سبد خرید 0

چه پارکت لمینتی برای منزل من مناسب است؟

10 / 10
از 2 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 1 مهر 1398 در ساعت 23 : 16 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

چه پارکت لمینتی  برای منزل من مناسب تر است؟

  • پارکت لمینت برای کجا مناسب است؟

کاربرد پارکت لمینت در محیط را باید فراتر از پوشش کف، و طیف مشتریان پارکت لمینت را گسترده تر از خانه دار ها و سازندگان دانست.

در جهان کنونی، سازندگان که ساخت ساختمانها و آپارتمانها را با بیشترین سرعت و کمترین هزینه در دستور کار خود قرار میدهند پارکت لمینت یکی از گزینه های بسیار مناسب میباشد که از هر جهت برای پیشبرد این اهداف مناسب میباشد.

با گذر از مرحله ساخت در مرحله کاربردی بودن متریال، با توجه به انواع مختلف کف سازی در ساخت و سازها میتوان پارکت لمینت ها را همسو با اهداف این نوع سازه ها دانست.

از تمامی مراحل ساخت اولیه که بگذریم نوبت به طراحی و دیزاین دکوراسیون داخلی میرسد که با توجه به نیاز مصرف کننده و هارمونی محیط، متریال های گوناگونی مورد استفاده قرار میگیرد که فضای دلخواه و دلنشین را برای کاربر به ارمغان بیاورد. از جمله این متریال ها میتوان به پوشش های سقف، پوشش های دیوار و کفپوش ها اشاره کرد.

در این مقاله ما سعی بر این داریم تا با توجه به پوشش های سقف و دیوار ها بهترین گزینه را برای کف محیط به شما پیشنهاد دهیم.

دیزاینر ها امروزه از المانهای مختلف برای طراحی فضا استفاده میکنند که اصولا از بالاترین سطح به پایین ترین سطح یا بالعکس انجام میشود.

لازم میدانیم این نکته را یادآور شویم که وجود نور طبیعی یا عدم وجود نور طبیعی در طراحی بسیار مهم و تاثیر گذار میباشد. اما نباید اینگونه برداشت شود که در صورت عدم وجود نور طبیعی دست ما بسته است زیرا در این موارد هم از سبکهای مختلف که نیاز به نور طبیعی ندارند یا از نور مصنوعی استفاده میکنند پیشنهاد میشود.

در طیف رنگی پارکت لمینت ها به سه دسته روشن، تیره و خنثی برمیخوریم که در اینجا برای هر یک از آنها توضیحاتی را یادآور میشویم.

1_ پارکت لمینت روشن

پارکت لمینت

پارکت لمینت

در بعضی از ساختمان ها نور به اندازه کافی وجود دارد یا تعبیه شده است و این یعنی از لحاظ وجود نور مشکلی برای طراحی کف وجود ندارد. در این هنگام اگر خواهان بزرگتر نشان دادن محیط یا دلباز کردن آن هستیم میتوانیم از پارکت لمینت رنگ روشن استفاده کنیم. البته این نکته را هم باید بدانیم که این نوع انتخاب رنگ برای پارکت لمینت در همه محیط های کوچک یا بزرگ کارایی دارند.

2_ پارکت لمینت تیره

پارکت لمینت

پارکت لمینت

بسیاری از کاربران خواهان گرم تر نشان دادن فضای داخلی هستند که به این افراد پارکت لمینت تیره تر پیشنهاد میشود. از پارکت لمینت تیره در انواع محیط ها میتوان بهره برد فقط این نکته را باید در نظر داشته باشیم که در صورت وجود نور کمتر همراه با این طیف رنگی، فضا گرم تر شده و در صورت وجود نور بیشتر رفته رفته به سمت خنثی کردن محیط پیش میرویم.

3_ پارکت لمینت با طیف رنگ خنثی

پارکت لمینت

این نوع پارکت لمینت نه در طیف روشن جا دارد و نه در طیف تیره، بلکه به دلیل میانه بودن طیف رنگی آن افرادی که به دنبال راضی نگه داشتن بیشتر افکار مردم هستند راحت تر این نوع پارکت را انتخاب میکنند.یکی از دلایل این امر هم ایجاد هارمونی بین رنگها و محیط در این طیف رنگ پارکت لمینت میباشد. در حال حاضر بیشترین سطح مصرف در بین رنگهای پارکت لمینت را این طیف به خود اختصاص داده است.

ارسال نظر

sima :
2 0
مقالتون خیلی مفید بود قیمت هاتون هم از همه جا مناسب تره ممنون از سایت پر محتواتون
مدیریت :
2 0
ممنون از نگاه پر مهرتون
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()