سبد خرید 0

7 راهکار کوچک برای تغییر شکل کامل اتاق نشیمن شما

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 27 آبان 1399 در ساعت 12 : 21 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

برای بیشتر ما زمانی می رسد که به وقتی به طراحی اتاق نشیمن خود نگاه می کنیم دیگر آن جلوه و جلای مورد نظرمان را نمی بینیم. شاید شما چند سال پیش سبکی را انتخاب کرده باشید که اکنون احساس می کنید منسوخ شده است یا شاید شخص جدیدی به خانواده شما اضافه شده است که وسایلی ایده آل را به همراه خود نیاورده است. صرف نظر از استدلال شما، اکثر افراد در چنین مرحله ای آماده بازیابی سبک هستند.

اما فهم اینکه شما می خواهید طراحی اتاق نشیمن را به روز کنید بسیار متفاوت از دستیابی به این هدف است. خوشبختانه تغییرات کوچکی وجود دارد که شما می توانید در فضای خود ایجاد کنید تا بدون نیاز به سرمایه گذاری گران برای قیمت مبلمان یا رنگ آمیزی، ظاهر خانه شما کاملاً تغییر شکل دهد. روش های زیر برای استفاده ساده بوده و شما را عاشق فضای خود می کند.

1-    از کوسن های جدید استفاده کنید.

 دکوراسیون خانه

یکی از سریع ترین و ساده ترین راه ها برای تغییر در طراحی اتاق نشیمن تعویض کوسن ها است. این اشیا اغلب اولین چیزهایی هستند که افراد هنگام ورود به فضایی جدید متوجه آن می شوند و این قدرت را دارند که با رنگ و سبک خود، جلوه بیشتری به ظاهر خانه شما تزریق کنند.

اگر در حال حاضر کوسن های تک رنگ دارید (مانند نمونه هایی که به نمایش درآمده است) الگوهای جذاب را انتخاب کنید. همچنین می توانید با پارچه های مختلف مانند طرح های حاشیه دار و چرم نیز بازی کنید تا ابعاد بیشتری به طرح خود بیفزایید.

2-    فرش یا موکت خود را تغییر دهید.

 دکوراسیون خانه

فرش ها و موکت ها و یا حتی پارکت ها مهارت اتصال طرح های مختلف به هم را دارند؛ بنابراین خواه فرش را به جایی که آنجا نبوده اضافه کنید و یا آن را با یک مدل جدید عوض کنید، بدون شک این راهی برای تزریق ظاهر جدید به محل زندگی شما است.

زیبایی این ایده در این است که انواع بی پایانی برای انتخاب وجود دارد. یک فرش یا موکت طرح دار پشمالو مانند این فرش، گرما و جذابیت به محیط می بخشد در حالی که یک فرش تخت و تک رنگ، قابلیت تعریف فضا را دارد. برای دیدن طرح های پارکت لیمنت ما از فروشگاه دیدن کنید.

3-    دیوارهای خود را به روز کنید.

 دکوراسیون خانه

دیوارهای شما هنگام تعریف طراحی شما قدرت زیادی دارند. اما این بدان معنا نیست که شما باید کل اتاق را دوباره رنگ کنید تا تأثیرگذار باشد. یک تغییر ساده برای دکوراسیون دیوار کافی است تا تغییر بزرگی ایجاد کنید.

اگر در حال حاضر دیوار گالری مانند دارید در نظر بگیرید که آن را با یک قطعه بزرگ هنری جایگزین کنید. یا اگر با آینه تزئین شده است، مانند این طرح آن را با یک گالری برجسته و پیچیده عوض کنید. همچنین می توانید با کمی هزینه از کاغذ دیواری های طرح دار نیز بهره بگیرید.

4-    چیدمان مبلمان خود را تغییر دهید.

 دکوراسیون خانه

آنچه در این ایده بسیار جالب است این است که شما نیازی به افزودن چیز جدید به فضای خود ندارید. با مرتب سازی ساده مبلمان می توانید ظاهر و احساس اتاق نشیمن خود را کاملاً متحول کنید.

هنگام تنظیم مجدد حتماً به توازن بصری توجه داشته باشید. به عنوان مثال اگر یک وسیله بزرگ در یک طرف اتاق دارید، آن را با یک مورد مشابه بزرگ یا یک دسته از وسایل کوچک در طرف دیگر متعادل کنید. این اتاق نمونه کاملی از این رویکرد است.

5-    میز قهوه خوری خود را به روز کنید.

 دکوراسیون خانه

میز قهوه خوری شما اساساً اصلی ترین قسمت اتاق نشیمن شما است. بنابراین به روزرسانی ظاهر آن یا در وهله اول ایجاد یک میز، راهی عالی برای تازه سازی ظاهر محیط شماست.

برای تأثیرگذاری چیزهایی که روی میز قرار می دهید نیاز به جزئیات زیادی نیست. چیدمان ساده چند مورد به صورت متفکرانه، مانند شمع و گل های تازه در یک سینی زیبا مانند این طرح، تمام چیزی است که برای ارتقاء طراحی شما لازم است.

6-    تعدادی شلف روی دیوار نصب کنید.

 دکوراسیون خانه

اضافه کردن شلف ها برای اتاق نشیمن شما عالی است زیرا در هنگام نمایش اشیاء مورد علاقه تان برای نشان دادن شخصیت و احساس شما، هیچ گونه فضای مربع شکلی را اشغال نمی کنند.

می توانید قفسه های کوچک را جابجا کنید تا ابتکار خود را به نمایش درآورید و به ظاهر خود تحرک ببخشید یا می توانید مانند این مثال مجموعه ای از قفسه های شناور را در گوشه ای قرار دهید تا مجموعه ای منسجم از اشیاء دکوری مورد علاقه خود را به نمایش بگذارید.

7-    مقداری گل و گیاه اضافه کنید.

 دکوراسیون خانه

بسیاری از افراد از توانایی گیاهان برای ایجاد تأثیری جذاب در محیط چشم پوشی می کنند؛ اما گیاهان هرگز در افزودن حس زندگی (چه به معنای واقعی و چه به صورت تصویری) به یک سبک طراحی ناموفق نبوده اند. به علاوه این یکی از معدود گزینه های دکوری است که می تواند واقعاً با هر سبک زیبایی شناسی کار کند.

یکی از جنبه های جالب این ایده این است که روش های نامحدودی برای مدل دادن به گیاهان مورد علاقه خود دارید. مینیمالیست ها فقط از چند گیاه مرتب شده روی میز یا آویزان در پنجره بهره می برند در حالی که کسانی که به زیبایی بیشتری علاقمند هستند می توانند مانند این طرح به وفور به تعداد آنها اضافه کنند.

 تعداد زیادی از انواع متریال دکوراسیون داخلی را می توانید به صورت آنلاین در سراسر ایران از فروشگاه اینترنتی مای دکوری تهیه و نصب فرمایید.

 

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()