سبد خرید 0

پارکت آرتا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 12 آبان 1398 در ساعت 11 : 31 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت آرتا  پر فروش ترین پارکت لمینت در ایران است

شرکت آرتا فعالیت خود را از دهه 40 در ایران در استان آذربایجان شروع کرد و کم کم تمرکز خود را بر روی تولیدات چوبی و پارکت لمینت گذاشت تا رفته رفته نبض بازار ایران را به دست گرفت تا حدی که امروزه میتوان گفت پارکت آرتا پرفروش ترین پارکت لمینت در ایران میباشد.

پارکت آرتا در حال حاضر حدود 40 مدل پارکت لمینت بر روی خط تولید دارد که با توجه به نیاز بازار به طرح های مختلف این رنگبندی وسیع را در دسترس مشتریان خود قرار داده است.

پارکت آرتا

در حال حاضر برخی از کد های پارکت آرتا تولید نمی شوند و احتمال این وجود دارد که برخی طرح ها حذف و بجای آنها طرح های دیگر جایگزین شوند.

تولیدات پارکت آرتا با کاربری مسکونی و تجاری در بازار عرضه میشود که در صورت مصرف مسکونی دارای 10 سال ضمانت و در صورت مصرف اداری یا تجاری دارای 5 سال ضمانت میباشند.

تجربه ثابت کرده که پارکت آرتا در برابر خط و خش مقاومت قابل قبولی از خود به نمایش میگذارد و میتوان گفت که این نوع پارکت در برابر خط و خش بسیار مقاوم است.

پارکت آرتا به تازگی نوعی پارکت لمینت به بازار عرضه کرده کرده که کاربرد صنعتی نیز دارد. این نوع پارکت در میان همکاران به پارکت های (های اچ دی اف / HI HDF) معروف شده است. دلیل نامگذاری این پارکت هم مقاومت بالای مغز اصلی پارکت است که اصطلاحاً دانسیته مینامند. دانسیته پارکت لمینت آرتا های اچ دی اف بالای 880 بوده و در برابر ضربات مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. این نوع پارکت آرتا در لایه رویی خود از روکش AC5 بهره میبرد که همراه با مغزی پر قدرت،این پارکت لمینت ها را به قطبی برای مصارف صنعتی تبدیل کرده است. در حال حاضر دو طرح از پارکت های صنعتی در کارخانه آرتا تولید میشود.

پارکت های AC4 آرتا با طیف رنگی مختلفی تولید میشود که رنگهای روشن ، رنگهای تیره و رنگهای خنثی را نیز شامل میشود.

در حال حاضر شما میتوانید محصولات آرتا را از فروشگاه اینترنتی مای دکوری تهیه نمایید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()