سبد خرید 0

آموزش اندازه گیری پوستر دیواری

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 17 شهریور 1400 در ساعت 16 : 28 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

پوستر دیوار یکی از انواع دیوار پوش های رایج است که می‌توانید برای تزیین همه انواع واحدها استفاده کنید. این محصولات بسیار شبیه کاغذدیواری هستند و طرح‌های مختلفی در بین آن‌ها وجود دارد که استفاده از آن‌ها در واحدهای مسکونی, اداری یا تجاری را آسان می‌کند. همانطور که می‌دانید, قبل از خریدن یک پوستر ۳ بعدی یا کاغذدیواری, باید با دقت دیوارها را اندازه‌گیری کنید. این عامل به خصوص در پوسترهای دیواری مهم است, زیرا پوستر یک طرح خاص را بر روی یک دیوار نشان می‌دهد. در این مقاله آموزش اندازه‌گیری دیوار  برای نصب پوستر را  کامل برای شما آورده‌ایم.البته، در اینجا، چون نصب و اجرای پوستر ۳ بعدی بر روی دیوار انجام شده‌است، باید دیوارهایی را که می‌خواهید برای آن پوستر تهیه کنید را اندازه بگیرید و آن را به شرکتی که به آن‌ها سفارش داده‌اید بدهید تا مطابق میل، سلیقه و اندازه های مد نظر شما پوستر را طراحی و در اختیار شما قرار دهند.

مراحل اندازه گیری پوستر

همانطور که گفتیم، پوسترها یک تصویر خاص را بر روی دیوار نشان می‌دهند و الگوی خاصی مثل کاغذدیواری ندارند، بنابراین اندازه‌گیری دیوار بسیار مهم است که پوستر را نصب کنید، و اگر به درستی انجام نشود، محصول ممکن است تا حد ممکن بزرگ یا کوچک باشد. البته، نیازی به نگرانی در این مورد وجود ندارد، و در این مقاله، ما به طور کامل این فعالیت ساده را به شما توضیح داده‌ایم تا بتوانید به راحتی دیوارها را با استفاده از یک متر اندازه‌گیری کنید.

لازم به ذکر است که اندازه‌گیری پوستر دیواری شبیه به اندازه‌گیری دیوار برای کاغذدیواری است. البته، اندازه‌گیری‌ها باید برای نصب پوستر با دقت بیشتر انجام شود تا طراحی مورد نظر به طور کامل دیوار را پوشش دهد. پوسترهای دیواری ۳ بعدی را می‌توان در طرح‌ها و مدل‌های مختلف یافت و تنوع آن‌ها بسیار گسترده است. البته، شما هم چنین می‌توانید این محصولات را با تصاویری که نیاز دارید خریداری کنید.

برای خرید انواع دیوارپوش با کارشناسان ما در مای دکوری در تماس باشید.

ابعاد پوستر دیواری را محاسبه کنید

برای شروع بهتر است ابتدا یک کاغذ سفید برای خودتان انتخاب کرده و یک نقشه دیواری بر روی آن بکشید. لازم نیست از این اثر استفاده کنید، اما اگر یک در یا پنجره روی دیواره‌ای شما وجود داشته باشد، بهتر است به طراحان در چاپ پوستر با کشیدن نقشه دیوار و به دست آوردن ابعاد آن کمک کنید. بعد از کشیدن طرح دیوار بهتر است ارتفاع خود را اندازه‌گیری کنید (فاصله بین سقف و زمین). اگر دیواره‌ای واحد دارای یک پایه باشند، بهتر است ارتفاع پایه را محاسبه کنید.

پس از اندازه‌گیری ارتفاع, بهتر است عرض دیوار را نیزم حاسبه کنید. عرض دیوار فاصله از یک طرف دیوار به طرف دیگر است که باید به دقت آن را به دست آورید. در نهایت, تمام مقادیر بدست‌آمده روی کاغذ را یادداشت کنید, و اگر یک پنجره یا یک عامل دیوار روی دیوار وجود داشته باشد, می‌توانید ابعاد آن را یادداشت کنید و آن را به نصب‌کننده یا تولید کننده بدهید.

تجهیزات مورد نیاز برای اندازه‌گیری پوسترهای دیواری

الاندازه‌گیری‌ها باید برای نصب پوستر با دقت بیشتر انجام شود تا طراحی مورد نظر به طور کامل دیوار را پوشش دهد. با استفاده از یک کنتور و قلم و کاغذ، ابعاد دیوار را پیدا کرده و آن‌ها را روی کاغذ بنویسید.دقت کنید که عرض و ارتفاع چند سانتی متر بالاتر هستند. مقادیر اضافی بعد از نصب قطع می‌شوند.اندازه مناسب دیوار برای پوسترهای دیواری را اصلاح کنید.

همه ما می‌دانیم که دیوارها در اندازه‌های مختلف، شکل‌ها و اشکال مختلف، و برای اندازه‌گیری‌های دقیق، لازم است که موارد زیر را رعایت کنیم. برای آشنایی با آن‌ها، برخی نکات مهم را توضیح خواهیم داد.

برای خرید انواع پاراوان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

در دیواره‌ای استاندارد، به راحتی عرض و ارتفاع دیوار را مشخص کنید و دقیقاً منطقه‌ای را اندازه‌گیری کنید که توسط پوستر دیوار با یک متر پوشانده شود. زمانی که دیوار شما متمایل به شیب است، شما تنها باید بلندترین ابعاد را اندازه‌گیری کنید.

به هر کجی توجه نکنید و دیوار را به صورت یک مستطیل یا مربع در نظر بگیرید، هنگام نصب پوستر دیواری، نصب به همان شکل شیب انجام می‌شود.

ابعاد بزرگ در دیوارهایی که درها یا پنجره‌ها دارند را اندازه بگیرید، و با اعلام موقعیت در یا پنجره به همکاران تان، طرح مورد نظر خود را دریافت خواهید کرد.

هنگامی که یک ستون در وسط دیوار وجود دارد و شما می‌خواهید یک پوستر دیواری را روی آن نصب کنید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که عرض کل ستون علاوه بر عرض دیوار را اندازه بگیرید، و هنگامی که سفارش دهید، آن‌ها را جمع و ضبط کنید.

برای خرید چمن مصنوعی با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نصب پوستر بر روی دیوار

توجه داشته باشید که عرض و ارتفاع دیوار بین ۲ تا ۱۰ سانتی متر بیشتر در نظر بگیرید. مقادیر اضافی پس از نصب برش داده می‌شوند.دیواره‌ای سنگی انتخاب‌شده برای نصب معمولاً در شکل‌های مختلف هستند. در ادامه, روش اندازه‌گیری برای انواع مختلف را توضیح خواهیم داد.

دیواری استاندارد: که معمولاً مربع یا مستطیلی است. شما به راحتی می‌توانید عرض و ارتفاع دیوار را اندازه‌گیری کنید

دیوار با شیب در یک طرف: برای اندازه‌گیری این نوع دیوار, حداکثر عرض و ارتفاع را اندازه بگیرید. توجه داشته باشید که طراحی انتخاب شما طوری طراحی شده‌است که پس از بریدن کاغذ در این بخش, آسیب نبیند و ناقص باشد.

دیوار با دو شیب در هر دو طرف: در این نوع دیوار مانند قبل, بالاترین عرض و ارتفاع را در نظر بگیرید. هنگام سفارش, اطمینان داشته باشید که همکاران ما را در مورد نوع دیوار مطلع کنید تا بتوانند طراحی را طوری انجام دهند که طراحی اصلی ناقص نباشد.

دیواری با در یا پنجره: در این نوع دیوارها, بزرگ‌ترین ابعاد سفارش را اعلام می‌کنند. با اعلام موقعیت در یا پنجره به شرکای ما, به طراحی مطلوب خود دست یابید. توجه داشته باشید که محل سوئیچ سوکت و حفره‌های کوچک روی دیوار اهمیتی ندارد.

برای خرید پارکت لمینت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیوار با ستون میانی: معمولاً یک بیرون‌زدگی روی دیوارها با عرض زیاد وجود دارد که با حضور ستون اصلی ساختمان ایجاد می‌شود. در این دیوارها, ابعاد بیرون‌زدگی به طول دیوار اضافه می‌شود.

اگر می‌خواهید یک طرح مربع یا بیضی بر روی دیوار خود اجرا کنید, نگران نباشید, این کار به راحتی انجام خواهد شد. شعاع دایره یا قطر بزرگ و کوچک بیضی را اندازه‌گیری و اعلام کنید. طرح خود را در یک دایره دریافت کنید.

نتیجه گیری

نصب پوستر بر روی دیوار کار آسانی است و شما می توانید تنها با چندم حاسبه ی ساده آن را پیش ببرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()