سبد خرید 0

موکت نمایشگاهی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 13 خرداد 1400 در ساعت 0 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همه ما تا به حال در نمایشگاه هایی شرکت کرده ایم  و از چیزهایی که در آن به نمایش درآمده است دیدن کرده ایم. نمایشگاه ها برای مقاصد گوناگون برپا می شوند و در هر کدام هم کارهای خاصی انجام می شود و محصولات خاصی به نمایش در می آید.  سوالی که وجود دارد این است که آیا تا به حال به پوشش کف یک نمایشگاه توجه کرده اید.  در بسیاری از موارد اگر دقت کرده باشید یک موکت ، کف نمایشگاه مورد نظر را پوشش داده است. به این موکت ها ، موکت های نمایشگاهی می گویند. این موکت ها به خاطر ویژگی هایی که دارد برای این کار به خدمت گرفته می شوند . در این مقاله به ویژگی های موکت نمایشگاهی پرداخته شده است.

موکت نمایشگاهی

نمایشگاه محل نمایش و ارائه محصولات و وسایل و خدمات است. یک نمایشگاه مناسب دارای ویژگی های مناسبی است . یکی از این ویژگی ها ، دکور خوب و مناسب است. یکی از مسائلی که درباره منظره و دکور یک نمایشگاه باید به آن توجه شود، مسئله کفپوش است.

موکت همیشه انتخابی مناسب برای پوشش کف نمایشگاه ها بوده است. یک موکت مناسب، هم باعث می شود تا نمایشگاه زیباتر دیده شود هم این که از کثیف شدن آن جلوگیری شود. یک موکت مناسب باعث می شود یک نمایشگاه منظم و مرتب دیده شود. هر موکتی برای پوشش کف نمایشگاه ها مناسب نیست. برای همین است که موکت نمایشگاهی تعریف شده است. موکت نمایشگاهی دارای ویژگی های خاصی است که متناسب با فضای یک نمایشگاه است. در زیر به این ویژگی ها پرداخته شده است:

ویژگی های موکت نمایشگاهی

ساده بودن

موکت های نمایشگاهی دارای طرح های شلوغ و پرزرق و برق نیست.نمایشگاه ها فضایی جدی و رسمی دارند پس هرچقدر که موکت ساده تر باشد برای این فضا بهتر است. شما هیچ گاه یک موکت نمایشگاهی را نمی بینید که روی آن طرح های پیچیده و تصاویر خاص وجود داشته باشد. موکت های نمایشگاهی برای فضای رسمی طراحی می شوند بنابراین باید ساده و زیبا باشند.

موکت های نمایشگاهی دارای طرح های مختلفی هستند اما این طرح ها شلوغ و تجملاتی نیستند چون اساسا موکت های این چنینی کارکردی در نمایشگاه ها نخواهند داشت.

مقاوم بودن

از دیگر ویژگی های مهم موکت های نمایشگاهی مقاومت بالای آنهاست. زمانی که نمایشگاهی برگزار می شود بهرحال جمعیت زیادی روی این موکت ها راه می روند و به دیدن محصولات به نمایش در آمده در آن مشغول می شوند. مسلم است که موکت در چنین شرایطی فشار زیادی را تحمل خواهد کرد مخصوصا اگر جمعیت بازدیدکنندگان بالا باشد. این فشار باعث می شود تا بافت موکت آسیب ببیند بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق، باید از موکت هایی برای نمایشگاه استفاده کرد که مقاوم باشند.

موکت های نمایشگاهی دارای مقاومت بسیار خوبی هستند و بر اثر فشارها و رفت و آمدها روی آن آسیب نمی بینند. برای همین با خیال راحت می توان از آنها برای پوشاندن کف نمایشگاه ها استفاده کرد.

عایق صدا بودن

در نمایشگاه ها جمعیت زیادی در حال حرکت هستند و مسلما سروصدای زیادی وجود دارد. موکت های نمایشگاهی به شکلی ساخته می شوند که بتوانند عایق صدا باشند و باعث سروصدای بیشتر در نمایشگاه نشوند. در واقع الیاف آنها به گونه ای است که کمتر صدا را انعکاس می دهد.

جذب گردوغبار

بر اثر حرکت کردن بازدیدکنندگان روی موکت مسلما گردو غبار زیادی در محیط بلند می شود. اگر یک موکت نتواند گرد.وغبار را به خوبی جذب کند این گردو غبارها می توانند باعث اذیت شوند. گرد و غبارها به خوبی توسط موکت های نمایشگاهی جذب می شوند و این خود یکی دیگر از ویژگی های این موکت ها می باشد.

عایق حرارت بودن

زمانی که در یک جایی تحرک و فعالیت زیادتر می شود، مسلما دمای محیط نیز بالاتر می رود. در یک نمایشگاه افراد مدام در حال حرکت و جنب و جوش هستند و این موضوع باعث بالا رفتن حرارت در میان آنها می شود.

موکت های نمایشگاهی این ویژگی را دارند که اجازه نمی دهند تا حرارت زیادی به محیط منعکس شوند و مانند یک عایق عمل می کند و باعث پخش حرارت در محیط می شود.

رنگ های روشن

بیشتر موکت های نمایشگاهی دارای رنگ های روشن هستند. دلیل این که موکت های نمایشگاهی باید دارای رنگ روشن باشند این است که رنگ های تیره باعث می شود ت از جذابیت نمایشگاه کم شود. رنگ های شاد و روشن باعث جذابیت بیشتر یک نمایشگاه می شود و افراد بیشتری را به سوی خود جذب می کند و هم چنین باعث می شود تا افراد بازدیدکننده از حضور در نمایشگاه لذت بیشتری ببرند و حس بهتری داشته باشند.

متناسب بودن با فضای نمایشگاه

فضای هر نمایشگاهی مختص خودش است و تفاوت دارد. برای هر نمایشگاهی باید موکت مناسب آن را پیدا کرد. برای پیدا کردن موکت مناسب نمایشگاهی باید به نکات متعددی توجه شود. به طور کلی موکت های نمایشگاهی طرح های زیادی دارند که از میان انها می توان موکت مناسب را پیدا کرد. پس یکی دیگر از ویژگی های موکت های نمایشگاهی این است که با فضای آن نمایشگاه متناسب است و باعث زیباتر شدن فضای آن می شود.

قیمت مناسب و ارزان

موکت های نمایشگاهی نهایتا برای یک هفته به طور مدام استفاده شوند. هیچ نمایشگاهی برای مدتی طولانی برگزار نمی شود. هم چنین نمایشگاه اتفاقی نیست که تعداد آن در زیاد باشد بنابراین تقاضای زیادی برای آن وجود ندارد. از همین رو موکت های نمایشگاهی دارای قیمت کمتری هستند و ارزان تر از دیگر موکت ها هستند. موکت های نمایشگاهی را می توان با قیمتی مناسب خریداری کرد و از آن برای پوشاندن مکان های مختلف در نمایشگاه استفاده کرد.

نتیجه گیری

نمایشگاه ها به دلیل اهمیتی که دارند باید فضایی مناسب و زیبا را برای بازدیدکنندگان خود فراهم آورند. هر چقدر یک نمایشگاه فضای زیباتر و بهتری را ارائه دهد نتایج بهتری هم خواهد گرفت. پوشش کف نمایشگاه در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است و برای همین است که موکت های نمایشگاهی مهم هستند.

موکت های نمایشگاهی همان گونه که از نامش پیداست ، موکت های مخصوصی هستند که برای نمایشگاه ها استفاده می شوند. این موکت ها می توانند به نمایشگاه جلوه و زیبایی خوبی بدهند .

این موکت ها دارای ویژگی های خاصی هستند. از ویژگی های اصلی آن ساده بودن است چون فضای نمایشگاهی رسمی است بنابراین موکت های شلوغ و تجملاتی برای ان مناسب نیست. این موکت هم چنین دارای مقاومت خوبی است و به خوبی در برابر تردد زیادی افراد روی آن دوام می آورد. به راحتی تمیز می شود و عایق صدا و حرارت است . در واقع جنس این موکت ها به گونه ای است که به صدا و گردو عبار را به خود جذب می کنند. در نتیجه باعث محیطی آرام تر و زیباتر می شوند. این موکت ها در بیشتر موارد دارای رنگ های روشن و شاد هستند چون این رنگ ها به افراد در نمایشگاه ها حس بهتری می دهند. در اخر این که این موکت ها دارای قیمت ارزان تری از دیگر موکت ها هستند چون بهر حال تقاضای زیادی برای آنها وجود ندارد. افراد می توانند با قیمتی مناسب و ارزان دست به خرید این موکت ها بزنند و محل های مختلف نمایشگاه را به خوبی با آن بپوشانند.

مای دکوری

مای دکوری فروشگاهی است که سالهاست در حال ارائه فروش محصولات دکوراسیون داخلی است. این فروشگاه انلاین سالهاست که در این زمینه فعالیت می کند و همواره بهترین خدمات را به مشتریانش عرضه کرده است.

اگر دنبال موکت نمایشگاهی یا دیگر انواع موکت ها هستید  می توانید از این فروشگاه اقدام کنید و دست به خرید محصولی باکیفیت بزنید. انواع موکت ها با طرح ها و رنگ های مختلف توسط مای دکوری عرضه می شود و شما می توانید از میان آنها دست به انتخاب بزنید و موکت مور نظر خود را خریداری کنید. خوبی خرید از مای دکوری این است که افراد از کیفیت محصولات مطمئن خواهند بود.

مای دکوری هم چنین تخفیف های ویژه ای را عرضه می کنند که افراد می توانند با استفاده از آنها هزینه خریدهای خود را پایین اوردند. پس از آن که محصولی توسط مشتری سفارش داده شد ، به سرعت برایش ارسال می شود و در ظرف کمترین زمان بدستش خواهد رسید. فرقی نمی کند در کجای کشور باشید چون مای دکوری به اقصی نقاط کشور ، محصول را ارسال می کند و این کار را هم با هزینه ای اندک انجام می دهد.

در کنار این ها مشتری از خدمات پس از فروش بسیار عالی بهره مند می شود. در صورتی که مشکلی برای محصول خریداری شده پیش آمد، فرد می تواند با یک تماس با مای دکوری برای رفع آن اقدام کند. تیم های مای دکوری همواره آماده هستند تا در سریع ترین زمان ممکن، پاسخگوی مشکلات باشند.

به طور کلی مای دکوری، فروشگاهی آنلاین و معتبر است که سعی می کند خدماتی بسیار مناسب را به افراد ارائه دهد. با خرید از مای دکوری ، شما محصولاتی باکیفیت برای خود خواهید داشت.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()