سبد خرید 0

موکت قرمز هیئتی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 5 مرداد 1401 در ساعت 10 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت قرمز رنگ برای هیئت

با نزدیک شدن به ایام عزاداری مذهبی و ماه های محرم و سفر گروه های مذهبی کم کم برای آماده سازی و تجهیز یک مکان مناسب برای برگذاری عزاداری دست به کار میشوند.

از جمله کارهایی که برای فضا سازی در محیط های مذهبی و هیئتهای عزاداری انجام میشود میتوان به دیزاین داخلی محیط و حسینیه ها اشاره کرد. از سقف تا کف هیئت های مذهبی قابل طراحی و فضا سازی است که انرژی خیلی زیادی از افراد میگیرد. 

در این میان بعضی مواقع افراد با کسری جنس با طرح و رنگ دلخواه مواجه میشوند که یکی از بدترین مواقع اجرا میباشد، شما تصور کنید حاصل تلاش چندین روزه گروهی برای نبودن یک یا چند متریال با مشکل مواجه میشود ، در این هنگام خستگی به تن افراد میماند و از نتیجه کار به صورت صد در صدی رضایت حاصل نمیشود. اما چه میشود کرد؟

یکی از اینگونه اجناس که بعضی از گروه ها برای تهیه آن به مخاطره میوفتند، پوششی برای کف و یا موکت است که به لحاظ هزینه مناسب خود بسیار باصرفه و مورد استقبال است. حال آنکه بیشترین کاربرد را در این مواقع موکت قرمز هیئتی دارد که از نایاب ترین موکت های بازار به شمار میرود. حتما شما هم بارها در مراسماتی شرکت کردید که از موکت قرمز برای کفسازی استفاده کرده اند و احتمالا از این به بعد به این فکر فرو میروید که چگونه موکت با این رنگ تهیه کرده اند. البته مورد مصرف این نوع محصولات در زمان راهپیمایی اربعین هم بسیار بسیار افزایش میابد که بعضی افراد برای تهیه این محصول به چالش میوفتند.

اما جای هیچگونه ناراحتی نیست!

مجموعه مای دکوری با دانش این موضوع که در ایام محرم هیئت های مذهبی نیاز زیادی به موکت هیئتی یا موکت قرمز دارند از ماه ها قبل اقدام به تولید این محصول نموده و متراژ زیادی از این محصول را در انبار های خود موجود دارد تا بتواند سهم خود را در ادای این فریضه دینی ادا نماید.

در حال حاضراین مجموعه آماده فروش انواع موکت قرمز رنگ و موکت هیئتی با کیفیت های مختلف است که افراد میتوانند از بین کیفیت های مختلف و رنگ بندی های متنوع بسته به نیاز خود جنس دلخواه را تامین نمایند. 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()