سبد خرید 0

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | پنجشنبه 28 اسفند 1399 در ساعت 11 : 37 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

چمن مصنوعی ظاهری همانند چمن طبیعی دارد اما با دخالت دست انسان ساخته می شود. در واقع در تعریف کلی چمن مصنوعی امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده است، در بسیار از ورزشگاه ها، مهد کودک ها و حیاط خانه ها میتوانیم چمن مصنوعی را ببینیم، چمن مصنوعی از تکنولوژی برخوردار است که میتواند بدون وجود آبیاری سالم بماند همچنین؛ چنین تکنولوژی توانسته است در مصرف آب صرفه جویی کند. که میتواند سازگاری خودش را با محیط زیست نشان دهد، علاوه بر تمام این ویژگی های خوب زیبایی خودش را هم توانسته با خود نگه دارد که مصرف کنندگان بتوانند چشم انداز زیبایی را در محیط های کاری خود و... بببینند. ظاهر چمن مصنوعی شبیه چمن طبیعی می باشد.

کاربرد چمن مصنوعی:

چمن مصنوعی به عنوان کفپوش کاربری دارد که جنبه های مختلفی دارد:

1_ جنبه ی تزئینی: به عنوان دکور در طراحی محیط خانه، تراس ویا استخر

 2_ جنبه ی کاربردی: به عنوان مثال در ورزشگاه ها یا مهد کودک ها، در بسیاری از شرایط ، چمن طبیعی نمیتواند رشد کند میتوان از چمن مصنوعی استفاده نمود مثلا در حیاط یا تراس خانه، مهد کودک ها، هتل، بسیار از محوطه های خانه های مسکونی، چمن مصنوعی باعث سرسبزی و طراوت مکان مورد نظر ما می شود که میتواند محیطی آرامش بخش به ما ارزانی دارد

چمن مصنوعی یا چمن طبیعی:

چمن مصنوعی همانند چمن طبیعی عمل میکند اما در مقابل چمن طبیعی دارای ویژگی های خوبی است، شما برای کاشتن چمن طبیعی نیازمند وقت هستید یعنی باید زمانی را صرف خرید بذر و کاشتن پرورش دادن کنید، برای پرورش دادن هم آب زیادی صرف آن میشود و حتی در بعضی مواقع کود هم باید بدهید، در هر صورت بعد از مدتی در فصل های سرد امکان داد چمن ازبین برود. اما چمن مصنوعی مقاومت بالایی در مقابل سرما و گرما دارد حتی میتواند بسیار مناسب مکان های متفاوت باشد همچنین دیگر نیازی به آب دادن و مراقبت نیست راحت با ثبت سفارش در فروشگاه مای دکوری به خرید آن میپردازید سپس نصاب ماهر فروشگاه مای دکوری به نصب کفپوش زیبای شما میپردازد، چمن مصنوعی قابلیت شست وشو را دارد، و باعث زیبایی اطراف شما میشود همچنین شرایط را برای شما آسان میکند در واقع شما در وقت خودتان هم به  صرفه جویی پرداختید.

چمن مصنوعی در زمین های بازی وقتی قرار میگیرد تا حدود زیادی جلوی پستی و بلندی زمین را میگیرد و همه جا را یکدست و زیبا نشان میدهد بنابراین چمن مصنوعی انتخاب خوبی در زمین های بازی و... می باشد. همچنین شما دیگر حشرات کوچک را در اطراف خود نمیبینید و راحت می توانید روی چمن دراز بکشید و آسمان را نگاه کنید. همچنین چمن مصنوعی هزینه های شمارا کاهش میدهد زیرا نیازی به خرید یا کرایه ی دستگاه چمن زنی ندارید دیگر نیازی به گرفتن کارگر در باغچه ی خودتان نیستید و همچنین نیاز به نظافت و مراقبت کردن ندارید، دیگر قبوض آب را نیازی نیست با هزینه های بالا پرداخت کنید تمامی نکات گفته شده از ویژگی های خوب چمن مصنوعی بود بنابراین با خرید من مصنوعی بین 5 تا 10 سال در راحتی خواهید بود.

فواید چمن مصنوعی در ایران با توجه به شرایط اقلیمی موجود:

در حال حاضر چمن مصنوعی به عنوان کالایی لوکس شناخته میشود که این کالای لوکس؛ درواقع کالایی است که با شرایط آب و هوایی ایران بسیار سازگاری دارد، همچنین میدانیم بی آبی یکی دیگر از معضلات جامعه ی ایران است که چمن مصنوعی توانسته به ما در این زمینه کمک کند و چمن مصنوعی در تمام مکان های اقلیمی ایران میتواند به عنوان کالای تزئینی قرار بگیرد و چهره ی شهر را زیبا سازد.

چمن مصنوعی به گونه ایی است که در زمستان بر اثر یخ زدگی از بین نمیرود و در تابستان بر اثر گرما نابود نمیشود. چمن مصنوعی از الیافی ساخته میشود که با مقاومت بالا میتواند به کمک ما بیاید و شرایط را برای ما راحت سازد، با این ویژگی ها ما دیگر  معضل رنگ پریدگی، پوسیدگی، خراش را نداریم. درپرورش چمن طبیعی علاوه براین که هزینه ی هنگفتی صرف کاشت چمن مصنوعی میشود علاوه بر آن هزینه ی بسیاری صرف ترمیم آن هم میشود درصورتی که چمن مصنوعی نیازی به ترمیم ندارد.

بهترین برند چمن مصنوعی در ایران:

و اما سوال اینجاست که بهترین برند چمن مصنوعی در ایران چیست؟ در ادامه برای آشنایی بیشتر با بهترین برند های  چمن مصنوعی در ایران با ما همراه باشید.

از محصولات خوب با کارایی مناسب میتوان محصول1- صحرا، 2-افرا، 3_ منوفیلامنت، 4_ سپیدار، 5_ فیروزه، 6_ رویال لانو 7_پاپیروس25، 8_ مانا 25، 9_ اپل25، 10_ صدف 25

1_ چمن مصنوعی مدل صحرا:

یکی از محصولات زیبا با ویژگی های خوب و خاص است که از شرکت تنکاته هلند می باشد که بسیار مقاومت خوبی دربرابر هر شرایطی دارد، چمن مصنوعی صحرا از نظر زیبایی هم بسیار زبانزد است، همچنین میتوان در زمین های بازی به راحتی روی آن را خط کشی کرد.

2_ چمن مصنوعی مدل افرا:

این چمن مصنوعی یکی از بهترین محصولات و برند ایرانی است که ویژگی های خوبی متناسب با سلیقه ی ایرانی دارد، زیرا با ظاهری بسیار شبیه چمن طبیعی ساخته شده است و همچنین تراکم بالایی دارد و بسیار زیبا و لطیف است همچنین جلوی اصی در مکان هایی مانند مدرسه و یا خانه و هرجایی که فکرش را بکنید دارد، جنس خوبی دارد که در هنگام تردد زیاد هم از بین نمیرود و مقاومت بالایی دارد بنابراین برای مکان های پرتردد توصیه میشود مثل مدارس یا مهدکودک علاوه بر مقاومت بالا در مقابل تردد میتوان به لطیف بودن آن اشاره کرد که متناسب مهد کودک و مدارس است.

3_ چمن مصنوعی مدل منوفیلامنت:

چمن مصنوعی منوفیلامنت بسیار زیبا و یکی از محصولات خوب برند ایرانی است که بسیار خوش فرم و متناسب شزایط هر ایرانی است که بسیار مقاوم در برابر هرچیزی است مخصوصا باز ما مدارس را مثال میزنیم که بسیار دانش آموزان ابتدایی با شیطنت و بازیگوشی بسیار هم نمیتوانند این چمن مصنوعی را از پا در بیاورند درواقع این نوع چمن مصنوعی در مقابل کوبشش و سایش و... بسیار مقاوم است که در مدارس میتوان از آن استفاده نمود.

4_ چمن مصنوعی مدل سپیدار:

چمن مصنوعی مدل سپیدا یکی ازمحصولات برند ایرانی است که بسیار مورد پسند مشتریان واقع شده است که این محصول با تراکم بالا و الیاف بلند از ویژگی های آن می باشد همچنین از نظر ویژگی اقتصادی شرایط خوبی دارد و گزینه ایی مناسب می باشد، از نظر ظاهری هم بسیار زیبا و مقاوم است.

5_ چمن مصنوعی مدل فیروزه

چمن مصنوعی مدل فیروزه یکی از محصولاتی با برند ایرانی است که تراکم بالایی دارد و ارتفاع الیاف آن بسیار کم است، اما ویژگی بسیار خوبی در کیفیت و جنس دارد اما بیشتر جنبه ی تزئینی دارد تا کاربردی.

6_ چمن مصنوعی مدل رویال لانو:

یکی دیگر از محصولات ایرانیدیگر مدل رویال انو می باشد که توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب میکند زیرا دارای تراکم بالا و ارتفاع 25 میل است که از نظر ظاهری بسیار زیبا و خوش فرم است و از استقاومت ومقاومت بالایی برخوردار است.

7 _پاپیروس 25:

یکی از چمن های بسیار لطیف و نرم پاپیروس 25 می باشد که مخصوص مهد کودک ها ی باشد البته که میتوان در محیط های دیگر از قبیل هتل، رستوران و مکان هایعمومی دیگر برای تزئین از آن استفاده نمود.

8_مانا 25:

دارایی ظاهری طبیعی و الیاف و بافتی نرم می باشد که دارای الیاف 25 میلیمتری می باشد لازم به ذکر است، دارای رنگ بسیار مناسبی هم می باشد، همچنین از جنس بسیار خوبی هم برخوردار می باشد که توانسته مقاومت خودش را در مقابل شرایط بد نشان دهد. همچنین این ویژگی های خوب چمن مصنوعی مانا 25 توانسته طرفدار خودش را پیدا کند که در نهایت افراد بسیاری آن را خریداری میکنند.

 مانا 35: چمن مصنوعی مانا 35 دارای الیاف 35 میلیمتری می باشد، درواقع با این قطر توانسته یکی از چمن های نحبب برای ورزشگاه ها باشد، بنابراین بسیار بین مردم بسیار محبوب می باشد

9_اپل 25:

چمن مصنوعی اپل 25 دارای الیافی 25 میلیمتری است. که توانسته کیفیت بالایی را عرضه کند، نوع دوخت آن تک بافت است و همچنین طیف رنگی مختلفی از سبز روشن تا شبز تیره را دارا می باشد.

10_ صدف25:

چمن مصنوعی صدف 25 دارایی الیافی درجه یک می باشد که مقاومت بالایی را از آن خود داشته است همچنین ارتفاع 25 میلیمتری دارد همچنین طیف رنگی از سبز روشن تا سبز تیره را دارا می باشد. دارایی رنگی طبیعی است و قابلیت شست و شو را دارد، شما میتوانید از این نوع چمن مصنوعی در همه ی مکان استفاده نمایید حتی جاهایی که بسیار شلوغ و پر تردد می باشد، اگر حیوان خانگی هم دارید این نوع چمن مصنوعی مقاومت بالاییی از خود نشان میدهد پس نیازی نیست نگران باشید. میتوانید به عنوان تزئین در تراس خانه یا باغجه از آن استفاده نمایید.

تمامی این نوع چمن های مصنوعی را میتوانید در سایت یا فروشگاه مای دکوری بیابید همچنین میتوانید برای حمایت از کالای ایرانی کالای مرغوب فوق را خریداری نمایید، مای دکوری به عنوان نماینگی فروش چمن مصنوعی در تهران توانسته امروز در تولید کالای داخلی و خارجی با دیگر رقبا، به رقابت بپردازد.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()