سبد خرید 0

موکت طرح فرش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 29 ارديبهشت 1400 در ساعت 12 : 56 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

موکت ها به طور کلی می توانند ورودی خانه ی شمارا زیبا کنند. زیبایی ، عملکرد ، ارزش و پایداری موکت آن را به یک انتخاب مناسب برای منزل شما تبدیل کرده است. موکت با مهار کردن اثر لغزش و افتادن ، کاهش صدا و تمرکز ، فضای خانه ها را بهبود می بخشد. موکت های امروزی سازگار با محیط زیست هستند ، برای مقاومت در برابر لک شدن و محو شدن ، و حتی در برابر ترافیک شدید پا در محل های پر تردد ، مهندسی شده اند.


موکت طرحدار چیست؟


موکت طرحدار با داشتن بافت غنی و الیاف حلقه ای کم برش و ساده  به ایجاد ظاهری پیچیده به طراح کمک می کند. امروزه یکی از مرسوم ترین سبک های موکت ، نمای متمایز دارد و علاقه بصری به ظاهر طرح دار را در عین حفظ ظرافت یک رنگ یکنواخت بیشتر شده است. بیشتر سبک های محبوب شامل الگوهای هندسی ، نقطه سنجاق و خطوط است.
طراحان داخلی غالباً از ساختار و الگوهایی برای تعریف سبک یک فضا استفاده می کنند. این باعث انتقال کیفیت و ایجاد علاقه در یک اتاق می شود. موکت طرح دار روشی مناسب برای استفاده از پالت کف خنثی (بژ و خاکستری) و جلوه دادن اتاق شما به فضای جذاب ، گرم و زیبا شده است. موکت طرح دار می تواند راز ساختن یک خانه واقعاً به یاد ماندنی باشد.
فرش طرح دار دارای یک حلقه کم و زیاد است و بدون برش رها می شود یا ممکن است شامل یک حلقه طرح دار متمایز باشد که هنگام برش برخی از حلقه ها در طی مراحل تولید ، ایجاد می شود. این به ایجاد الگوهای متمایز در موکت مانند اشکال هندسی ، نقطه ها یا خطوط کمک می کند.
موکت طرح دار یک انتخاب عالی برای هر اتاق نیاز به موکت است که می تواند از انواع ریختن ، لکه ها و فرسودگی دوام بیاورد. همچنین می تواند ظاهری متمایز و جسورانه را متناسب با هر سبک یا طرحی ارائه دهد. انتخاب موکت مناسب تصمیم مهمی برای طراحی داخلی خانه شما است ، خصوصاً موکت طرح دار Empire می تواند به شما کمک کند گزینه مناسبی را برای کمک به زیبایی اتاق خود انتخاب کنید. اگر به نصب سریع موکت یا تعویض کامل موکت سریع نیاز دارید ، یک متخصص کفپوش نصب شما را در هنگام برآورد رایگان در خانه برنامه ریزی می کند!


چرا موکت طرح فرش را انتخاب می کنیم؟


موکت طرح فرش یک کف پوش لوکس و راحت است. برای اتاق در خانه یا اداره گزینه ی مناسبی است. از یک موکت ساده برای اتاق خواب نرم گرفته تا یک موکت مجلل برای اتاق نشیمن یا اتاق هتل ، یک موکت کاربردی برای راهرو و پله ها یا دفتر خانه ها به شمار می رود.


دلایل زیادی برای انتخاب موکت در طرح فرش وجود دارد مانند:


موکت با طرح فرش می تواند فضای داخلی را زنده و شاداب نگه دارد . موکت با طرح فرش با حفظ ذرات گرد و غبار موجود در هوا ، آب و هوای داخلی را بهبود می بخشد. موکت ذرات را به دام می اندازد و آنها را در الیاف محبوس نگه می دارد تا زمان بعدی برای تمیز کردن موکت به تعویق بیفتد. بنابراین ، حساسیت به گرد و غبار نباید مانعی برای انتخاب موکت باشد. بنیاد آسم آلمان حتی به این نتیجه رسیده است که موکت با طرح فرش بهتر از هر موکت دیگری گرد و غبار را حفظ می کند و در نتیجه هوای داخلی تمیزتر است.
موکت های طرح فرش خاصیت جذب صدا هم دارند. موکت طرح فرش خاصیت جذب صدا دارد. روی پله ها ، در اتاق نشیمن یا در یک دفتر کار. یک موکت صداها را منعکس نمی کند ، آنها را جذب می کند بنابراین سطح صدا را به حداقل می رساند. ارتفاع و تراکم موکت طرح فرش بر میزان تاثیر گذاری عایق صدا بسیار موثر است. یک موکت، آکوستیک اتاق را بهبود می بخشد. صداهای محیطی توسط اتاقهایی که دارای موکت هستند به حداقل می رسند.
 زیبایی واستایل فضای مورد نظر را افزایش می دهد. با هزاران سبک و رنگ موکت، انتخاب نهایی شما نحوه شخصی سازی فضای زندگی شما را نشان می دهد. موکت می تواند یک پایه خنثی باشد ، یا می تواند یک نقطه کانونی با رنگ های زنده و الگوهای محکم تر و جسورتر باشد ولی زمانی که شما موکت با طرح فرش را انتخاب می کنید موکت نقطه ی کانونی فضای شما می شود.
موکت طرح فرش ایمن و گرم است. فرض کنید فضای جلوی شومینه همیشه داغ است و اگر پابرهنه سمت آن بروید می سوزید ولی اگر موکت با طرح فرش پهن کنید از این خطر در امان خواهید بود و هم چنین دیگر نیازی نیست روی سنگ کودکانتان بازی کنند زیرا موکت را می توانید بر روی آن پهن کنید با نصب موکت ، همه این فعالیت ها بسیار راحت است. موکت طرح فرش بر روی پا و مفاصل ملایم است و سفتی ندارد.  موکت نیز غیر لغزنده است. خطر لیز خوردن روی موکت بسیار کمتر از کف صاف است. و اگر فرد سقوط کند ، با نرم و انعطاف پذیر بودن موکت با طرح فرش، احتمال آسیب دیدگی کمتر است.
موکت با طرح فرش راحتی خاصی دارد و باعث می شود لوکس به نظر برسد. موکت با طرح فرش یک کفپوش پارچه ای است که احساس راحتی و لوکس بودن را برای شما فراهم می کند. برای راحتی بیشتر و افزایش طول عمر از زیرانداز با کیفیت خوب استفاده کنید. زیرانداز تمام اثرات مثبت موکت با طرح فرش مانند عایق صدا و انرژی و احساس راحتی و تجمل را به حداکثر می رساند.
موکت با طرح فرش در همه جا می تواند پهن شود و یا می توان گفت همه کاره است. موکت با طرح فرش جزو متنوع ترین کفپوش ها است. امکانات آن بی پایان است! موکت ها با طرح فرش در رنگها ، ساختارها و طرحهای مختلفی وجود دارند. رنگ ها ، الگوها و طرح ها را با هم ترکیب کنید و یک موکت منحصر به فرد ایجاد کنید. از نمادهای PRO-DIS استفاده کنید تا تصمیم بگیرید کدام موکت مناسب شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و توضیح در مورد نمادهای مختلف PRO-DIS می توانید به وب سایت مای دکوری مراجعه کنید.
موکت با طرح فرش کیفیت هوای داخلی را بهبود می بخشد. در واقع به عنوان یک فیلتر هوای منفعل عمل می کند ، گرد و غبار ، گرده و ذرات را به دام می اندازد و سپس آنها را از منطقه تنفسی خارج می کند.
اگرچه ما ممکن است به طور معمول موکت را با کیفیت هوا در محیط داخلی مرتبط نکنیم ، اما تأثیر بسیار مثبتی دارد. جاذبه زمین باعث می شود ذرات معمول خانگی مانند گرد و غبار ، گرده گل ، و مرغ حیوانات خانگی و حشرات روی زمین بیفتند. موکت ذرات را به دام می اندازد ، آنها را از منطقه تنفسی خارج می کند و گردش آنها را در هوا کاهش می دهد. تمیز کردن مناسب با جاروبرقی های مورد تایید CRI به طور موثری گرد و غبار و مواد آلرژی زا را از روی موکت پاک می کند و به آنها در خارج از هوای تنفسی کمک می کند.
تصور غلط این است که افراد مبتلا به آسم و آلرژی باید از موکت با طرح فرش در خانه خودداری کنند. در واقع، خلافش درست است. مطالعات نشان داده است که موکت تمیز شده به درستی به کاهش علائم کمک می کند و بهترین گزینه کفپوش برای افرادی است که با آسم و آلرژی سر و کار دارند.
وقتی موکت با طرح فرش تمیز و خشک نگه داشته شود ، کپک به راحتی نمی تواند روی الیاف مصنوعی رشد کند. موکت به عنوان یکی از کمترین آلاینده های ترکیبات آلی فرار در بین گزینه های مختلف کفپوش شناخته شده است.موکت ها با طرح فرش از مقررات مربوط به کیفیت هوا در محیط داخلی یا فراتر از آن برخوردار هستند و کمترین میزان انتشار محصولات در بازار را دارند.


موکت با طرح فرش مناسب ترین انتخاب است


صنعت موکت با طرح فرش الیاف آن از مواد قابل بازیافت تشکیل شده است و از این جهت مناسب محیط زیست می باشد و علاوه بر آن خود موکت هم قابل بازیافت است. وقتی موکت به پایان عمر طولانی خود می رسد ، برای ساخت موکت جدید مجدداً مورد استفاده قرار می گیرد یا در محصولات مختلفی از جمله زونا بام ، سقف های راه آهن و قطعات خودرو بازیافت می شود.


جمع بندی


در این مقاله مای دکوری سعی داشت که موکت با طرح فرش را به شما معرفی کند. و همان طور که دیدید این گونه موکت ها در جاهای مختلفی کاربرد دارند و مزایای زیادی دارند و باعث می شوند که فضای خانه یا محل کار لوکس به نظر برسد و نکته ی مهم این است که با پهن کردن آن دیگر نیازی به پهن کردن فرش نیست بنابراین جنبه ی اقتصادی دارد و در هزینه ها صرفه جویی می کند.

مای دکوری :

مای دکوری فعالیت تخصصی در زمینه ی دکوراسیون منزل محل کار و...دارد و ارایه دهنده ی به روز ترین پرده ها موکت ها و چمن مصنوعی و... با توجه به فضای مورد نظر شما است پس برای زیبا و لوکس به نظر رسیدن فضای مورد نظر خود فقط کافی است که محل کار یا منزل خود را به مای دکوری با خیال راحت بسپارید.


منابع:


https://carpet-rug.org/carpet-for-homes/benefits-of-carpet/
https://www.edelcarpets.com/en/information/advantages/
https://www.empiretoday.com/carpet/pattern-carpet

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()