سبد خرید 0

25 راه مدرن برای استفاده از پوستر دیواری با زمینه گلدار

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 18 شهریور 1399 در ساعت 8 : 54 دقیقه | نظرات کاربران ( 1 )

25 راه مدرن برای استفاده از پوستر دیواری با زمینه گلدار

 

شما کاغذ دیواری های گلدار را در همه جا دیده اید. از سرویس های بهداشتی قدیمی هتل گرفته تا اتاق غذاخوری مادربزرگتان، احتمالاً هرگز به طرح های دیگری فکر نکرده اید. با وجود این طرح های مرسوم، مد روز باعث شده هر آنچه را که فکر می کردید از این سبک های قدیمی می دانید فراموش کنید. از طرح های پر زرق و برق آبرنگ و پاستل گرفته تا طرح های گرافیکی وسیع، کاغذ دیواری های گلدار بازهم جالب هستند. به علاوه، پوستر دیواری یک روش عالی برای تغییر شکل اتاق در عرض چند ساعت یا آوردن باغی به درون آن است. این 25 ایده مدرن را ببینید و با رنگ آمیزی اتاق خداحافظی کنید.

1- طرح گلدار

 پوستر دیواری مای دکوری

هر طراح مد برای کارش از زیباترین آفرینش طبیعت الهام گرفته است. مثلاً چرا وقتی می خواهید لباس های خود را بشویید و در حالی که در محل آن ایستاده اید فقط مشغول همین کار باشید؟ اگر به دنبال یک اتاق کوچک هستید که بتوانید رنگ و بویی به آن بیفزایید اتاق لباسشویی شما مکان مناسبی است. این اتاق فاقد لوازم جانبی اضافی است و اجازه می دهد تا کاغذ دیواری های تیره و رمانتیک گلدار در مرکز توجه قرار گیرد.

2- شکوفه های گیلاس

 پوستر دیواری مای دکوری

به نظر می رسد اتاق ناهارخوری شما فضای مناسبی برای انتخاب پوستر دیواری های گلدار است و این طرح شکوفه های گیلاس نمایی عجیب و مدرن را در حالتی تکراری و قدیمی ایجاد می کند. همه ما به خصوص دوست داریم ببینیم طراح چگونه جزئیات زرد و صورتی رنگ را از کاغذ دیواری در تمام اتاق به تصویر می کشد. اتاق غذاخوری شما مکان مناسبی برای اضافه کردن یک کاغذدیواری با تکیه بر طرح گل و حالتی سرگرم کننده است، بدون اینکه فضای بیشتری را طلب کند.

3- جسور و متفاوت باشید

 پوستر دیواری مای دکوری

طرح گلدار نباید فقط از گل ها تشکیل شود. در این اتاق شگفت انگیز کودک و نوجوان از طرح حیوانات رنگی روشن و خیالی همانند یک پرده نقاشی برای کل فضا استفاده شده و دکوراسیون را با یک تخت آبی روشن و یک کتابخانه همرنگ آن کامل می کند. با داشتن چنین کاغذ دیواری متفاوتی اتاق فوراً آماده شده و حسی دوستانه برای بچه ها ایجاد می شود.

4- قالبی ماهرانه

 پوستر دیواری مای دکوری

اگر به دنبال راهی برای قرار دادن کاغذ دیواری گلدار در اتاق هستید، اما رنگ های تند برای شما (یا بچه های شما) مناسب نیستند، این طرح زیبا و زنانه الهام بخشی عالی برای شماست. گل های رز بزرگ برای افزودن رنگ به یک اتاق خنثی کافی و در عین حال مناسب برای هر کودکی است.

5- شجاع باشید

 پوستر دیواری مای دکوری

شاید این اولین توجه شما به طرح های گلدار نیست و شما می خواهید آن را در سطح وسیع تری ببینید. این طرح ساده و رمانتیک بدون تأثیر بر سایر فضای اتاق، بزرگنمایی می کند. مبلمان و لوازم جانبی را ساده نگه دارید و روی کاغذ دیواری دیوار تمرکز کنید. این طرح تیره برای اتاق خواب، آرام و بسیار عالی است.

6- تصویر زمینه کاغذ دیواری

 پوستر دیواری مای دکوری

این کاغذ دیواری برای کسانی که آرزو می کنند بتوانند نقاشی دیواری زیبایی را بر روی دیوارهای خود بکشند انتخاب مناسبی است. اگر استعداد هنری لازم برای ساختن یک شاهکار در اتاق نشیمن خود ندارید این کاغذ دیواری پانلی به راحتی یک اتاق ساده را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

7- طرح گرافیکی

 پوستر دیواری مای دکوری

اگر بیشتر از یک دیوار سفید خواهان نوع خنثی هستید این کاغذ دیواری الهام گرفته از نقاشی جوهری برای شما مناسب است. خطوط واضح و طراحی گرافیکی آن یک مکمل عالی برای یک اتاق خنثی است و دکوراسیون ساده را از بین نمی برد.

8- طبیعت سرسبز

 پوستر دیواری مای دکوری

برخی از افراد هر روز یک گیاه اکالیپتوس زیبا یا گل های شاداب را نسبت به گل های رز انتخاب می کنند. این کاغذ دیواری سرسبز و جنگلی انبوه، واقعاً راهی عالی برای آوردن بیرون به خانه است. رنگ های سبز این طرح الهام گرفته از جنگل های اسکاندیناوی، در اتاق خواب بسیار خوب عمل می کند و همچنین باعث ایجاد حالتی آرامش بخش در اتاق نشیمن یا حمام می شود.

9- طرح گلدار هندسی

 پوستر دیواری مای دکوری

طرح های هندسی در حال حاضر بسیار زیادند، اما اگر شما فردی ریاضیدان و گیاه شناس هستید این طرح کاغذ دیواری پیچیده یک انتخاب دوست داشتنی برای شماست. الگوی متقارن و تکراری آن مورد پسند هر انسان کمال گرایی قرار می گیرد و انتخاب مناسبی برای مهد کودک یا هر محل ورودی نیز هست.

10- طرح شلوغ برجسته

 پوستر دیواری مای دکوری

طرح های درهم و تاریک طرح امسال است. تجربه نشان داده چگونه این انتخاب عمیق و عاشقانه می تواند باعث شود اتاق خواب مانند اتاق یک ملکه باشد. با این حال از قرار دادن این طرح مرسوم و مد روز در اتاق غذاخوری خود نیز نترسید. با ساده و خنثی نگه داشتن بقیه اتاق (میزهای چوبی و فرش ها) می تواند این طرح وحشی بدرخشد.

11- طرح دلخواه ساده

 پوستر دیواری مای دکوری

زمان جستجوی راهی آسان برای افزودن کاغذ دیواری به خانه، ورودی خانه یا گلخانه مکانی عالی برای تمرکز است. این طرح کاغذدیواری یادآور کارت های تبریک شلوغ است که مادربزرگ شما برایتان می فرستاد اما بسیار مدرن تر است. این کاغذ دیواری شیک به خوبی با مبلمان مدرن اواسط قرن حاضر جفت و جور می شود.

12- جنگل بارانی دلپذیر

 پوستر دیواری مای دکوری

چه کسی خواب گذراندن تعطیلات در جنگل های بارانی آمریکای جنوبی را نمی بیند؟ این کاغذ دیواری دلچسب شما را بدون ترک تختخواب به آنجا می برد. زیتون های ظریف و سبزیجات شکارچی تضاد زیبایی دارد. این را با رنگ های پاستیلی یا بژ ترکیب کنید تا ترکیبی کامل از رنگ و آرامش باشد.

13- سبک ساحل شرقی

 پوستر دیواری مای دکوری

حمام ها و اتاق های گرد اغلب مقدار محدودی دیوار دارند. برای طراحی با تلاش کم و تأثیر زیاد، یک تصویر زمینه گرافیکی را در این گونه فضاهای کوچک امتحان کنید. این طرح شلوغ سیاه و سفید به خوبی با کاشی های مترو هماهنگ می شود و به حمام نیز حس سبک ساحل شرقی را می دهد.

14- خانه باشد یا بزرگ باشد

 پوستر دیواری مای دکوری

اگر از رنگ متنفر هستید، نترسید. گل های تک رنگ گاهی نماد بزرگترین نیرو هستند. این کاغذ دیواری گل درشت روی طرحی پیچیده و خطوط تیز تمرکز کرده و کفپوش چوبی روشن را تکمیل می کند. شما حتی رنگ را از دست نخواهید داد؛ به ما اعتماد کنید.

15- داشتن فضای سبز آسان است

 پوستر دیواری مای دکوری

 اگر مناطق گرمسیری مورد علاقه شماست این گردش کوچک و عالی را در طرح جنگل های بارانی امتحان کنید. ما خیلی دوست داریم که این اتاق تم سبز را جدی بگیرد. از روتختی مخملی سبز پر رنگ تا بالش با طرح هندسی، بدون زحمتی طرح گلدار را از هر زاویه ای پیوند می زند.

16- زندگی گلگون است

 پوستر دیواری مای دکوری

وقتی به گل فکر می کنید احتمالاً گل رز را تصور می کنید. این اتاق کودک یک گردش جدید و همیشگی شیرین ایجاد می کند. ما عاشق استفاده از پاستل های نرم و مخلوط گل رز و خشخاش در سراسر طرح هستیم. اگر می خواهید طرحی لطیف و زنانه داشته باشید این کاغذ دیواری برای شما مناسب است.

17- تاریک و زیبا

 پوستر دیواری مای دکوری

احتمالاً به شما گفته شده اتاقی با نورپردازی شامل رنگ های روشن برای فنگ شویی بهترین است. اما ما فکر می کنیم این مدل اتاق زرق و برق دار ترکیبی بی عیب و نقص از زیبایی و ظرافت است. گل های تیره و کلاسیک سفید و آبی، مبلمان روستایی و صنعتی را به بهترین شکل ترکیب می کند و خانه ای را در مزارع قدیمی به یاد ما می آورد.

18- زیبایی در طرح صورتی

 پوستر دیواری مای دکوری

در صورت وجود یک ورودی یا سالن خسته کننده، مکانی عالی برای افزودن کمی رنگ و جزئیات دارید. این کاغذ دیواری کلاسیک، هدیه ای است برای جلوه گل های شلوغ قدیمی اما با به روزرسانی مدرن. ما این طرح را برای اتاق های غذاخوری رسمی یا آشپزخانه های شیک و جذاب که به رنگ ظریف نیاز دارند، دوست داریم.

19- برگ های موز

 پوستر دیواری مای دکوری

برگ موز در جلوه و مرکز توجه رنگی شاد است. این یک حمام بهشتی است و ما تضاد رنگ های سبز پر رنگ را در برابر بدنه سیاه وان دوست داریم. بهترین چیز در مورد برگ موز این است که تقریباً می توانید در هر اتاق از خانه آن را بکار ببرید.

20- یک کار هنری

 پوستر دیواری مای دکوری

اگر ترجیح می دهید روزهای خود را در موزه لوور به جای خانه خود بگذرانید این کاغذ دیواری هنری دقیقاً همان چیزی است که شما نیاز دارید! طرح گل آن که واقع گرایانه به نظر می رسد متعلق به یک موزه است و با رنگ های مدرن و بی صدا در خانه شما حال و هوای خوبی دارد. توصیه می کنیم لوازمی را به اتاق اضافه کنید که با رنگ های خاموش (مانند زرد خردلی، بنفش و سفید) کاملاً مطابقت داشته باشد.

21- طرحی شوریده و شاداب

 پوستر دیواری مای دکوری

اگر می خواهید حساسیت خود را برای شاد بودن پیش ببرید، این کاغذ دیواری را دوست خواهید داشت. همانطور که در اینجا نشان داده شده است این طرح یک انتخاب عالی برای راه پله یا برای یک اتاق دایره مانند در طبقه پایین است. این کاغذ دیواری بسیار شاداب برای هر مهمان در خانه شما فریاد می کشد که «به من نگاه کن».

22- طرح به روز شده شکوفه های گیلاس زیبا

پوستر دیواری مای دکوری 

درخت گیلاس فقط چند هفته از سال شکوفه می دهد، اما این کاغذ دیواری زیبا آنها را در طول سال در خانه شما زنده نگه می دارد. این طرح با کلاس بالا، یک روش دوست داشتنی و بزرگسالانه برای افزودن کمی رنگ به دکوراسیون سنتی شماست.

23- یک اتاق لباسشویی که دوست خواهید داشت

 پوستر دیواری مای دکوری

چه کسی می گوید اتاق لباسشویی شما باید تهی باشد؟ ما عاشق روشی هستیم که به اتاق لباسشویی طرح گل و گیاه رنگی بیفزاید. حتی بهتر با افزودن چند قفسه و تزئینات ارزان به اتاق لباسشویی می توان فضایی را که اغلب از آن غافل می شوید به بقیه دکوراسیون منزل پیوند دهید. صرف اینکه شما باید لباسشویی انجام دهید به این معنی نیست که باید در یک فضای خسته کننده باشید.

24- تجارت میمون

 پوستر دیواری مای دکوری

اگر به دنبال راهی برای ریسک با استفاده از گل ها هستید، این طرح میمون های لمور را می پسندید؟! بازی عجیب، جالب و سرگرم کننده در این کاغذ دیواری گلدار، گویا صحبت می کند. آن را در آشپزخانه یا اتاق نشیمن امتحان کنید. با آن می توانید میهمانانی را که از این طراحی سرگرم خواهند شد، سرگرم کنید. ما عاشق این هستیم که این طرح با آشپزخانه ساده و روستایی ادغام شود.

25-  روشنایی های برجسته

 پوستر دیواری مای دکوری

طرح برجسته زیباست و این کاغذ دیواری روشن و چشم نواز برای افراد با قلب ضعیف نیست! این رنگ های نارنجی و قرمز را با مبلمانی به همان اندازه روشن متعادل کنید تا طرح بر اتاق شما چیره نشود و مطمئن هستیم که هر بار که راه می روید، این طرح شما را کاملاً خوشحال خواهد کرد.

بهتر است کاغذ دیواری یا پوستر دیواری شما قابل شستشو و تمیز کردن نیز باشند. هنگام تمیز کردن کاغذ دیواری بهتر است به نکاتی دقت کنید تا آسیب نبیند.

- مجموعه مای دکوری فروش، پخش و نصب انواعی متنوعی از پوستر دیواری با ابعاد دلخواه و به روزترین کاغذ دیواری های موجود در بازار را در فروشگاه اینترنتی خود موجود دارد.

ارسال نظر

رضا :
0 0
قالبی ماهرانه رو میخام
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()