سبد خرید 0

مزایای موکت طرح راش

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 8 خرداد 1400 در ساعت 11 : 34 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان گونه که می دانید موکت یکی از کفپوش های مهم و رایج در خانه هاست. موکت در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارد و هر کس بر حسب سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب می کند و استفاده می نماید. یکی از این طرح ها، طرح راش است که در این مقاله به مزایای آن و دیگر خصوصیاتش پرداخته شده است.

پالاز موکت

پالاز موکت بدون شک نامی آشنا برای همگان است. این برند که سالهاست که در حال تولید انواع موکت هاست به خوبی در بین مردم جا باز کرده است. خیلی ها انتخاب اولشان پالاز موکت است. دلیل این موضوع این است که محصولات پالاز موکت هم دارای قیمت مناسبی هستند، هم کیفیت بسیار خوبی دارند و هم محصولات آنها در طرح ها ومدل های متنوع و زیبا عرضه می شود.

افراد به راحتی می توانند محصول مناسب خود را در میان محصولات پالاز موکت پیدا کنند و آن را برای کف منزل یا دیگر مکان ها استفاده کنند.

یکی از طرح های پالاز موکت، طرح راش است که طرفداران بسیاری دارد و خیلی ها از آن برای پوشاندن کف منزل خود استفاده می کنند. در زیر به مزایای این طرح پرداخته شده است.

مزایای موکت طرح راش

راش در واقع نام درختی است. نام این موکت هم از همین درخت گرفته شده است.درخت راش درختی است که در ارتفاعات می روید و درختی مقاوم و بادوام است. این که نام این موکت راش نامیده شده است همان اشاره به مقاومت بالای آن است. در زیر به مزایای موکت طرح راش اشاره شده است:

مقاومت عالی

بدون شک مهم ترین مزیت موکت های طرح راش ، این است که مقاومت بالایی دارند و به همین دلیل هم مورد انتخاب خیلی ها هستند. این موکت ها به خاطر این که از الیاف مقاوم و منسجمی ساخته می شوند به خوبی می توانند در برابر فشارهایی که به آنها وارد می شود و دیگر چیزها دوام بیاورند و آسیب نبینند. موکت راش به دلیل این که مقاومت مناسبی دارد به خوبی می تواند در برابر اجسام سنگین مقاومت کند و آسیب نبیند.

همین مزیت است که باعث می شود این موکت به خوبی در جاهای شلوغ و پرتردد مورد استفاده قرار گیرد و مدت زیادی بدون آن که آسیبی به آن وارد شود دوام داشته باشد. وسایل سنگین و وسایلی مانند صندلی های چرخدار روی این موکت تاثیری ندارند و نمی توانند به بافت آن آسیب برسانند. بافت طرح موکت راش به گونه ای است که به خوبی در مکان های شلوغ دوام می آورد. بافت

ثبات رنگ خوب

یکی دیگر از مزیت های موکت طرح راش این است که دارای ثبات رنگ بسیار خوبی است. اگر مدت های زیادی این موکت در معرض نور و آفتاب باشد، رنگ آن دچار تغییر خاصی نخواهد شد. دلیل این ثبات رنگ، الیاف پلی آمیدی ان است که در برابر اشعه های مضر مقاوم است و هم چنین اثرات منفی ناشی از گردو غبار را خنثی می کند. این موضوع باعث می شود تا موکت طرح راش دارای ثبات رنگ بسیار خوبی باشد. اگر موکت طرح راش را خریداری کنید دیگر نگران تغییر رنگ و تیره شدن آن نخواهید بود چون می دانید که موکت با ثبات رنگ مناسب دارید.

تنوع در طرح و رنگ

این موکت مقاوم و با ثبات رنگ ، دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است و این خود مزیتی دیگر است. همان گونه که خودتان می دانید در مسئله دکوراسیوم، یکی از مسائل مهم رنگ یک کفپوش است. موکت های طرح راش با رنگ های و طرح های زیبای خود به خوبی نیاز شما در این زمینه را مرتفع می کنند. شما می توانید از موکت طرح راش در انواع مکان ها استفاده کنید و نگران چیزی نباشید. بنابراین از دیگر مزایای این موکت، تنوع در طرح و رنگ است.

 

شستشوی آسان

از دیگر مزیت های این موکت اینست که به راحتی شسته می شود و شما در هنگام شستن آن نگران چیزی نخواهید بود. شما می توانید با مواد شوینده خاص ، این موکت را به راحتی بشویید. موکت طراح راش بر اثر شستشو هیچ آسیبی نمی بیند و رنگ آن دچار تغییر نمی شود. در واقع این ثبات رنگ و بافت محکم آن است که باعث می شود تا خیال شما بابت شستشوی این موکت ها راحت باشد.

قیمت مناسب

موکت طرح راش هر چند مشتریان فراوانی دارد اما قیمت بالایی ندارد. پالاز موکت قیمت این نوع موکت را به گونه ای قرار داده است که افراد بتوانند با دادن هزینه مناسب آن را خریداری کنند. ممکن است طرح ها و رنگ های مختلف این طرح کمی با هم اختلاق قیمت داشته باشند اما به طور کلی ، این موکت دارای قیمت مناسبی است و افراد می توانند به راحتی ان را خریداری کنند و از ان برای پوشاندن منازل و اماکن خود استفاده کنند.

عایق گرما و سرما بودن

یکی دیگر از مزیت های موکت طرح راش این است که از نفوذ گرما یا سرما به اندازه خود جلوگیری می کنند. این موکت به دلیل این که ضخامت و مقاومت بالاتری نسبت به خیلی از موکت ها دارد و الیاف آن نیز محکم و در هم تنیده هستند به راحتی عایق گرما و سرما و حتی صدا می شوند و این خود مزیت دیگری است که باعث می شود خیلی ها دوست داشته باشند این موکت را انتخاب کنند.

طول عمر عالی

دیگر راحت می توان حدس زد که وقتی یک موکت دارای مقاومتی عالی باشد، ثبات رنگ مناسبی داشته باشد و بافتش محکم باشد به راحتی عمری طولانی خواهد داشت و زود دچار ساییدگی و تخریب نخواهد شد. موکت های طرح راش می توانند تا سالها مانند روز اول نو و زیبا به نظر برسند و تا سالها بدون مشکلی از آنها استفاده شود. این خود مزیت دیگر این نوع موکت است  که برای خیلی ها مهم است. هیچ کسی دوست ندارد مدام برای موکت خود هزینه کند. موکت طرح راش خیلی کم هزینه روی دست صاحبش می گذارد مگر این ک اتفاق خاصی پیش بیاید.

نتیجه گیری

پالاز موکت یکی از نام های مشهور در زمینه موکت در ایران است. بدون شک همه شما نام این محصول را شنیده اید و خیلی از شما نیز تا به حال محصولات این برند را از نزدیک دیده اید.

پالاز موکت سالهاست که انواع موکت ها را در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه می کند. یکی از این موکت های زیبا وبادوام ، موکت طرح راش می باشد که طرفداران زیادی هم دارد.

این موکت دارای مزیت های زیادی است که می تواند برای کسی که ان را خریداری می کند بسیار سودمند و مفید باشد. مهم ترین طرح این موکت، مقاومت عالی ان است. این موکت دارای مقاومتی مناسب است وهمین موضوع باعث می شود تا در برابر ضربه، فشار و ساییده شدن مقاوم باشد. از همین رو از این موکت می توان در جاهای پرتردد و شلوغ می توان استفاده کرد و نگران چیزی نبود. به دلیل مقاومتش این موکت در برابر اجسام سنگین و فشار قدم ها و دیگر چیزها به راحتی دوام خواهد آورد.

از دیگر مزیت های این موکت می توان به این موارد اشاره کرد که به راحتی قابل شستشو است،عایق گرما وسرماست، طول عمر مناسبی دارد، ثبات رنگ بسیار خوبی دارد و بر اثر شستشو و نور دچار تغییر رنگ نمی شود و در آخر این که در طرح ها و رنگ های متنوع عرضه می شود .

افرادی می توانند موکت طرح راش پالاز موکت را با خیال راحت خریداری کنندو از ان برای پوشاندن منزل خود استفاده کنند. البته این موکت مقاوم برای جاهای دیگر نیز قابل استفاده است.

مای دکوری

مای دکوری، فروشگاهی است که سالهاست در حال فروش لوازم و وسایل دکوراسیون داخلی است. این فروشگاه معتبر بهترین محصولات را به مشتریان عرضه می کند..

یکی از محصولاتی که توسط این فروشگاه عرضه می شود، موکت می باشد. شما می توانید محصولات انواع برندهای مشهور مانند پالاز موکت را در این فروشگا بیابید.

یکی از محصولات پالاز موکت که شما می توانید در این فروشگاه آنلاین بیابید و قیمت و مشخصات ان را ببینید، موکت طرح راش می باشد.

این محصول توسط مای دکوری در قیمتی مناسب عرضه می شود و افراد می توانند با سفارش دادن، ان را به راحتی خریداری کنند. محصول ظرف دو تا سه روز کاری به دست مشتری خواهد رسید. افراد در فروشگاه مای دکوری ، از لحاظ قیمت و کیفیت خیالشان راحت است چون می دانند که با یک مجموعه حرفه ای تعامل دارند.

علاوه بر این ها خدمات پس از فروش این فروشگاه آنلاین نیز بسیار عالی است و شما می توانید به خوبی این موضوع را درک کنید. در صورتی که از این فروشگاه محصولی خریداری شود و برای آن مشکلی پیش بیاید، تیم های مای دکوری به سرعت پاسخگو خواهند بود و در اسرع وقت به مشکل رسیدگی خواهند کرد. مای دکوری همواره رضایت مشتریان خود را در نظر گرفته است و سعی کرده است تا با ارائه محصولاتی با کیفیت و خدمات فروش و پس از فروشی عالی، بهترین ها را به مشتریان خود ارائه دهد

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()