سبد خرید 0

خرید چمن مصنوعی از یک فروشگاه معتبر

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 11 ارديبهشت 1400 در ساعت 14 : 2 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

آیا می دانید چرا برای خرید چمن مصنوعی باید به یک  فروشگاه معتبر مراجعه کنیم؟
یکی از مشکلاتی که بیشتر مشتریان چمن مصنوعی با آن روبرو هستند ، نبود منبع جامع و کامل برای خرید چمن مصنوعی است. زیرا همه وب سایت هایی که در این زمینه فعالیت می کنند یا ظاهر مناسبی ندارند که کاربران بتوانند با آنها تعامل داشته باشند ؛ یا خدمات پس از فروش قابل اعتمادی ندارند. به دلیل کمبود مراکز تخصصی فروش و عرضه چمن مصنوعی ، مای دکوری تصمیم گرفت یک وب سایت تخصصی و مجموعه های حرفه ای فروشندگان و کارشناسان چمن مصنوعی تهیه کند تا اطلاعات و به روزرسانی های دقیق مخاطبان این محصول را در کشور برای اشخاص حقیقی. چه کسی قصد خرید چمن مصنوعی را دارد.
هدف از مجموعه مای دکوری  توسعه فرهنگ چمن مصنوعی در کشور است که تشخیص بین محصولات چمن مصنوعی برای یک فرد بی تجربه بسیار دشوار است. هر چمن مصنوعی کاربردهای خاص خود را دارد. محصولات تولید شده در این زمینه بسیار متنوع است و شخصی که دانش قبلی در این زمینه ندارد ، نمی تواند چمن مناسب را برای استفاده مورد نظر انتخاب کند و برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به مشاوره دارد. به عنوان مثال ، برای استفاده در مدرسه ، باید از چمنهایی استفاده شود كه بتوانند در برابر ضربه و زیر پا گذاشتن مقاومت كنند و از چمنهای تزئینی مخصوص باغ بام یا تراس استفاده شود. مناسب نیست که یک کاربر معمولی نتواند این مسئله را هنگام خرید چمن مصنوعی تشخیص دهد.


خرید چمن مصنوعی بالکن و بررسی بهترین انتخاب


بالکن خانه شما با خرید و اجرای چمن مصنوعی می تواند وارونه شود ، بنابراین اگر با ما موافق باشید ، یک خرید شیرین و چشمگیر در پیش دارید. هنگام خرید چمن مصنوعی برای بالکن بهتر است به چند نکته توجه کنید:
برای بالکن منزل خود از الیاف نرم و نرم چمن مصنوعی درست کنید تا در صورت اشتباه گرفتن کودک نگران آسیب رساندن به پوست لطیف خود نباشد.
ارتفاع الیاف چمن که برای بالکن خانه خود خریداری می کنید باید بین 20 تا 25 مایل با تراکم بافت بالا باشد تا سطح چمن مصنوعی شما راحت تر تمیز شود و گرد و غبار داخل الیاف به سرعت و به راحتی پاک شود.
بهترین روش اجرای چمن مصنوعی در بالکن یک تکه و یکپارچه است ، زیرا در این حالت چمن مصنوعی خریداری شده بدون استفاده از چسب قابل اجراست.
البته این امکان برای بالکن های کوچک وجود دارد. وقتی چمن مصنوعی به صورت یک تکه نصب شود ، قابلیت حمل و نقل برای حرکت را دارد.


خرید چمن مصنوعی روف گاردن:


شما می خواهید یک باغ کوچک ایرانی دوستانه در نزدیکی محل زندگی خود ایجاد کنید. این بهترین ایده ممکن برای سقف خانه شما است. برای تبدیل سقف به روف گاردن چه کاری لازم است؟
آلاچیق چوبی_جعبه های گل رنگارنگ_و یک پوشش سبز به نام چمن مصنوعی
چمن مصنوعی متراکم را برای روف گاردن منزل خود بخرید زیرا این نوع چمن ها مقاومت بالایی در برابر ترافیک دارند و باغ های بام معمولاً شلوغ هستند.
علاوه بر این ممکن است لازم نباشد ارتفاع چمن مصنوعی خیلی زیاد باشد. از آنجا که الیاف مصنوعی با الیاف بلند نیاز به نگهداری و مراقبت بیشتری دارند ، زودتر خرد می شوند. ارتفاع مناسب الیاف چمن مصنوعی در استفاده از روف گاردن بین 25 تا 35 مایل است.
برای روف گاردن منزل خود ، چمن مصنوعی با رنگ سبز تیره بخرید تا حتی پس از گرد و غبار نیز از دیدن آن احساس خوبی داشته باشید.
البته انتخاب رنگ چمن مصنوعی کاملاً سلیقه ای است و این واقعیت که چمن مصنوعی به راحتی تمیز و شستشو می شود.
بهترین پیشنهاد برای خرید چمن مصنوعی روف گاردن:
چمن مصنوعی تزئینی با تراکم بالا و دارای سه بافت ممکن است بهترین پیشنهاد برای چمن مصنوعی روف گاردن باشد زیرا چمن مصنوعی با سه بافت شباهت زیادی به چمن طبیعی دارد. البته برخی از خریداران و خریداران مدل های بهاری (تک بافت) را دوست دارند. ما هر دو این مدل ها را برای شما به تصویر کشیده ایم.


خرید چمن مصنوعی بین سنگ:


ساده ترین و موثرترین کاربرد همزمان چمن مصنوعی اجرای آن بین شیارهای سنگی است. برای خرید زمین چمن مصنوعی بین سنگ ها ، توصیه می کنیم موارد زیر را در نظر داشته باشید:
ارتفاع الیاف چمن مصنوعی که برای شیارهای سنگ خریداری می کنید باید بین 25 تا 35 مایل باشد (البته شخصی که سنگ ها را نصب کرده است باید عمق سیارات را بین 1 تا 1.5 سانتی متر در نظر بگیرد).
با استفاده از این روش و این انتخاب ، بیشتر الیاف سبز چمن مصنوعی از شیارهای سنگی برجسته می شوند و باعث سبزتر نشان دادن فضا می شوند. لازم نیست نگران برخورد چمن باشید. وقتی پا روی برگهای چمن مصنوعی می گذارید ، آنها در گودال سنگ فرو می روند و خرد نمی شوند و ضربه نمی خورند.
به دلیل تراکم زیاد ، شکل ظاهری این نوع چمن مصنوعی یادآور چمن طبیعی است ، بنابراین سه بافت به کار رفته در میان سنگ های چمن مصنوعی را خریداری کنید. چمن مصنوعی با سه بافت منعکس کننده طبیعت است.


چگونه می توانیم یک چمن مصنوعی مناسب برای استفاده ی خود پیدا کنیم؟


برای وب سایت هایی مانند گروه چمنزار دیگر لازم نیست نگران این موضوع باشید. گروه چمنزار همه این مسائل را پیش بینی می کند و راه حل های مناسب را ارائه می دهد. برای خرید چمن مصنوعی ، می توانید به بخش نمونه کارهای چمن مصنوعی مراجعه کنید تا کاربر را انتخاب کرده و با چمن مورد استفاده در آن برنامه آشنا شوید یا از چمن توصیه شده توسط یک متخصص چمن استفاده کنید.


خرید اینترنتی چمن مصنوعی:


خرید زیبا و راحت است. لذت پیاده روی در راهرو ، دیدن و مرور محصولات مختلف یکی از مواردی است که ما ایرانیان به آن علاقه زیادی داریم ، اما امروزه برخی از مردم از خرید آنلاین می گویند. شاید آنها لذت خرید سریع و صرفه جویی در وقت و هزینه را بدانند. برخی از محصولات ارزان تر و مطمئن تر از خرید آنلاین به طور مستقیم هستند. شاید به این دلیل است که شما نمی دانید این نوع محصولات را از جمله خرید چمن مصنوعی به صورت آنلاین در شهر از کجا بخرید یا بفروشید.


قیمت چمن مصنوعی:


اولین قدم در خرید چمن مصنوعی تهیه بودجه است. قیمت ها و بودجه های چمن مصنوعی عواملی هستند که نوع چمن مصنوعی را مشاهده می کنید. مطمئناً نمی خواهید عاشق نوع چمن مصنوعی شوید که برای خرید آن هزینه زیادی می کنید. بیشتر چمن مصنوعی در هر متر مربع فروخته می شود. بنابراین ، با دو برابر کردن ، می توانید مبلغی را که می توانید برای خرید 1 متر مربع چمن مصنوعی پرداخت کنید ، بدست آورید. این مقدار به شما کمک می کند تا نوع چمن مصنوعی را در محدوده قیمت مناسب انتخاب کنید. با مقایسه قیمت چمن مصنوعی و نصب چمن مصنوعی مورد نیاز ، در بودجه خود با یک نصب کننده چمن مصنوعی صحبت کنید.


کیفیت چمن مصنوعی:


هنگام خرید چمن مصنوعی ، کیفیت چمن مصنوعی یکی از مهمترین عوامل است. چمن مصنوعی مناسب را برای مکانی که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید.
چمن مصنوعی با کیفیت باید سنگین باشد. چمن مصنوعی با کیفیت باید بین 2 تا 3 کیلوگرم در متر مربع وزن داشته باشد. هنگام نصب خود چمن مصنوعی ، وزن چمن مصنوعی یکی از اجزای مهم آن است. زیرا باید رول چمن مصنوعی را بلند کرده و به اطراف حرکت دهید.


جمع بندی:


به طور کلی چمن مصنوعی به دو نوع چمن مصنوعی زینتی و چمن مصنوعی ورزشی تقسیم می شود که هر یک از آنها با توجه به نوع کاربرد طبقه بندی می شوند. انواع مختلفی از بازی های چمن مصنوعی بسته به انواع مختلف ورزش ها مانند فوتبال ، فوتسال ، تنیس و غیره وجود دارد. چمن مصنوعی زینتی نیز بسته به محل نصب آن متفاوت است. به عنوان مثال ، چمن مصنوعی اطراف استخر واقع در زیر آفتاب با چمن مصنوعی مورد استفاده برای دکوراسیون داخلی رستوران متفاوت است. بسته به نوع کاربرد می توانید هر چمن مصنوعی مورد نظر خود را از مای دکوری خریداری کنید.

مای دکوری :



فعالیت مای دکوری از سال 1382 در قالب دو فروشگاه دکوراسیون داخلی آغاز شد. پس از 8سال فعالیت در بازار سنتی بر آن شدیم که در فضای مجازی فعالیت خود را گسترش دهیم. علاقمندان به دکوراسیون داخلی در بازار کونونی به تهیه و خرید پارکت لمینت و کاغذدیواری به نازلترین قیمت نیاز ویژه ای دارند. فروشگاه مای دکوری به نیازهای فعلی مصرف کنندگان در طراحی دکوراسیون داخلی واقف بوده و با احترام به سلایق مصرف کنندگان مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در قالب فروش پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، کفپوش ، موکت ، سقف کاذب ، انواع پرده لووردراپه ، شید ، زبرا ، پاراوان در کنار یکدیگر قرار داده تا هر کاربر با هر سطحی از اطلاعات بتواند محصولی را با بهترین کیفیت و قیمت ، انتخاب و اقدام به خریدی هوشمندانه نماید. هدف ما از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم(حذف واسطه ها) و با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()