سبد خرید 0

کاغذ دیواری سه بعدی چیست

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 31 تير 1400 در ساعت 17 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

کاغذ دیواری سه بعدی یکی از انواع کاغذ دیواری هایی است که دارای طرفداران زیادی است و خیلی ها از این کاغذ دیواری برای زیباتر کردن خانه یا اداره یا دیگر مکان ها استفاده می کنند. کاغذ دیواری های سه بعدی امروزه تنوع بسیار خوبی دارند. در این مقاله به کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون منزل پرداخته شده است.

کاغذ دیواری سه بعدی چیست؟

جنس کاغذ دیواری های سه بعدی با بقیه کاغذ دیواری ها فرقی ندارد. تفاوت تنها بین طرح های روی انها با بقیه کاغذدیواری ها می باشد. این طرح ها به شکلی می باشد که باعث می شود شما طرح را به شکلی سه بعدی و بسیار طبیعی ببینید. امروزه کاغذ دیواری ها در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند و شما می توانید از آنها برای زیبا کردن خانه ها و اداره ها و جاهای دیگر استفاده کنید.

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که این نوع کاغذ دیواری ها را به هر شکلی نمی توان مورد استفاده قرار داد و باید به شکلی استفاده کرد که بیشترین اثر را داشته باشید.

یکی از کاربردهای کاغذ دیواری سه بعدی برای دکوراسیون منازل می باشد. در زیر به این موضوع پرداخته شده است.

کاربرد کاغذ دیواری سه بعدی در دکوراسیون منزل

کاغد دیواری های سه بعدی چون باعث می شوند که شما مناظر و دیگر طرح ها را به شکلی سه بعدی و طبیعی ببینید می توانند باعث زیبایی هر چه بیشتر دیوار منزل شوند. در زیر به موارد مهم در زمینه کاربرد کاغذ دیواری در منزل پرداخته شده است:

1.تنوع در طرح  :

شما می توانید برای هر دکوراسیونی، طرح سه بعدی مناسبی از کاغذ دیواری را انتخاب نمایید . امروزه طرح های زیادی وجود دارند که باعث می شود نیاز افراد به خوبی تامین شود. شما می توانید به راحتی از میان طرح های متنوع، طرحی را که مناسب منزتان است انتخاب کرده و از ان برای زیبایی منزل خود استفاده کنید.

2.استفاده از کاغذ دیواری سه بعدی در جای مناسب:

هر جایی از خانه و هر قسمتی از دیوار برای استفاده از کاغذ دیواری مناسب نیست و شما نمی توانید در هر جایی از آن استفاده کنید. کاغذ دیواری سه بعدی باید در جایی و به شکلی نصب شود که بیشترین اثر و دید را داشته باشد. برای مثال شما می توانید از این کاغذ دیواری ها برای پشت تلویزیون یا مبل استفاده کنید تا به خوبی در چشم باشد. البته باز هم باید طوری نصب شود که بیشترین دید را از آن داشته باشید.

از طرح های مختلف می توانید برای اتاق ها و راهروها استفاده کنید و منزل خود را زیبا کنید.

3.توجه به دکوراسیون :

دکوراسیون منزل امروزه اهمیت زیادی پیدا کرده است و دکوراسیون داخلی از موضوعات مهمی است و افراد زیادی در این زمینه فعال هستند. کاغذ دیواری های سه بعدی باید کاملا با دکوراسیون تناسب داشته باشند. هم رنگ و طرح باید به خوبی باید دارای تطابق باشند. شما باید به این موضوع توجه ویژه داشته باشید. توجه به رنگ دیوارها، رنگ و چینش وسایل ها و فضای موجود همگی باید به خوبی انجام شوند تا طرح سه بعدی مناسبی برای کاغذ دیواری شما انتخاب شود. شما می توانید بهترین انتخاب را با توجه به نکات دکوراسیون داخلی انجام دهید.

4.نوع طرح :

این که هدف شما از کاغذ دیواری سه بعدی چیست هم بسیار مهم است. اگر می خواهید فضایی مهیج و زیبا را به وجود اورید پس باید طرح های سه بعدی اسپرت را انتخاب کنید. اگر دنبال طرح های مرتبط با طبیعت هستید پس باید طرح های سه بعدی طبیعت را انتخاب کنید و  اگر برای اتاق کودک خود دنبال یک طرح سه بعدی مناسب هستید می توانید طرح های سه بعدی کارتونی را انتخاب نمایید. بنابراین این نکته هم باید به خوبی در نظر گرفته شود تا در انتخاب هر چه بهتر به شما کمک شود. هر طرحی باید با توجه به هدفی که شما در ذهن خود دارید انتخاب شود.

دلایل جذابیت کاغذ دیواری سه بعدی

اما چه دلایلی وجود دارد که باعث می شود تا کاغذ دیواری برای خیلی ها جذابیت داشته باشد. در زیر به این دلایل پرداخته شده است:

1.طبیعی جلوه داده شدن :

زمانی که برای مثال شما طرح سه بعدی یک منظره را روی دیوار خانه خودد نصب می کنید ، آن منظره بسیار طبیعی خواهد بود به شکلی که انگار هم اکنون در حال تماشای یک منظره واقعی هستید. شما می توانید به خوبی منزل خود را با طرح های سه بعدی مناسب، زیبا و دل انگیز کنید به شکلی که هر بار از تماشای ان لذت ببرید.

2.سفارشی بودن :

شما در صورتی که نیاز داشته باشید می توانید ابعاد کاغذ دیواری خود را سفارش دهید. این ابعاد می توانند کوچک یا بزرگ باشند. شما ابعاد مورد نظر برای دیوار خود را اندازه گیری می کنید و سپس آن را به فروشنده سفارش می دهید. طرح مورد نظر خود(اسپرت، کارتونی، منظره و دیگر موارد) را نیز می توانید اتتخاب کنید و به خوبی کار خود را پیش ببرید.

3.تنوع بسیار بالا:

از دیگر دلایل جذابیت ومزیت های کاغذ دیواری سه بعدی، تنوع بسیار عالی و بالا در  آن است. شما می توانید طرح انواع گل ها، طرح های کارتونی، تصاویر منظره ها، تصاویر مدرن،تصاویر ساختمان ها و خانه ها و دیگر طرح ها را روی کاغذ دیواری سه بعدی داشته باشید و از آن برای تزیین منزل خود استفاده کنید.

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی

قیمت کاغذ دیواری سه بعدی مسلما از دیگر کاغذ دیواری ها بالاتر است. بهرحال برای تولید این کاغذ دیواری هزینه و زمان بیشتری صرف می شود. در زیر به عوامل موثر روی قیمت کاغذ دیواری اشاره شده است:

1.جنس کاغذ دیواری:

این که کاغذ دیواری سه بعدی از چه جنسی باشد( چرم، الیاف طبیعی، کتان و دیگر موارد) روی قیمت ان تاثیر می گذارد و این یکی از عوامل مهم تاثیرگذار روی کاغذ دیواری است.

2.کیفیت جوهر :

از دیگر عواملی که روی قیمت کاغذ دیواری های سه بعدی تاثیر می گذارد، کیفیت جوهر آن است. هر چقدر که جوهر استفاده شده برای تولید کاغذ دیواری سه بعدی کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت کاغذ دیواری هم بالاتر خواهد بود.

3.کیفیت دستگاه چاپ:

هر چقدر که دستگاه چاپ کاغذ دیواری، کیفیت بیشتری داشته باشد مسلما قیمت آن هم بیشتر خواهد بود چون کیفیت محصول بالاتر خواهد بود.

نتیجه گیری

کاغذ دیواری های سه بعدی امروزه به میزان زیادی در جاهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. از خانه ها گرفته تا اداره ها و دیگر مکان ها می توانند توسط کاغذ دیواری سه بعدی زیباتر شوند. این کاغذ دیواری ها در طرح های بسیار متنوعی وجود دارند و می توانند سلیقه های مختلف را راضی کنند.

کاغذ دیواری سه بعدی می تواند در دکوراسیون منزل، کاربردی عالی داشته باشد. با استفاده از کاغذ دیواری می توان به خوبی دیوارهای منزل را زیبا کرد.

برای دکوراسیون منزل توسط کاغذ دیواری سه بعدی، باید به نوع دکور فضا، هدف از زیباسازی دیوار و نوع طرح کاغذ دیواری سه بعدی توجه کرد. شما باید از ابعاد مناسب برای زیباسازی دیوار منزل خود استفاده  کنید وبدانید برای هر فضایی از چه طرحی استفاده کنید.

از مزیت های کاغذ دیواری سه بعدی می توان به تنوع بسیار بالا در طرح، طبیعی تر بودن طرح و قابلیت سفارش در ابعاد و طرح دلخواه اشاره کرد. این کاغذ دیواری ها البته به نسبت دیگر کاغذ دیواری ها دارای قیمت بیشتری هستند. هر چقدر که کیفیت جنس کاغذ دیواری، کیفیت جوهر بکار رفته و کیفیت دستگاه بیشتر باشد قیمت کاغذ دیواری سه بعدی تولید شده هم بیشتر است.

حتما برای نصب کاغذ دیواری سه بعدی روی دیوار منزل خود،نکات مربوط به دکوراسیون و نیز نکات مربوط به نصب درست و مناسب را رعایت کنید.

مای دکوری

اگر دنبال خرید کاغذ دیواری های سه بعدی یا دیگر کاغذ دیواری ها با قیمت و کیفیت مناسب هستید، فروشگاه مای دکوری می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد. مای دکوری سالهاست که د رحال فروش محصولات دکوراسیون داخلی است . محصولات این فروشگاه همگی جزء بهترین ها هستند و کیفیتی مناسب دارند. شما با خیال راحت می توانید از این فروشگاه انلاین، خرید کنید.

محصولات مای دکوری دارای تنوع بسیار خوبی هستند و قیمت خوبی هم دارند. مای دکوری تخفیف های خوبی به مشتریان خود می دهد تا از هزینه انها بکاهد. در صورت خرید ، محصول بعد از دو تا سه روز کاری به دست شما خواهد رسید. یکی از خوبی های مای دکوری این است که به همه نقاط ایران محصول ارسال می کند و از این بابت جای نگرانی وجود ندارد.

مای دکوری هم چنین خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارد. اگر فردی مشاهده کرد که محصولش پس از خرید دچار اشکال شده است می تواند با یک تماس برای رفع آن اقدام کند. تیم های مای دکوری خود را به سرعت می رسانند تا مشکل شما را حل کنند. مای دکوری همواره اولویت اصلی خود را در رضایت مشتریان قرار داده است.  

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()