سبد خرید 0

روند توسعه کفپوش لمینت در 2021

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 6 بهمن 1399 در ساعت 10 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کفپوش لمینت وضعیت خود را به عنوان جایگزین اصلی کفپوش چوبی برای استفاده مسکونی حفظ کرده است. پیشرفت های چشمگیری در فناوری کفپوش سازی صورت گرفته و کفپوش های لمینت بیش از هر زمان دیگری شباهت به چوب سخت دارند. تجارت کفپوش لمینت به طرز چشمگیری رونق بیشتری پیدا خواهد کرد.

کارشناسان املاک و مستغلات، کفپوش لمینت را یکی از گزینه های اصلی برای افزایش ارزش خانه می دانند که قبل از آن چوب سخت، سنگ و کاشی این جایگاه را داشتند. کفپوش لمینت راهی مناسب برای دستیابی به ظاهر چوبی رؤیایی به صاحبان خانه ارائه می دهد.

برای کمک به شما در آشنایی با جدیدترین سبک ها، لیستی از سبک های مختلف کفپوش لمینت و آنچه می توانید در سال 2021 مشاهده کنید را برای شما آماده کرده ایم.

    «تا آنجا که انتظار می رود در سال 2021 بدون شک سبک های سبک تر چوب، همراه با تخته هایی که مانند چوب به نظر می رسد، افزایش خواهد یافت. بافت کفپوش لمینت نیز بسیار پیشرفت می کند و من دریافتم که صاحبان خانه عاشق ظاهر و احساس لمینت های دارای عمق و شیار هستند. همچنین ما دوست داریم که با توسعه لمینت ساده تر و پایدارتر، بسیاری از صاحبان خانه از گزینه های واقعی چوب انصراف دهند و گزینه مناسب تر سازگار با محیط زیست از لمینت را انتخاب کنند. » - آماندا گیتس، طراحی داخلی گیتس

انواع کفپوش لمینت مرسوم 2021

کفپوش لمینت در ابتدا ترفندی در نظر گرفته شده برای کپی برداری از ظاهر ساده چوب بود و به صاحبان خانه یک گزینه کفپوش چوبی با ملزومات نگهداری کم ارائه می داد. تئوری ساخت کفپوش لمینت.

اما با پیشرفت های اخیر در فناوری و تولیدات تولید کنندگان لمینت، این توصیف دیگر صدق نمی کند. بله، لمینت هنوز مقرون به صرفه است، اما محصولات بسیار بیشتری ارائه می دهد.

برای دیدن کفپوش های لمینت آماده رقابت با ویژگی های وینیل و زیبایی چوب سخت آماده شوید.

لمینت مقاوم در برابر آب

توسعه کفپوش لمینت

چوب سخت جامد می تواند شامل بسیاری از ویژگی ها باشد، اما ضد آب بودن یکی از آنها نیست. این خاصیت کفپوش لمینت است! شما می توانید کفپوش هایی با ظاهر چوبی داشته باشید که مناسب بودجه تان باشد و از پس رطوبت هم برآید.

توسعه کفپوش ضد آب، به خصوص با هجوم کفپوش وینیل ضد آب (WPC و SPC) در بازار، طوفانی جهانی برپا می کند.

لمینت آب را متفاوت از وینیل ضد آب دفع می کند. فقط سطح لمینت ضد آب است، در حالی که وینیل WPC / SCP از بالا به پایین تماماً ضد آب است. اگر آب ریخته شود و بلافاصله تمیز نشود، محل نصب قفل مانند لمینت رطوبت را به دور از کف نگه می دارد. با این حال اگر رطوبت از زیر بالا بیاید، یا جریان آب ایجاد شود، لمینت آسیب می بیند.

درست است! شما می توانید کفپوش های لمینت دوستدار نصب آسان داشته باشید که در برابر آب مقاومت می کند یا حتی بهتر. کفپوش های چند لایه مقاوم در برابر آب، تمام شکل ظاهری و سبک های مختلف چوب سخت و لمینت سنتی را تقلید می کنند و هر آنچه را که می توانستید از یک کفپوش واقعی بخواهید به شما می دهد.

آیا توسعه کفپوش لمینت مقاوم در برابر آب در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

بله! کفپوش ضدآب در حال حاضر در بین انواع مختلف کفپوش ها فوق العاده پرطرفدار است و تقاضا برای کفپوش لمینت ضد آب نیز افزایش خواهد یافت.

کفپوش لمینت ساخت آمریکا

توسعه کفپوش لمینت

تمایل به تولیدات آمریکایی فراتر از اقلام سنتی کفپوش و دکوراسیون منزل است. در واقع، برخی از مالکان خانه مبالغ بالایی را برای این عنوان پرداخت می کنند. به طور خلاصه، محصولات «ساخت آمریکا» نشانگر حمایت از فروشندگان محلی است.

برای جلوگیری از افزایش تقاضا، بسیاری از تولیدکنندگان کفپوش، محصولات تولید شده در ایالات متحده را عرضه می کنند.

آیا توسعه کفپوش لمینت ساخت آمریکا در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

ما پیش بینی می کنیم روند تقاضای کفپوش لمینت ساخت آمریکا به طور مداوم در آینده ادامه یابد زیرا مردم بر خرید بیشتر کالاهای محلی تمرکز می کنند.

کفپوش لمینت مقاوم در برابر لکه

توسعه کفپوش لمینت

اگر فکر می کنید لمینت ضد آب بسیار جذاب است، منتظر بمانید تا در مورد لمینت مقاوم در برابر لکه هم اطلاعاتی کسب کنید.

همه می دانند که لک ناشی از قطرات مایعات اتفاقی است که خواهد افتاد. چه توسط کودکان، بزرگسالان یا حیوانات ایجاد شوند، لکه ها اجتناب ناپذیر هستند. چون تولیدکنندگان لمینت می خواستند مطمئن شوند که همه زمینه ها را پوشش داده اند، تخته های لمینتی را تولید کردند که در برابر لکه مقاوم است.

این به این معنی است که وقتی این گونه حوادث اتفاق بیفتد و به سرعت تمیز شود، کفپوش شما لکه دار نمی شود. البته این امر هنوز افسانه و کاملاً جدید به نظر می رسد.

آیا توسعه کفپوش لمینت مقاوم در برابر لکه در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

چه کسی نمی خواهد کفپوشی که دارد در برابر لکه ها مقاومت کند؟ زندگی غیرقابل پیش بینی است، بنابراین همیشه خوب است که کمی کفپوش خود را بیمه کنید. به همین دلیل است که لمینت مقاوم در برابر لکه برای سال های سال پایدار خواهد بود.

بافت های کفپوش لمینت محبوب 2021

ایده های کفپوش لمینت 2021 بر روی نمای روستایی و جذاب متمرکز می شود که یادآور انواع فعلی کفپوش چوبی است.

انتظار می رود که خراش ها، گره ها، سوختگی ها، ظاهر ناتمام و واریانس زیادی از رنگ ها در لمینت مشاهده شود زیرا ما به سمت یک سبک راحت تر و خانگی حرکت می کنیم و از ظرافت سبک مدرن دور می شویم.

توسعه انواع کفپوش لمینت با ظاهر چوبی

توسعه کفپوش لمینت

بی نظیر، بادوام و سبز؛ با هر تخته داستانی را تعریف می کند! جای تعجب نیست که چوب های جنگل های طبیعی خیلی زود از بین رفته اند.

چوب اصلاح شده به معنای به کار گرفتن مصالح ساختمانی قدیمی و استفاده مجدد از آنها و در اصل به معنی بازیافت است.

اغلب چوب های مورد نیاز از عرشه، الوارها، انبارها و غیره حاصل می شود. گرچه اکنون که این کار بسیار محبوب شده است، چوب های لازم را از منابع منحصر به فردی مانند بشکه های نوشیدنی و غیره هم پیدا خواهید کرد.

البته کفپوش لمینت نمی تواند مانند چوب اصلاح شده باشد. تولیدکنندگان به سادگی در حال طراحی تخته های لمینتی هستند تا به چوب بازیافتی شباهت داشته باشند، زیرا در حال حاضر چوب بسیار محبوب است.

چوب اصلاح شده (معمولاً) به طور طبیعی با خراش تصادفی، سوختگی، برخورد با اشیاء سفت و موارد دیگر دچار آسیب می شود.

آیا توسعه ظاهر چوبی اصلاح شده در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

متأسفانه بعید است؛ فشار زیاد برای تولید چوب اصلاح شده به طور گسترده ای ملاحظات محیط زیست محیطی دارد.

تولیدکنندگان لمینت چرخه عمر طولانی تری با ظاهری دست نخورده و طبیعی ایجاد کرده اند.

نقش برجسته در انواع کفپوش های لمینت

توسعه کفپوش لمینت

طبیعی ترین کفپوش لمینت، دارای مدل نقش برجسته در بافت سطحی و آماده برای توسعه کفپوش لمینت در 2021 است.

 برجستگی در سطح با ایجاد فرورفتگی هایی برای تقلید از دانه های چوب واقعی ایجاد می شود تا دقیقاً مطابق با لایه تصویری تخته چوبی باشد و بافت چوبی واقع گرایانه ای را ایجاد کند. با افزودن یک بافت گرم و واقع گرایانه به کفپوش، نقش برجسته ثبت شده آن باعث می شود که کفپوش لمینت شما مانند کفپوش چوبی کاملاً واقعی به نظر برسد و البته با قیمت کمتر از چوب سخت جامد.

به دلیل واقعی بودن اشکال روی تخته توسعه کفپوش لمینت بسیار زیاد خواهد بود و در سال 2021 هرچه طرح ها قانع کننده تر باشد، بهتر است.

آیا نقش برجسته در لمینت در سال 2021 و بعد از آن دوام خواهد داشت؟

این بافت کفپوش مطمئناً بر اساس قیمت و ظاهری که دارد در 2021 و سال های آتی محبوب خواهد بود.

لمینت بهم چسبیده

توسعه کفپوش لمینت

اگر در توسعه کفپوش ها در سال 2021 یک مورد ثابت و همیشگی وجود داشته باشد، این مورد است.

طرح آن کاملاً شبیه ظاهر چوبی اصلاح شده است. به نظر می رسد اشکال درهمی که دارد معمولاً دارای بافتی ظریف تر است. این در حالی است که ظاهر پریشان با شکل گره ها، سوختگی ها، خراش ها کاملاً مؤثر است.

تنها تفاوت در این است که اشکال لمینت در هم، توسط ماشین های یک کارخانه ایجاد می شود، در حالی که چوب سخت جامد با گذشت زمان به طور طبیعی ظاهر پریشان خود را به دست می آورد. این بدان معناست که شما ویژگی های منحصر به فرد چوب جامد پریشان سنتی را نخواهید داشت. درعوض، می توانید با تخته های لمینت پریشان، طرح پریشان ساخته دست بشر را به دست آورید. بنابراین می توانید سهولت تعمیر و نگهداری آسان را در یک کفپوش بگنجانید.

آیا توسعه کفپوش لمینتی که به نظر می رسد اشکال پریشان دارد، در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

ما معتقدیم که برای این نوع کفپوش ها همیشه بازار وجود دارد. این چیزی نیست که هر صاحبخانه ای دوست داشته باشد، اما پیش بینی می کنیم تا 20 سال آینده این موضوع مهم باقی بماند.

لمینت سبک چوبی و روستایی و دست ساز

توسعه کفپوش لمینت

تراشیدن با دست باعث می شود که هر تخته دست ساخته ای، یک نوع به نظر برسد. در گذشته، تولیدات کفپوش لمینت صرفاً نقش برجسته شده بود تا شبیه کار دستی به نظر برسد. به تخته های جدید این احساس واقع گرایانه داده می شود تا بتوانند کاملاً از نظر شکل و بافت با کفپوش های چوب سخت جامد رقابت کنند.

خراش های بلند و ریشه دار در لبه ها نشان داده می شوند و کفپوش را منحصر به فرد و کمیاب نشان می دهد. ایجاد این ظاهر اغلب در چوب های سخت جامد بسیار گران است، اما به خصوص در مورد لمینت هزینه کمتری دارد.

آیا توسعه لمینت دست ساز در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

این نگاه منحصر به فرد، نیاز به آزمایش در طول زمان دارد. این سبک گران به نظر می رسد و مردم اجناس گران قیمت را دوست دارند.

* توجه: ادعا می شود بسیاری از کفپوش ها با دست تراشیده می شوند، اما در حقیقت توسط یک دستگاه حکاکی درست شده اند. اطمینان حاصل کنید که کفپوش خود را از یک تولید کننده معتبر خریداری می کنید تا از صحت عبارات روی لیبل مطمئن باشید.

توسعه رنگ لمینت 2021

کفپوش هایی که در سال 2020 شاهد آن بودیم، همچنان دارای ظاهری سفید و سفید ساحلی است. اما ظاهری گرم و متوسط به صورت ملایم را نیز مشاهده خواهید کرد.

البته کفپوش لمینت خاکستری را نیز مشاهده خواهید کرد. خاکستری رنگی برای زمان طولانی مدت است و همچنان در بالای نمودار توسعه برای دهه آینده یا همین حدود قرار خواهد داشت.

اما چه گزینه های دیگری برای رنگ وجود دارد؟ بیایید در مورد آن صحبت کنیم!

توسعه کفپوش لمینت سفید

توسعه کفپوش لمینت

رنگ سفید بیشتر یک سبک برگرفته از سواحل غربی است که در حال گسترش در سراسر یا بخشی از کشور است.

همانطور که این رنگ آرامش می آورد، در سراسر کالیفرنیا در حال گسترش است. پس کفپوش های سبک آن نیز گسترش می یابد و لمینت سفید شسته شده در بالای لیست قرار می گیرد.

علاوه بر ظاهر ساحلی، کفپوش های سفید شده برای خانه های امروزی به سبک خانه های روستایی، به ویژه آشپزخانه ها نیز عالی هستند.

منظور ما از عبارت «سفید شده» چوب سفید صاف و کامل نیست. لمینت سفید به طور معمول علائمی از ساییدگی را نشان می دهد که رنگ های تیره از زیر آن بیرون می زند. این شکل کاملاً متناسب با مسئله قدمت و فرسودگی در سال 2021 است که در تمام سبک های کفپوش اتفاق می افتد.

کفپوش های سفید شده باعث می شود خانه شما روشن تر، بزرگتر و آرامتر به نظر برسد. بسته به بقیه دکوراسیون شما می تواند به خانه احساس «ساحلی» یا مدرن و مجلل را بدهد.

با داشتن کفپوش چوبی، بسیاری از مالکان خانه ترجیح می دهند خودشان کفپوش را سفید کنند. با این حال، در مورد لمینت ما توصیه می کنیم کفپوش های سفیدکاری شده از قبل را خریداری کنید. تولیدکنندگان برای پاسخگویی به علایق  این سبک گزینه های کفپوش لمینت سفید شده زیادی را می فروشند.

آیا توسعه کفپوش لمینت سفید شسته شده در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

اگر این روند ادامه یابد، بهترین حالت در هر منطقه ای خواهد بود. اگر به دنبال چوب سبک هستید، پیشنهاد می کنم به جای آن به سراغ چوب بلوند متنوع بروید.

لمینت چوبی روشن

توسعه کفپوش لمینت

سال ها کفپوش های روشن منسوخ یا ارزان قلمداد می شدند. اکنون دیگر این اتفاق نمی افتد.

وقتی بیشتر صاحبان خانه از نور و هوای روشن در خانه های خود استقبال می کنند، شاهد تجدید حیات دوباره ای در کفپوش های چوبی روشن لمینتی خواهید بود. به ویژه چوب های بور می توانند آن احساس سبک را با احساسی ژرف به شما بدهند.

با استفاده از چوب با روکش روشن، امکانات دکوراسیون برای شما بی پایان است. شما می توانید بدون اینکه کفپوش های خود را تغییر دهید، به دنبال یک احساس شیک، معاصر یا یک حال و هوای روستایی و خانگی باشید.

همچنین لمینت روشن باعث می شود که هر اتاقی بزرگتر و بازتر نشان داده شود. خصوصاً اگر از تخته های بزرگ استفاده می کنید (که بعداً به آن خواهیم رسید). برخلاف کفپوش های سفید، به نظر می رسد کمتر کثیف به نظر می آیند، بنابراین در اصل بهترین حالت را به شما می دهد!

علاوه بر این، چوب روشن در آغاز جدیدی از توسعه خود قرار دارد. بنابراین هنوز خانه های زیادی برای استفاده از این سبک وجود دارد.

آیا توسعه لمینت چوبی روشن در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

نمای چوبی روشن قبل از اینکه فکر کنید به چیزی جدید تغییر خواهد یافت، به یک سبک کلاسیک تبدیل و ظرف مدت کوتاهی مورد توجه واقع خواهد شد.

لمینت خاکستری

توسعه کفپوش لمینت

پنج سال پیش شما می توانستید توسعه رنگ خاکستری را جدید یا صعودی بدانید. اما حالا آیا این رنگ دیگر یک گرایش خاص محسوب می شود؟

خوب، اگر منظور شما از «توسعه» محبوب و مرتبط بودن است پس بدانید این رنگ دیگر تنها یک مد نیست.

کفپوش های خاکستری به شکل چوب در دهه اخیر رشد چشمگیری داشته اند. تولیدکنندگان خود را به بوته آزمایش قرار دادند و چند نمای خاکستری ایجاد کردند تا ببینند صاحبان خانه چگونه پاسخ می دهند.

خاکستری، نه تنها برای کفپوش، بلکه به طور کلی برای خانه ها به سرعت به محبوب ترین رنگ تبدیل شد.

کفپوش لمینت خاکستری علاوه بر شیک و مرسوم و به روز بودن، فضای یک خانه مدرن و خنک را ایجاد می کند. آنها به شما زمینه ای خنثی برای تزئین تقریباً با هر رنگی می دهند. رنگ های آبی، سبز، رنگ های پررنگ یا حتی سیاه و سفید؛ همه آنها با کفپوش خاکستری براق مطابقت دارند.

آیا توسعه لمینت خاکستری در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

بله! خاکستری احتمالاً حداقل تا زمانی که زمان خرید شما برای کفپوشی جدید برسد، مد خواهد بود.

لمینیت با تنوع بالا

توسعه کفپوش لمینت

با پیشرفت تکنولوژی کفپوش ها، اکنون به نظر می رسد که کفپوش شما طبیعی تر است. در طبیعت هیچ دو تکه چوبی شبیه به هم نیستند. رنگ ها از تخته به تخته متفاوت است. اکنون تولید کنندگان می توانند این حالت را در کفپوش خود ایجاد کنند.

همانطور که صاحبان خانه از این روند مستقیماً استقبال می کنند، شما شروع به دیدن فروشگاه هایی خواهید کرد که دارای بخش های مختلفی به رنگ های مختلف چوب هستند.

برخی از کفپوش را مشاهده خواهید کرد که دارای رنگ های روشن یا رنگ خنثی هستند.

آیا توسعه لمینت با تنوع بالا در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

چالشی که در مورد رنگ های پررنگ با تغییر رنگ زیاد وجود دارد این است که این سبک زیبایی بسیار خاصی دارد. مطمئناً برای دهه آینده یا همین حدود مد خواهد بود.

با این حال اگر ارزش فروش مجدد برایتان مهم است، توجه داشته باشید که همه افراد علاقه زیادی به این سبک ندارند.

روند طرح الگوهای کفپوش لمینت 2021

در سال 2021، الگوها هنوز رونق دارند!

متأسفانه بسیاری از مردم وقتی به الگو فکر می کنند هنوز کفپوش ها و پارکت های دهه 1970 را تصور می کنند، اما طی دهه گذشته الگوهای کفپوش رشد چشمگیری در خانه های مدرن نشان داده است.

برای دیدن بسیاری از طرح ها و الگوها در سال 2021 آماده شوید.

کفپوش های لمینت با الگوی استخوان شاه ماهی

توسعه کفپوش لمینت

اگر به جای یک کفپوش ساده به دنبال چیزی پررنگ هستید، احتمالاً این الگو را دوست خواهید داشت. امروزه طرح شاه ماهی یکی از محبوب ترین الگوهای تزئینی در خانه ها است، زیرا دو تخته را با زاویه 90 درجه به هم متصل می کند و یک طرح پیچیده و زاویه دار ایجاد می کند. همانطور که در بالا نشان داده شده است، این تفاوت بارز بین الگوی استخوان شاه ماهی و شورون وجود دارد که همیشه محبوب است.

کفپوش با الگوی شاه ماهی طرحی سفارشی به نظر می رسد و می تواند به همان اندازه که دوست دارید پررنگ یا ملایم باشد. همچنین می تواند احساس فضای وسیع تری را ایجاد کند، زیرا زاویه اتصال تخته ها طرح را باریک تر می کند. بنابراین می توانید مرسوم و به مد روز باشید و فضای خود به فضایی بزرگتر ارتقا دهید!

الگوی استخوان شاه ماهی با تخته های بلندتر طی سال آینده به خصوص در میان صاحب خانه های جوان بسیار محبوب خواهد شد. این ممکن است طرحی مناسب برای کل خانه شما نباشد. با این وجود در ورودی های طولانی، راهروها و حمام ها می تواند خیره کننده به نظر برسد.

آیا توسعه لمینت با الگوی استخوان شاه ماهی در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

در حالیکه الگوی استخوان شاه ماهی در حال حاضر بسیار مناسب است، اما این روند احتمالاً برای همیشه ادامه نخواهد داشت. اما تا اینجا بسیار زیبا به نظر می رسد.

کفپوش های لمینت با الگوی شورون

توسعه کفپوش لمینت

این الگو فقط به این دلیل که متفاوت از الگوی استخوان شاه ماهی است، به این معنا نیست که در سال 2021 توسعه زیادی ندارد.

برای ایجاد کفپوشی چشم نواز می توانید تخته های لمینت را که دارای الگوی شورون هستند، تهیه کنید. می توانید آن را با چوب روشن ترکیب کنید و در یک اتاق ناهار خوری یا محل صرف صبحانه نصب کنید.

آیا توسعه لمینت با الگوی شورون در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

این روند کاملاً در سال 2021 ادامه خواهد داشت، اما دارای ماندگاری نیز است. من پیش بینی می کنم الگوی شورون 5-10 سال دیگر زنده بماند.

کفپوش های لمینت عریض

توسعه کفپوش لمینت

این سبکی است که می توانید انتظار داشته باشید هر ساله در هر سبکی برای آینده ای قابل پیش بینی مشاهده کنید. تخته های طولانی تر و عریض تر، اتاق شما را بزرگتر، بازتر، منسجم تر و کمتر شلوغ نشان می دهد.

هرچند كه تخته های كوتاه و نازك، ظاهر سنتی بیشتری به چوب سخت می دهند، اما به همین دلیل نیز ظاهری قدیمی دارند.

من توصیه می کنم با روند تخته های بزرگ و فوق العاده بزرگ همراه شوید!

آیا توسعه لمینت با ورقه های گسترده در سال 2021 و بعد از آن ادامه خواهد داشت؟

تولیدکنندگان فقط به تخته های عریض و طویل تر تمایل دارند. این سبک به زودی به یک کالای اصلی تبدیل می شود و احتمالاً آزمایش خود را در طول زمان ادامه می دهد.

نتیجه

همانطور که می بینید در حال حاضر در تولیدات کفپوش لمینت اتفاقات زیادی در حال انجام است. گزینه های بسیار متنوع و منحصر به فردی وجود دارد که احتمالاً برای سال های آینده پابرجا خواهند ماند، این بدان معناست که امکانات شما بی پایان است.

اگر چیز محبوبی می خواهید که برای طولانی مدت دوام داشته باشد، توصیه می کنیم بین تخته های عریض و بزرگ به دنبال لمینت سبک روستایی بروید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()