سبد خرید 0

چند نکته برای انتخاب کفپوش مراکز تجاری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 5 خرداد 1400 در ساعت 16 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کفپوش  سطح مسطح تمیز ، صاف ، بادوام و غیر قابل نفوذ برای ساکنان خانه است و  این تعریف گفته شده سطح نامیده می شود. کف باید سخت ، بادوام و به اندازه کافی مستحکم باشد تا بتواند در مقابل بارهای وارد شده روی آن مقاومت کند.


روند کف سازی:


کف سازی از دو جز  اصلی تشکیل شده است. پایه کف: در سطح زمین پایه ای وجود دارد که از لایه هایی از مواد مختلف تشکیل شده است. هدف پایه کف تأمین سطح مستحکم و غیرقابل غرق شدن در کف است. اول از همه خاک پر شده  در زمین باید خیس شود. در بالای آن لایه ای از تخته سنگ ها یا آجرهای شکسته حداقل 300 میلی متر تهیه شده و رد می شوند. اکنون یک لایه بتن سیمانی با ضخامت 150 میلی متر ایجاد شده است تا سطحی تراز برای سطح کف فراهم شود. بجز طبقه همکف یعنی طبقه 1 ، طبقه 2 و غیره ، سقف شان خود به عنوان پایه کف عمل می کند.


پوشش کف:

این یک لایه از مواد مانند کاشی ، موزاییک ، سنگ مرمر و غیره است. کفپوش مرمر ضخامتش بیشتر از پایه کف است. نام کفپوش توسط مواد استفاده شده برای پوشش کف تعیین می شود. انتخاب مواد کفپوش به عوامل مختلفی بستگی دارد. معمولاً کفپوش های بتونی سیمانی در بیشتر خانه ها برای کف استفاده می شود. اما اکنون چند سالی است که کفپوش های کاشی کاری شده ، کفپوش مرمر و کفپوش پی وی سی در حال رونق یافتن و تبدیل به یک روند داغ در خانه های مدرن هستند زیرا ظاهر مدرن کفپوش را ارائه می دهند.


انواع کفپوش:

اگرچه انواع کفپوش متناسب با شرایط لازم وجود دارد. اما در میان آنها فقط تعداد کمی از کفپوش ها در بیشتر مکان ها که در زیر لیست شده اند استفاده می شود:
کفپوش سیمانی_کفپوش مرمر_کفپوش ترازو_کف پوش سنگی کوتا_کف پوش موزاییک_کف پوش کاشی کاری شده_کف پوش چوبی و کف پوش پی وی سی


مرکز تجاری چیست؟


مرکز تجاری نسخه لوکس تری از یک ساختمان چند واحده است. این یک بسته خدمات گسترده برای مستاجران خود دارد. شما یک دفتر کاملا مبله اجاره می کنید. اتاق جلسات در دسترس است و یک پذیرنده همیشه در آنجا حضور دارد. آیا یک مرکز تجاری برای استقرار شرکت شما مناسب است؟ ما به این سوال پاسخ خواهیم داد. در نتیجه ، شما قادر خواهید بود که تصمیم بگیرید که آیا مرکز تجاری بهترین گزینه برای اسکان شما است یا خیر. اگر شما در کاری بیزینسی فعالیت دارید باید بگوییم بله اسکان شما در مرکز تجاری بسیار هم خوب است و یا اگر تولید کننده هستید باز هم مرکز تجاری را به شما پیشنهاد می کنیم. مرکز تجاری روشی لوکس برای اجاره دفتر برای شرکت شما است. می توانید خدمات بیشتری نسبت به یک ساختمان چند واحده را انتظار داشته باشید. به عنوان مثال ، مسئول پذیرش ، پردازش پس از پردازش و پاسخگویی به تلفن. تفاوت دوم بین یک مرکز تجاری و یک ساختمان چند مستأجر این است که یک مرکز تجاری مبله تحویل داده می شود. و همیشه اتاقهای اجلاس برای اجاره وجود دارد. در یک ساختمان چند واحده ، همیشه یک اتاق برای برگزاری جلسات وجود ندارد. سرانجام ، می توانید فضاهای کاری انعطاف پذیر را به جای دفاتر بزرگ اجاره کنید.


برای مراکز تجاری از چه کف پوش هایی استفاده کنیم؟


همان طور که واضح است مراکز تجاری جزو مکان های پر تردد به حساب می آیند بنابراین باید از کف پوش هایی استفاده کنیم که در مدت زمان طولانی دچار آسیب و خرابی نباشند و علاوه بر آن مراکز تجاری جزو مناطق لوکس به حساب می آیند پس باید حدالامکان از کفپوش های فوق العاده شیک برای آن ها استفاده کنیم.


نکات مهم برای کف پوش کردن


ایمنی:

ایمنی در جابجایی افراد و اشیا در فضای عمومی که می تواند یک مرکز خرید باشد، نه تنها باید با عقل سلیم ، بلکه اید با رعایت کردن مقررات آن مرکز تجاری نیز انجام می شود. تمام پوشش های کف استفاده شده باید دارای مجموعه ای از استانداردها و مصوبات باشد که امکان استفاده در یک مکان خاص را فراهم می کند ما می توانیم کف پوش هارا در یک مرکز تجاری در بخش های مختلف آن استفاده کنیم مانند مناطق ارتباطی ، بهداشتی ، فنی و تفریحی.
مسائل امنیتی عبارتند از:


خطر لغزش :

بنابراین هنگام انتخاب کاشی ها پارامتر ضد لغزش را که با حرف R و عدد کنار آن مشخص شده است در نظر می گیریم - هرچه عدد در حرف R بیشتر باشد خطر لغزش کاهش می یابد.
توجه: مقاومت در برابر لغزش کاشی به ویژه در مناطق ورودی بسیار مهم است ، زیرا در کف کفش ممکن است رطوبت زیادی از باران ، برف و گل وجود داشته باشد ، بنابراین برای این مناطق کاشی و سرامیک با مقاومت بالا در برابر لغزندگی انتخاب می کنیم. به عنوان مثال ، R10 یا R11
کاشی های سازه ای Doblo Grafit Gres ، ساخته شده در فناوری دوبار شارژ (چینی بدون لعاب) ، دارای پارامتر R11 ضد لغزش با گواهینامه "Barefoot" و ساییدگی عمیق زیر 175 mm 3 است ، که آنها را در شرایط بسیار دشوار  ایده آل می کند و به عنوان مناطق ورود به مرکز خرید استفاده می شود.


استقامت:

مقاومت در برابر سایش ، خم شدن ، شکستن ، لک شدن و مقاومت در برابر مواد تمیز کننده - اینها پارامترهای کاملاً ضروری هستند که باید هنگام انتخاب پوشش کف برای یک مرکز خرید در نظر بگیریم.
مقاومت در برابر سایش ، با علامت PEI / تعداد چرخش مشخص شده است ، شاخصی است که در مورد کاشی و سرامیک در مکان های پر ترددو به شدت ترافیک در فضای عمومی ، مانند یک مرکز خرید استفاده می شود.و در واقع یک معیار برای انتخاب کفپوش به حساب می آید. سطح قسمت های مختلف مرکز تجاری یک دست نیست - مناطقی که بیشتر در معرض سایش قرار دارند مشخصاً مناطق ورودی هستند که در آنها انبوهی از مواد ساینده به صورت ماسه ، خاک رس ، گل ، سنگ های کوچک و حتی گاهی ذرات شیشه وجود دارد که افراد معمولا با کفش خود به همراه می آورند زیرا کفش اصولا تمیز نیست و در محل های مختلف فرش دچار ناخالصی هایی می شود مخصوصا اگر هوا بارانی و یا برفی باشد که در آن صورت افراد با خود گل و برف به همراه می آورند.
برای چنین مناطق ورودی و مسیرهای اصلی ارتباطی در مراکز خرید ، ما کاشی های لعاب سرامیکی با بالاترین کلاس سایندگی را پیشنهاد می کنیم - به عنوان مثال دور PEI 5 / بیش از 12000 دور ، برای کفهایی که تحت ترافیک شدید وپر تردد هستند و پیوسته افراد از آن مسیر ها عبور می کنند ، با مقدار مشخصی از لکه های خاک طراحی شده است.
یک گزینه حتی بهتر برای مکانهای گالری خرید که در معرض لکه های استثنایی هستند ، کاشی های سفالی لعاب دار است ، که ساییدگی عمیق برای آنها تعیین می شود. هرچه فضای گالری معتبرتر باشد ، کاشی های بهتر و به روز تر برای آن فضا استفاده می شود. این فناوری به شما این امکان را می دهد تا با حفظ طول عمر روکش ، به مقادیر منحصر به فردی دست پیدا کنید .


جمع بندی:


بنابراین باید سعی شود که در مراکز تجاری که پر تردد هستند کاشی های مناسب انتخاب شود تا خیلی زود دچار فرسودگی و سایش نشود. و همچنین کف پوشی باشد که به راحتی تمیز شود و پاک کردن آن دردسری نداشته باشد.
با توجه به جامعه ای که در حال حاضر در آن هستیم ، مای دکوری همچنین می تواند کف آن مراکز خرید را لغزنده نکند و این امر خصوصاً در اطراف فودکورت هر مرکز خرید بسیار مهم است. با این حال حتی به دور از فودکورت ، نشت مایعات مختلف اتفاق می افتد و ممکن است لغزش و افتادن افراد را ایجاد کند. علاوه بر این ، با استفاده از محصولات شرکت برای کف مراکز خرید ، به توسعه دهنده اطمینان داده می شود که کف پوش ها فقط توسط بهترین نصب کنندگان  اجازه ی نصب داده می شود. بنابراین آنها می دانند که چه می کنند و قبلاً نیز هزاران بار این کار را انجام داده اند. تجربه در محصول نهایی نشان می دهد که آن محصول سال ها عمر خواهد داشت.


دستاورد عظیمی که مای دکوری با نصب و راه اندازی های مختلف کفپوش تجربه کرده است. قبل از اینکه یک پروژه مرکز خرید حتی در مراحل ابتدایی باشد ، مای دکوری مقدار بسیار زیادی از کفپوش های موجود را در مجموعه ای از رنگ فوق العاده ، و همچنین کفپوش های کف برای انواع مختلفی از مواد را ارائه می دهد.

مای دکوری :


. مای دکوری فعالیت تخصصی در زمینه ی دکوراسیون منزل محل کار و...دارد و ارایه دهنده ی به روز ترین پرده ها موکت ها و چمن مصنوعی و... با توجه به فضای مورد نظر شما است پس برای زیبا و لوکس به نظر رسیدن فضای مورد نظر خود فقط کافی است که محل کار یا منزل خود را به مای دکوری با خیال راحت بسپارید. امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید بوده باشد ممنون از توجه شما دوستان عزیز

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()