سبد خرید 0

بهترین زیرانداز برای کفپوش لمینت

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 6 بهمن 1399 در ساعت 9 : 53 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

وقتی تصمیم دارید کفپوش لمینت را در خانه خود نصب کنید، ممکن است تعجب کنید که باید بیش از خود لمینت نگران زیرلایه آن باشید. لمینت قسمت زیبای کار است، نمایشی رنگارنگ و براق از تمام تلاش سخت و پول شما.

اما در زیر آن طبقه براق، باید موضوع زیرانداز را بررسی کنید.

زیرانداز چیست؟ یک لایه از موادی است که عیوب زیر کف را پوشش می دهد، صدا را کاهش می دهد و ممکن است مزایای دیگری مانند راحتی یا جذب صدا را برای پروژه به ارمغان بیاورند.

لمینتی که انتخاب می کنید ممکن است از قبل یک زیرلایه وصل شده داشته باشد که بعضی تولید کننده ها این کار را انجام می دهند. در این صورت، ممکن است نیاز شما تأمین شده باشد. برای اطلاع از این موضوع، می توانید با نصاب یا فروشگاهی که از آن خرید می کنید تماس بگیرید.

با این حال اگر کفپوش انتخابی شما دارای زیرانداز نیست یا شما کیفیت بیشتری می خواهید، می توانید یکی از محصولاتی را که در زیر آورده شده است خریداری و نصب کنید.

وقتی در حال تصمیم گیری هستید که کدام زیرانداز برای شما مناسب است موارد زیادی باید در نظر گرفته شود و ما تمام تلاش خود را کرده ایم تا تمام سؤالاتی را که ممکن است درباره گزینه های مختلف داشته باشید پوشش دهیم.

در هر گروه خواهید فهمید که این گزینه چیست، چه مزایایی دارد، معمولاً با چه هزینه هایی انجام می شود و چه مارک های بزرگی را باید جستجو کنید.

فوم چیست؟

فوم اساسی ترین نوع زیرانداز است. فوم دارای ضخامت های مختلفی از ضخامت 3 میلی متر ("8/1) تا 6 میلی متر ("4/1) است و معمولاً به صورت رول هایی با عرض و طول های مختلف ارائه می شود. شما با انتخاب فوم بیشترین تنوع را دارید.

مزایا

بسیاری از انواع زیرلایه های فومی شامل یک مانع رطوبت/بخار است که لمینت شما را از آبگرفتگی نجات نمی دهد، اما می تواند از زیرلایه در برابر رطوبت محافظت کند. شما همچنین می توانید انواع زیرلایه فومی را پیدا کنید که شامل الیاف و لاستیک است که به جذب صدای عبوری از کف کمک می کند.

زیرسازی با فوم حتی برای کارهایی که خودتان انجام می دهید بسیار آسان است. این رول بزرگ است و شما فقط باید با چاقو یا قیچی مخصوص مقدار مورد نظر را برش دهید تا جا شود.

قیمت آن چند است؟

زیرسازی با فوم برای کف معمولاً بین 22/0 تا 30/0 دلار در هر فوت مربع هزینه دارد و برای انواع کاهش دهنده صدا یا مسدود کننده رطوبت می تواند از 30/0 تا 45/0 دلار در هر فوت مربع باشد.

مارک های پرفروش و محبوب

QEP Roberts یکی از گزینه های محبوب در تولید زیرانداز است و بیش از یک نوع محصول را شامل می شود، از جمله انواع مانع رطوبت و جذب صدا که در بالا ذکر کردیم. برای کسانی که به ملاحظات زیست محیطی علاقه مند هستند، زیرلایه فومی سازگار با محیط زیست Courey با 100٪ لاستیک بازیافتی پس از مصرف ساخته شده است و 100٪  قابل بازیافت است.

چوب پنبه چیست؟

چوب پنبه نوعی زیرانداز طبیعی است که از پوست درختان چوب پنبه ساخته می شود. بیشتر چوب پنبه های مرغوب از کشور پرتغال تهیه می شوند. زیرانداز چوب پنبه معمولاً در ضخامت 3 یا 6 میلی متر موجود است. اگر سد رطوبت برای شما مهم است، به دنبال نوع دارای این ویژگی از این گزینه باشید.

مزایا

یکی از بزرگترین مزایای چوب پنبه قابلیت جذب صدا در آن است. اگر در طبقه بالا یا آپارتمانی با همسایگان طبقه پایین، لمینت نصب می کنید، ثابت شده است که این ماده طبیعی برای کنترل صدا بسیار مؤثر است.

چوب پنبه همچنین یک روش مؤثر برای افزودن عایق به خانه شما، نگه داشتن گرما و سرما در داخل و ایجاد یک مانع در کف برای جلوگیری از گرما و سرما است.

چوب پنبه از نظر اکولوژیکی نیز انتخابی کاملاً مناسب است، زیرا ماده ای طبیعی است که از پوست درختان برداشت می شود. این بدان معنی است که برداشت محصول به درخت آسیب نمی رساند و درخت زنده می ماند و پوست با گذشت زمان دوباره رشد می کند. چوب پنبه بسیار بادوام نیز هست و برای دهه ها نیازی به تعویض ندارد.

چوب پنبه دارای خواص ضدحساسیت هم هست که آن را به گزینه خوبی برای خانواده های مبتلا به آلرژی تبدیل می کند. خاصیت ضدمیکروبی چوب پنبه از رشد باکتری ها، کپک و قارچ جلوگیری می کند که می تواند محیط سالم تری در خانه ایجاد کند.

در آخر، چوب پنبه ضد آتش است و یک مزیت ایمنی اضافی به همراه دارد.

قیمت آن چند است؟

زیرلایه چوب پنبه با هزینه 50/0 تا 75/0 دلار در هر فوت مربع اجرا می شود.

مارک های پرفروش و محبوب

QEP Roberts (ذکر شده در بالا) و شرکت های مختلف دیگر تولید کننده زیرلایه چوب پنبه ای مانند AcoustiCORK و WidgetCo این محصول را می فروشند. جالب توجه است که Eco-Cork، یک محصول ترکیبی چوب پنبه/فوم به نام Eco-Cork Foam را ارائه می دهد که مزایای هر دو نوع زیرانداز را شامل می شود.

زیرانداز برای کفپوش لمینت

نمد چیست؟

نمد به عنوان «استاندارد طلایی» زیرانداز در نظر گرفته می شود و سنتی ترین انتخاب است. نمد از الیاف بازیافتی ساخته می شود و به طور کلی 3 میلی متر ضخامت دارد. صاف تر از فوم یا چوب پنبه بوده و به طور قابل توجهی سنگین تر و راحت تر است.

مزایا

سنگینی و تراکم نمد از آن یک جاذب صدای عالی ساخته است. بهترین گزینه در خفه کردن صدا بین سه انتخاب اصلی است. بیشتر بررسی ها و نصب کنندگان این موضوع را به عنوان اصلی ترین نقطه فروش زیرانداز نمدی می دانند.

نمد همچنین به عنوان یک عایق عالی عمل می کند و گرما و سرما را در خانه ای که می خواهید در آن بمانید حفظ می کند.

بسیاری احساس می کنند که نمد همچنین یک اثر برتر برای بالشتک کردن کف و ارائه تجربه راحت تر برای راه رفتن و ایستادن انجام می دهد.

از آنجا که نمد از الیاف بازیافتی ساخته شده است، لایه زیرین نمدی یک انتخاب LEED و سازگار با محیط زیست است.

قیمت آن چند است؟

زیرانداز نمدی برای هر فوت مربع با هزینه ای بین 75/0 تا 25/1 دلار در دسترس است.

مارک های پرفروش و محبوب

همانطور که در بالا ذکر شد، QEP Roberts زیرانداز نمدی محبوب با یک مانع رطوبت و یک نوار دستی برای اتصال رول ها به یکدیگر ارائه می دهد. Bellawood همچنین یک نوع محبوب و عمومی را ارائه می دهد که به صورت اصلاح شده ضد میکروبی ارائه می شود.

نتیجه گیری ما

اگر لمینیت نصب می کنید ممکن است نیازی به افزودن زیرانداز نباشد، زیرا ممکن است به خود کفپوش متصل باشد.

اگر به دنبال برخی از مزایای کاهش صدا، سلامتی یا راحتی یک زیرانداز هستید و اگر کفپوش شما یکی از آنها را ندارد، باید سه گزینه بالا را در نظر بگیرید.

فوم ارزان ترین گزینه شما است، اما کمترین مسئولیت در حفظ محیط زیست را دارد. چوب پنبه یک گزینه عالی است و یک انتخاب طبیعی که دارای سلامتی و ایمنی است. نمد دارای استاندارد سنتی در صنعت است که بسیاری از مزایای مشابه چوب پنبه را دارد اما با قیمتی بالاتر.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()