سبد خرید 0

انتخاب بهترین کفپوش وینیل تخته ای برای خانه شما

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 3 آذر 1399 در ساعت 9 : 24 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

هنگامی که از دور به تخته وینیل لوکس نگاه می کنید به نظر می رسد انواع مختلف مارک ها با هم ترکیب شده اند. وقتی خیلی دقیق آن را بررسی نکنید، حتی کفپوش وینیل لوکس با کمترین کیفیت نیز می تواند نمایش خوبی ارائه دهد. هنگامی که کفپوش را نصب می کنید آن را از نزدیک ببینید، لمس کنید و روی آن قدم بزنید، آنگاه بهترین نوع کفپوش وینیل تخته ای به سرعت مشخص می شود.

چندین عامل اصلی وجود دارد که کفپوش وینیل بهتر را از کفپوش ارزان قیمت متمایز می کند؛ از جمله ضخامت، هسته، لایه سایشی، کیفیت برجستگی و کیفیت لایه بصری. از دیگر نکاتی که می تواند به کیفیت یک مارک یا نوع کفپوش تخته وینیل کمک کند شامل اندازه انتخابی، اعتبار شرکت، طول عمر و ضمانت آن است.

کفپوش وینیل تخته ای

در اینجا چند برند از بهترین خریدها برای خانه شما در نظر گرفته شده است.

کفپوش تخته وینیل برند Home Depot LifeProof

این برند تمایل دارد که در صف مقدم محصولات خانگی با قیمت اقتصادی، از جمله پوشش کف قرار داشته باشد. غالباً آنچه در مورد Home Depot وجود دارد این است که تنوع زیادی در محصولات خود ندارد و دسترسی به اجناس دست دو آن آسان است. کفپوش تخته وینیل ای نشرکت، خصوصاً به دلیل قیمت پایین، قابل توجه است.

کار با کفپوش نازک تخته وینیل ممکن است دشوار باشد. تولیدات این شرکت 7 میلی متر ضخامت دارد. بنابراین تخته ها به راحتی روی کف قفل می شوند و می توانند بدون جدا شدن آشکاری که در بسیاری از کفپوش های تخته وینیل وجود دارد، درزبندی شوند.

داشتن این میزان ضخامت به این معنی است که این کفپوش تخته وینیل مانند کفپوش لمینت به نظر می رسد و احساس می شود. ضخامت آن در کف پا احساس نرمی ایجاد می کند و مقداری خصلت عایق را در زیر طبقه های سرد نیز فراهم می کند. برخلاف کفپوش لمینت، از آنجا که کاملاً از مواد پایه پلیمری ساخته شده است، هرگز آب را جذب نمی کند و خراب نمی شود. دارای یک زیرانداز متصل نیز است. این ویژگی تقریباً در هیچ محصول کفپوش تخته وینیل نازک وجود ندارد.

الگوهای صفحه رویی محصولات تمایل به تکرار دارند، اما شما می توانید قبل از نصب نهایی با ثابت کردن تخته ها در الگوی ترجیحی مشکل را برطرف کنید. همزمان چندین جعبه را باز کنید تا طیف وسیعی از انتخاب را بین تخته ها داشته باشید تا از تکرار جلوگیری شود.

کیفیت کف تخته وینیل ارزان قیمت:

     لایه رویی نازک تر: ضخامت 2 میلی متر یا کمتر

     الگوی تکراری

     ضمانت کوتاه تر

     کیفیت سیستم تاشو و قفل بالقوه پایین است

 

کفپوش وینیل انعطاف پذیر برند شاو

شاو در مورد کفپوش های تخته وینیل لوکس کاملاً مطرح است. پیشنهادات این شرکت بزرگ دامنه کامل بازار تخته وینیل لوکس را شامل می شود که شامل سه خط مختلف است. در هر یک از این خطوط بین چهار تا 12 تغییر رنگ یا گونه مشاهده خواهید کرد.

محصولات شاو فقط کمی بیشتر هزینه دارند، اما ممکن است ارزش آن را داشته باشد. از آنجا که کیفیت وینیل لوکس غالباً بر اساس ضخامت آن است، در می یابید که کفپوش های تخته ای وینیل لوکس شاو حداقلضخامت  5 میلی متر یا تقریباً 197/0 اینچ دارند. علاوه بر این، ضخامت لایه های سایشی این محصولات 20 میل یا حدود 02/0 اینچ است.

برترین ها لایه ها برای پوشش

وقتی صحبت از کفپوش تخته وینیل لوکس است، لایه های مورد استفاده را بشناسید. مراقب این دو اندازه باشید چون اغلب با یکدیگر اشتباه گرفته می شوند:

    اندازه لایه بالایی به ضخامت تخته معروف است. ضخامت تخته بر حسب میلی متر (یک هزارم متر) اندازه گیری می شود.

    لایه سایشی بین طرح چاپ شده و پوشش اورتان قرار دارد. این همان چیزی است که تعیین می کند کفپوش در طول زمان چقدر خوب حفظ می شود. لایه سایشی بر حسب میل (یک هزارم اینچ) اندازه گیری می شود.

کفپوش وینیل تخته ای

شرکت آرمسترانگ مدت هاست که یکی از تولید کنندگان برتر کفپوش است. نوع اصلی تخته وینیل آن Luxe Plank نام دارد. آرمسترانگ همراه با دایره گسترده ای از تخته های وینیل لوکس (در حال حاضر، 108 نمونه) با تقسیم محصولات خود در سه گروه با کیفیت های: خوب، بهتر و بهترین، تصمیم خرید شما را ساده می کند.

بیشتر تخته های چوبی به سبک آرمسترانگ اشاره به موارد دلخواه و ایمن داشته و توجه مردم را به گونه هایی مانند افرا، بلوط، گردو و جاتوبا جلب می کند. در دسته بهترین ها، مدل Luxe شامل طرح های چوبی مرسوم و مد روز مانند چوب مخصوص انبار در معرض آب و هوا و نوعی دیگر، نوعی بلوط برزیلی است.

کفپوش تخته وینیل لوکس آرمسترانگ از یک چسب خودکار به نام FasTak برای پیوستن تخته ها استفاده می کند، چه به تنهایی و چه در کنار عملکرد کلید و قفل. برخلاف چسب های گذشته کفپوش، FasTak چسبی حساس به فشار است که می تواند چندین بار جابجا شود.

کفپوش وینیل تخته ای

تخته صلب Mannington Adura

کفپوش های لوکس تخته وینیل مارک Mannington مارک اصلی صنعتی در این شاخه است. اگر دوست دارید سبک سنتی شما با وینیل لوکس همراه باشد، نگاهی به Adura بیندازید.

Adura به عنوان یک روش مقرون به صرفه برای افزودن کف تخته وینیل لوکس با کیفیت به خانه، شاخص است. کفپوش تخته وینیل لوکس دارای ابعاد 4 اینچ عرض در 36 اینچ طول با ضخامت 4 میلی متر یا بیشتر است. چوب های ساج، بلوط و افرا Adura گونه های جامد و اساسی از چوب ماکت هستند که برای بازسازی آشپزخانه، اتمام زیرزمین، اتاق خواب کودکان یا حمام دوم ایده آل هستند.

شرکت منینگتون Adura Rigid را به گونه های تخته وینیل هسته سخت خود اضافه کرده است. این خط شامل تخته های کامل است که 6 اینچ عرض و 48 اینچ طول با لبه های میکرو مورب دارند و در چندین رنگ تیره و آرامش بخش ارائه می شود.

مجموعه Adura Rigid Plank بزرگترین مجموعه این شرکت نیست، اما حدود 46 نمونه مختلف از گونه های چوبی با منبت کاری پیچیده و واقع گرایانه ارائه می دهد. Adura Rigid  5/2 میلی متر ضخامت دارد که کافی است.

کفپوش وینیل تخته ای

شاو ، آرمسترانگ و منینگتون سردمداران قدیمی صنعت کفپوش سازی هستند، اما از دو دهه پیش، Lumber Liquidators به یک محصول اخلال گر تبدیل شد. Lumber Liquidators هنوز کمی متفاوت محصولاتش را به بازار عرضه می کند و این کار به نوعی سرکشی است که مشتریان را وارد فروشگاه های خود می کند. روش آن فروش سریع و فروش پارکینگی کالاهای مرموز است که به سادگی تحت عنوان Major Brand نامیده می شوند و باعث می شود محصولات ارزان قیمت را پیدا کنید.

بهترین مارک سازنده Lumber Liquidators برای کف سازی تخته وینیل لوکس CoreLuxe Ultra  با ضخامت 7 میلی متر است. Lumber Liquidators تخته وینیل مهندسی شده هسته صلب خود را (EVP) می نامد. در حال حاضر، دایره انتخاب آن از CoreLuxe  7 میلی متری فقط به 14 گونه چوبی محدود شده است، اما برخی از گونه ها مانند نوار چوبی Timber Wolf Pine EVP و همچنین سه محصول تخته سفید آن، متنوع هستند.

Lumber Liquidators مارک اصلی خود را به نام Tranquility نامگذاری کرده است. کف تخته وینیل لوکس ارزان است و ضخامت 5 میلی متر را در تخته هایی با عرض 7 اینچ و طول 48 اینچ ارائه می دهد. حتی گرانترین Tranquility نیز نیمی از قیمت محصولات دسته وینیل لوکس شاو و آرمسترانگ را دارد.

بسیاری از کفپوش های تخته وینیل لوکس فوق العاده نازک را در اینجا خواهید یافت. Likber Liquidators کف تخته وینیل لوکس (نه EVP) را در خود دارد که ضخامت آن تقریباً 3/1 (شنیده نشده) میلی متر است. اگرچه ممکن است شما مایل به نصب کفپوش وینیل لوکس فوق العاده نازک در بهترین اتاق های محل اقامت اولیه خود نباشید، قیمت بسیار پایین آن یک گزینه وسوسه انگیز برای نصب سریع آن در یک ساختمان مسکونی، اجاره ای، ویلای ساحلی یا حتی به عنوان یک خانه موقت باشد (برای یک پروژه بازسازی مداوم).

کفپوش وینیل تخته ای

کفپوش تخته وینیل لوکس کارنده (Karndean)

برخلاف سایر تولیدکنندگان، کارنده در ایالات متحده نامی مشهور نیست. این شرکت بیش از چهار دهه است که توسط خریداران در انگلستان شناخته شده است و در سال های اخیر به آرامی در سراسر کشور گسترش یافته است.

اما کارنده می خواهد یک نکته را کاملاً واضح بیان کند: محصولات آن در بازار انبوه، ارزان و خسته کننده نیستند. هنگام نصب کفپوش کارنده، فرض بر این است که شما بد نیست کمی بیشتر برای کفپوش وینیل لوکس که ظاهر بهتری دارد و کمی متفاوت از بسیاری دیگر از محصولات لوکس تخته وینیل موجود در بازار است، هزینه کنید.

Karndean کفپوش وینیل را به صورت پارکت منحصر به فردی ارائه می دهد که کاملاً شبیه به محصولات چوبی واقعی است. Karndean تمایل دارد نزدیک به شکل کلاسیک چوب مانند بلوط های سرسبز و افرا باقی بماند. همه محصولات آن در تخته هایی با ضخامت 4/1 میلی متر یا بیشتر و با لایه های سایشی 20 میل عرضه می شوند.

محصولات آن از روشی مخصوص برای نصب استفاده می کند که Loose Lay (خواباندن آزاد) نام دارد. برای پیوستن تخته ها به هم به کلید و قفل یا چسب ها اعتماد نمی کند. در عوض، تخته های Loose Lay با یک پشتی نرم و سنگین، در معرض اصطکاک با کف قرار می گیرند. تخته ها به طور مستقیم در برابر حاشیه تخته های دیگر و در برابر یکدیگر قرار می گیرند. این روش روان برای قرار دادن کف تخته وینیل، به شما کمک می کند از ایجاد برجستگی های اجتناب ناپذیری که ناشی از تخته هایی است که حاضر به کلیک یا تا شدن در محل خود نیستند، جلوگیری کنید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()