سبد خرید 0

کفپوش مناسب مکان های آموزشی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 5 خرداد 1400 در ساعت 16 : 19 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

اگر وظیفه انتخاب کفپوش برای دانشگاه ، مدرسه یا هر نوع محیط آموزشی دیگری را بر عهده داشته اید ، این یک کار دلهره آور است. سطوح و کفپوش های مختلفی برای انتخاب وجود دارد ، کفپوش یک سطح بزرگ است که در داخل هر اتاق و فضای آموزشی بزرگ وجود دارد، شما می توانید آن را در داخل و خارج از ساختمان به کار بببرید و مکان آموزشی شمارا زیباتر و با جلوه تر می کند. طی 100 سالی که منینگتون بازرگانی کف سازی می کند ، ما در کنار یکدیگر با طراحان ، پیمانکاران و مربیان همکاری کرده ایم تا در اجرای راه حل های مناسب کفپوش و محصولات تولید شده در صدها مدرسه در سراسر کشور کمک کنیم. در این مقاله ما به محیط های اصلی آموزش خواهیم پرداخت و بهترین گزینه ها و محصولات متناسب با هر فضا را مورد بحث قرار خواهیم داد. طیف گسترده ای از گزینه های کفپوش مدرسه وجود دارد. هر کدام نقاط قوت بسیاری را ارائه می دهند و آگاهی از جدیدترین فناوری ها مهم است. به عنوان مثال ، مدارس اکنون می توانند از کاشی های فرش بهم پیوسته استفاده کنند که نصب و حتی تعویض آن بدون پاره شدن کل طبقات آسان است. رویکردهای قدیمی کفپوش مدرسه نیز به معنای هزینه های بالای نگهداری بود. بسیاری از مواد جدید با گذشت زمان این هزینه ها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. بیاید با قلب مدرسه یعنی کلاس درس  شروع کنیم .


کف کلاس


مسائل زیبایی شناختی در اینجا بیش از آنچه بسیاری تصور می کنند اهمیت دارد. دانش آموزان باید بتوانند بدون داشتن استرس احساس راحتی کنند. آنها باید بتوانند بدون حواس پرتی تمرکز کنند. کف کلاس ها باید ایمن باشند و در برابر لغزش مقاوم باشند. دانش آموزان همچنین کفپوشها را می کوبند: کفشها ریسه می آورند ، صندلی ها رانده می شوند ، میزها درهم می شوند. دوام کف پوش یک نگرانی عمده است.


کاشی های تایل


این کفپوش هایی هستند که برای کفهایی که باید راحت ، نرم و پرتردد باشند و به خوبی عایق بندی شوند ایده آل هستند. کاشی های تایل مدارس باید کم نمای باشند. این باعث می شود در ترافیک شدید پا بسیار با دوام باشند. این کاشی ها در برابر لغزش نیز مقاوم هستند. هر کاشی پایه و پشتوانه خود را دارد ، بنابراین زیرسازی لازم نیست. آنها مستقیماً در طبقه زیرین نصب شده اند.
شما انتخاب گسترده ای برای گزینه های طراحی دارید ، زیرا کاشی ها در یک محل می توانند یکسان باشند یا یک رنگ یا الگوی متفاوت از آن در کنار کاشی قرار بگیرد.
از همه بهتر ، اگر صدمه ای استثنایی به یک کاشی وارد شود ، می توانید آن کاشی را بدون نیاز به بیرون آوردن مبلمان از اتاق یا کشیدن کل فرش ، از محل خارج کنید. شما به راحتی آن کاشی را - معمولاً 1-2 فوت مربع - برداشته و آن را با کاشی دیگری که در انبار نگه داشته اید جایگزین کنید.
یک مزیت پنهان کاشی تایل این است که معلمان اغلب در تمام طول روز روی پای خود هستند. کاشی مدرسه بهترین راه برای درد زانو در مفاصل است. با استفاده از این کاشی ها می توانید این درد را روز به روز کاهش دهید ،در نتیجه معلمان سالم اند و راحت تر می توانند کار کنند که قادر به تمرکز بهتر هستند.


کاشی وینیل


این کاشی به دو شکل وجود دارد. VCT کاشی ترکیبی وینیل است و دهه ها به طور گسترده در مدارس استفاده می شود. حاوی مقداری وینیل است که با سنگ آهک و سایر مواد مخلوط شده است. این ماده متخلخل را ایجاد می کند ، به این معنی که VCT به درجه نگهداری تا حدودی بالایی نیاز دارد - باید به طور مرتب واکس زده شود. با این وجود ، در ترافیک بالا دوام بالایی دارد و ارزان است. این روزها کاشی وینیل لوکس یا LVT یک گزینه ترجیحی است. 100٪ وینیل است ، بنابراین متخلخل نیست. از یک لایه عکاسی استفاده می کند ، بنابراین می تواند هر الگویی را که دوست دارید نشان دهد یا حتی از ظاهر مواد دیگر الگوبرداری کند. در بالای این یک لایه سایش بسیار مقاوم وجود دارد. LVT بیشتر از VCT دوام خواهد داشت و در مکان های پر تردد دیرتر خراب می شود. تعمیر و نگهداری بسیار آسان تر است و نیازی به برنامه های ثابت موم نیست. هزینه آن هر فوت مربع کمی بیشتر از 2 دلار و 5 دلار است اما هنوز هم از بسیاری دیگر از گزینه های کفپوش مدرسه ارزان تر است.
با این حال هزینه ها فقط هزینه اولیه نیستند. طبق پیش بینی های درازمدت هزینه بر اساس رهنمودهای انجمن LVT پس از تنها سه سال به نقطه سربه سر با VCT می رسد. پس از آن ، هزینه LVT به دلیل هزینه های نگهداری طولانی مدت از VCT کمتر می شود. این تقریباً در همه شرایط LVT را به یک انتخاب واضح و بهتر تبدیل می کند.


لمینت


این گزینه ای است که مانند گذشته محبوب نیست. سایر گزینه های کفپوش لمینت را به عنوان یک گزینه جذب کرده و از آن پیشی گرفته اند. با این حال ، لازم به ذکر است - این یک گزینه ارزان قیمت است که در برابر خراشیدن ، محو شدن و سایر انواع آسیب مقاومت دارد. با این حال ، استفاده از کاشی لمینت یا LVT برای کلاس توصیه نمی شود.


کف پوش راهرو های مکان های آموزشی


گزینه های کفپوش مدرسه برای راهروها  باید مقاوم باشند. کاشی وینیل در اینجا انتخاب خوبی است. دوباره ، از VCT به طور سنتی بیشتر استفاده می شود اما به درجه بالایی از نگهداری نیاز دارد. LVT هنگام پیش بینی هزینه های پیش رو انتخاب بهتری است.
البته کفپوش های مدرسه می توانند از سایر موسسات بیاموزند. یعنی بیمارستانها در استفاده از کاشیهای لاستیکی انعطاف پذیر پیشگام بوده اند. شاید به دلایل زیادی نخواهید این دو را با هم مقایسه کنید ، اما این فقط در مورد کف پوش است: بسیاری از اولویت های مشابه برای هر نوع موسسه صادق است. کف ها باید مقاوم ، مقاوم در برابر نشت و هم چنین تمیز کردن آن ها آسان باشد. آنها باید در برابر لغزش مقاوم باشند ،اگر کسی زمین بیفتد ، کف لاستیکی انعطاف پذیر ضربه را از بین می برد. کفپوش لاستیکی احتمال آسیب دیدگی کمتری دارد. شکستگی استخوان در کفپوش سخت تر ممکن است نهایتا کبودی جزیی ایجاد کند. 
این احتمال وجود دارد که شما قبلاً بارها و بارها روی کاشی لاستیکی راه رفته باشید بدون اینکه متوجه شوید. کاشی لاستیک در طبیعت بسیار مقاوم تر است ، در برابر خراش ،ساییدگی و فرسایش بسیار مقاوم است. در ترافیک پا و تردد های زیاد بسیار بادوام است.لاستیکی را در نظر بگیرید که بسیار از آن استفاده می شود و سالهای زیادی را می تواند بدون از دست دادن شکل و  خراب شدن جزئیات مورد استفاده واقع شود. کفپوش های لاستیکی حتی از این مقاومت بیشتری نیز دارند.
کفپوش لاستیکی برای مدت طولانی از نظر ظاهری تغییر نمی کند. از آنجا که مدارس و ساختمانهای دیگر آن را فوق العاده مفید دانسته اند ، کاشی های لاستیکی از نظر ظاهری توع آن افزایش یافته است. امروزه کفپوش های لاستیکی مدارس می توانند به هر الگوی یا ظاهری دست یابند.شما میتوانید الگوها ، آرم ها ، رنگ ها یا هر چیز دیگری را مطابق میلتان به آسانی سفارش دهید.


جزییات خاص


اختلاف زیادی از یک کلاس به کلاس دیگر وجود دارد. برای استفاده از یک مثال واضح ، از کاشی تایل مدرسه در محیط آزمایشگاه علمی استفاده نکنید. در حالی که کاشی های تایل در برابر نشت مقاوم هستند ، مواد شیمیایی ریخته شده نیز داستان دیگری دارد. همین امر ممکن است در کلاسهای هنری که ممکن است در آنجا رنگها ریخته شود برای کفپوش ها مشکل ایجاد کند.
کاشی های تایل برای کلاس های دبیرستان ، یا بیشتر دروس خاص (به عنوان مثال هنرهای زبان ، تاریخ و غیره) عالی هستند.
برای سالن های ورزشی ، گزینه های یکپارچه وینیل در دسترس است و بسیار مفید هستند. ممکن است بخواهید کفپوش اپوکسی را در نظر بگیرید که دارای دوام استثنایی است. سالن های ورزشی قدیمی با کف های چوبی مستحکم ساخته می شوند ، اما مواد جدید و مقاوم در برابر انعطاف پذیری می توانند باعث اتفاقی خوشایند باشد و فشار بسیار کمتری بر روی مفاصل ایجاد کند. این مواد همچنین می توانند زیر بارهای سنگین برای رویدادهای خاص نگه داشته شوند.



جمع بندی:


کف پوش می تواند یک فضای آموزشی را دگرگون کند و فضایی جذاب و متفاوت به وجود آورد. در بعضی از مناطق ممکن است تاثیر واضح داشته باشد و در برخی دیگر نیاز است که یک طراح حضور داشته باشد که اشکالات و مزایای عملکرد آن را بازگو کند.
در این مقاله مای دکوری انواع کفپوش های مناسب برای مکان های آموزشی از جمله مدارس دانشگاه ها و...را برای شما توضیح داد و مفصل به توضیح هر کدام پرداخت.

مای دکوری :


مای دکوری سال هاست که در زمینه ی دکوراسیون منزل و محل های مختلف مورد توجه قرار گرفته است و می تواند به شما خدمات شایانی در زمینه ی انواع موکت ها کفپوش ها پرده و چمن مصنوعی و... را به شما ارایه دهد.

 

ارسال نظر

محسن :
0 0
به نظر من کلاس با کف فرش بهتر است و مانش آموز با مکان آموزش بیشتر انس میگیرد و معلم روی بچه ها تمرکز دارد و برای آزمایش ها راحت تر هستند کار تیمی و کلاسی بهتر می شود
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()