سبد خرید 0

چرا باید موکت ظریف مصور را اینترنتی انتخاب کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 دی 1399 در ساعت 8 : 59 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

اگرچه استفاده از انواع کفپوش ها سابقه ای طولانی در سراسر جهان دارد اما پیشرفت علم و تکنولوژی در چند دهه اخیر باعث شده است که حضور کفپوش ها در محیط های اداری و مسکونی در سال های اخیر پررنگ تر باشد. در این میان موکت ها همچنان به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین کفپوش ها در سراسر جهان شناخته می شوند. شرکت ها و برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید موکت ها فعالیت می کنند و همین امر باعث تنوع و تعدد رنگ، طرح، مدل، شکل و اجناس مختلف این کفپوش ها شود و انتخاب و خرید را برای مردم سخت کند. برای خرید یک موکت مناسب فاکتورهایی مانند برند، کیفیت، قیمت، ماندگاری و… اهمیت بالایی دارند و باید مورد توجه قرار گیرند.

موکت ظریف مصور

موکت ظریف مصور به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای قابل توجه خود می تواند به عنوان یکی از بهترین موکت های موجود در بازار شناخته شود. این گروه صنعتی در سال ۱۳۶۳ توسط آقای رجالی و آقای طباطبایی در قطب صنعتی بروجن با یک خط تولید موکت تأسیس شد.

راهبرد بنیان گذاران شرکت مبتنی بر بهره گیری از آخرین دستاوردهای تکنولوژی مدرن و توانمند ترین متخصصان کشور برای ارضای نیاز مشتریان ، موجب اقبال مصرف کنندگان و توسعه سریع این گروه تولیدی صنعتی گردیده است، به گونه ای که اکنون با ظرفیت تولید سالانه بالغ بر ۶۰ میلیون مترمربع موکت و زیربنایی حدود ۱۱۰ هزار مترمربع یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان موکت و نان وون و مواد اولیه آن در بین کشور های منطقه می باشد. می توانی از موکت های پرز بلند ظریف مصور استفاده کنی تا احساس راحتی داشته باشی. موکت های پرز بلند این کارخانه به خوبی با سلیقه و راحتی خانواده ها و حتی فرزند کوچک در خانواده تولید شده است و فروشگاه اینترنتی مای دکوری با فروش مقادیر بسیار زیادی از این موکت رضایت مشتریان را به خود جلب کرده است.

از مهمترین ویژگی ها و مزایای این موکت موارد زیرا می توان عنوان کرد:

از نظر قیمت می توان گفت که موکت ظریف مصور در وضعیت بهینه و مقرون به صرفه ای قرار دارد چرا که قیمت آن به گونه ای است که تمام اقشار جامعه با هر توان مالی می توانند آن را خریداری کنند.

موکت ظریف مصور در مقایسه با قیمت خود دارای کیفیت بسیار خوبی است و تعداد گره، نوع فیبر و تراکم بالای آن موید این ادعا میباشد.

از دیگر ویژگی های مثبت موکت ظریف مصور می توان به نگهداری راحت آن اشاره کرد. شستشو و تمیز کردن این موکت در کمترین زمان ممکن انجام می شود و نصب آن نیز بسیار ساده و سریع قابل انجام است. این موکت میتواند عایق بسیار خوبی برای صدا و حرارت نیز باشد که خرید آن را از نظر اقتصادی تایید می کند.

دلایلی که باید موکت ظریف مصور را اینترنتی خریداری کرد به شرح زیر میباشد:

  • راحتی در خرید اینترنتی موکت
  • قیمت بهتر در خرید اینترنتی موکت
  • صرفه‌جویی در زمان
  • امکان مقایسه قیمت‌های کالا‌ها
  • دور ماندن از شلوغی و ترافیک خیابان‌ها
  • مصون ماندن از ابتلا به هرگونه ویروس و بیماری
  • به دست آوردن دقیق‌ترین اطلاعات درباره محصول
  • آگاهی از تخفیفات فصلی و دوره‌ای مخصوص خرید اینترنتی موکت
  • دسترسی ۲۴ ساعته
  • جستجوی آسان کالا

خرید اینترنتی ظریف مصور برای مشتریان عزیز از طریق این سایت به راحتی امکان پذیر است. خرید آنلاین موکت، مزایای زیادی را برای مشتریان در بر دارد که یکی از مهم ترین آنها خرید در زمان کوتاه می باشد. همچنین امکان خرید راحت و آسان بدون نیاز به رفت و آمد و یا حمل و نقل فراهم می شود.

مشتریان می توانند عکس انواع مدل و طرح های موکت ظریف مصور را در سایت مشاهده کنند و بهترین مدل و رنگ را با توجه به سلیقه، نوع دکوراسیون و مکان مورد نظر خود؛ انتخاب کنند. برای انتخاب موکت همچنین می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید و راهنمایی های لازم را برای انتخاب و خرید موکت دریافت کنید.

خرید اینترنتی ظریف مصور

چرا ظریف مصور را انتخاب کنیم؟

 این سوالی است که برای بسیاری از مردم تداعی خواهد شد که توضیحات زیر دلایل مستندی پاسخ این سوال خواهد بود.

در حقیقت شرکت و هلدینگ ظریف مصور - پتروشیمی رجال مجموعه ای از کارخانجات عظیم صنعتی است که در حوزه های مختلف صنعت فعالیت می نماید که هلدینگ در کنار تمامی محصولاتش یک زنجیره ارزش و خدمات مهندسی دانش فنی و مغز افزار این صنایع را تامین می نماید که در حوزه های مختلف مدیریتی ، صنعتی و نرم افزاری توسعه یافته است. به واقع آنچه که امروز در صنعت سبز و پاک ظریف مصور با آن روبرو هستیم تولید 95 درصدی مواد و متریال های مورد نیاز مجموعه در واحد های تولیدی خود مجموعه است. از این رو ظریف مصور همواره پویا و برقرار بوده است. کار فروش موکت ظریف مصور یکی از کارهایی است که فروشگاه اینترنتی مای دکوری انجام می دهد.

این فروشگاه اینترنتی سابقه طولانی در فروش محصولات موکت و انواع کفپوش ها با خود به همراه داشته و نیازهای مصرف کنندگان را در مورد طراحی دکوراسیون داخلی به خوبی می داند و سعی می کند این نیازها را به خوبی برطرف سازد.

نکات مهم در خرید اینترنتی ظریف مصور

نکته1: هنگام خرید اینترنتی موکت دقت داشته باشید که موکت‌های باکیفیت معمولا قیمت‌های بالاتری دارند، اما عکس این قضیه برقرار نیست و موکت‌های گران قیمت الزاما با کیفیت نیستند، برخی از موکت‌ها صرفا به دلیل داشتن طرح‌های زیبا و خاص گران‌تر هستند. گاهی ممکن است شما یک موکت زیبا را با قیمت بالا و کیفیت بسیار پایین خریداری کنید.

نکته2: قبل از خرید اینترنتی موکت باید هزینه‌های لازم را نیز برآورد کنید. حواس‌تان باشد که علاوه بر متراژ موکت که خریداری می‌شود هزینه‌های جانبی در خرید اینترنتی را هم در نظر بگیرید و قیمت آن را بدانید. برای مثال، ارسال و حمل موکت از سوی کارگران و نصب آن را هم در نظر بگیرید. پس فقط به هزینه خود موکت فکر نکنید باید حواس‌تان به برآورد کلی قیمت باشد.

نکته3: یکی از مزایای اصلی خرید اینترنتی ظریف مصور این است که به شما امکان می‌دهد نظرات کاربران دیگری که از موکت موردنظر شما استفاده کرده‌اند را بخوانید و با آگاهی بیشتری انتخاب کنید. پس به هیچ وجه از خواندن نظرات کاربران دست بر ندارید.

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد دلایلی است که باید موکت ظریف مصور را انتخاب و آن را اینترنتی خریداری کرد، اما با گسترش روزافزون این شیوه از خرید و فروش در کشور ما، نمی‌توان با قاطعیت خرید اینترنتی یا خرید حضوری را بهترین شیوه دانست! نظر شما چیست؟

مای دکوری

همانطور که بررسی کردیم مزایای خرید اینترنتی موکت بسیار بیشتر از معایب آن است. پس اگر قصد خرید موکت را دارید، با در نظر گرفتن نکات گفته شده و با آگاهی کامل انتخابی درست و متناسب با نیازتان داشته باشید. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از معتبرترین فروشگاه های موکت و پارکت کشور بوده، که میتوانید خریدی ارزان و با کیفیت را با ما تجربه کنید.

امیدواریم که از مطالب گفته شده استفاده کامل را برده باشید، شرکت مای دکوری از جمله شر کت هایی میباشد که می توانید با خیال راحت کفپوش خود را از بین طرح و رنگ های متنوعی که ارائه میدهد، بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، هم چنین می توانید سوالات خود را از طریق شماره 02133126516 با ما در میان بگذارید تا پاسخ آنها را از متخصصان دریافت کنید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()