سبد خرید 0

برای انتخاب موکت در هتل به چه نکاتی توجه کنیم؟

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 28 ارديبهشت 1400 در ساعت 0 : 22 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

در شاخه ی مهمان نوازی ، ارائه خدمات عالی به معنای ایجاد یک تجربه درجه یک است. خواه در حال طراحی و انتخاب موکت برای هتل ها ، رستوران ها ، بارها یا کلوپ ها باشید یک تجربه عالی در یک محیط بی عیب و نقص و منحصر به فرد آغاز می شود. وظیفه شما این است که از همان لحظه ای که مشتری ها را به در وارد می شوند ، به آن ها نهایت احترام را بگذارید.و یکیاز راهکارهای ادای احترام دکوراسیون شیک و زیبا است چه چیزی بهتر از طراحی سطحی است که روی آن قرار می گیرند؟
موکت های مهمان نوازی با مجموعه ای متنوع از طرحها و سبکها ، ویژگیهای شگفت انگیز و راحتی غیر قابل انکار ، گزینه برتر کفپوش برای پروژه مهمان نوازی شما هستند.
ما می دانیم که هر پروژه مهمان نوازی متفاوت است ، اهداف خاص خود را دارد و هدف آن یک محیط منحصر به فرد است. انتخاب اینکه کدام موکت پذیرایی برای پروژه شما مناسب است ممکن است دشوار باشد.
به همین دلیل ما این راهنمای جامع را گردآوری کرده ایم تا شما را در هر مرحله از مراحل انتخاب موکت برای هتل ، از انتخاب فرش مهمان نوازی ، تا نصب و مراقبت ، راهنمایی کنیم.


چرا باید از موکت ها جهت مهمان نوازی در هتل ها استفاده کرد؟


برای ایجاد یک محیط بی نظیر و راحت که می تواند بسیاری از مشکلات موجود در مراکز پذیرایی را حل کند ، بهترین شرط این است که به سراغ فرش هایی بروید که مخصوص هتل ها ، بارها ، رستوران ها و اتاق های کنفرانس طراحی شده اند.
در حالی که سایر گزینه ها برای کفپوش ، مانند چوب سخت ، بتن صیقلی یا کاشی جایگاه خود را در برخی از پروژه ها دارند ، به طور کلی ، این گزینه ها از تنوع در سبک ، طرح ، بافت و نوع ساخت و ساز که موکت مهمان نوازی می تواند ارائه دهد ، ندارند. با نصب صحیح و نحوه ی درست نگهداری ، نمی توان از مزایای موکت های مهمان نوازی رد شد. بیایید نگاهی به برخی از آنها بیندازیم:


مزایای موکت های مهمان نوازی در مقابل کف پوش سخت


تنوع سبک:

موکت های مهمان نوازی از قابلیت تطبیق بی نظیری برخوردارند. با استفاده از موکت ، می توانید طیف وسیعی از رنگها ، الگوها و بافتهای مختلف را انتخاب کنید یا موکت مخصوص پروژه را که متناسب با محیط هتل یا بار شما است ،سفارش دهید در صنعت مهمان نوازی ، این تطبیق پذیری بسیار مهم است! خواه در حال طراحی هتل ، بار ، رستوران یا باشگاه باشید ، این انتخاب های منحصر به فرد طراحی موکت به طور مستقیم بر تجربه مهمان تأثیر می گذارد.
در گذشته ،برای انتخاب یک موکت استاندارد معیارهایی داشتند مانند مسئله بودجه ، محدودیت زمانی و تجمل گراییو.... امروزه ،دیگر این موارد نیست. پیشرفت در فناوری موجب تزریق رنگ و طراحی سفارشی موکت برای هتل ها و به طور کلی پذیرایی شده است و این کار تزریق رنگ به نسبت سریعتر و مقرون به صرفه است.و در این مورد فقط ذهن شما حد را تعیین می کند به تنهایی خود این روش محدودیت ندارد.

دوام بالا


موکت هایی که در هتل جهت مهمان نوازی استفاده می شوند دوام بالایی دارند
در حالی که دوام اغلب به عنوان معیار اصلی برای انتخاب موکت ذکر می شود ، اما نیازی به تمرکز روی این موضوع نیست. یک موکت مهمان نوازی با کیفیت بالا که به درستی خریداری شده باشد ، 10-30 سال طول عمر دارد.
برای اطمینان از تهیه موکت بادوام برای هتل یا رستوران خود ، حتماً سازنده ای را انتخاب کنید که استانداردهای مناسب بین المللی را رعایت کند. در اروپا ، این بدان معنی است که تمام موکت ها باید مطابق با استاندارد EN 1307 مورد آزمایش و گواهی قرار بگیرند ، که این امر باعث دوام و ماندگاری طولانی مدت ظاهر موکت می شود. فراتر از این ، اطمینان حاصل کنید که سازنده ای که انتخاب می کنید از تجهیزات آزمایش مناسب در تمام فعالیت های توسعه محصول استفاده می کند.

عایق صدا


با یک موکت مهمان نوازی با کیفیت سطح صدا را کاهش دهید
شما به عنوان معماران و طراحان می دانید که به وجود آمدن صدا برای پروژه های مهمان نوازی بسیار مهم است. وظیفه شما تسهیل محیط های صمیمی ، علی رغم تعداد زیادی از افراد در آنها است. این جایی است که موکت های مهمان نوازی مفید هستند و مزایای صوتی واضحی را ارائه می دهند. موکت ها به جای انعکاس صدا مانند سطوح سخت ، آن را با جذب صدا کاهش می دهند. در اینجا ، ما حتی پشتیبانی صوتی ویژه ای را که به طور خاص برای محیط های مهمان نوازی ساخته شده است ، تا اثر کمتری از صدا داشته باشیم.

ضد الکتریسیته ساکن :


دیگر هیچ الکتریسیته ی ساکنی با موکت مهمان نوازی وجود ندارد
برق ساکن و شوک هایی که ممکن است از آن به وجود بیاید می تواند کاملاً آزار دهنده باشد. خبر خوب این است که با انتخاب یک موکت مهمان نوازی که حاوی الیاف رسانا است و برای همیشه ضد الکتریسیته ساکن است ، می توان به راحتی از به وجود آمدن آن جلوگیری کرد.

کنترل دما


موکت های مهمان نوازی می توانند به کنترل دما و بهبود بهره وری انرژی کمک کنند
الیاف موکت ها به عنوان عایق های حرارتی طبیعی عمل می کنند. این بدان معناست که موکت ها احساس گرما می کنند ولی آن گرما به سرعت به بالای موکت نفوذ نمی کند بنابراین پاها گرم نمی شوند. این امر نه تنها باعث ایجاد محیطی دنج می شود ، بلکه باعث می شود موکت های مهمان نوازی از کفپوش سخت ، انرژی بیشتری داشته باشند.

امنیت


با موکت مهمان نوازی می توانید امنیت را بالا ببرید
موکت نسبت به گزینه های سطح سخت گزینه ایمن تری است. الیاف فنر آن یک اثر کوسن مانند ایجاد می کند که برای جلوگیری از کمر درد یا آسیب به مفاصل بهتر است. بعلاوه ، موکت جایگاه بهتری نسبت به کفپوش صاف فراهم می کند. این بدان معناست که زمین خوردن احتمال کمتری دارد و در صورت وقوع ، عواقب آن بسیار کمتر است.


پایداری


پایداری در حال تبدیل شدن به یک اهمیت مهمتر در طراحی موکت است. بیشتر و بیشتر ، ما می شنویم که مشتریان درخواست می کنند معماران و طراحان پایداری را در پروژه های مهمان نوازی خود بگنجانند. آیا پایداری نگرانی اصلی پروژه شماست؟ در این صورت ، یک تولید کننده موکت انتخاب کنید که در هر مرحله از مراحل تولید ، تأثیرات زیست محیطی آنها را مد نظر داشته و فعالانه آنها را برطرف کند. یکی از موارد خاصی که باید از آن آگاه باشید این است که موکت آنها از چه چیزی ساخته شده است. به عنوان مثال بسیاری از تولیدکنندگان از قیر و پی وی سی در پشت موکت خود استفاده می کنند که برای محیط زیست مضر است. به دنبال تولیدکنندگانی بگردید که فعالانه از این مواد افزودنی جلوگیری می کنند و در خط تولید موکت از آن ها استفاده نمی کنند.
اگر پایداری برای شما یا مشتری شما مهم است ، درمورد عواملی که باید به آنها توجه کنید ، مطالعه کنید تا اطمینان حاصل کنید که موکت تجاری شما واقعاً پایدار است. علاوه بر این ، بررسی کنید که چگونه ما ، در اینجا به پایداری در انتخاب محصولات خود می پردازیم.


جمع بندی


هنگام طراحی برای یک پروژه مهمان نوازی ، انتخاب موکت یک نگرانی بزرگ است. ورود به هتلی زیبا و شنیدن صدای دربان ،و راه رفتن روی موکتی زیبا و با کیفیت چقدر آرامش دارد؟ ویا بازدید از یک رستوران .
هدف شما هرچه باشد ،موکت ها گزینه خوبی برای جذب صدا و کاهش سطح صدا در پروژه مهمان نوازی هستند. برخی از طراحان داخلی خلاق تر حتی شروع به استفاده از موکت برای ملیله و یا پوشاندن دیوار می کنند تا در صورت لزوم جلوه صدا را بیشتر کنند.

مای دکوری:


مای دکوری سعی دارد که بهترین خدمات را در زمینه ی موکت های هتل به مشتریان خود ارایه دهد.
امیدواریم که خواندن این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد و شما بتوانید موکت بهتری را برای هتل و سالن های کنفرانس و... را انتخاب کنید.ممنون از توجه شما دوستان عزیز
فعالیت مای دکوری از سال 1382 در قالب دو فروشگاه دکوراسیون داخلی آغاز شد. پس از 8سال فعالیت در بازار سنتی بر آن شدیم که در فضای مجازی فعالیت خود را گسترش دهیم. علاقمندان به دکوراسیون داخلی در بازار کونونی به تهیه و خرید پارکت لمینت و کاغذدیواری به نازلترین قیمت نیاز ویژه ای دارند. فروشگاه مای دکوری به نیازهای فعلی مصرف کنندگان در طراحی دکوراسیون داخلی واقف بوده و با احترام به سلایق مصرف کنندگان مجموعه ای از بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در قالب فروش پارکت لمینت ، کاغذدیواری ، کفپوش ، موکت ، سقف کاذب ، انواع پرده لووردراپه ، شید ، زبرا ، پاراوان  در کنار یکدیگر قرار داده تا هر کاربر با هر سطحی از اطلاعات بتواند محصولی را با بهترین کیفیت و قیمت ، انتخاب و اقدام به خریدی هوشمندانه نماید. هدف ما از راه اندازی فروشگاه محصولات دکوراسیون داخلی رساندن محصولات به مشتری به صورت مستقیم(حذف واسطه ها) و با هزینه کمتر و سرعت ارسال بیشتر می باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()