سبد خرید 0

نمایندگی پالاز موکت در تهران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 28 بهمن 1399 در ساعت 17 : 1 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

مای دکوری نمایندگی رسمی موکت پالاز اولین برند معتبر موکت در خاورمیانه و تمامی قیمت ها مطابق کارخانه تحویل رایگان همراه میباشد. پالاز موکت یکی از پرطرفدارترین موکت های ایرانی میباشند که به خاطر ویژگی های خوب و مشتری پسند از چنین جایگاهی برخوردار میباشد.

درباره ما

فروشگاه اینترنتی مای دکوری به عنوان نماینده پخش انواع پالاز موکت، پس از 8 سال فعالیت در بازار سنتی تصمیم بر آن شد که در فضای مجازی فعالیت خود را گسترش دهیم. علاقمندان به دکوراسیون داخلی در بازار کنونی به تهیه و خرید پارکت لمینت و کاغذدیواری به نازلترین قیمت نیاز ویژه ای دارند. فروشگاه مای دکوری به نیازهای فعلی مصرف کنندگان در طراحی دکوراسیون داخلی واقف بوده و با احترام به سلایق مصرف کنندگان مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در قالب فروش پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، کفپوش ، موکت ، سقف کاذب ، انواع پرده لووردراپه ، شید ، زبرا ، پاراوان ،سقف کاذب در کنار یکدیگر قرار داده تا هر کاربر با هر سطحی از اطلاعات بتواند محصولی را با بهترین کیفیت و قیمت ، انتخاب و اقدام به خریدی هوشمندانه نماید.

موکت ها نیز از جمله محصولات پرکاربرد در زمینه طراحی کف میباشند. تنوع زیاد در نوع جنس موکت ها این امکان را به خریدار میدهد که در مکان های گوناگون از موکت ها استفاده نمایند. امروزه بسیاری از ادارجات و مراکز دولتی به دلیل تنوع بالا و مقاومت بسیار زیاد موکت ها در برابر سایش از این نوع متریال استفاده می نمایند. در پاره ای از اوقات از موکت پرز بلند به عنوان جایگزین مناسب فرش استفاده میشود.

محصولات دکوراسیون داخلی اعم از : پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، پوستر تصویری ، کفپوش ، سقف کاذب ، چمن مصنوعی ، موکت ، پاراوان های تصویری و لیزری ، انواع پرده لووردراپه ، زبرا و شید رول هم اکنون در مای دکوری قابل ارائه میباشد.

نمایندگی فروش پالاز

دفتر نمایندگی فروش پالاز در منطقه 12 تهران

شهروندان ساکن تهران به خصوص اهالی محترم مناطق ۲۲ گانه تهران می توانند از نزدیک کلیه محصولات پالاز موکت شامل بیش از دویست طرح و رنگ موکت ، ۳۰ رنگ زیبای لمینت و حدود هشتاد آلبوم کاغذ دیواری پالاز را از مای دکوری مشاهده و خرید نمایند.

نمایندگی فروش پالاز به صورت اینترنتی در منطقه 12 تهران در خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، نصرالهی ، پلاک8 واحد9 قرار دارد که خریداران می توانند از آن استفاده نمایند.

هدف ما از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم(حذف واسطه ها) و با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر میباشد.

http://www.mydecori.com

33126516

آدرس: تهران . منطقه 12 ، خیابان امیر کبیر شرقی ، کوچه جاویدی ، نصرالهی ، پلاک8 واحد9

تلفن های تماس: 02133126516

کد پستی:1181666981

info@mydecori.com

 ساعات کاری:

شنبه تا پنجشنبه 9 الی 18

جمعه ها 10 الی 14

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()