سبد خرید 0

ایده های جذاب استفاده از چمن مصنوعی

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 30 آذر 1400 در ساعت 10 : 49 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

میتوانید با کمک چمن مصنوعی و یا ایده های زیبا و جذاب محیط اطرافتان را زیبا کنید. ایده ی چمن مصنوعی در دکوراسیون خانه ایده ی امروزی و مدرن است. چمن مصنوعی قابلیت بالایی دارد که با محیط به هر شکل یا به هر فرمی که بخواهید سازگاری پیدا کند، هر شکل هندسی که بخواهید میتوانید به راحتی با کاتر ببرید و با محیط فیکس کنید، به عنوان مثال در باغچه یا در بالکن و... به راحتی به آن فضا جا میخورد.

ایده های جذاب با کمک چمن مصنوعی برای تغییرات دکوراسیون خانه میتوانیم با استفاده از ایده های جذاب امروزی جانی دوباره به خانه ی خودمان یا محل کارمان ببخشیم.استفاده از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش یکی از ایده های جذاب برای دکوراسیون خانه می باشدکه شرکت مای دکوری با ویژگی ها روز دنیا توانسته به ما در جهت بهبود بخشیدن دکوراسیون خانه کمک کند. همچنین با خواندن این مقاله میتوانید  به ایدههای جذاب روز دست یابید با ما همراه باشید.

ایده ی جذاب چمن مصنوعی در تراس خانه:

ایده ی جذاب طراحی دکوراسیون با چمن مصنوعی در تراس خانه هم امکان پذیر است به گونه ایی که تا ادامه ی مقاله میتوانید با ما برای یافتن ایده ی مناسب همراه باشید.

امروزه خانه ها آپارتمانی است و بسیار کوچک است تنها بخش خانه های آپارتمانی که میتوان روی آن هوایی تازه کرد تراس خانه است، با چمن مصنوعی میتوانید تراس خانه تان را زیبا کنید زیرا که چمن مصنوعی به عنوان بخشی از دکور میتواند زیبایی را چند برابر کند، در تراس خانه میتوانید به صرف یک چای قند پهلو به تماشای شهر بیاستید، برای تراسی زیبا جذاب پیشنهاد میشود که از میز و صندلی زیبا استفاده کنید که با یکدیگر ست باشند و وقتی چمن مصنوعی به عنوان کفپوش قرار میگیرد همچنین از گل های شمعدانی زیبا در تراس استفاده کنید که هرکدامشان یک رنگ است و فضا را شاد تر و دلپذیر تر میکند اگر شما علاقمندان به گل گیاه هستید و در تراس شخصی خودتان گلخانه ی کوچک خودتان را دارید استفاده از چمن مصنوعی به شما در این بخش توصیه می شود. ابتدا لازم است بخش کوچکی از تراس خانه تان را به گلخانه تبدیل کنید جایی که هم مناسب گل و گیاه از نظر نورباشد، مکان مورد نظر را که پیدا کردید بخشی از آن جا را به گلدان های زیبا و رنگارنگ با گل های مورد علاقه ی خودتان پر کنید و بخش کف گلخانه تان را از چمن مصنوعی استفاده کنید، اگر علاقه مند به پرندگان هستید این بخش خانه که رنگی تازه یافته است جای مناسبی برای پرندگان است، انگار تکه ی کوچکی از طبیت را به خانه اورده اید.فضا به قدری زیبا و لذت بخش می شود که آدم دوست میدارد هر لحظه آنجا باشد، خانه های امروزی کوچک و دلگیر است باید فضایی جهت روحیه بخشی و آرامش پیدا کنیم تا از شرایط لذت ببریم.

کاربرد چمن مصنوعی  در اتاق خواب:

چمن مصنوعی در اتاق خواب به عنوان کفپوشی جذاب می  باشد که میتواند اتاق خوابی زیبا و خلاقانه برای شما باشد، برای خوابی راحت و استراحتی کوتاه چمن مصنوعی میتواند آرامش را به ذهن شما برگرداند و احساس کنید در آغوش طبیعتی زیبا خفته اید و یا در وسط طبیعتی زیبا ساعاتی را نشسته اید و به کار خود میپردازید. بنابراین استفاده از چمن مصنوعی در اتاق خواب ایده ایی بسیار خوب است و جای تامل دارد. میتوانید به داشتن آن فکر کنید. گاهی اتاق خواب  های خانه تبدیل به اتاق کار برای اساتید دانشگاه ها یا مهندسین و یا وکلا و... تبدیل میشود که امکان دارد ساعت ها پشت سیستم کامپیوتر خود بنشینند یا به نوشتن و... مشغول شوند، قطعا ایده ی چمن مصنوعی ایده ی بسیار مناسب و جالبی می باشد که میتواند در حین کار جانی تازه به شما ببخشد و فشار کاری را از شما کم کند. برخی از افراد که اتاقی برای مطالعه دارند میتوانند از چمن مصنوعی  در کف اتاق استفاده کنند و روی چمن مصنوعی کتابخانه ی زیبایشان را بگذارند و یک میز و صندلی زیبا در اتاق میتواند فضایی زیبا برای شما باشد. اگر میخواهید از چمن مصنوعی در اتاق خواب استفاده کنید بخشی از اتاقتان را خالی کنید مخصوصا اگر زیر پنجره باشد و چمن مصنوعی بیاندازید و یک مبل کوچک و یک میز زیبا انتخاب کنید و کنار چمن مصنوعی بگذارید و یه ویترین کوچک از وسائلی که مورد علاقه ی شما میباشد میتوانید داخلش بچینید و از این فضا لذت ببرید.

کاربرد چمن مصنوعی در پذیرایی:

امروزه خانه ها به صورت آپارتمانی و کوچک می باشند و چمن مصنوعی در خانه حکم زیبایی خانه را میتواند داشته باشد در واقع می توانید از چمن مصنوعی در پذیرایی هم استفاده نمایید. چمن مصنوعی در کف خانه حکم قالیچه را برای شما دارد که یک دست بر کف زمین پهن می کنید و دکوراسیون خانه را چند برابر نمایی تازه به آن میبخشید. سپس روی آن مبل و وسائل دکوری را بچینید. انگار که در آغوش گرم طبیعت نشسته باشید. چمن مصنوعی در خانه ایده ایی نو و مدرن است که هر وقت پا بر روی آن میگذارید حس نشاط و دلگرمی را به شما میدهد. چمن مصنوعی طراوت و تازگی به خانه میبخشد. از چمن مصنوعی میتوانید علاه بر کف خانه در بخش های دیگر خانه هم استفاده کنید به عنوان مثال در پشت TV، دیگر نیازی به خرید کمد مخصوص نباشید این هم ایده ایی جذاب میتواند باشد. همچنین گذاشتن چمن مصنوعی زیر میز ناهار خوری هم میتواند مورد پسند شما واقع شود.

چمن مصنوعی در حیاط:

اگر خانه ایی حیاط دار دارید و از کاشتن چمن خسته شده اید ایده ی چمن مصنوعی ایده ی خوبی برای شما می باشد زیرا کاشتن چمن نیازمند صرف کردن وقت زیاد است و همچنین تهیه ی بذر و کاشتن و پرورش دادن و آب دادن بسیار مهم است اما با خرید چمن مصنوعی نصف این هزینه ها را متقبل می شوید و به راحتی از محیطی آرام لذت یبرید همچنین در حیاط خانه میتوانید از چمن مصنوعی در لابه لای موزاییک های کف زمین استفاده کنید طرحی زیبا و چشم اندازی بسیار قشنگ به شما میدهد، همچنین میتوانید بخشی از باغچه ی حیاط خانه را چمن مصنوعی کار بذارید

در مقاله ی قبلی درباره مزیت چمن مصنوعی برای حیوانات گفته شد اما اینبار هم به مرورآن میپردازیم.اگر حیوانات کوچک خانگی از قبیل سگ یا گربه دارید چمن مصنوعی میتواند به عنوان کفپوش مناسبی باشد همچنین از خانه ی حیاط دار دارید چمن مصنعی برای گردش و بازی کردن حیوانات خانگی مناسب است، حیوانات خانگی شما میتوانند روی آن حسابی بازیگوشی کنند حتی اگر چنگ هر بی اندازند چمن مصنوعی پاره نمیشود. همچنین چمن مصنوعی در خانه هیا حیاط دار برای کودکان هم هنگا بازی مناسب است اگز زمین بی افتند هرگز دیگر با دست و پای زخمی چمی گریان به خانه باز نمیگردند، در هوای خوب بهار و تابستان کودک شما به روی چمن منوعی بازی میکند که انگار به پارک رفته است و شما از دیدن چهره ی شادمان کودک دلبندتان شاد می شوید.

ایده ی چمن مصنوعی در کنار استخر خانه:

اگر خانه ایی استخر دار دارید میتوانید برای لذت بردن از فضا دور استخر را با دیزاین های مختلف از قبیل سنگ کاری یا با استفاده از چمن مصنوعی زیبا تر کنید. دور استخر هم باید فضایی زیبا باشد، برای زیبا تر کردن فضا میتوانید از چمن مصنوعی استفاده کنید و همچنین روی چمن مصنوعی کنار استخر میتوانید از صندلی های راحتی استخری و گلدان های زیبای بزرگ استفاده کنید. و از فضا لذت ببرید.

ایده ی چمن مصنوعی در بخشی از حیاط خانه که بلا استفاده می باشد:

امکان دارد خانه ایی داشته باشید که در پشت خانه تان حیاطی متروکه افتاده باشد و جایگاهی مناسب برای حیواتی مانند موش و... شده باشد، ما به شما کمک میکنیم تا فضایی بسازید که از استفاده ی آن لذت ببرید.

اگر از علاقمندان به ورزش هستید این بخش حیاط جایگاه مناسبی برای شما میشود تا ورزش مورد نظرتان را بازی کنید، اگر از طرفداران فوتبال یا گلف هستید میتوانیم به شما این امید را بدهیم و با پشتیبانی و حمایت از شما این ایده ی جذاب را عملی کنیم، ابتدا مشخص کنید که چه ورزشی را دوست دارید سپس حیازط را تمیز کنید و حالا اینجا وقت آن است در فروشگاه مای دکوری به ثبت سفارش بپردازید، وسپس با آمدن نیروهای مجرب و فعال ما در زمینه ی نصب چمن مصنوعی ایده های شما به حقیقت میپیوندد و میتوانید از شرایط لذت ببرید.

چمن مصنوعی در محیط های اداری و فضای کاری

چمن مصنوعی علاوه بر محیط خانه جهت تزئین میتواند در محیط اداره هم حضور داشته باشد و زیبایی و طراوات را به کارمندان زحمت کش بدهد. در بعضی از روزها که کارمندان شرایط و فشار کاری بالایی دارند، روسای اداره جات با خلاقیت میتوانند سلف شرکت را با این کفپوش های زیبا جان و طرحی دوباره ببخشند تا هنگام ورود کارمندان برای خوردن ناهار از فضای سرسبز بهاری لذت ببرند و خستگی از تن و بدنشان بریزد.چمن مصنوعی در اداره جات هم بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و هرچیزی که جنبهی تزئینی دارد همیشه طرفداران زیادی را از آن خود میکند.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()