سبد خرید 0

برندهای مطرح موکت در دنیا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 10 خرداد 1400 در ساعت 22 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت یکی از مهم ترین مولفه های دکوارسیون داخلی است. برای این که ما یک خانه زیبا با دکوراسیون مناسبی داشته باشیم باید در هنگام انتخاب موکت دقت داشته باشیم.امروزه موکت های مختلفی در بازار وجود دارند که هر کدام طرح خودشان را دارند. شرکت های زیادی در ایران و در دنیا هستند که به ساخت و تولید موکت مشغول هستند. برخی از این برندهای موکت بسیار مشهور هستند. در این مقاله به مطرح ترین برندهای تولید موکت در دنیا پرداخته شده است.

برندهای موکت

موکت هر چقدر زیباتر باشد و کیفیت بهتری داشته باشد مطمئنا به خانه زیبایی بیشتری می دهد و باعث دکور زیباتری می شود. برندهای بسیاری در سراسر جهان وجود دارند که امروزه در حال تولید موکت های باکیفیت هستند.

برندهای ایرانی نیز در کشور خودمان مشغول تولید موکت های باکیفیتی هستند که می توان از میان آنها به پالاز موکت و ظریف مصور اشاره کرد. این که برندهای ایرانی بهتر هستند یا خارجی با توجه به نوع و کیفیت موکت مشخص می شود. در خیلی از موارد ممکن است برند ایرانی بهتر از برند خارجی باشد و در بسیاری از موارد هم برند خارجی بهتر از ایرانی باشد.

به طور کلی اما در مورد برندهای خارجی موکت می توان گفت که ماندگاری و کیفیت آنها در بیشتر موارد از برندهای ایرانی بالاتر است.

برندهای مطرح موکت در دنیا

در زیر نام شرکت ها و برندهای مطرح تولید موکت در دنیا آورده شده است و  برای هر کدام از آنها توضیح مختصری داده شده است:

موکت سولاریس

موکت سوالاریس ( Solarise) برندی است متعلق به کشور بلژیک که دارای شهرت فراوانی در دنیا است. این برند دارای موکت های با کیفیتی است و تنوع رنگ بالایی دارد. از همین رو افراد می توانند به راحتی موکت دلخواه خود را از میان انواع طرح ها و رنگ های این برند انتخاب کنند. این برند توانسته رضایت بسیار بالایی از مشتریان خود در سراسر دنیا کسب کند و به این ترتیب به یکی از بهترین برندهای موکت در دنیا تبدیل شود.

از جمله رنگ های پرطرفدار این موکت می توان به رنگ های بنقش، نسکافه ای، طوسی، سفید ، خاکستری، سبز ، کرم و قهوه ای تیره و روشن اشاره کرد. این موکت ها دارای قیمت مناسبی نیز هستند که البته با توجه به نرخ ارز در ایران ممکن است گران محسوب شوند.

موکت لونا

اگر با بازار موکت آشنایی داشته باشید بدون شک نام موکت لونا را شنیده اید و می دانید که این موکت ها طرفداران زیادی دارند. این موکت هم ساخت کشور بلژیک است. به طور کلی کشور بلژیک در زمینه تولید موکت پپیشرو محسوب می شود و محصولاتش دارای شهرتی جهانی است.

موکت لونا ( Luna) دارای کیفیت بالایی بوده و به همین دلیل مشتریان از آن رضایت فراوانی دارند. این موکت در طرح ها و رنگ ها و هم چنین ابعاد زیادی عرضه می شود و افراد می توانند از میان آنها دست به انتخاب بزنند.

از جمله مزیت های این برند مطرح می توان به کیفیت بالا و ماندگاری آن اشاره کرد. این موکت ثبات رنگ بالایی دارد و شما می توانید آن را در خانه ، اداره ودیگر جاها به کار بگیرید. شاید تنها عیبی که بتوان برای آن ذکر کرد این است که این موکت دارای قیمت بالایی است چون بهرحال یک برند بسیار مطرح در جهان است. این موکت در بازار ایران به نسبت دیگر برندها قیمت بالاتری دارد. به هر حال داشتن یک موکت برند و لاکچری هزینه می خواهد.

موکت هالمارک

این موکت هم مانند موارد قبلی متعلق به کشور بلژیک و متعلق به برند مای فامیلی است. موکت هالمارک به نسبت موکت لونا دارای طرح های ساده تری است بنابراین قیمت کمتری هم دارد. به هر صورت این موکت هم دارای کیفیت بالایی است و ماندگاری بسیار خوبی هم دارد.

این موکت دارای نرمی مناسبی است به طوری که وقتی روی آن دست می کشید از آن لذت می برید.این موکت دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است و شما می توانید از میان آنها موکت متناسب با خانه خود را خریداری کنید. رنگ بنفش و طوسی از جمله رنگ های بسیار پرطرفدار این برند هستند

از آنجایی که این موکت دارای نرمی مناسبی است خیلی از افراد آنها را برای اتاق کودکان یا نوجوانان خود خریداری می کنند. قیمت این موکت از برند لونا کمتر است اما بهرحال باز هم محصولی لاکچری و لوکس محسوب می شود و به نسبت موکت های ایرانی گران محسوب می شود.

موکت تایل

موکت تایل متعلق به برند Tecsom کشور فرانسه است و از جمله موکت های پرطرفدار در دنیاست که دارای طرح ها و رنگ های مختلفی است.

مانند دیگر برندهای مطرح ، کیفیت و ماندگاری بالا از جمله مزیت های این موکت محسوب می شود و به همین دلیل می توان از آن در جاهای مختلف استفاده کرد. از دیگر مزیت های آن می توان به مقاومت در برابر لک و راحت تمیز شدن اشاره کرد.

این موکت در طرح ها و رنگ های  مختلف به بازار عرضه می شود و افراد می توانند از میان آنها انتخاب کنند. یکی از نکات جالب درباره این موکت اینست که نمونه های ایرانی آن هم تولید می شود. بنابراین شما هم نسخه ایرانی و هم نسخه فرانسوی این موکت را در بازار پیدا خواهید کرد. مسلما محصول خارجی قیمت بسیار بیشتری دارد.

خوبی موکت تایل این است که به راحتی می توان از آن در جاهای شلوغ و پررفت و آمد استفاده کرد.

موکت سیزال

موکت دیگر مطرح در بازار ، موکت سیزال ( Sisal) است. این موکت محصول کشور آلمان است و دارای کیفیت بالایی است وماندگاری بسیار خوبی هم دارد.

این برند دارای نماینده رسمی در ایران است و افراد می توانند به راحتی این موکت را خریداری کنند. این موکت در طرح ها و رنگ های فوق العاده و متنوعی عرضه می شود و این باعث می شود تا دست افراد در انتخاب بسیار باز باشد.

یکی از ویژگی های خاص این موکت، لطافت بالای آن است. الیاف نرم ولطیف این موکت باعث ایجاد حس آرامش در شما می شود و زمانی که شما روی آن راه می روید یا می نشینید حس بسیار خوبی خواهید داشت. هم چنین این موکت را به راحتی می توان تمیز کرد. این محصول هم موکت های ادارای دارد و هم موکت های خانگی و همه نیازهای مصرف کنندگان را در نظر می گیرد.

این موکت هم به هر حال در ایران قیمت گرانی دارد.

نتیجه گیری

برندهای زیادی در ایران و جهان در حال تولید موکت هستند. این برندها هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. در این میان برخی برندها به خاطر کیفیت بالای محصولاتشان شهرت بالاتری دارند و مشتریانشان هم بیشتر است.

از میان برندهای ایرانی می توان به برندهای پالاز موکت، ظریف مصور، موکت پارس ،سپاهان موکت و نگین مشهد اشاره کرد. برندهای خارجی مطرح زیادی هم وجود دارند که در این مقاله به چند تا از آنها اشاره شد. برند لونا و برند هالمارک و برند سوالاریس همگی متعلق به کشور بلژیک هستند. این برندها دارای طرح ها و رنگ های متنوعی هستند و کیفیت و ماندگاری بالا دارند. از میان این سه برند ، لونا از همه گران تر است.

موکت تایل متعلق به کشور فرانسه بود که دارای طرح های زیبا و دلنشین بود و افراد می توانستند از میان طرح های متنوع دست به انتخاب بزنند.  برند سیزال هم متعلق به کشور آلمان است که موکت های نرم و لطیفی دارد و حس آرامش را به افراد القا می کند.

در هنگام خرید یک موکت باید به رنگ و طرح و کیفیت یک موکت توجه شود تا در خانه دکوراسیونی زیبا و عالی را داشته باشید.

مای دکوری

اگر دنبال این هستید که برای خانه خود موکتی زیبا و باکیفیت خریداری کنید پس فروشگاه آنلاین و معتبر مای دکوری گزینه ای مناسب برای شما خواهد بود. در مای دکوری که سالهاست در حال فروش انوع محصولات دکوراسیون داخلی است، شما می توانید انواع موکت ها را پیدا کنید.

مای دکوری هم برندهای خارجی و هم برندهای داخلی موکت را عرضه می کند و شما می توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید. محصولات مای دکوری با مشخصات در وبسایت قرار داده می شوند و شما می توانید مشخصات آنها را بخوانیدو سپس دست به خرید بزنید.

خدمات رسانی مای دکوری به شکلی عالی انجام می شود. پس از سفارش خرید، محصول در سریع ترین زمان ممکن به شما می رسد و شما می توانید از آن استفاده کنید. خدمات پس از فروش مای دکوری نیز به گونه است که رضایت افراد را به ارمغان می آورد. در صورتی که پس از خرید محصولف مشکلی پیش بیاید فقط کافی است با مجموعه مای دکوری تماسی گرفته شود تا برای رفع مشکل اقدام شود.

در کنار همه این ها ، افراد می توانند در فروشگاه آنلاین مای دکوری از تخفیف هایی عالی و ویژه بهره مند شوندو از این طرق هزینه های خود را پایین بیاورند. مای دکوری سالهاست که در عرصه فروش محصولات دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و همواره سعی کرده است تا بهترین خدمات را به مشتریان و افراد ارائه دهد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()