سبد خرید 0

چه عواملی باعث اختلاف رنگ چمن مصنوعی می شود؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 6 ارديبهشت 1400 در ساعت 14 : 32 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )


انحراف رنگی یک مشکل کیفیتی نسبتاً رایج چمن مصنوعی است و انحراف رنگی نیز می تواند به طرق مختلف بیان شود. دلیل اصلی تفاوت رنگ این است که ماده اولیه ابریشم چمن یا فرایند تجهیزات خط تولید یا فناوری موجود در فرآیند تولید مطابق با استاندارد نیست
مواد اولیه چمن مصنوعی و مستربچ رنگ از استاندارد مطابقت ندارند و اختلاف رنگ ایجاد می کنند


ابریشم چمن


حلقه اصلی تولید ابریشم چمن انتخاب مواد اولیه است. به منظور اطمینان از ویژگی های کیفی ابریشم چمن ، مواد اصلی محصولات چمن مصنوعی Yihua از مواد درجه یک China National Petroleum and Sinopec ، بالاترین مارک در چین استفاده می کند و انواع خاص آن مواد اولیه وارداتی را اتخاذ می کنند. در بیشتر مستربچ های رنگی از مواد اولیه وارداتی نیز استفاده می شود.
از طرف دیگر ، برخی از بازرگانان بی وجدان از مواد بازیافتی زباله برای تولید مستربچ های رنگی ارزان استفاده می کنند ، که باعث ایجاد مشکل در رنگ ابریشم چمن تولید شده نهایی و اختلاف رنگ می شود.


فرآیند تجهیزات خط تولید مطابق استاندارد نیست و اختلاف رنگ ایجاد می کند


اگر می خواهید ابتدا به چیزی حمله کنید ، ابتدا باید اسلحه خود را تیز کنید. خط تولید چمن مصنوعی Yihua مجهز به دستگاه های ابریشم چمن وارداتی آلمان است. تولید کنندگان ماشین های طراحی ابریشم با کیفیت پایدار در بازار عمدتا در آلمان و ایتالیا متمرکز هستند و ابریشم چمن یکنواخت و صاف است. علاوه بر این ، مجهز به دستگاه های خوراک خوراک دو طرفه وارد شده از انگلستان ، ده دستگاه بین المللی تولید سیم خط اول بین المللی و هفت دستگاه تافتینگ برای آزمایش کامل محصول است.
فقط تجهیزات خط تولید پیشرفته و پایدار می توانند استانداردهای پیشرفته و پایدار فن آوری را تضمین کنند ، کیفیت چمن مصنوعی را تا حد زیادی تضمین می کنند و از اختلاف رنگ جلوگیری می کنند.
در فرآیند تولید ، این فناوری مطابق استاندارد نیست و اختلاف رنگ ایجاد می کند
اختلاف رنگ کاملاً ناشی از تغذیه نیست. هنگامی که ماده جدید جایگزین می شود ، مواد باقیمانده در پیچ قابل تمیز نیستند و مخلوط کردن دو فاز باعث می شود ترکیب مواد تشکیل دهنده این قسمت از تنظیمات تنظیم شده خارج شود و رنگ ابریشم چمن از قسمت مخلوط کشیده شود و مواد جدید متفاوت خواهد بود.
سیم مستقیم دارای اختلاف رنگی چندگانه است. این به تفاوت رنگ بین چندین رشته نخ مستقیم اشاره دارد که به طور کلی در اثر تنظیم دهانه چرخش ، کشش و غلتک کششی در طی روند کشیدن نخ چمن ایجاد می شود.
خم شدن نوک سیم چمن باعث ایجاد انحراف رنگی بصری می شود. خم شدن چمن عموماً ناشی از جمع شدن ناسازگار چمن مستقیم است. سرعت جمع شدن نخ چمن را می توان با تنظیم درجه حرارت کوره رسم ، دمای کوره تنظیم و نسبت پخت بدست آورد.
سیم منحنی ناهموار اختلاف رنگ ایجاد می کند. انحنای ناهموار چمن باعث ایجاد سطح ناهموار و ناهموار چمن و در نتیجه انحراف رنگی بصری می شود. انحنای چمن فرفری باید یکنواخت باشد ، که به فرآیند رسم و فرمول منطقی و درجه حرارت پایدار و فشار هوا دستگاه منحنی نیاز دارد. اختلاف رنگ ناشی از جهت و پیچ و تاب نامناسب. پیچ خوردن نخ چمن یک پیچ است. به تعداد پیچ ​​و تاب ها در واحد طول درجه پیچش گفته می شود و جهت پیچشی به جهت شیب الیاف نخ چمن پس از پیچ خوردن نخ چمن اشاره دارد. جهت پیچ خورده نخ چمن تأثیر بیشتری در شکل ظاهری چمن مصنوعی دارد.
فرش چروکیده است و چین های سطح فرش اختلاف رنگ ایجاد می کند. چین و چروک ها به طور کلی در نتیجه نرسیدن رطوبت به حد استاندارد در هنگام چسباندن و خشک شدن پارچه پایه ایجاد می شوند. چین و چروک های فرش همچنین باعث ایجاد چین و چروک در سطح فرش می شود. علاوه بر این ، پیچیدن نامناسب چمن همچنین می تواند باعث چین و چروک در سطح فرش شود.
محصولات چمن مصنوعی تولید شده از دسته های مختلف مواد اولیه ممکن است باعث ایجاد اختلاف رنگ هنگام روکش در همان محل شوند. مواد اولیه دسته های مختلف غالباً کاملاً یکسان نیستند و بطور کلی درجات مختلفی از اختلاف را دارند که باعث تفاوت رنگ ابریشم چمن می شود.
مواد اولیه با کیفیت بالا ، فناوری پیشرفته و تجهیزات تولید قابل اعتماد ،فرایندهای تولید استاندارد و سیستم های بازرسی کامل کیفیت ، وهمچنین مهمترین فناوری تولید ابریشم چمن هسته ای ، در نهایت می توانند کیفیت عالی چمن مصنوعی را ایجاد کنند. اختلاف رنگ قسمت بسیار مهمی در آزمایش کیفیت چمن مصنوعی است و باید کاملاً با آن برخورد شود.


علل انحراف رنگی در تولید چمن مصنوعی چیست؟


بسیاری از عوامل موثر بر کیفیت چمن مصنوعی وجود دارد و بسیاری از مشکلات ممکن است رخ دهد. در میان آنها، تفاوت رنگ یک مشکل کیفیت مصنوعی چمن مصنوعی است و انحراف کروماتیک دارای روش های مختلفی برای بیان است. دلیل انحراف رنگی عمدتا به این علت است که مواد خام علفی استاندارد نیستند و یا فرایند تجهیزات خط تولید به اندازه استاندارد نیست و یا فن آوری در فرآیند تولید، استاندارد نیست.


اول:

نفی مجدد به طور کامل باعث ایجاد تغییر رنگی نمی شود. هنگامی که مواد جدید جایگزین می شود، مواد باقی مانده در پیچ تمیز نمی شوند و دو فاز مخلوط می شوند، به طوری که ترکیب قسمت از پیکربندی مجموعه منحرف می شود و رنگ کاه با قطعات مخلوط و مواد جدید متفاوت است.


دوم:

ابریشم مستطیلی دارای تفاوت های رنگ مختلف است. این به تفاوت رنگ میان چندین رشته ابریشم مستقیم اشاره می کند که عموما به دلیل مشکلاتی است که تنظیم دهانه چرخش، تنش، غلتک کششی و دیگر پیوندهای ممکن است در طول روند رسوب کاه ایجاد شود.


سوم:

نوک نخ از چمن خم شده است تا منجر به اختلاف رنگ شود. خم شدن نوک نخ به طور کلی ناشی از کاهش انقباض نازک مستقیم نخ است. انقباض چمن را می توان با تنظیم درجه حرارت اجاق تهویه، تنظیم درجه حرارت اجاق گاز و نسبت خنک سازی به دست آورد.


چهارم:

ناهمواری نخ منحنی موجب انحراف رنگی می شود. منحنی ناهموار چمن باعث می شود که سطح چاله مصنوعی ناهموار و ناهموار باشد و منجر به اختلال رنگی رنگی شود. منحنی چمن منحنی باید یکنواخت باشد که نیاز به فرایند رسم و دستور العمل مناسب دارد و دمای و فشار دستگاه سیم پایدار است.


پنجم:

انحراف رنگی ناشی از جهت گیری نادرست و ابهام است. پیچ و تاب چمن به چرخش پیچ خورده است، تعداد پیچ ها در طول واحد پیچ و تاب است، و پیچ و تاب و جهت ناهموار فیبر نی است پس از چمن پیچ خورده است. پیچش چمن مصنوعی تأثیر زیادی بر ظاهر چمن مصنوعی دارد.


ششم:

جاروبرقی پیچیده شده و فرش در سطح چاله منجر به انحراف رنگی می شود. ظهور چسب ها به طور کلی به این دلیل است که رطوبت پارچه پایه هنگامی که چسب خشک می شود، استاندارد نیست، و چسب های چاله موجب چروک شدن روی سطح چاله می شود.


هفتم:

محصولات چمن مصنوعی تولید شده از مقادیر مختلف مواد خام ممکن است منحنی رنگی را در زمانی که آنها در همان محل گذاشته شده باشد. دسته های مختلف مواد خام اغلب دقیقا یکسان نیستند و به طور کلی تفاوت های متفاوتی وجود دارد که باعث ایجاد تفاوت در رنگ چمن می شود.


عوامل متعددی وجود دارد که بر کیفیت چمن مصنوعی در طول فرآیند تولید تاثیر می گذارد. در میان آنها، تفاوت رنگ یک مشکل کیفیت نسبتا معمولی از چمن مصنوعی است. تفاوت رنگ محصول دارای راه های بسیاری برای بیان آن است، که در نتیجه، تفاوت رنگ را ایجاد می کند. عمدتا به این دلیل است که مواد خام از کاه تا استاندارد نیست و یا تجهیزات فرآوری خط تولید به استاندارد نمی رسد.
دلایل زیادی وجود دارد که بر کیفیت چمن مصنوعی تأثیر می گذارد و مشکلات زیادی ایجاد می کند. در میان آنها ، انحراف رنگی یک مشکل کیفیت نسبتاً رایج در چمن مصنوعی و انحراف رنگی است.

مای دکوری



فعالیت مای دکوری از سال 1382 در قالب دو فروشگاه دکوراسیون داخلی آغاز شد. پس از 8سال فعالیت در بازار سنتی بر آن شدیم که در فضای مجازی فعالیت خود را گسترش دهیم. علاقمندان به دکوراسیون داخلی در بازار کونونی به تهیه و خرید پارکت لمینت و کاغذدیواری به نازلترین قیمت نیاز ویژه ای دارند. فروشگاه مای دکوری به نیازهای فعلی مصرف کنندگان در طراحی دکوراسیون داخلی واقف بوده و با احترام به سلایق مصرف کنندگان مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در قالب فروش پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، کفپوش ، موکت ، سقف کاذب ، انواع پرده لووردراپه ، شید ، زبرا ، پاراوان  در کنار یکدیگر قرار داده تا هر کاربر با هر سطحی از اطلاعات بتواند محصولی را با بهترین کیفیت و قیمت ، انتخاب و اقدام به خریدی هوشمندانه نماید. هدف ما از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم(حذف واسطه ها) و با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر می باشد


ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()