سبد خرید 0

کفپوش لمینت بلوط

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 21 دی 1399 در ساعت 10 : 11 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

اگر به دنبال کفپوشی هستید که رنگ گرم داشته باشد و همچنین دارای مزایای گسترده ای هم باشد، کفپوش لمینت بلوط برای شما و خانه شما ایده آل است. ما طیف وسیعی از انواع بلوط را نگهداری می کنیم که همه آنها مستقیماً به دست شما می رسند و حتی می توانید یک نمونه رایگان برای آزمایش کفپوش از قبل سفارش دهید. تعداد زیادی مارک موجود است؛ بنابراین می توانید تصمیمی آگاهانه بگیرید که مطمئن باشید از آن راضی خواهید بود.

کفپوش لمینت بلوط چیست؟

لمینت با طرح بلوط روی تخته فیبر با یک لایه کاربردی چاپی ایجاد شده است که از ظاهر کفپوش واقعی بلوط تقلید می کند. این یک لایه محافظ واضح است که به معنای دوام کفپوش شما است. در حالی که این نوع کفپوش مانند یک کفپوش بلوط جامد به نظر می رسد، به طور قابل توجهی ارزان تر از کفپوش های چوبی واقعی و همچنین با دوام تر و ضد آب است.

مزایای کفپوش لمینت بلوط چیست؟

از آنجا که لمینت بلوط با دوام است برای خانه یا فضاهایی که ممکن است ردپای زیادی در آنها ایجاد شده یا به هم ریخته باشند، ایده آل است. به همین دلیل این یک انتخاب محبوب برای مناطق تجاری مانند دفاتر، یا خانه هایی با بچه های کوچک است، زیرا لمینت به راحتی آسیب نمی بیند. به علاوه این کفپوش ها به راحتی تمیز و نگهداری می شوند و در بدترین شرایط ممکن تعویض آن مقرون به صرفه است.

کفپوش لمینت بلوط

کجا می توانید از کفپوش لمینت بلوط استفاده کنید؟

مقاومت لمینت در برابر آب بیشتر از چوب مهندسی شده یا کفپوش چوب جامد است. به همین دلیل لمینت چوب بلوط برای فضاهایی با سطح رطوبت بالا مانند آشپزخانه مناسب است. برای آرامش خاطر بیشتر، کفپوش های چند لایه کاملاً ضدآب بلوط را از مارک Aquastep ارائه می دهیم که ممکن است بیشتر برای اتاق های مرطوب مثل حمام مناسب باشد.

جدا از اتاق هایی با سطح رطوبت بالا، کفپوش های با جلوه بلوط در هرجا منظره خیره کننده ای دارند و در اتاق های نشیمن، غذاخوری، اتاق های خواب و اتاق های بزرگ بسیار محبوب هستند.

چگونه کفپوش با جلوه بلوط مناسب خود را انتخاب کنید؟

وقتی نوبت به انتخاب کفپوش می رسد، انتخاب می تواند تا حدی طاقت فرسا باشد. بلوط به طور معمول دارای طیف قهوه ای گرم بوده و مشخصاً باعث ایجاد نمای زیبای روستایی مناسب برای خانه های سنتی یا مدرن می شود. با این حال گزینه های بیشتری در مورد کفپوش لمینت بلوط خاکستری یا کفپوش لمینت بلوط سفید وجود دارد تا سبکی متفاوت ارائه دهند. چنین رنگ هایی چون خنثی هستند به راحتی هر مبلمان یا دکوراسیونی را تکمیل می کند و با زیبایی مینیمالیستی یا ظریف هماهنگ می شوند.

اگر کف یک اتاق به خصوص کوچک یا شلوغ را کفپوش می کنید، کفپوش لمینت سبک بلوط به بازتر نشان دادن فضا و به حداکثر رساندن سطح کف کمک می کند. از طرف دیگر، اگر یک اتاق بزرگ یا اتاقی دارید که ممکن است فضای زیاد بهم ریخته ای داشته باشد، کفپوش لمینت بلوط تیره روش خوبی برای پنهان کردن هرگونه لکه می باشد در حالی که یک نمای خیره کننده نیز ایجاد می کند.

نحوه مراقبت از کفپوش لمینت با جلوه بلوط:

هنگامی که طیف کفپوش لمینت ما را مرور کردید و در مورد بهترین مورد برای خود تصمیم گرفتید، مهم است که نحوه نگهداری از آن را بدانید. همانطور که گفته شد، لمینت چوب بلوط یکی از آسانترین انواع کفپوش برای نگهداری است و نیاز به نگهداری بسیار کمی دارد. اولویت اصلی جلوگیری از رطوبت بیش از حد با پاک کردن فوری هر گونه نشت و تمیز کردن کفپوش با یک دستمال مرطوب و ریزبافت است. سرکه سفید یا یک محلول تمیز کننده به افزودن درخشندگی جدید به لمینت شما کمک می کند.

برای جلوگیری از آلودگی یا ایجاد خراش، قبل از ورود به اتاق، برای قسمت ورودی درب هزینه پادری تهیه کنید تا هنگام ورود از تمیز بودن کفش اطمینان حاصل کنید. همچنین افزودن پد محافظ در زیر مبلمان سنگین مانند صندلی به شما کمک می کند تا در دراز مدت از ایجاد هرگونه خط و خراش جلوگیری کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()