سبد خرید 0

که پارکت لمینت هایگلاس چیست و چه مزایایی دارد

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 30 فروردین 1400 در ساعت 14 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

همان طور که می دانید امروزه برای پوشش کف یک خانه یا مکان، از کفپوش های مختلفی استفاده می شود. یکی از گزینه هایی که برای پوشش کف خانه استفاده می شود ، پارکت لمینت است. پارکت لمینت در انواع مختلفی ارائه می شود. یکی از انواع پارکت لمینت ، پارکت لمینت هایگلاس است. در این مقاله به این پرداخته شده است که پارکت لمینت هایگلاس چیست و چه مزایایی دارد.

طبقه بندی پارکت لمینت ها

اگر بخواهیم پارکت لمینت ها را تقسیم بندی کنیم می توانیم از طریق روش های گوناگونی این کار را انجام دهیم. اگر از لحاظ روشنایی و شفافیت بخواهیم پارکت ها را تقسیم بندی کنیم آنگاه باید آنها را به سه دسته زیر قسمت کنیم:

پارکت لمینت مات

همان طور که ازنامش پیداست این پارکت لمینت ها دارای رنگ مات هستند و شفافیت چندانی ندارند. چنین پارکتی باعث می شود تا فضای یک خانه به فضای دنجی تبدیل شود. هم چنین این پارکت برای کسانی که اهل تمیز کردن و نظافت زیاد نیستند بسیار مناسب است و می تواند گردو غبارها را به خوبی مخفی کند. در پوشش مات کف کسی چندان متوجه گردو غبارها نخواهد شد. این پارکت ها ترکیب رنگ بالایی دارند و می توانند مورد پسند خیلی ها باشند.

پارکت لمینت نیمه براق

این پارکت لمینت ها شفافیت متوسطی دارند و همان گونه که از نامشان پیداست نیمه براق هستند. بیشتر پارکت لمینت های موجود در بازار از نوع نیمه شفاف هستند. نظافت و شستشوی این پارکت لمینت ها آسان است و شما می توانید به راحتی انها را تمیز کنید.

پارکت لمینت براق

این پارکت لمینت ها همان گونه که از نامشان پیداست شفافیت بالایی دارندو براق هستند. به این پارکت لمینت ها ، پارکت لمینت های گلاس نیز گفته می شود. امروزه این پارکت لمینت ها طرفداران زیادی پیدا کرده است و  خیلی ها برای داشتن پوششی زیبا و جذاب از این پارکت لمینت ها استفاده می کنند.

پارکت لمینت های گلاس دارای مزیت های متعددی است که باعث می شود مورد انتخاب خیلی ها باشد.

مزایای پارکت لمینت هایگلاس

همان طور که گفته شد پارکت لمینت های گلاس مزیت های مختلفی دارد که در زیر به آنها اشاره شده است:

1.شفافیت زیاد:

شفافیت زیاد این پارکت لمینت ها یک مزیت محسوب می شود  چون باعث زیبا کردن خانه و مکان شما می شود. امروزه خیلی از افراد برای زیبا کردن خانه خود دست به خرید پارکت لمینت های گلاس می کنند چون با خرید آن کف ساختمان خود را با پوششی براق زیبا می کنند. این نوع پارکت لمینت به خانه شما جلوه و زیبایی می بخشد. امروزه پارکت لمینت های گلاس در طرح های مختلفی عرضه می شوند تا افراد بتوانند از آنها برای انواع جاها استفاده کنند. با پارکت لمینت هایگلاس افراد به خوبی زیبایی خانه خود را بالا می برند.

2.قیمت مناسب:

بر خلاف آن چیزی که فکر می کنید این نوع پارکت لمینت ها قیمت بالایی ندارند. این پارکت ها دارای قیمت مناسبی هستندو افراد می توانند با صرف هزینه های مناسب به راحتی این محصول را خریداری کنند و از ان استفاده کنند. در هنگام خرید حتما به کیفیت و طرح پارکت لمینت توجه کنید.

3.نصب آسان:

نصب پارکت لمینت های گلاس چندان کار سختی نیست و شما می توانید در صورتی که تجربه و مهارت کافی داشته باشید این کار را انجام دهید. دقت داشته باشید که نصب این پارکت لمینت ها باید توسط افراد متخصص صورت بگیرد بنابراین اگر  از تجربه و مهارت لازم برخوردار نیستید دست به نصب آنها نزنید.

4.نظافت و تمیزی آسان:

شما می توانید به راحتی این پارکت ها را تمیز کنید. هر چند که کار تمیز کردن آنها از پارکت لمینت های نیمه براق سخت تر است اما کار دشواری در پیش ندارید. شما می توانید این پارکت را به راحتی تمیز کنید و گرد و غبار آن را بگیرید. خوبی پارکت لمینت هایگلاس اینست که گرد و غبارها و کثیفی ها را به خوبی نشان می دهد(البته ای عده ای این موضوع را مسلما دوست ندارند).

5.افزایش روشنایی محیط:

زمانی که شما از پارکت لمینت هایگلاس استفاده کنید مطمئنا بازتاب نور بیشتری را می بینید که باعث می شود نور بیشتری در خانه جریان داشته باشد و در نتیجه خانه روشن تر باشد. پارکت های مات اما این گونه نیستند و از روشنایی خانه می کاهند. همین بازتاب نور باعث می شود تا خانه زیباتر و شیک تر باشد.

معایب پارکت لمینت های های گلاس یا براق

تا اینجا مزیت های این نوع پارکت لمینت را خواندید حالا معایبش را نیز بخوانید. در زیر به این معایب اشاره شده است:

خراب شدن ظاهر:

از آنجایی که این پارکت لمینت ها کاملا شفاف هستند پس کوچکترین خراش و ضربه ای روی آنها دیده می شود. این موضوع سبب می شود تا آسیب های هر چند کوچک به وضوح دیده شوند و از جذابیت این پارکت ها بکاهند. این خود یک عیب است چون زیبایی پارکت موضوعی مهم است. بنابراین باید در مورد پارکت لمینت های هایگلاس دقت بیشتری به خرج داد و مواظب بود که به آنها آسیبی وارد نشود.

لغزنده بودن:

پارکت لمینت های هایگلاس به هر حال به خاطر ساختارشان لغزندگی بیشتری دارند و همین خود یک عیب محسوب می شود. در جایی که افراد پیر یا کودکان وجود دارند بهتر است از پارکت لمینت هایگلاس استفاده نشود چون ممکن است لغزندگی آنها باعث آسیب شود.

نتیجه گیری

پارکت لمینت دارای مزایای زیادی است و از ان در جاهای مختلفی استفاده می شود. این پارکت ها دارای عمر و دوام بالایی هستندو به خوبی در برابر گرماو سرما و رطوبت و دیگر چیزها مقاوم هستند. علاوه بر این پارکت لمینت ها دارای طرح های مختلفی هستند که می توان از انها برای مکان های مختلف استفاده کرد.

یکی از انواع پارکت لمنیت ها، پارکت لمینت های گلاس است. منظور از این پارکت لمینت همان پارکت لمنیت براق است. این پارکت به دلیل ظاهر شفاف و براقی که دارد به این اسم خوانده می شود. چنین پارکتی می تواند مزیت های زیادی را برای فرد خریدار به همراه داشته باشد. از جمله مزایای پارکت لمینت های گلاس می توان به شفافیت بالای آن، زیبایی بخشیدن به خانه، تمیزی راحت ان و قیمت خوبش اشاره کرد. زمانی که شما از پارکت لمینت های گلاس استفاده می کنید نور محیط را زیادتر می کنید چون سطح براق پارکت لمینت ، نور را منعکس می کند. پارکت لمینت های های گلاس بر زیبایی خانه شما می افزایند و باعث می شوند تا خانه شما جلوه زیبایی پیدا کند.

این پارکت ها اگر چه دارای مزیت های متعددی هستند چند عیب هم دارند.یکی از عیب های پارکت لمینت های گلاس لغزنده بودن ان است و دیگری این است که بر اثر خراش و اسیب، ضربه زیادی می بیند چون شفاف است و این موضوع به راحتی دیده می شود.

مای دکوری

اگر دنبال فروشگاهی هستید که در آن انواع پارکت لمینت ها را با قمیتی مناسب پیدا کنیدف پس مای دکوری گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود. شما می توانید بهترین محصولات را از این فروشگاه خریداری کنید و نگران کیفیت آن هم نباشید چون مای دکوری کار خود را به خوبی انجام می دهد.

مای دکوری انواع پارکت لمنیت ها را در سایت خود قرار داده است و شما می توانید با دیدن و مقایسه انها با هم تصمیم به خرید بگیرید. محصولات مای دکوری دارای کیفیت و نیز قیمت بسیار مناسبی هستند. شما می توانید از تخفیف های ویژه مای دکوری در خرید محصولات مختلف بهره مند شوید و هزینه خود را پایین بیاورید.

شما کافی است تا محصول خود را سفارش دهید تا در عرضه مدت کوتاهی، سفارش به دست شما برسد . در کنار این خدمات، مای دکوری دارای خدمات پس از فروش بسیار خوبی نیز هست. در صورتی که شما پس از خرید با محصول به مشکل برخوردید و یا خرابی برای محصول پیش آمد کافی است تا با مجموعه مای دکوری تماس بگیرید تا آنها برای رفع مشکل شما اقدام کنند. مای دکوری همواره سعی کرده است تا مشتریانش را از خود راضی نگه دارد و بهترین خدمات را به آنها ارائه دهید.

این فروشگاه که در کار فروش ادوات دکوراسیون داخلی است، بر این باور است که باید همواره در خدمت رسانی بهترین بود. این بهترین بودن هم باید در ارائه دادن محصول باشد هم در فروش محصول باشد و هم در خدمات پس از فروش . مای دکوری اعتبار خود را از همین مشتری مداری می گیرد و سالهاست که سعی کرده است بهترین خدمات را به افراد ارائه دهد .

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()