سبد خرید 0

کفپوش موقت برای مستاجرین

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 6 بهمن 1399 در ساعت 9 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 2 )

همه ما یک خانه اجاره ای با کفپوش منسوخ شده و نه چندان زیبا را دیده ایم، درست است؟ بعضی اوقات، اجاره کردن می تواند سرگرم کننده باشد، اما با وجود کاشی قدیمی های و بی روح در کف خانه، احساس اینکه این محل متعلق به شماست سخت است. با گزینه هایی مانند کفپوش موقت که برای مستأجرین ساخته شده است دیگر جای ناامیدی نیست!

هنگامی که ایده مستأجرهای قبلی در کف خانه شما دیده می شود، می توانید از هنر به کار رفته در پوشش هایی استفاده کنید که در هر زمان به راحتی نصب و برداشته می شوند. در این مقاله، ما در مورد روش های حذف و جایگزینی کفپوش موقت و گزینه های مختلفی که باعث ایجاد یک فضای اجاره ای همراه با تطابق بیشتر با میل شما می شود، کاوش خواهیم کرد.

 کفپوش موقت

کفپوش های موقت برای فضاهایی کاربرد دارند که هر زمان ممکن است تغییر کنند، زیرا به راحتی قابل نصب بوده و به آسانی برداشته می شود.

اما آیا کفپوش موقت دوام دارد؟ کاملاً. کفپوش های موقت به دلیل روش نصب و نه به دلیل طول عمرشان، موقتی هستند. این کفپوش ها درست مانند کفپوش هایی که برای همیشه نصب می شوند ساخته می شوند.

در نهایت، اینکه شما تصمیم به استفاده از کفپوش موقت دارید یا نه، با داشتن یا اجاره آپارتمان تعیین نمی شود. کفپوش موقت می تواند به نفع صاحبان خانه و اجاره کنندگان باشد. همه چیز به این بستگی دارد که آیا برای شما گزینه ای بهتر است یا خیر.

گزینه های پوشش کف برای مستأجرین

 کفپوش موقت

بسیار خوب، اگر شما تصمیم گرفته اید که کفپوش موقت را انتخاب کنید، اکنون گزینه ها کدامند؟ مواردی را که به راحتی نصب و برداشته می شوند بررسی می کنیم.

دو دسته اصلی وجود دارد: کفپوش های لایه ای و چوبی و کفپوش های شناور (کفپوش های AKA که می توانند روی طبقات موجود شناور شوند). نصب هیچکدام از آن ها به چسب یا میخ احتیاج ندارد و این امر کفپوش های موقت را برای هر سبکی مناسب می کنند. با گزینه های مختلف از موکت گرفته تا چمن مصنوعی، می توانید کفپوشی مناسب با سلیقه خود داشته باشید. بیایید این سبک ها را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم!

تایل های موکتی پوست مانند و چسبی

 کفپوش موقت

موکت می تواند یک گزینه عالی باشد زمانی که شما دارای کف سخت مانند بتون یا کاشی قدیمی باشید. به علاوه آیا می دانید موکت به صورت تایل و تخته در هر دو نوع با ارتفاع پرز کم و زیاد موجود است؟

همه ما شنیده ایم که هر کفپوش پوستی و چسبی، از زمینی که باید به آن بچسبد جدا می شود. خوشبختانه پیشرفت های زیادی انجام شده است تا مطمئن شوید تایل های موکت شما تا زمانی که شما می خواهید به هم خواهند چسبید.

ویژگی جالب دیگری که در مورد موکت های لایه ای و چسبی وجود دارد، طرح های با رنگ های ثابت آنهاست. شما می توانید با تایل های موکت سبک خاص خود را ارائه دهید و خیالتان از این جهت راحت باشد که می توانید آنها را در هر زمان بردارید. اگر یکی از تایل های موکت آسیب دید، کافی است آن را برداشته و با خیال راحت دیگری را جایگزین کنید. از آنجا که چسب موجود در پشت تایل، پسماندی باقی نمی گذارد اگر بخواهید موکت را برای همیشه جدا کنید نگران تمیز کردن کف نخواهید بود.

اگر فقط به دنبال پوشاندن قسمت کوچکی از سطح کف خود هستید می توانید یک موکت منطقه ای ایجاد کنید. می توانید تعداد تایل ها یا تخته های مورد نیاز خود را تهیه کنید یا از موکت های منطقه ای ما استفاده و سپس آن ها را تنظیم کنید!

با دنج بودن و تطبیق پذیری، چه چیز دیگری می توانید بخواهید؟

کفپوش وینیل لایه ای و چسبی

کفپوش موقت 

درست است که کفپوش های لایه ای و با روکش چسبی معروف به بلند شدن یا لایه برداری از سطح کف شما بوده اند و شما می خواهید کف شما حتی اگر موقتی باشد، ثابت نیز بماند. بنابراین ممکن است فکر کنید «آیا وینیل پوستی و چسبی واقعاً یک گزینه است؟» خبر خوب این است که با پیشرفت هایی که تولیدکنندگان کفپوش در نوع چسب ها انجام داده اند، کفپوش شما در برابر گذر زمان مقاومت می کند.

آیا نیاز به طراحی برای ورودی های کوچک یا کف آشپزخانه دارید؟ بروید مقداری تایل یا تخته پوستی بگیرید و بچسبانید، زیرا مراقبت و نگهداری از آنها آسان است. با پشتی چسبی، تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که آن را در مناطق مسکونی و کم رفت و آمد بچسبانید! ناگفته نماند که با وینیل لایه ای و چسبی می توانید الگوهای برجسته یا جلوه های سنگی و چوبی زیبایی داشته باشید. انتخاب خود را بکنید و کفپوشی را انتخاب کنید که متناسب با سبک شما باشد!

شاید بعد از مدتی برخی از تایل ها یا تخته های شما دچار آسیب یا لکه های بدی شوند؛ اما اشکالی ندارد زیرا چسب زیرین هیچ اثری بر روی سطح باقی نمی گذارد و شما می توانید قطعات آسیب دیده را بدون تمیز کردن اضافی، برداشته و جایگزین کنید. به علاوه، از آنجا که کفپوش وینیل پوستی- چسبی بسیار مقرون به صرفه است، می توانید تایل ها را بدون دردسر و هزینه زیاد جایگزین کنید.

بگذارید این را هم اضافه کنیم: نصب و حذف آسان + الگوها و تصاویر جالب + بودجه پسند = یک کفپوش موقت عالی برای مستأجرین!

ورق های وینیل

کفپوش موقت 

ورق های وینیل که به عنوان رول های وینیل نیز شناخته می شوند، در دهه گذشته پیشرفت های بزرگی در فناوری داشته اند و اکنون به دلیل کاربردهای متنوع، زیبایی و نیازهای نگهداری پایین مورد علاقه قرار می گیرند. شما می توانید ورق های وینیل با تصاویر و بافت های واقع گرایانه، ساختار با دوام و حتی برخی گزینه های ضد آب و ضد آلرژی را پیدا کنید.

برای نصب به عنوان کفپوش موقت، ورق های وینیل را می توان نورد کرد تا تحت وزن خود مسطح شود، به شرطی که کف سطحی تمیز باشد. برای اطمینان بیشتر می توانید از نوار دو طرفه برای جلوگیری از حرکت استفاده کنید.

در استفاده از این نوع نصب، توصیه می شود برای برش دقیق ورق و کاربردی خاص خود یک متخصص استخدام کنید. با این حال، اگر شما به یک نصب حرفه ای علاقه مند هستید، فیلم های دستورالعمل گام به گام به شما امکان می دهند ورق های وینیل شناور را خودتان نصب کنید.

با ورق های چوبی، سنگی، سرامیکی و تزئینی موجود، می توانید در کمترین زمان یک کفپوش موقت مقرون به صرفه و رولی وینیل داشته باشید!

تخته وینیل ضد آب

کفپوش موقت 

این تخته ها هنگام نصب در یک منطقه مسکونی و کم رفت و آمد، ساده، کلاسیک و مناسب برای پروژه نصب هستند. به سادگی تخته ها را به هم قفل کنید و یک فضای جدید و عالی برای خانه اجاره ای خود خواهید داشت!

تخته های وینیل را می توان بدون در نظر گرفتن ارتفاع توده، روی موکت نصب کرد. به سادگی با استفاده از سیستم نصب زبانه و شیار، آنها را روی کفپوش موجود قرار دهید و قفل کنید. فقط مطمئن شوید که هنگام نصب، موکت های پرزبلند یا تخته سه لای ضخیم دارید که کل منطقه را پوشش دادند تا بتوانید روی یک سطح مقاوم کار نصب را انجام دهید. این امر تضمین می کند که تخته ها به هم قفل شوند.

تخته های وینیل یک راه حل با دوام برای به دست آوردن شکل واقعی چوب هستند. برخی از تخته ها دارای زیر لایه متصل هستند و همچنین می توانند 100 درصد ضد آب باشند. درست خواندید، 100 درصد ضد آب!

تخته های لمینت

کفپوش موقت 

تخته های لمینت یک گزینه عالی برای کفپوشی موقت هستند، زیرا می توانند با استفاده از همان مراحل نصب تخته های وینیل، روی موکت نصب (شناور) شوند. به سادگی با استفاده از سیستم نصب زبانه و شیار، آنها را روی کفپوش موجود قرار دهید و قفل کنید. به یاد داشته باشید هنگام نصب روی موکت های پرزبلند، حتماً از تخته سه لایی با ضخامت 4/1 اینچ در کل قسمت موکت شده استفاده کنید تا بتوانید روی یک سطح مقاوم کار نصب را انجام دهید.

کفپوش های لمینیت از تخته فیبر با تراکم متوسط ​​(MDF) و یک لایه سایشی ملامین سخت ساخته شده اند که دوام فوق العاده ای را ایجاد می کند. کفپوش لمینت با دوام و مقاوم در برابر سایش و خراش در بعضی موارد ضد آب نیز هست و از این جهت کفپوشی موقت و عالی برای مستأجرین است.

لمینت در بافت های متنوعی وجود دارد و جلوه ای واقعی از چوب می دهد که می تواند در برابر آب مقاوم باشد و در بعضی موارد حتی ضد آب باشد. توانایی تقلید از چوب واقعی، خانه اجاره ای شما را به سطح بالایی از ظرافت، کلاس و دوام می برد.

تایل های فومی

کفپوش موقت 

تایل های فومی همه کاره و ساده هستند. آنها می توانند بر روی کف سخت نصب شوند و با استفاده صحیح سالم باقی می مانند. به علاوه، پانل های بهم پیوسته امکان نصب سریع و حذف سریع را فراهم می کنند.

شاید یک فضای اضافی داشته باشید که دوست دارید آن را به سالن بدن سازی در منزل یا فضای یوگا تبدیل کنید. تایل های فومی را انتخاب کنید. آیا یک راهرو با موکت نامناسب و کم تراکم و ترافیک کم دارید؟ تایل های فومی دارای جلوه های چوبی یا چندین گزینه رنگی جذاب برای پوشاندن کف راهرو هستند.

آیا از داشتن مبلمان سنگین روی کاشی های کف خود نگران هستید؟ خبر عالی، با وجود فوم در زیر مبلمان سنگین می توانید از کاشی های کف خود در برابر آسیب محافظت کنید.

در حالی که ممکن است اشیای تیز مانند لبه های مبلمان و پنجه های حیوانات کاشی را سوراخ کنند، فوم های سل- بسته در برابر بو و آب مقاوم بوده و همچنین به عنوان عایق اطمینان خاطر ایجاد می کنند. تایل های فومی می تواند یک کفپوش موقت سریع و ساده برای مستأجرین و خاص محل های اجاره ای باشد.

کامپوزیت پشت بام

کفپوش موقت 

در برخی از املاک اجاره ای، ممکن است پاسیو یا بام داشته باشید که ممکن است مناسب نباشد یا به سادگی آنچه می خواهید نیست.

فکر کردید که محل زندگی شما را در فضای باز با کفپوش های نامطبوع رها می کنیم؟ به هیچ وجه، ما می توانیم این فضاها  را با چند تایل مخصوص بام کامپوزیتی عالی و موقت بپوشانیم.

تایل های کامپوزیت که از قطعات مساوی الیاف چوبی بازیافت شده، چسب کامپوزیت و پلاستیک بازیافتی تشکیل شده اند، به عنوان کفپوشی برای هر پشت بام، پاسیو یا حتی بالکنی مناسب هستند. هر گزینه کفپوش بیرونی در بالکن به کار نمی آید یا خوب به نظر نمی رسد، اما تایل های کامپوزیت مناسب هستند!

دلیل بزرگتر برای دوست داشتن: کفپوش کامپوزیت مناسب و متخلخل باعث می شود آب به درستی جریان یابد و تخلیه شود ، بنابراین مسئله کپک نگران کننده نیست. آیا ترس از حشرات دارید؟ به تایل های کامپوزیت اجازه دهید تا به آرامش شما کمک کنند زیرا در برابر حشرات مقاوم اند!

با تمام این ویژگی ها، کفپوش کامپوزیت موقت، مناسب برای فضاهای خارجی مستأجرین است.

چمن مصنوعی

کفپوش موقت 

برای آن دسته از ما که در آپارتمان زندگی می کنیم، حیاط مکانی غریب است. این بدان معنا نیست که شما نمی توانید از چیزی که شبیه حیاط است لذت ببرید! چمن های مصنوعی دارای اشکال تایل، موکت مانند و رول های سفارشی هستند. بنابراین بالکن، پاسیو یا بام شما می تواند به فضایی با ارزش تبدیل شود!

مناسب برای حیوانات، مهمانی ها و هر چیزی که طبیعت به سوی آن پرتاب کند! چمن مصنوعی توسط بشر ساخته و از الیاف مصنوعی بادوام، مانند پلی اتیلن یا پلی پروپیلن تشکیل شده است که برای مقاومت در برابر عناصر بیرونی طراحی شده است. بنابراین در برابر اشعه ماورا بنفش، حرارت و سرما مقاوم است.

چمن های مصنوعی، اشکالات و سایر آفات چمن طبیعی را رفع می کنند و مزاحم ها را به جای دیگری می رانند. بنابراین می توانید با چمن مصنوعی نیاز خود را به طبیعت با هر ظرفیتی که می خواهید تأمین کنید. این انتخاب هر فضای بیرونی را به یک مکان عالی برای پاتوق تبدیل خواهد کرد!

نتیجه گیری

برای ارتقاع آپارتمان یا خانه اجاره ای خود می خواهید چه کار کنید؟ با داشتن منابع و دانش فنی، ملک اجاره ای شما می تواند با کفپوش های شیک نقش برجسته و موقت پوشش داده شود. اجازه دهید ملک اجاره ای شما بیانگر سلیقه شما باشد!

ارسال نظر

موسوی :
3 1
کفپوش موقت برای فضای خالی ارزان قیمت مستاجری
:
1 0
اگه به این سادگی فضاهای خالی سرامیکی پوشانده بشن واقعا عالیه منواز یک دردسر همیشگی که نمیتونم کف خونه رو تو مستاجری شستشو کنم نجات میده
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()