سبد خرید 0

18 پوستر دیواری فضایی برای کودکان و نوجوانان

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | چهارشنبه 2 مهر 1399 در ساعت 18 : 33 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

18 پوستر دیواری فضایی برای کودکان و نوجوانان

 

به دنبال یک تم دکوراسیون هستید که شما را از این دنیا خارج کند؟ با مهد کودک یا اتاق کودک با تم فضایی سرگرم کننده، تطبیق پذیر و یکسان از نظر جنسیتی به اشتباه نمی افتید. این نقوش بسیار دوست داشتنی ذهن و تخیل را شعله ور می کند و شیفته مبانی علم و فن آوری می کند که می تواند زمان زیادی کودک کوچک شما را راضی کند یا حداقل تا زمانی که به دانشگاه برود!

چه از آسمان شب الهام گرفته باشید و چه شیفته دنیاهایی فراتر از دنیای ما باشید، این 18 پوستر دیواری مهد کودک و اتاق کودک با مضمون فضایی برای کودکان و نوجوانان می تواند مناسب ترین مکان برای کاوشگر کوچک شما در مرکز جهان باشد.

شما می توانید با نحوه انتخاب پوستر دیواری و چگونگی تمیز نگه داشتن کاغذ دیواری  نیز آشنا شوید.

1-    گردش فضایی خوشه ای

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

تخته های چوبی به سبک روستایی، تأکید بر رنگ قرمز پررنگ و یک نقاشی دیواری فضایی الهام گرفته از کارتون ها به اتاق زیبای این پسربچه، یک ویژگی برجسته داده است. این سبک یادآور دهه ای است که اکتشافات فضایی آمریکا همزمان تخیل کودکان و بزرگسالان را جلب می کرد.

2-    اتاق با یک منظره

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این اتاق خواب با تم فضایی، با داشتن نقاشی دیواری چشمگیر و واقع گرایانه از کره زمین، معنای جدیدی را برای «یک اتاق با منظره» به ارمغان می آورد؛ حالتی سرگرم کننده و خلاقانه.

3-    روشن و فراتر از مدرنیت

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این فضای مهد کودک روشن و مدرن، دیگر بیش از این نمی تواند شیک باشد!

نقاشی دیواری حیرت انگیز صورت فلکی، لوازم جانبی ساده و چراغ روشنایی الهام گرفته از مدار، بدون از دست دادن ذره ای از حالت اغواکنندگی آن، یک سبک متمایز به اتاق می دهد و همچنین وجود فرش سیاه و سفید متفاوت، بیان کاملی را در باقی فضای لطیف این اتاق ارائه می دهد.

4-    در لبه جهان

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

یکی دیگر از زیبایی های دسته کم گرفته شده، این فضای ساده مدرن است که در واقع ترکیبی از تزئینات مدرن و واضح دکوراسیون و الهام از یکپارچه سازی رنگ های روشن است. نقاشی دیواری به جای کاغذ دیواری، با تکیه بر رنگ های نارنجی و آبی، شاتل فضایی Endeavor را نشان می دهد که بر فراز افق نورانی زمین شناور است؛ دقیقاً همانطور که عکس آن توسط یکی از اعضای ناسا در ایستگاه فضایی بین المللی گرفته شده است.

5-    دیواری با صورت های فلکی ساده

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

توانایی خرید یک نقاشی دیواری دلخواه برای مهد کودک کوچک خود را ندارید؟ چرا خودتان آن را نمی سازید؟

این دیوار با تکیه ای زیبا بر تم صورت های فلکی، در یک بعد از ظهر طراحی شد. تمام آنچه شما نیاز دارید یک مداد، خط کش، یک قلمو نوک تیز نقره ای و کمی تخیل است.

6-    کنترل مأموریت

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این فضای خلاقانه و در عین حال کاربردی، در حالی که ساکن جوان خود را به داخل کشتی فضایی می برد، شامل یک فضا برای کار و همچنین فضای طبقه بندی بسیار زیادی در تم ماجراجویانه فضایی خود است. چراغ های ال ای دی نصب شده زیر قفسه ها به نوعی منظره ستاره های چشمک زن را نشان می دهند و سرتخت با شکل موشک، منظره ای خیره کننده از سیاره زمین را ارائه می دهد.

7-    دیوار با ستاره های آویز

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این مهد کودک دلنشین مثالی خیره کننده از نحوه ترکیب رنگ های مکمل برای مهد کودک است. به دلیل داشتن لحن ساکت، سایه ها وقتی با هم جفت شوند خیلی شدید نخواهند بود. این دیوار همراه با ستاره های اضافه شده در طول آن و نمایی متداول ما را به خارج از این جهان می برد.

8-    کهکشان رنگی

 پوستر دیواری مای دکوری

این اتاق خواب متفاوت و رنگارنگ با سقفی که به سختی نقاشی شده، درخشش ستاره ها در تاریکی و فضای خلاقانه سه بعدی که شامل سیارات، قمرها، سیارک ها و ستاره های دنباله دار است را ارائه می دهد. این رؤیای یک کودک است!

9-    اتاق بازی با تم فضایی سیاه و سفید

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این فضای بازی مدرن و ساده، به ساکنان کوچکش این امکان را می دهد تا به عجایب آسمان شب بدون از دست دادن زمان خواب فکر کنند و کدام کودکی نمی خواهد سفینه رؤیایی خود را با تم رباتی و با استفاده از قطعات خانه سازی اش بسازد؟ خیلی جذاب می شود!

10- طرح استادانه صورت های فلکی

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این اتاق دلنشین و آرام، تم ستاره ای ساده را با ذرات طلایی درخشان نشان می دهد. شما کارهای هنری منحصر به فرد را دوست دارید؟ با این آموزش ساده با استفاده از آبرنگ و برگ های طلایی، صورت های فلکی را خودتان بسازید.

11-  دیوار گچی با نقش ماه و ستاره ها

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این اتاق واقع در کودکستان نمایی عجیب از ماه و ستارگان را که به صورت دستی روی دیوار با تکیه بر رنگ گچ ساده کشیده شده است با رنگ های سیاه، سفید و خاکستری شفاف، ارائه می دهد. این طرح واضح، به روز و یکسان از نظر جنسیتی است.

اگرچه یک نقاشی دیواری دقیق می تواند فضای دلخواهتان را ایجاد کند، اما در طراحی برای شما دشوار و هزینه بر است. این گزینه چندحالته همه صحنه های جوی را با تم نقاشی های دیواری سنتی با هزینه بسیار کمتری ارائه می دهد و می تواند به راحتی به روز شود تا علایق در حال تغییر کودک شما را منعکس کند.

12-  دیواری با صورت های فلکی انتزاعی

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

در این اتاق کودکستان شیک و مدرن، قطعه های تزئینی دیواری طلایی و نقره ای متالیک، دیواری غنی از حس سفر فضایی را به یک قطعه هنری انتزاعی چشم نواز با تم صورت های فلکی تبدیل می کنند.

13-  داستان های ستاره ای

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

دوستان خزدار و پر از اشکال مختلف موجود در آسمان شب، در این اتاق خواب عجیب و غریب با تم صورت های فلکی می رقصند. نقوش آن الهام گرفته از فرهنگ بومی آمریکاست که به داستان های قبیله ای راجع به ستاره ها اشاره دارد.

14-  ستاره های خیره کننده

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

چه چیزی بهتر از خوابیدن زیر سایبانی از ستاره های نقره ای درخشان؟

این فضای زیبا و یکسان از نظر جنسیت واقع در مهد کودک، دارای یک تم آسمانی ساده است که فراتر از سنین کودکی نیز خواهد بود.

15-  فضای پیش رو

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این دیوار کهکشانی با نقاشی دستی، برای ایجاد تصویری زیرکانه از نقاشی دیواری فضایی سنتی از سیارات ساده دوخته شده استفاده کرده است.

16- کهکشان های دوردست

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این اتاق پسرانه دوست داشتنی با تم جنگ ستارگان، همه را به یک کهکشان دور می برد. در حالی که جذابیت به روز و جدیدش را حفظ می کند، می تواند با رشد مرد کوچکش نیز به راحتی به روز شود.

17- کهکشان کوچکی از آن خودش

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این اتاق مهد کودک واقع در شهر، از یک سبک کاملاً با ارزش کهکشانی در یک فضای بسیار کوچک استفاده می کند.

در حالی که به طور معمول رنگ های تیره در اتاق های کوچک ممنوع تلقی می شود، اما تضاد بین دیوار غنی از صورت های فلکی و بقیه فضای کاملاً سفید در واقع توهم باز بودن فضای اتاق را ایجاد می کند و باعث می شود اتاق دنیایی بزرگتر از آنچه که در حال حاضر است احساس شود.

18-  بهشت اخترشناسان

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

این اتاق خواب با تم آسمانی با دیوارهای غنی از نقوش سفینه های فضایی، لوازم جانبی دیگر با تم فضایی و سقف پر از ستاره های چشمک زن، مکان مناسبی برای منجمان کوچکی است که در حال آموزش اند و همچنین می توانید از منظره بیرون از این جهان لذت ببرید.

19- طلوع ماه کامل

 پوستر دیواری کودک و نوجوان

ساکن خوش شانس این اتاق خواب بی رنگ و لعاب با وجود تم جذاب آن، شب های خود را  غرق در درخشش واقع گرایانه یک ماه نقره ای چشمگیر می گذراند. وجود یک تلسکوپ و یک دیوار تخته سیاه مملو از نمودارها و فرمول های خط خورده، فضا را کامل می کند و باعث می شود تا به نظر برسد متعلق به یک ستاره شناس سخت کوش است.

 

شما مشتریان محترم می توانید از پوستر دیواری های موجود در سایت فروشگاهی مای دکوری، پوستر دیواری های این مقاله و یا هر تصویر دیگری که مناسب دکوراسیون یا سلیقه شماست، با ابعاد مورد نظر خود سفارش داده و از نصابان مجرب این مجموعه نیز بهره بگیرید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()