت و تمیزی موکت نمدی کاری ساده و راحت است، از این رو در محیط های پر رفت و آمد با بهره بردن از این نوع موکت علاوه بر ایجاد محیطی تمیز، بدلیل ساختار موکت، می توان محیط را عایق صدا کرده و به آرام تر کردن محیط کمک نمود.

 

اگر مایل به استفاده از موکت به تنهایی به عنوان کف پوش اتاق مورد نظر خود هستید و همچنین در انتخاب کف پوش مناسب برای اتاق خواب، بدلیل ضخامت کم، موکت های تافتینگ گزینه ای بهتر نسبت به موکت نمدی محسوب می شوند.

به دلیل کوتاه تر بودن فرآنید تولید، قیمت موکت های نمدی در مقایسه با موکت های پرزبلند (تافتینگ ) بسیار پایین است ( حدود ۳ برابر ارزانتر ). این ویژگی امکان ایجاد تنوع و تغییر در دکور و طراحی منزل را برای افراد علاقمند به تغییر دکوراسیون فراهم می سازد.

 

موکت های نمدی دارای رنگ های فوق العاده متنوعی هستند و این تنوع در سال های اخیر با استفاده از صنعت چاپ بسیار گسترده تر شده و دنیایی زیبا از طرح و رنگ را در اختیار شما قرار می دهد.

موارد کاربردی موکت های نمدی

موکت های نمدی به دلیل قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی که دارند موارد استفاده زیادی دارند. تقریبا در تمام اماکن عمومی از این مدل موکت ها استفاده زیادی می شود. نمایشگاه ها،استفاده در محیط های تجاری و خرده فروشی،دکوراسیون داخلی و خارجی، استفاده در خودرو، سالن های اجتماعات، لابی های بزرگ یا راهروهای طولانی در فضاهای نظیر هتل ها، آمفی تئاترها و سالن های کنفرانس ،استفاده در مراسم عروسی و جشن ها می باشد.

 

موکت های نمدی موکت ظریف مصور

 از جمله مدل های مختلف نمدی موکت ظریف مصور میتوان به نارین، نارون، ارون، قاصدک، شراره، پارکت توسکا، تشریفات، کارون، جلفا، ایدین، آریانا، درنیکا، ماهور، مارلیک، نارینا، ساینا، مروارید، سهند، ویدا، دلسا، رایکا، افرا، اشرافی، درباری، آپادانا، اطلس، برکه، دیبا، مینا، رادین، کبریتی، سایه، کیش، دیانا، مارال، کاج، درسا، کارینا، نسیم، سناتور، فرزان، سیلوانا، توی استوری، نازنین، فریال، زرین، گیسو، پونی، میلاد، کتیبه، فرزین، کیمیا، تینا، سحر، رویا، سپیدار، گلشن، نوبهار، ماهان، پانیذ، مینیاتور، حدیث، بهار، نوبهار، شهرزاد، نگار و ارکید اشاره داشت.

فروش موکت نمدی

فروش موکت های نمدی در بهترین مراکز پخش موکت و فرش در کشور در حال انجام می باشد. ایران یکی از بهترین تولید کننده های فرش و موکت در خاورمیانه و حتی در جهان است.

تولیدات کارخانه های ایرانی به کشور های مختلفی صادر می شوند. به طوری که صادرات این محصول تمام کشور های همسایه را شامل می شود.

 

خرید به صورت مستقیم و با ارزان ترین قیمت یکی از دغدغه های اصلی مشتریان این حوزه است. ما با راهکار های مناسب سعی داریم که قیمت مصرف کننده را تا حد امکان کاهش دهیم و قیمت تمام شده محصولات را به قیمت کارخانه نزدیک کنیم.

برای خرید انواع موکت به راحتی می توانید با تماس تلفنی به شماره 02133126516 ابتدا با مشاورین مای دکوری  ما صحبت و مشورت کنید. سپس سفارش مد نظر خود را ثبت کنید و بعد از چند روز بار خود را به صورت کاملا سالم و بی نقص تحویل بگیرید.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()