سبد خرید 0

معرفی برندهای معتبر پارکت لمینت آلمانی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 25 خرداد 1400 در ساعت 15 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پارکت لمینت ها امروزه بسیار رایج شده اند و در جاهای بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت های زادی در دنیا هستند که به تولید و ساخت پارکت لمینت مشغول هستند. یکی از کشورهای مطرح در زمینه تولید پارکت لمینت، کشور آلمان می باشد. در این مقاله به برندهای معتبر پارکت لمینت آلمانی پرداخته شده است.

پارکت لمینت

همان گونه که خودتان به خوبی می دانید پارکت لمینت نوعی کفپوش است که برای پوشاندن کف خانه ها ، ادارات و ساختمان ها استفاده می شود. این کفپوش ها به خاطر مزیت های متعددی که دارند مورد توجه ویژه ای هستند.  از جمله این مزیت ها می توان به استحکام و ماندگاری بالا، مقاومت مناسب در برابر خراش و ضربه و فشار، ثبات رنگ، مقاومت در برابر آتش، ضد آب بودن و متنوع بودن طرح و رنگ اشاره کرد.

اگر از یک پارکت لمینت به خوبی مراقبت شود می توان از آن سالهای زیادی استفاده کرد. تنوع در طرح و رنگ این کفپوش باعث شده است این کفپوش در جاهای مختلفی استفاده شودو روی سطوح مختلفی نصب شود.

امروزه کشورهای زیادی در جهان وجود دارند که پارکت لمینت می سازند. حتی کشور ایران نیز به خوبی در تولید پارکت لمینت فعال است و توانسته محصولات خوبی را عرضه کند. با این وجود هنوز کیفیت پارکت لمینت های ایرانی به خارجی نرسیده است. این به معنای آن نیست که پارکت لمینت های ایرانی کیفیت خوبی ندارند بلکه یعنی هنوز تا کیفیت برندهای معتبر خارجی فاصله دارند.

آلمان از کشورهای پیشرو در زمینه پارکت لمینت است و محصولات بسیار خوب و باکیفیتی تولید می کند. شرکت های معتبری در این کشور وجود دارند که پارکت لمینت های بسیار خوبی تولید می کنند. در زیر به این برندهای معتبر پرداخته شده است.

برندهای معتبر پارکت لمینت آلمانی

آلمان از لحاظ صنعتی جزء کشورهای پیشرو است و یکی از بهترین اقتصادهای جهان را دارد. از لحاظ تولید کفپوش نیز این کشور محصولات بسیار خوبی دارد. شرکت های بسیار خوب و برندهای معتبری در آلمان هستند که هم اکنون مشغول ساخت پارکت لمینت هستند. در زیر به این برندها پرداخته شده است:

کلاسن :

یکی از برندهای بسیار مطرح آلمان که پارکت لمینت های بسیار خوب و باکیفیتی عرضه می کند برند کلاسن (Classen) است. ای شرکت در حال حاضر نزدیک به شصت سال سابقه دارد و توانسته محصولات بسیار خوبی را به بازار عرضه کند. محصولات این برند علاوه بر کیفیت بالا دارای تنوع بسیار خوبی نیز هستند. باید توجه داشت که بهر حال از انجایی که این برند خارجی است در ایران قیمت گران تری نسبت به لمینت های ایرانی خواهد داشت. درست است که پول بیشتری می دهید اما خیالتان هم از بابت کیفیت و کارکرد آسوده و راحت خواهد بود.

وینئو :

یکی دیگر از شرکت های مطرح آلمانی که پارکت لمینت های بسیار خوب و باکیفیتی را عرضه می کند، شرکت وینئو می باشد. این پارکت لوکس و زیبا با بالاترین استانداردهای دنیا تولید می شود و  در نتیجه یکی از بهترین ها می باشد. شما می توانید با توجه به طرح و رنگ متنوع این پارکت، از ان در جاهای مختلفی استفاده کنید و لذت آن را ببرید. از جمله ویژگی های این پارکت می توان به مقاومت بالا، انعطاف پذیری مناسب و متنوع بودن ان اشاره کرد. البته در کنار همه این ها شما شاهد قیمت بالا نیز هستید.

شرکت WINEO (وینئو) سالهای زیادی است که مشغول تولید کفپوش های مختلف است و در کشورهای مختلفی شعبه دارد. این برند به علت خلاقیت ، کیفیت و خدمات عالی اش به برندی مشهور در دنیا تبدیل شده است.

وی پارکت :

وی پارکت (Wiparquet) یکی دیگر از برندهای مطرحی است که پارکت لمینت های بسیار باکیفتی ارائه می دهد. این شرکت در پارکت لمینت های خود ا زسیستم پیشرفته کلیک Mega Lock استفاده می کند. پارکت لمینت های این برند هم کیفیت بسیار خوبی دارند  و هم در رنگ ها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شوند. از سوی دیگر این برند دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بسیار خوبی نیز هست و می تواند با هر سلیقه ای سازگار باشد. شما می توانید از میان محصولات بادوام و زیبای این برند ، محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و به خوبی از آن استفاده کنید.

از ویژگی های پارکت لمینت های این برند می توان به دوام بالا، مراقبت آسان، متناسب با محیط زیست، ماندگاری عالی و ضد رطوبیت بودن  اشاره کرد.

وروکس:

یکی دیگر از برندهای معتبر آلمانی که محصولات بسیار خوبی عرضه می کند برند وروکس است. این برند متعلق به شرکت kronospan است که یکی از بزرگترین مجموعه های تولیدی محصولات چوبی در جهان است. این شرکت انواع محصولات مانند ام دی اف ، دیوارپوش، پارکت لمینت و پارکت های چوبی را تولید می کند.

این شرکت در سال 2005 با ترکیه قراردادی را امضا کرد تا برند verox را تولید کند. به خاطر این قرارداد بود که تولید و بسته بندی این برند در آلمان و پخش ان توسط شرکت vesranveryeri صورت می گیرد.

این پارکت لمینت بدون شک یکی از بهترین ها در دنیاست و توانسته انواع استانداردها را کسب کند. از ویژگی های این محصول می تواند به آنتی باکتریال بودن، دوام بالا نصب بسیار آسان و مقاومت عالی اشاره کرد. این پارکت همچنین ظاهری بسیار شبیه به چوب طبیعی دارد که خود بسیار خوب است.

ایگر:

از دیگر برندهای مطرح آلمانی برای پارکت لمینت، برند ایگر است. برند ایگر ( EGGER) دارای ویژگی های بسیار خوبی دارد و محصولات بسیار خوبی تولید می کند. از جمله این ویژگی ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

استحکام مناسب : این محصول در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی دارد و  در واقع می توان گفت مقاومتی استثنایی دارد که باعث می شود برای انواع محیط ها مناسب باشد

طبیعی بودن: درصد بسیار بالایی از این پارکت از چوب ساخته شده است

ماندگاری بالا: شما می توانید با خیال راحت بین 15 تا 20 سال از این محصول استفاده کنید

نصب آسان : این محصول به راحتی نصب می شود و سختی خاصی ندارد

شما می توانید با خرید پارکت لمینت ایگر به خوبی سالهای سال از آن استفاده کنید. این محصول در رنگ ها و طرح های متنوع و مختلف عرضه می شود.

نتیجه گیری

امروزه کشورهای مختلفی در زمینه تولید کفپوش فعالیت می کنند. هر کدام از آنها دارای برندهایی هستند که در دنیا با آنها شناخته شده هستند. کشور آلمان که یکی از کشورهای صنعتی پیشرو در جهان است بدون شک در این زمینه هم حرفهای بسیاری برای گفتن دارد.

شرکت های معتبری در آلمان وجود دارند که مشغول ساخت پارکت لمینت هستند. هر کدام از شرکت ها محصول خود را با یک برند روانه بازار ارائه می کنند.

از جمله برندهای معتبری که می توان به آنها اشاره کرد ایگر، وروکس، وینئو، وی پارکت و کلاسن هستند. هر کدام از این برنده پارکت لمینت های بسیار خوبی را به بازار عرضه می کنند که می توان با خیال راحت آنها را خریداری کرد.

اگر بخواهیم به ویژگی های مشترک این برند اشاره کنیم باید بگوییم که همگی این برندها بالاترین استاندارها را دریافت کرده اند، دارای مقاومت بسیار خوبی هستند و دارای تنوع بسیار خوبی در طرح و رنگ هستند. شما می توانید تا سالهای زیادی از هر کدام از این برندها استفاده کنید و نگران چیزی هم نباشید. همگی محصولات این برندها به راحتی نصب می شوند و نیز دارای ضمانت و گارانتی هستند. در کنار همه این مزیت ها باید این را گفت که برندهای مطرح خارجی اما قیمت بالایی دارند(مخصوصا با توجه به قیمت ارز در ایران) و به همین خاطر است که خیلی ها سعی می کنند انتخاب های ارزان تری داشته باشند. بهرحال اما با خرید محصولات این برندهای معتبر می توانید محصولاتی عالی و باکیفیت  را داشته باشید که کف ساختمان شما را زیبا می کنند.

مای دکوری

اگر دنبال ان هستید که پارکت لمینت های معتبر را خریداری کنید ، فروشگاه آنلاین و معتبر مای دکوری در خدمت شماست. این فروشگاه سالهاست که در حال عرضه محصولات دکوراسیون داخلی است. از جمله محصولاتی که مای دکوری عرضه می کند کفپوش ها است. در میان کفپوش ها مای دکوری انواع پارکت لمینت ها را ارائه می  دهد که هم کیفیت و هم قیمت مناسبی دارند. شما می توانید از میان محصولات متنوع و مختلف مای دکوری به راحتی انتخاب کنید و از آن در خانه خود استفاده کنید.

در کنار قیمت مناسب، مای دکوری سعی کرده است که تخفیف های خوی را ارائه دهد تا از هزینه مشتریان بکاهد. اگر شما محصولی از مای دکوری بخرید و آن را سفارش دهید به سرعت برای شما ارسال می شود. مای دکوری به اقصی نقاط کشور محصول ارسال می کند و از این لحاظ جای هیچ نگرانی وجود ندارد. این کار با هزینه ای بسیار اندک انجام می شود.

مای دکوری در کنار همه این ها خدمات پس از فروش بسیار خوبی را عرضه می کند. اگر محصول شما پس از خرید دچار مشکلی شد شما می توانید به راحتی با مجموعه مای دکوری تماس بگیرید تا فوری برای رفع مشکل اقدام شود. شما بهترین خدمات را از سمت مای دکوری دریافت خواهید کرد.

 

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()