سبد خرید 0

معرفی بهترین دیوارپوش های عایق صدا

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 19 مهر 1400 در ساعت 16 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه یکی از دغدغه های مهم افراد، رهایی از شلوغی و سر و صدای بیرون است. تعداد زیادی از افراد دوست دارند، هنگامی که در محل زندگی و یا حتی کار خود هستند، صدایی آن ها را اذیت نکند و بتوانند در محیطی آرام و بدون سر و صدا به زندگی و یا کار خود بپردازند.
زندگی مدرن امروزه و افزایش جمعیت در شهرهای بزرگ و کم بودن مساحت شهرها به نسبت جمعیت، آپارتمان نشینی را جزء مسائل جدایی ناپذیر شهر نشینی کرده است. یکی از بزرگترین مشکلات آپارتمان نشینی، انتقال راحت صدای خانه ها و واحدهای مجاور به یکدیگر است. یکی از راه ها برای کاهش صدا در محل زندگی و کار استفاده از دیوارپوش های عایق صدا است. در ادامه این مقاله به معرفی بهترین دیوارپوش های عایق صدا می پردازیم.


دیوارپوش پی وی سی

یکی از بهترین دیوارپوش های عایق صدا، دیوارپوش پی وی سی (PVC) است. دیوارپوش پی وی سی یکی از متریال های سقف و دیوار است که بلافاصله بعد از سفت کاری ساختمان، می توان آن را اجرا کرد.
همانطور که اشاره کردیم، دیوارپوش های PVC سرعت اجرای بالایی دارند، همچنین نیاز به هزینه پایینی هم نسبت به این سرعت اجرا دارند. از دلایل دیگر محبوبیت این نوع از دیوارپوش ها می توان به قابلیت اجرای آن به صورت ترکیبی اشاره کرد که در این مورد می توان از این نوع دیوارپوش ها با رنگ های مختلف در کنار هم استفاده کرد و با توجه به طراحی محیط، هارمونی بیشتری را ایجاد کرد.

از مزایای دیگر دیوارپوش های پی وی سی می توان به موارد زیر اشاره کرد: مقاومت صددرصدی در برابر رطوبت، عایق صدا بودن، عدم اشتعال در برابر آتش، قابلیت اجرا به صورت ترکیبی، قابلیت تعویض و ترمیم با کمترین هزینه، عایق حرارت و برودت، سرعت اجرا بالا، مقاومت در برابر مواد شمیایی، مقاومت در برابر دما تا 85 درجه و ... .

برای خرید کاغذدیواری با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

دیوارپوش چوبی و ام دی اف

یکی دیگر از بهترین دیوارپوش های عایق صدا، دیوارپوش چوبی است. در دیوارپوش های چوبی از ورقه های چوب استفاده می کنند که در شرایط معمولی دوام مناسبی دارند اما در مکان های با رطوبت بالا، به مراقبت و نگهداری زیادی نیاز دارند.
دیوارپوش های چوبی، گرمای زیادی به فضا می بخشند و این هم به دلیل داشتن رنگ و بافت چوبی آن ها است.
دیوارپوش ام دی اف (MDF) یکی از محصولاتی است که با خورده چوب های فرآوری شده و از مغز MDF و روکش پی وی سی ساخته می شود. دیوارپوش ام دی اف در برابر ضربه مقاوم است و گرمای خاصی به محیط می بخشد.
از مزایای دیگر دیوارپوش های چوبی و ام دی اف می توان به موارد زیر اشاره کرد: سازگار بودن با طبیعت، عایق صوت، عایق حرارت، مناسب اقلیم سرد و خشک، نصب سریع و آسان و ... .

دیوارپوش پلی استایری

تعداد زیادی از طراحان ساختمان، استفاده از دیوارپوش پلی استایرن را به دیگر انواع دیوارپوش ها ترجیح می دهند. دیوارپوش پلی استایرن یکی دیگر از بهترین دیوارپوش های عایق صدا است. دیوارپوش پلی استایرن یک گزینه عملی، زیبا و کارآمد و همینطور ضد آب برای ایجاد عایق صدا است. در حقیقت می توان گفت که ماده پلی استایرن در جذب و مسدود کردن انتقال صدا نسبت به سایر مواد دیگر عملکرد بسیار خوبی دارد. حفره های موجود در بعضی از دیوارپوش های پلی استایرن نیز به صورت عایق صوتی عمل خواهند کرد.

برای خرید سقف کاذب کشسان با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

دیوارپوش توپر پلی استایرن از نوعی پلاستیک با جنس پی وی سی ساخته می شود، با این تفاوت که داخل دیوارپوش های پی وی سی معمولی تو خالی هستند اما این دیوارپوش های پلی استایرن از پی وی سی توپر ساخته می شوند.
دیوارپوش های پلی استایرن دارای تنوع زیادی هستند که می توانند هر سلیقه و نیازی را پوشش دهند. یکی دیگر از کاربردهای دیوارپوش پلی استایرن که به عنوان یک راه حل عالی و در عین حال کم هزینه برای پوشاندن نقایص دیوارها محسوب می شود، استفاده از دیوارپوش های پلی استایرن بر روی این دیوارها است. در این صورت می توان به جای صرف وقت و هزینه زیاد برای بازسازی دیوارهای دارای عیب، به راحتی نقص دیوارها را پنهان کرد و در عین حال جلوه ایی کاملا جدید به منزل بخشید.

دیوارپوش توپر پلی استایرن از لحاظ شکل ظاهری مشابه با دیوارپوش های ام دی اف است. اما تفاوت بارزی که دیوارپوش های توپر پلی استایرن با دیوارپوش های ام دی اف دارند، ضد آب بودن آن ها است. به این ترتیب با اطمینان می توان از این نوع دیوارپوش ها برای محیط های مرطوبی مانند حمام، دستشویی و آشپزخانه استفاده کرد.
از مزایای دیگر دیوارپوش های پلی استایرن می توان به موارد زیر اشاره کرد: تنوع طرح و رنگ بالا، زیبا بودن، عایق صدا بودن، کیفیت بالا، قیمت مناسب، وزن سبک و ... .

برای خرید دیوارپوش پی وی سی با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

دیوارپوش چرمی

یکی دیگر از بهترین دیوارپوش های عایق صدا، دیوارپوش چرمی است. بدون شک، دیوارپوش چرمی یکی از لوکس ترین عناصر طراحی دکوراسیون داخلی مجلل می باشد. معماران دکوراسیون داخلی با استفاده از دیوارپوش چرمی، فضا های شگفت انگیزی در مکان های مسکونی و تجاری ایجاد می کنند.

دیوارپوش چرمی دارای مدل های مختلفی هستند. در دیوارپوش چرمی، فوم سرد در داخل، همچین روکش چرم طبیعی و چرم صنعتی با هم ادغام می شود تا تشکیل دهنده یک سبک از دیوار عایق صدا باشد، به این معنی دیوارپوش پشت تخت خواب جای مناسبی برای پوشش دهی این محصول است، از طرف دیگر هم دیوارپوش چرمی برای پشت تلویزیون هم می تواند عایق صدای مناسب باشد.

یکی دیگر از دیوارپوش های چرمی، دیوارپوش چرمی سه بعدی است. دیوارپوش های چرمی سه بعدی با کیفیت کاری بالا می توانند دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند. دیوارپوش چرمی سه بعدی می تواند طرح های خلاقانه ای داشته باشد که طرح های زیبایی را نیز شامل می شود.

برای خرید پوستر با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

سخن آخر:

یکی از راه ها برای کاهش صدا در محل زندگی و کار استفاده از دیوارپوش های عایق صدا است. از بهترین دیوارپوش های عایق صدا می توان به دیوارپوش پی وی سی، دیوارپوش چوبی و ام دی اف، دیوارپوش پلی استایرن و دیوارپوش چرمی اشاره کرد.
یکی از مکان های معتبر برای خرید دیوارپوش های پی وی سی، دیوارپوش های چوبی و دیوارپوش های ام دی اف، مای دکوری است.
مای دکوری دارای ضمانت اصالت کالا، کنترل کیفیت محصولات، ضمانت بازگشت وجه و تضمین بهترین قیمت است.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()