سبد خرید 0

چهار چمن مصنوعی رنگی برای فوتبال

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | جمعه 31 ارديبهشت 1400 در ساعت 20 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چمن مصنوعی سطحی از الیاف مصنوعی است که به نظر می رسد مانند چمن طبیعی است. این ماده اغلب در میادین برای ورزشهایی که در ابتدا یا بطور عادی روی چمن بازی می کنند ، استفاده می شود. با این حال ، اکنون در چمنزارهای مسکونی و برنامه های تجاری نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل اصلی برای استفاده ی آن تعمیر و نگهداری است - چمن مصنوعی در برابر استفاده زیاد ، مانند ورزش ، مقاومت می کند و به آبیاری یا اصلاح نیاز ندارد.

استادیوم های گنبدی ، سر پوشیده و نیمه پوشیده ممکن است به چمن مصنوعی احتیاج داشته باشند ، زیرا به دلیل دشواری در گرفتن نور کافی آفتاب برای چمن سالم نمی توانند خیلی خوب عمل کنند. چمن مصنوعی هم ویزگی های منفی خود را دارند ، با این حال: زندگی محدود ، نیازهای تمیز کردن دوره ای ، استفاده از نفت ، مواد شیمیایی سمی و افزایش نگرانی های بهداشت و ایمنی و این قبیل مشکلات هم همراه خود دارد. چمن مصنوعی اولین بار در سال 1966 ، هنگامی که در Astrodome قدیمی نصب شد ، مورد توجه قرار گرفت. محصول خاص مورد استفاده "ChemGrass" بود که توسط مونسانتو تولید و با نام تجاری AstroTurf تولید شد. این اصطلاح از آن زمان به یک علامت تجاری عمومی برای هر گونه چمن مصنوعی در اواخر قرن 20 تبدیل شد. AstroTurf همچنان یک علامت تجاری ثبت شده است اما دیگر متعلق به مونسانتو نیست. سیستم های چمن نسل اول (یعنی الیاف کوتاه و بدون پر کردن) دهه 1960 تا حد زیادی توسط سیستم های چمن نسل دوم و نسل سوم جایگزین شده اند. سیستم های چمن مصنوعی نسل دوم دارای الیاف طولانی تر و پر کردن شن و ماسه هستند و سیستم های نسل سوم که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند ، پر کننده هایی را مخلوط شن و گرانول های لاستیک بازیافتی یا "خرده لاستیک" ارائه می دهند.


چمن مصنوعی فوتبال

 


فوتبال یکی از محبوب ترین ورزش ها در سراسر جهان است. هر ساله مسابقات متعددی برگزار می شود ، جایی که یک تورنمنت جهانی است. یک تیم فوتبال متشکل از 11 نفر است. بازی دو تیم در زمین بدون استفاده از دست و بازو اتفاق می افتذ. در این بازی هر تیم دارای یک سنگر و یک دروازه بان است که از این سنگر محافظت می کند. تیم ها 10 بازیکن دارند ، به جز دروازه بان ها. هدف در فوتبال قرار دادن توپ در دروازه تیم مقابل است. در فوتبال فقط دروازه بان ها می توانند در مناطق دور افتاده توپ را به دست خود بگیرند. به طور معمول ، سایر بازیکنان ، به جز دروازه بان ها ، نباید تماس دستی داشته باشند. توپ می تواند همراه با پا ، سر و سایر قسمت های بدن آنها در تماس باشد. هر تیمی یک لباس مخصوص دارد. بازیکنی که این پیراهن را به تن دارد یک شماره دارد. فقط لباس دروازه بان ها متفاوت است. دلیل این علاوه بر این ، فوتبالیست باید کفش مخصوص فوتبال داشته باشد باشد. فقط می توانید با کفش های کرامپون در زمین بازی کنید. فوتبال ورزشی است با قوانین و ویژگی های خاص. می خواهیم به شما بگوییم که چگونه مسابقه ی فوتبال در چه زمینی به روشی با کیفیت و زیبا برگزار می شود. اول ، Hatko Sport یک چمن مصنوعی ، سازنده چمن های ترکیبی و سازنده زمین فوتبال است.
بعضی اوقات چمن های فوتبال همیشه سبز نیستند ... می توانند رنگ صورتی ، آبی یا حتی بنفش داشته باشند. چمن های مصنوعی معمولی با کمی تنظیم در تناژهای رنگ سبز برای عمق بیشتر ، در هر محیط طبیعی قرار می گیرند. این یک چشم انداز ایده آل برای هر ملک خصوصی یا عمومی ایجاد می کند ،اکنون می توانید چمن مصنوعی را به رنگهای صورتی ، خاکستری ، قهوه ای و همچنین رنگهای دیگری مانند آبی مشکی ، قرمز و فیروزه ای را مشاهده کنید.
 محدوده چمن مصنوعی رنگی مقرون به صرفه ، پر جنب و جوش و با نشاط و مناسب برای طیف گسترده ای از برنامه ها است!مثل فوتبال


به همان اندازه ایمنی ، بادوام و با کیفیت است درواقع این ویژگی آن ها تفاوت زیادی با چمن مصنوعی سبز ندارد ، می توانید با یکی از رنگ های پر جنب و جوش موجود ، هر منطقه ای را روشن کنید و از ان ها در زمین فوتبال خود استفاده کنید.
تنوع رنگ به مشاغل فرصتی می دهد تا هویت تجاری را با چمن های آرامش بخش ، با ثبات و بدون نیاز به نگهداری خیلی زیاد ، چمن مصنوعی نرم و رنگارنگ ترکیب کنند. غالباً توسط طراحان داخلی كه فضاهای اداری را برای شركتهای بزرگ و كوچك طراحی می كنند و هم چنین فضای تفریحی را به وجود می آورند و اتاقهای اجتماعات و دكلهای رومیزی را طراحی كنند ، استفاده می شود. چمن مصنوعی رنگی برای زمین فوتبال ، به لطف الیاف چمن مصنوعی، در حال تبدیل شدن به روندی در حال رشد برای بهبود اوضاع روحی بازیکنان و افزایش فعالیت بدنی است. به عنوان رنگ چمن مصنوعی فوق العاده زیبا و چشم نواز ، بازیکنان می توانند از روحیه ی خوبی برخوردار باشند در حالی که گزینه مناسبی هم هست زیرا به نگهداری زیاد احتیاج نداردو همین طور کم خرج است.
زمین فوتبال می تواند رنگ های متفاوتی داشته باشد ما از چمن مصنوعی می توانیم برای استادیوم ها استفاده کنیم شاید با خود فکر کنید که زمین فوتبال همیشه سبز رنگ است اما این یک اشتباه است که خیلی از آدم ها متصور می شوند. ما رنگ های متفاوتی در کشور های مختلف برای زمین فوتبال و استادیوم ها داریم.
در این جا ورزشگاهی را با چمن مصنوعی آبی رنگ بررسی می کنیم که نام آنthe blue است.

تالار مشاهیر آلن نجیب دانشگاه 1910 دکتر بویز ، با بزرگداشت بیش از 30 سال ، THE BLUE ، نام مستعار رایج در زمینه Lyle Smith ،است . می توانید با ورود به تالار مشاهیر Allen Noble آن را مشاهده کنید . تالار مشاهیر نه تنها تاریخچه ورزشکاران و تیم های موفق ایالت Boise است ، بلکه تنها ورودی عمومی است که می تواند خانه فوتبال ایالت Boise و زمین چمن معروف آبی را مشاهده کند.  تالار مشاهیر در حال حاضر برای عموم بسته است . تالار مشاهیر در روزهای بازی فوتبال ، در ساعات تمرین فوتبال و سایر عملکردها و رویدادهای دانشگاه و یا توسط کارکنان عملیات تاسیسات لازم تشخیص داده خواهد شد و آن را باز خواهند کرد. فوتبال ایالت Boise دارای یک موفقیت طولانی است که از روزهای کالج جونیور و تیم قهرمانی کشور در سال 1958 ، با مربیگری پدر فوتبال برونکو ، لایل اسمیت ، آغاز می شود. زمین چمن که اکنون در ورزشگاه آلبرتسونز به نام Lyle Smith Field شناخته می شود ، قبل از اینکه مانیتور افتخارآمیز خود را پس از فصل 1985 بدست آورد ، در واقع یک گیاه معمولی و غیر جالب بود. THE BLUE در تابستان 1986 نصب شد ، ایده مدیر ورزشی ژن بلمایر بود و اولین زمین فوتبال مصنوعی غیر سبز  در کشور بود. چیزی که خارجی ها در ابتدا یک حیله قلمداد می کردند ، و آن را "Smurf Turf" پس از شخصیت های کارتونی محبوب ، دوست داشتنی و آبی می نامیدند ، THE BLUE به زودی به عنوان نمادی برای اخلاق کاری آبی برنامه فوتبال با دولت Boise در ارتباط قرار گرفت. مخالفان نیز آن را خیلی دوستانه نمی دانند. با بسته شدن فصل 2018 ، از زمان نصب THE BLUE قبل از فصل 1986 ، فوتبال Boise State دارای رکورد 392-182 (14 قهرمانی کنفرانس) است. این برنامه از ابتدای فصل 1999 تاکنون تنها 9 بار در زمین اصلی خود باخته است. با ورود به تالار مشاهیر Allen Noble در گوشه جنوب غربی ورزشگاه Albertsons می توانید چمن را مشاهده کنید. ضمن دیدن اطلاعات بیشتر در مورد تاریخچه ورزش دو و میدانی Boise ، از THE BLUE ، یکی از سایتهای پر بازدید در آیداهو دیدن کنید و با یکی از محبوب ترین نقاط سلفی در این ایالت ، عکس بگیرید.

 

مای دکوری :


مای دکوری فعالیت تخصصی در زمینه ی دکوراسیون منزل محل کار و...دارد و ارایه دهنده ی به روز ترین پرده ها، موکت ها ، و چمن مصنوعی و... با توجه به فضای مورد نظر شما است پس برای زیبا و لوکس به نظر رسیدن فضای مورد نظر خود فقط کافی است که محل کار یا منزل خود را به مای دکوری با خیال راحت بسپارید.




منابع:

 


https://www.trulawn.co.uk/products/coloured-artificial-grass/
https://syntheticgrasswarehouse.com/many-colors-synthetic-turf/

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()