سبد خرید 0

دکوراسیون آشپزخانه

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 27 شهریور 1398 در ساعت 10 : 20 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پس از ساخت و تکمیل یک خانه ، طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی مهمترین مرحله میباشد. در این هنگام دکوراتورها 2 پیشنهاد پیش روی شما میگذارند که یکی از آنها سبک مدرن و امروزی بودن دکور شما و دیگری کلاسیک کار کردن برای محیط شما میباشد. به دلیل ارتباط مستقیم فضا با روحیات افراد ، در این مرحله به چند نکته از جمله کاربری و چشم نوازی محیط باید بیشتر توجه شود.

این مورد توجه زیادی میطلبد که طراحی و انجام کار دکوراسیون محیط خود را به هیچ وجه دست کم نگیریم و برای انجام آن از مجموعه هایی که دارای دانش و تجربه کافی در این زمینه میباشند بهره بگیریم.

برای شروع کار طراحی ابتدا باید بدانیم که از چه طیف رنگی میخواهیم استفاده نماییم که در پایین نکاتی کوتاه در مورد انتخاب رنگ را یادآور میشویم.

  • قبل از هر چیزی باید توجه داشته باشیم که نور محیط خود را در طراحی در نظر بگیریم و با توجه به نور محیط دلخواه خود (کم نور_پر نور)اقدام به انتخاب رنگ برای محیط کنیم.

آشپزخانه پر نور

دکور آشپزخانه

آشپزخانه کم نور

دکور آشپزخانه

  • در انتخاب رنگ با دو قطب روبرو هستیم که رنگهای سرد و رنگهای گرم در دو سر این قطب ها هستند و هرچقدر به میانه این دو قطب نزدیک شویم رنگهای خنثی را در دسترس داریم.

طیف سرد و گرم رنگها

دکور آشپزخانه

آشپزخانه منزل شما یکی از مهمترین بخش ها به شمار میرود و با توجه به کمبود فضا در خانه ها ، امروزه این بخش از ساختمان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.با توجه به اینکه آشپزخانه ها در طراحی ساختمان از نقاط عمده آپارتمان قابل رویت هستند در طراحی آنها باید به نکات ریز و شاید کم اهمیت تر نیز پرداخته شود.

طراحی کف آشپزخانه

در طراحی کف آشپزخانه شما میتوانید از محصولات گوناگونی استفاده نمایید که برخی از آنها را برای شما معرفی میکنیم که از لحاظ زیبایی و کارایی برای محیط شما مناسب باشد.

کفپوش pvc
کفپوش پی وی سی یکی از متریال های کف میباشد که از لحاظ تنوع بسیار قابل قبول و پاسخگوی تمام نیاز های مشتری میباشد. کفپوش های pvc ساختاری لاستیکی دارد که در برابر نفوذ آب بسیار مقاوم بوده و در صورت وجود رطوبت در محیط مشکلی را برای مصرف کننده ایجاد نمیکند.

کفپوش پی وی سی

کفپوش های پی وی سی در ضخامت های مختلف از 1 میلیمتر تا 5 میلیمتر در ایران عرضه میشوند و بیشترین مصرف را در بین این سایزها کفپوش 2میلیمتری دارد.

کفپوش اپوکسی

کفپوش های اپوکسی یکی دیگر از متریال های کف میباشد که به صورت یک تکه در کف کار میشود. این نوع کفپوش در ابتدا به صورت مایع میباشد که بعد از کار کردن در کف محیط به صورت جامد و یک تکه در می آید. کفپوش اپوکسی نیز از لحاظ رطوبت پذیری بسیار مقاوم و ضد آب میباشد.

کفپوش اپوکسی

 کفپوش اپوکسی را میتوان در طرح های دلخواه شما در کف کار کرد که یکی از آنها طرح سه بعدی میباشد.

پارکت لمینت

پارکت لمینت یکی از متریال های پر کاربرد کف است که از تنوع بسیار بالایی برخوردار است. این نوع محصولات در لایه میانی ساخته شده از پودر چوب  یا HDF هستند ولی در لایه رویی پوشیده از لمینت که ضد خش و ضد نفوذ رطوبت هستند. از مزایای این نوع متریال میتوان به راحتی نصب و تعمیر آن اشاره کرد که این محصول را از دو نوع کفپوش بالا متمایز کرده است.

پارکت لمینت

پارکت لمینت به دلیل تنوع بالا و در رنگ و طرح و راحتی و سرعت در نصب نگاه ها را به سمت خود جلب کرده است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()