سبد خرید 0

اصول انتخاب پوستر دیواری کلاسیک

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 17 مهر 1400 در ساعت 16 : 40 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

امروزه بسیاری از افراد و بسیاری از طراحان دکوراسیون داخلی از پوستر دیواری برای زیباتر کردن محیط های مسکونی، تجاری و ... استفاده می کنند. یکی از شکیل ترین نوع پوسترهای دیواری، پوستر دیواری کلاسیک است. پوستر دیواری کلاسیک، ظرافت خاصی به محل مورد استفاده می بخشد. در ادامه این مقاله به اصول انتخاب پوستر دیواری کلاسیک می پردازیم.

 

ویژگی های پوستر دیواری کلاسیک

مهمترین مشخصه ظاهری پوستر دیواری کلاسیک، طرح و رنگ آن می باشد. همین طرح و رنگ این پوسترها باعث می شود که آن ها از انواع دیگر پوسترها متمایز شوند.

اغلب طرح های پوستر دیواری کلاسیک دارای ظرافت خاصی هستند و شامل تصاویر ریز و درشت بسیاری می شوند. رنگ هایی که در پوسترهای دیواری کلاسیک به کار می روند، کاملا اشرافی و لوکس هستند. پوسترهای دیواری کلاسیک دارای انواع مختلفی هستند.

پوسترهای دیواری کلاسیک از لحاظ طرح و رنگ به دو دسته سنتی و لوکس تقسیم بندی می شوند. با این حال اغلب مردم پوستر دیواری کلاسیک را با عنوان یک پوستر دیواری کاملا لوکس شناسایی می کنند و خیلی با طرح های سنتی و ساده آن آشنایی ندارند.

برای خرید قرنیز PVC با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

از پوستر دیواری کلاسیک با طرح سنتی، زیاد در زندگی و محل کار شخصی و کاملا خصوصی افراد استفاده نمی شود. از این نوع پوستر اغلب در مکان های خاص مانند مکان هایی با رویکرد نمایش زندگی سنتی مردم استفاده می شود.

پوستر دیواری کلاسیک با طرح لوکس بسیار محبوب و پرطرفدار است اما تعداد اندکی از مردم قادر به خرید آن هستند. چرا که یک فضای خاص طلب نموده و باید در یک ساختمان کاملا مجلل نصب گردد.

اصول انتخاب پوستر دیواری کلاسیک

برای انتخاب پوستر دیواری و به خصوص پوستر دیواری کلاسیک، اصولی لازم است. در زیر به اصول انتخاب پوستر دیواری کلاسیک می پردازیم:

  • طرح پوستر دیواری کلاسیک: یکی از اصول مهمی که در هنگام خرید پوستر دیواری کلاسیک باید به آن توجه کرد، طرح آن است. معمولا انتخاب طرح پوستر دیواری، کار زمان بری است. موضوع مهمی که در انتخاب طرح پوستر دیواری کلاسیک باید به آن دقت کرد، نوع استفاده و کاربرد آن است. باید قبل از انتخاب طرح پوستر دیواری دقت کرد که می خواهید از این پوستر در کجا استفاده کنید.

  • رعایت تناسب پوستر دیواری کلاسیک با سایر اجزاء موجود در محیط: یکی دیگر از اصول انتخاب پوستر دیواری با طرح کلاسیک، رعایت تناسب آن با سایر اجزا موجود در محیط مورد نظر است. در اتاق هایی که دارای مساحت زیادی هستند، انتخاب اندازه پوستر دیواری کلاسیک باید با اندازه اتاق، تناسب و هماهنگی داشته باشد. بهتر است در اتاق های کوچک، پوسترهای کوچک و در اتاق های بزرگ، پوسترهای بزرگ نصب کنید. اگر در اتاق هایی که دارای مساحت زیادی هستند از پوستر دیواری کوچک استفاده کنید، ممکن است که طرح آن اصلا به چشم نیاید و تغییر مشخصی را در اتاق به وجود نیاورد. بهتر است که برای دیوارهایی که دارای عرض کم و ارتفاع زیادی هستند، از پوستر دیواری کلاسیک باریک و بلند استفاده کرد.

    برای خرید قرنیز MDF با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.



  • انتخاب پوستر دیواری کلاسیک براساس مبلمان: یکی دیگر از اصول انتخاب پوستر دیواری کلاسیک این است که رنگ مبلمان باید با رنگ پوستر متناسب باشد. بهتر است عرض پوستر از سه چهارم عرض مبلمانی که در اتاق وجود دارد، بیشتر نشود. در اتاق هایی که ارتفاع زیادی دارند، نصب پوسترهای بزرگ بلامانع است اما در فضاهای کوچک توصیه می شود که عرض پوستر از عرض مبلمانی که در آن فضا قرار دارد، بیشتر نباشد.

  • رنگ پوستر دیواری کلاسیک: از دیگر اصول انتخابی مهمی که در هنگام خرید پوستر دیواری کلاسیک باید به آن توجه کرد، انتخاب رنگ پوستر است. انتخاب پوستر دیواری با رنگ هایی که مکمل رنگ غالب در اتاق باشند، باعث می شوند چشم بیننده خسته نشود و فضایی بسیار جذاب و چشم نواز در محیط اتاق ایجاد خواهند کرد. اگر فضای یک اتاق دارای رنگ خاصی است و اتاق از یک تم رنگی مشخص پیروی می کند، بهتر است رنگی که برای پوستر دیواری کلاسیک انتخاب می شود نیز به این ‌رنگ نزدیک باشد و با آن تناسب داشته باشد.

  • قیمت پوستر دیواری کلاسیک: یکی دیگر از اصول انتخاب پوستر دیواری کلاسیک، قیمت آن است. قطعا برای این که یک پوستر دیواری کلاسیک دارای کیفیت بالا و زیبا خریداری کنید، باید قیمت بالاتری پرداخت کنید، اما باید توجه کنید که این قیمت بالا در کنار کیفیت است که می تواند در نهایت باعث رضایت افراد شود.

برای خرید دیوارپوش با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

جنس پوستر دیواری کلاسیک

برای انتخاب جنس پوستر دیواری کلاسیک بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • جنس پوستر دیواری کلاسیک باید قابلیت چاپ طرح با وضوح بالا و کیفیت عالی را داشته باشد تا در نهایت پوستر دیواری چاپ شده دارای کیفیت بالایی باشد.
  • جنس کاغذ مورد استفاده برای پوستر دیواری نباید حساسیت زا و آلرژی زا باشد.
  • جنس پوستر دیواری باید ضد الکتریسیته ساکن باشد.
  • بهتر است جنس پوستر دیواری در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاومت داشته باشد تا طول عمر بیشتری داشته باشد.
  • جنس پوستر دیواری باید طوری باشد که به راحتی بتوان آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کرد.

 

سخن آخر:

مهمترین مشخصه ظاهری پوستر دیواری کلاسیک، طرح و رنگ آن می باشد. همین طرح و رنگ این پوسترها باعث می شود که آن ها از انواع دیگر پوسترها متمایز شوند. پوسترهای دیواری کلاسیک از لحاظ طرح و رنگ به دو دسته سنتی و یا لوکس تقسیم بندی می شوند.

برای انتخاب پوستر دیواری و به خصوص پوستر دیواری کلاسیک، اصولی لازم است. در زیر به اصول انتخاب پوستر دیواری کلاسیک می پردازیم: طرح پوستر دیواری کلاسیک، رعایت تناسب پوستر دیواری کلاسیک با سایر اجزاء موجود در محیط، انتخاب پوستر دیواری کلاسیک براساس مبلمان، رنگ پوستر دیواری کلاسیک و قیمت پوستر دیواری کلاسیک.

برای خرید دیوارپوش چوبی با کارشناسان ما در مای دکوری تماس بگیرید.

 

پوستر دیواری با طرح کلاسیک در طرح های متعددی در مای دکوری موجود است که در دسته بندی های متعددی موجود می باشد و مشتریان می توانند متناسب با المان و اصول انتخابی پوستر دیواری کلاسیک آن ها را انتخاب و خریداری کنند.

برای خرید پوستر دیواری کلاسیک می توانید به مای دکوری مراجعه کنید زیرا پوسترهای دیواری عرضه شده در مجموعه مای دکوری دارای کیفیت های بالایی هستند و قیمت های بسیار مناسبی نیز دارند، همچنین دارای طرح ها و رنگ های بسیار زیبایی نیز هستند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()