سبد خرید 0

مزایای خرید اینترنتی پالاز موکت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 دی 1399 در ساعت 8 : 58 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

وضعیت کنونی جامعه شرایط را به­نحوی رقم زده تا افراد بیشتری را به خرید اینترنتی اجناس و کالا های مورد نیازشان ترغیب کند و این پرهیز از خرید حضوری اجناس منجر به افزایش سریع فروشگا‌های اینترنتی شده و بسیاری از مردم را به خرید اینترنتی و غیرحضوری سوق داده است. به طور کلی خرید اینترنتی هر کالایی قواعد و نکات خاصی دارد که می‌توانند منجر به بهبود عملکرد مشتریان در خرید باشند. در ادامه این مطلب با مای دکوری همراه باشید تا نکاتی در ارتباط با خرید اینترنتی پالاز موکت و مزایا و معایب آن در اختیار شما قرار دهیم.

محبوبیت

کفپوش‌های بسیاری با طرح‌ها، رنگ‌ها و جنس‌های گوناگونی همه روزه تولید شده و در بازار به فروش می‌رسند. یکی از محبوب‌ترین و البته قدیمی‌ترین انها موکت های پالاز میباشد که قبل از هرچیزی بهتر است علت محبوبیت پالاز موکت را بیشتر بشناسیم.

پالاز موکت از دسته محصولاتی میباشد که به عنوان یکی از گزینه های اصلی برای کفپوش خانه و محل کارمان در نظر می‌گیریم چون این برند، نامی قدیمی و آشنا در صنعت موکت ایران و در بین مصرف کنندگان موکت ایرانی میباشد. با نگاهی به گذشته پالاز موکت در میابیم که طی این سال ها همیشه روندی مثبت و رو به پیشرفت داشته است. از دهه های پیش تا کنون، موکت پالاز اعتماد بسیاری از مصرف کنندگان را به محصولات خود جلب کرده است. طوری که امروزه پس از گذشت سالیان سال شاهد تنوع بسیار بالای محصولات و شبکه فروش گسترده آن هستیم. تمامی موارد گفته شده میتواند دلیلی برای محبوبیت این موکت پر زرق و برق بنظر آید!

اما محبوبیت تنها باعث نمیشود شما اقدام به خرید اینترنتی پالاز موکت کنید، نکاتی وجود دارد که هنگام خرید باید به آن ها توجه ویژه ای داشته باشید:

 نکات مهم هنگام خرید اینترنتی موکت:

  • ·       جنس موکت:

موکت ها در جنس های متنوعی ارائه می‎ شوند و قیمت انها نیز اغلب بر اساس جنس موکت بالا و پایین می شود. شناخت انواع موکت و کاربردهایشان می تواند اولین قدمی باشد که شما را در خرید موکت راهنمایی کند.

 

با توجه به اینکه موکت را برای چه فضایی خریداری می کنید جنس مناسب را انتخاب کنید. میزان شلوغی فضا و رفت و آمد روی موکت را در نظر بگیرید و به وسایلی که قرار است روی آن چیده شود نیز توجه داشته باشید.

همه این ها به انتخاب جنس مناسب موکت مناسب فضایی که دارید کمک می کند. برخی از موکت ها مقاومت پایین تری دارند و برای فضاهای پرتردد مناسب نیستند و خیلی زود خراب می شوند. اگر فضای پرترددی دارید به دنبال موکت های ضخیم تر و مقاوم تر یعنی پالاز موکت بگردید.

برای اینکه گزینه مطلوبی را برای منزل‌تان خریداری کنید باید با این انواع آشنا باشید که عبارتند از:

  •     پشم

موکت‌های پشمی از جنس‌های قدیمی بازار میباشند که رنگ و طرح متنوعی دارد و جنس مناسبی برای فضاهای مختلف منزل‌تان خواهد بود. موکت‌های پشمی نسبت به لک شدن مقاوم هستند و از این روی، برای مکان‌های پرتردد هم مفید خواهند بود.

  • نایلون

موکت‌های نایلونی به موکت‌های پشمی در ظاهر شباهت زیادی دارند اما قیمت‌شان از پشم کمتر میباشد. موکت‌های نایلونی هم طرح‌هایی متنوع دارند و در قالب موکت‌های پرزبلند (اصطلاحا شَگی) و پرز کوتاه عرضه می‌شوند.

  • پلی‌پروپیلن

پلی‌پروپیلن از انواع دیگر موکت است که جنس آن به گونه ایست که در مقابل لک شدن و آب، مقاومت خوبی دارد. به همین دلیل، انتخاب خوبی برای محیط‌های پرتردد است. خاصیت ارتجاعی پلی‌پروپیلن از نایلون کمتر است و برای محیط‌هایی مانند آرایشگاه مناسب به شمار می‌رود.

  •    کیفیت موکت

کیفیت موکت به غیر از جنس موکت به نوع بافت آن نیز بستگی دارد. اگر موکت با جنس خوب اما بافت نامناسب بخرید ممکن است خیلی زود از بین بروند. بخصوص موکت های پشمی یا موکت تافتینگ ها که پرزهای بلندتری دارند و ممکن است در اثر راه رفتن این پرزها از جای خود خارج شوند. همچنین نحوه نصب موکت نیز به دوام و کیفیت آن مرتبط میباشد که پیشنهاد ما برای نداشتن هیچ کدوم از دردسر های ذکر شده، خرید اینترنتی پالاز موکت از فروشگاه اینترنتی مای دکوری میباشد.

خرید اینترنتی پالاز موکت

  •    انتخاب رنگ و طرح مناسب موکت

انتخاب رنگ و طرح مناسب یکی از سخت ترین و پیچیده ترین مراحل خرید موکت به شمار می رود. این در حالیست که اغلب ما تصور می کنیم رد شدن از این مرحله بسیار کار راحتی است اما با وجود رنگ ها و طرح های متنوع در بازار، احتمالا کار را برای شما سخت خواهد کرد.

پیش از اینکه نسبت به خرید موکت اقدام کنید به اتاق خود نگاه کنید و ببینید می خواهید چه احساسی در این اتاق ایجاد کنید. رنگ موکت زودتر از طرح آن نظرها را به خود جلب می کند، پس اگر خیلی زود میخواهید به جوابتان برسید، پیشنهاد ما انتخاب رنگ و طرح دلخواهتان از فروشگاه اینترنتی مای دکوری میباشد.

گاهی یک موکت ساده می تواند بهترین انتخاب برای یک اتاق باشد چرا که به خوبی سایر وسایل اتاق و چیدمان را تکمیل میسازد. گاهی نیز ممکن است فضای اتاق نیاز به یک تحول داشته باشد که در این صورت طرحی زیبا و متنوع می تواند آن چشمگیری در فضا ایجاد کند.

موکت پرز بلند نخرید!

 موکت‌های پرز بلند اگرچه ضخامت زیادی دارند و می‌توانند از آسیب دیدن کودک شما پیشگیری کنند، اما تمیز کردن آن‌ها بسیار دشوار است و از آن‌جایی که حضور کودکان باعث پر شدن موکت از خرده ریز‌های خوراکی خواهد بود، در اینصورت پیشنهاد ما این است که از خرید اینرنتی موکت پرزبلند پرهیز کنید.

انتخاب درست موکت!!!

 در خرید اینترنتی موکت دقت داشته باشید که موکت‌های رنگ روشن معمولا منجر به بزرگتر دیده شدن فضا می‌شوند و موکت‌های رنگ تیره فضا را کوچکتر نشان می‌دهند. همچنین موکت‌های ساده معمولا فضا را بزرگتر نشان داده و موکت‌های پرنقش و طرح دار فضا را کوچکتر نشان می‌دهند.

 

مقاومت موکت!!!

موکت‌های ضخیم معمولا مقاومت بیشتری نسبت به موکت‌های نازک‌تر دارند. در هنگام خرید این موضوع را در نظر بگیرید که اگر قصد خرید اینترنتی موکت برای فضایی پر رفت و آمد را دارید، باید موکت‌های ضخیم پالاز موکت را انتخاب کنید. خرید موکت‌های با ضخامت پایین برای مکان‌های پر رفت و آمد مانند راهرو‌ها و یا اتاق نشیمن انتخاب مناسبی نیست.

قیمت موکت!!!

قبل از خرید اینترنتی موکت باید هزینه‌های لازم را نیز برآورد کنید. حواس‌تان باشد که علاوه بر متراژ موکت که خریداری می‌شود هزینه‌های جانبی در خرید اینترنتی را هم در نظر بگیرید و قیمت آن را بدانید. برای مثال، ارسال و حمل موکت از سوی کارگران و نصب آن را هم در نظر بگیرید. پس فقط به هزینه خود موکت فکر نکنید باید حواس‌تان به برآورد کلی قیمت باشد.

نظرات کاربران فروشگاه

 یکی از مزایای اصلی خرید اینترنتی موکت این است که به شما امکان می‌دهد نظرات کاربران دیگری که از موکت موردنظر شما استفاده کرده‌اند را بخوانید و با آگاهی بیشتری انتخاب کنید. پس به هیچ وجه از خواندن نظرات کاربران دست بر ندارید.

در خرید اینترنتی پالاز موکت برای انتخاب صحیح و مناسب به مواردی که عنوان شد، دقت کنید. یادتان باشد که خرید این کالا، فرایندی زمان‌بر است. پس اگر در خرید دقت کافی به خرج ندهید، نتیجه‌ای نامطلوب خواهید گرفت که تعویض و صرف هزینه مجدد برایش کمی دشوار میباشد.

مزایای پالاز موکت

 مزایای خرید اینترنتی موکت

     راحتی در خرید اینترنتی پالاز موکت

     قیمت بهتر در خرید اینترنتی پالاز موکت

     صرفه‌جویی در زمان

     امکان مقایسه قیمت‌های کالا‌ها

     دور ماندن از شلوغی و ترافیک خیابان‌ها

     مصون ماندن از ابتلا به هرگونه ویروس و بیماری

     به دست آوردن دقیق‌ترین اطلاعات درباره محصول

     آگاهی از تخفیفات فصلی و دوره‌ای مخصوص خرید اینترنتی پالاز موکت

     دسترسی ۲۴ ساعته

     جستجوی آسان کالا

 

معایب خرید اینترنتی موکت

     عدم امکان بررسی کالا از نزدیک

     سرعت پایین اینترنت هنگام خرید اینترنتی موکت

     عدم امکان استفاده بلافاصله از محصول پس از خرید اینترنتی موکت

نکته بسیار مهم:

   هنگام خرید اینترنتی موکت دقت داشته باشید که موکت‌های باکیفیت معمولا قیمت‌های بالاتری دارند، اما عکس این قضیه برقرار نیست و موکت‌های گران قیمت الزاما با کیفیت نیستند، برخی از موکت‌ها صرفا به دلیل داشتن طرح‌های زیبا و خاص گران‌تر هستند. گاهی ممکن است شما یک موکت زیبا را با قیمت بالا و کیفیت بسیار پایین خریداری کنید***

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد مزایای خرید اینترنتی پالاز موکت در نظر گرفته می‌شوند اما با گسترش روزافزون این شیوه از خرید و فروش در کشور ما، نمی‌توان با قاطعیت خرید اینترنتی یا خرید حضوری را بهترین شیوه دانست! نظر شما چیست؟

مای دکوری

همانطور که بررسی کردیم مزایای خرید اینترنتی موکت بسیار بیشتر از معایب آن است. پس اگر قصد خرید موکت را دارید، با در نظر گرفتن نکات گفته شده و با آگاهی کامل انتخابی درست و متناسب با نیازتان داشته باشید. فروشگاه اینترنتی مای دکوری از معتبرترین فروشگاه های موکت و پارکت کشور بوده، که میتوانید خریدی ارزان و با کیفیت را با ما تجربه کنید.

امیدواریم که از مطالب گفته شده استفاده کامل را برده باشید، شرکت مای دکوری از جمله شر کت هایی میباشد که می توانید با خیال راحت کفپوش خود را از بین طرح و رنگ های متنوعی که ارائه میدهد، بهترین آنها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید، هم چنین می توانید سوالات خود را از طریق شماره 02133126516 با ما در میان بگذارید تا پاسخ آنها را از متخصصان دریافت کنید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()